Ja maar zoiets is ook gewoon schrikken. Zeker als het bij iemand gebeurt die je kentquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het later pas, maar schrok wel enorm
Hallo mooie vrouw met gave schoenenquote:
En anders sms je maar voor beschermingquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het later pas, maar schrok wel enorm
DAT is nog eens een binnenkomer.quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo mooie vrouw met gave schoenen
Oehquote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En anders sms je maar voor bescherming
In return for a possible small favor in the future, Tony?quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En anders sms je maar voor bescherming
Tofquote:Op zondag 24 april 2011 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
Broertje en schoonzusje zijn ff met ventje de hort op, dus ff van angus&julia stone genieten
@Yuki: kersenboogerd klinkt onwijs bekend, zal me niks verbazen als m'n oom en tante daar gewoond hebben
Met de trein? Of de auto mee gejat? Wij zijn bijna bij Mr. en Ms. Burgerlijk ...quote:
In de wij-vorm praten en dan andere mensen burgerlijk noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de trein? Of de auto mee gejat? Wij zijn bijna bij Mr. en Ms. Burgerlijk ...
kon ik maar burgerlijk doenquote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de wij-vorm praten en dan andere mensen burgerlijk noemen.
Wat houdt je tegen?quote:
gebrek aan een partnerquote:
Dan ga je je stinkende best doen om een partner te regelen.quote:
eerst zelf nadenken en actie ondernemen met als doel niet meer zelf na te hoeven denken? Ben jij gek?!quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je je stinkende best doen om een partner te regelen.
Yup, op MissMSX.quote:Op zondag 24 april 2011 15:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eerst zelf nadenken en actie ondernemen met als doel niet meer zelf na te hoeven denken? Ben jij gek?!
Feyenoord is goed bezigquote:
Ja, en Beetman zit nu in het stadion bij FC Utrecht te balen denk ik.quote:
Oh dus dat is gezellig vanavond in huize Kluts?quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en Beetman zit nu in het stadion bij FC Utrecht te balen denk ik.
K!quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en Beetman zit nu in het stadion bij FC Utrecht te balen denk ik.
Oh, dat komt hoe dan ook wel goed hoor. Normaal gesproken maakt het me niet uit, maar nu even wel.quote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus dat is gezellig vanavond in huize Kluts?
Nah ik gun feyenoord de wraak en het is nog gunstig voor ons ook
Goed. Redelijk weer dus dat is altijd fijn!quote:
Hier is het ook zulk fijn weer.quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed. Redelijk weer dus dat is altijd fijn!
Ik hou er van. Ben ook niet lang binnen.
Moest ff alleen download aanzetten
Haarlemquote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier is het ook zulk fijn weer.Gister lekker op het terras gezeten in de zon.
Waar ben je nu?
Je bent alweer terug?quote:Op zondag 24 april 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem
Gisteren bbq al gehad, vandaag al lunch met lekkere wijntjes en gerookte zalm. Wat wil een mens nog meer.
Dat wist ik helemaal niet.quote:
Kut?quote:Op zondag 24 april 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Hoe is het om weer terug te zijn?
Ja, je moet snel weer aan de bak toch?quote:Op zondag 24 april 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kut?![]()
Nee lekker om vrienden en familie te zien. Werken zal wel ff tegen vallen.
Kloptquote:Op zondag 24 april 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Je bent toch ongeveer 3,5 maanden weggeweest, Godt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |