jummiequote:Op zondag 24 april 2011 09:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jazeker. Jong en oud in goede vorm, dus ook cougars. Hoewel...goed uitziende oudere dames, of ze cougars zijn is nog maar de vraag natuurlijk.
Dan heb je twee extra bultenquote:
tsja, dat kan ik ook niet helpenquote:
huh? Waarom?quote:
Moet je ook slapen ipv aan jezelf zittenquote:
Katholiekquote:
Tsja, met twee pastors in de familie kan t niet anders hieroquote:Op zondag 24 april 2011 09:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Katholiek
Dat wordt weer leuk bij de familie van papsDie zeggen allemaal zalig Pasen tegen me, terwijl ik daar (als niet-katholiek) niet mee opgegroeid ben
Dat klinkt echt heel raar voor mij. Zalig is een begrip waar ik niet mee opgegroeid ben, dus dat rolt er niet zo makkelijk uitquote:Op zondag 24 april 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, met twee pastors in de familie kan t niet anders hiero
gewoon zalig pasen terug zeggen
Ik denk dat tegenwoordig steeds minder mensen weten wat het betekendquote:Op zondag 24 april 2011 09:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel raar voor mij. Zalig is een begrip waar ik niet mee opgegroeid ben, dus dat rolt er niet zo makkelijk uit
Betekentquote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenwoordig steeds minder mensen weten wat het betekend
Maar goed, douchen
Oh ja, vrolijk (of zaligquote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef Yuki het volgende:
voor Mystikvm
En een vrolijk Pasen natuurlijk
Ik vind wel dat mensen de betekenissen achter feestdagen horen te weten en ze ook juist te adresseren, vrolijk pasen heeft geen betekenis, Zalig Pasen wel (officieel beide met hoofdletter volgens mij).quote:Op zondag 24 april 2011 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Betekent
Maar zonder dollen: doe jij er iets mee dan? Dat jevoelt omdat mensen niet weten wat zalig betekent?
Ik hoor je nooit positief over je/het geloof.
Met dit weer word ik vrolijk, dus ik wens een ieder een vrolijk pasen toequote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wasje zit erin, keuken is geschrobt, vrolijk pasen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |