Natuurlijk! Ik zit op de bank met chips en cola, morgenochtend word ik wakker gemaakt door een zweterig plakkerig kinderlijfje dat me plat knuffelt terwijl hij me vertelt hoe lief en mooi ik ben, daarna ga ik brunchen met de familie, en na het paasweekend ben ik vermoedelijk een stap dichter bij de baan van mijn dromen. Dus ja, een deel is goed.quote:
wow, deels goed bij jou en deels drukquote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik zit op de bank met chips en cola, morgenochtend word ik wakker gemaakt door een zweterig plakkerig kinderlijfje dat me plat knuffelt terwijl hij me vertelt hoe lief en mooi ik ben, daarna ga ik brunchen met de familie, en na het paasweekend ben ik vermoedelijk een stap dichter bij de baan van mijn dromen. Dus ja, een deel is goed.
Met jou?
Twijfeltjes over wat?quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
wow, deels goed bij jou en deels druk![]()
Ja hier ook wel redelijk, wat twijfeltjes en wat ongeduld![]()
Maar zit nu lekker op bed, met een biertje wat series te kijken en fokken..en strakjes slapen en morgen bbq
Dan zal je echt zelf moeten luisterenquote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef L-E het volgende:
Artic, staat er op het nieuwe album een liedje dat net zo mooi is als mijn alltime favourite Walking after you?
Ach, wat studie twijfels en wat persoonlijke. En ongeduldig ivm. met studiefinanciering boor buitenland en het moeten afwachten en maken van afwegingenquote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Twijfeltjes over wat?
Barbecuen is zo geweldig.
hahaha. Dat is mij ook wel gebeurd op bed danquote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
Ik was zittend, achter mijn laptop, in slaap gevallen.
omdat ik iets zei over mijn kontquote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
Mag je weer je bed niet in van de boogieman?quote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Yuki het volgende:
Dan mag er geen alcohol aanwezig zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 01:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach, wat studie twijfels en wat persoonlijke. En ongeduldig ivm. met studiefinanciering boor buitenland en het moeten afwachten en maken van afwegingen![]()
Verder vlees van de bbq is inderdaad heerlijk...ik zie het vlees al voor me
alleen het mindere is dat ik dan toch een glaasje wijn of biertje ofzo erbij mis, aangezien er een AA'er komt
Neequote:Op zondag 24 april 2011 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag je weer je bed niet in van de boogieman?
het gaat om 1 gezin dat op bezoek komt met 3 kleintjes en de AA'er is pas gestopt, en het is een goede vriend dus doen we het zonder alcoholquote:
Laura Jansen - Pretty Mequote:Op zondag 24 april 2011 01:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb van die liedjes die me jarenlang tot tranen toe roeren. Bij de eerste klanken al. Ik jank echt zo makkelijk.
Ik begrijp het.quote:Op zondag 24 april 2011 01:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
het gaat om 1 gezin dat op bezoek komt met 3 kleintjes en de AA'er is pas gestopt, en het is een goede vriend dus doen we het zonder alcohol![]()
Maar maakt niet uit, alcohol of geen bbq'en is leuk
Ik ken het niet eens.quote:Op zondag 24 april 2011 01:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laura Jansen - Pretty Me
Het heeft z'n sporen nagelaten op m'n gezicht
Dat snap ik. Is ook nog niet officieel uitquote:
Ik ook, ik moet altijd huilen van haleluja uit shrekquote:
Hier hoor ik de laatste dagen echt geen een, terwijl je ze altijd de hele dag door hoortquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 01:23 schreef Yuki het volgende:
Ja. Ik ga eens in een normale houding slapen.
Truste allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |