Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Trustequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben van 1986
Ik moet maar eens naar bed![]()
100 jaar vòòr mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn opa is geboren in 1897 ja of misschien zelfs 1896. Maar ik heb hem nooit gekend
Daaromquote:
Zwolle-Groningenquote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Pheno het volgende:
Ah, mijn verste nonstop is denk ik Osaka -> Tokyo. Wat ik ooit nog wil doen is transsiberie express en dan de oversteek naar Japan. Gewoon omdat het kan. Even kijken wanneer, dit jaar in ieder geval niet meer.
Slaap ze broekiequote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Lui, Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
waarom? het is nog vroeg!quote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, maar ik wil niet
Ja. Mijn vader kwam uit zijn tweede huwelijk. Pa is in 1948 geboren, dus toen was opa al in de 50.quote:
Daar ben je puber voor, overal tegenin willen gaan, zelfs je verstand!quote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, maar ik wil niet
Ik moet morgen blijkbaar vroeg opquote:
Op 2de paasdag?quote:Op zondag 24 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet morgen blijkbaar vroeg op
Op zondag, wat ga je doenquote:Op zondag 24 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet morgen blijkbaar vroeg op
Heb ik ook gedaan, nou ja, de loze leidingen en zelf draad getrokken en een paar wandcontactdoosjes bij de gamma gehaald. Waarschijnlijk goedkoper dan de aannemer kastjes te laten bevestigenquote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk wel een verrekte goed idee. Om in mijn hele huis gewoon vast door de aannemer Cat 6 te laten aanleggen. Wallsockets wherever you like. Switch en zo plaats ik zelf wel
Uit eten ('s morgens ja) met mijn vader, moeder en de overburenquote:
jottumquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uit eten ('s morgens ja) met mijn vader, moeder en de overburen
's morgens? Holy crap!quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uit eten ('s morgens ja) met mijn vader, moeder en de overburen
SBS 6 Piet op zijn bek timmerenquote:
Heb je het ook mooi kunnen wegwerken dan? Ik vind het niet erg hoor om er 200 of 300 voor te betalenquote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, nou ja, de loze leidingen en zelf draad getrokken en een paar wandcontactdoosjes bij de gamma gehaald. Waarschijnlijk goedkoper dan de aannemer kastjes te laten bevestigen
Ja, in de loze leidingen die allemaal uitkomen in de meterkast waar internet naar binnenkomt (en de router dus ook staat). Voor de rest zelf aangegeven waar de doosjes moesten komen in de muur, dus geheel naar eigen inzicht kunnen doen. Doosje bij de tv (internet voor console), doosje bij de bank (internet indien grote bestanden), en eentje boven ergens bij een verwarming, zodat de NAS lekker boven kan zoemen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het ook mooi kunnen wegwerken dan? Ik vind het niet erg hoor om er 200 of 300 voor te betalenBeter dan later allerlei geklungel met kabels over de grond
NAS oh ja dt kan ook nog. Ik moet er echt nog even over nadenken hoe ik dat wil hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, in de loze leidingen die allemaal uitkomen in de meterkast waar internet naar binnenkomt (en de router dus ook staat). Voor de rest zelf aangegeven waar de doosjes moesten komen in de muur, dus geheel naar eigen inzicht kunnen doen. Doosje bij de tv (internet voor console), doosje bij de bank (internet indien grote bestanden), en eentje boven ergens bij een verwarming, zodat de NAS lekker boven kan zoemen.
quote:
Rustig voor zitten met de plattegrond en een beetje logisch nadenken (niet naast je bed een NAS bvquote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAS oh ja dt kan ook nog. Ik moet er echt nog even over nadenken hoe ik dat wil hebben
Vreemd rond middernacht jaquote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht, vol topic is ff een goede reden om pijama aan te doen en te helpen de was op te hangen
maar intussen al een hoop slapers
het is niet zo vreemd iddquote:
ik ben er nog wel tot een uurtje of 2quote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet zo vreemd idd
maar ik kan me nog een hoop nachten herinneren dat er nog tot 4:00 mensen aan het Fokken waren
TFM heeft dat ritme nog!quote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet zo vreemd idd
maar ik kan me nog een hoop nachten herinneren dat er nog tot 4:00 mensen aan het Fokken waren
laatste tijd ook wat minder toch?quote:
Ik ga ook slapen, ik ben geen nachtmens, dan ben ik de hele dag brak. Zoals vandaag, slecht geslapen (half 3 wakker) en dan hakt zo'n dag er wel inquote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd ook wat minder toch?
En Nijntje is ook wat minder een nachtnijntje
Maar vorig jaar nog in TAL tot diep in de nacht met oa. Kally, C_A en iBenny
jah maar dat is al een tijdje niet meer van toepassingquote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd ook wat minder toch?
En Nijntje is ook wat minder een nachtnijntje
Maar vorig jaar nog in TAL tot diep in de nacht met oa. Kally, C_A en iBenny
jammerquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah maar dat is al een tijdje niet meer van toepassing
ja het is ook jammerquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer
maar dat betekent helaas niet dat ik beter slaap, als het vroeg uitsterft ga ik vaak nog andere computerzaken doen
nooit echt begrepen waarom TAL zo is afgestortquote:
er zijn er een paar die de boel verstierd hebben daarquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit echt begrepen waarom TAL zo is afgestort
Weet dat er div ruzies her en der waren waardoor er een groepje vertrok
maar het was al rustiger voordat dat gebeurde
maar de meesten zijn na die laatste meet weer gewoon teruggekomenquote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er een paar die de boel verstierd hebben daar
owwwww dan heb ik met heel snel teruglezen ergens een post verkeerd gelezenquote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoor ik zit in Zwolle en Maijke is inderdaad onderweg.
Wegaan wel naar Portugal
Nahh, iedereen is ziekquote:
QFT, maar toch, een weekend niet geuitgegaant, een weekend niet geleefd h1e?quote:Op zondag 24 april 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm da's minder
maar er komen meer weekenden
klopt, op jouw leeftijd ging ik weliswaar niet uit nog, maar toen ik na m'n 20e pas echt los kwam was het idd een weekend zonder uitgaan was een verpest weekendquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
QFT, maar toch, een weekend niet geuitgegaant, een weekend niet geleefd h1e?
Naja, ik ben gister al naar vrienden geweest, dus dan compenseert, gezelligheid is leuker dan een bomvolle club
Achja, je hebt van die vrienden, en die steken je aanquote:Op zondag 24 april 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, op jouw leeftijd ging ik weliswaar niet uit nog, maar toen ik na m'n 20e pas echt los kwam was het idd een weekend zonder uitgaan was een verpest weekend![]()
Jack is tofquote:
Je kat/poes mag ik hopenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef Symphonic het volgende:
mijn ogen zijn nog open maar daar is alles mee gezegd
Hoe laat komt ze aan?quote:
Ahj, da's echt een rotgevoel, veel koffie danquote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, da's echt een rotgevoel, veel koffie dan
ik ndacht al, je had geenquote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef Yuki het volgende:
Oeps
Anders val je even in slaap achter je laptop
quote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef Yuki het volgende:
Oeps
Anders val je even in slaap achter je laptop
Lief van jequote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga ik zo toch wel doen hoor
Maar ik zal gedag zeggen
quote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga ik zo toch wel doen hoor
Maar ik zal gedag zeggen
Doe d'r de groetjesquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet je niet wat voor een enorme preek ik van m'n ouders krijg, wat computerverslaving wel niet met me kan doen later, als ik in slaap val, in front of the laptop
niet achter de laptop zelf, maar ik heb nogal eens dat ik denk, ''ff liggen op de bank''quote:
Mij één keer, toen mijn vader nog een ziekenhuisbed in de kamer had staan, voor z'n hernia, ging ik vaak op liggen, als ik onder een deken lig word ik vanzelf warm en sloom, m'n ouders kwamen beneden, tv stond nog aan, laptop op m'n schoot, alle lichten aanquote:
Mja hoiquote:
hahahah iddquote:Op zondag 24 april 2011 01:21 schreef Yuki het volgende:
Ik had nu maar een uurtje geslapen. Is ook wel eens 3 uur of langer geweest.
En een pijn in m'n rug dat ik dan had
truste liefje, slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 01:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga er wat slaap aan vast plakken![]()
Truste allemaal
Oh jawel hoorquote:Op zondag 24 april 2011 01:25 schreef Yuki het volgende:
[..]mag ik niet zeggen dat ik pijn had?
Iets met gradaties
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 01:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga er wat slaap aan vast plakken![]()
Truste allemaal
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 251 RockNijntje
02. 209 PeZu
03. 159 pgrferrari
04. 154 suikertaartje
05. 127 DaMart
06. 115 Trevland
07. 104 MaleDuck
08. 099 Crazy-M
09. 098 TheFamousMan
10. 096 wel.o.k
11. 084 Pheno
12. 078 MPG
13. 077 Dr_Flash
14. 074 Muck
15. 070 summer2bird
16. 057 Yuki
17. 048 Koen66
18. 048 Barreltje
19. 045 charmed_angel
20. 042 littledrummergirl
Reeks-statistieken!
lekker interessant, de 24e de cijfers van de 21e plaatsenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 08:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker interessant, de 24e de cijfers van de 21e plaatsen
welke waarde heeft het? Als ik voor elke post 5¤ krijg word het pas boeiend!quote:
Iets met traditie zeggen ze dan...quote:Op zondag 24 april 2011 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke waarde heeft het? Als ik voor elke post 5¤ krijg word het pas boeiend!
Dat ze maar een traditie maken van die 5¤ per postquote:
preciesquote:Op zondag 24 april 2011 09:05 schreef RockNijntje het volgende:
Dat ze maar een traditie maken van die 5¤ per post
Ik ben er tijdens KD niet dus dat scheeltquote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik moet nog een nieuwe koninginnedag-UI maken, die ik laatst had gemaakt was te groot
Ik moest even denken wat KD wasquote:Op zondag 24 april 2011 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens KD niet dus dat scheelt
Wat had je laatst gemaakt?quote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik moet nog een nieuwe koninginnedag-UI maken, die ik laatst had gemaakt was te groot
Ik las: 'ik ga niets aantrekken'quote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef Toekito het volgende:
Fijne pasen ik ga wat nets aantrekken en de familie pesten!
Geht nichtquote:
quote:
Hebben ze je door de hakselaar geduwd dan?quote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]dat wil je niet. Al die littekens.....
Ahquote:
Mogguh DMquote:Op zondag 24 april 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet vandaag toch echt gaan letten op voldoende vocht binnenkrijgen, want mijn hoofd was nu ook een beetje stuk toen ik wakker werd.
Littekens?quote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]dat wil je niet. Al die littekens.....
Wat dan?quote:Op zondag 24 april 2011 09:51 schreef Yuki het volgende:
Mogguh DM
Dit. En ik zag net nog een teken van uitdroging
Da's niet zo'n smakelijk verhaalquote:Op zondag 24 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan?.
Ik ben overigens ook ineens weer moe en zag enorme wallen onder mijn ogen vanochtend.
Ieh bah, ik denk nu aan iets best onsmakelijks dat niet droog hoort te zijnquote:
Goedemorgen PeZuquote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen prachtige paashaasjes![]()
yuki een extra
Euh. Neequote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah, ik denk nu aan iets best onsmakelijks dat niet droog hoort te zijn![]()
Je vraagt erom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh. Nee
[..]
Je vraagt erom.
Waarschuwing: onsmakelijk verhaal:Waar is het onsmakelijke verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh. Nee
[..]
Je vraagt erom.
Waarschuwing: onsmakelijk verhaal:Ja, daar had ik gisterenavond en vanochtend ook last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar goed, al iets van 3 bekers water op en zo bij het ontbijt een glas jus d'orange en een kop thee, dus dan verbetert het vochtpeil vast wel weer.
Het is niet iets dat ik zo even aan de ontbijttafel eruit gooiquote:Op zondag 24 april 2011 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar is het onsmakelijke verhaal?
Kuijkentjensgeel?quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik zo even aan de ontbijttafel eruit gooi
Ik wil ook de kleur nog wel even omschrijven voor je?
Was het stroperig?quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik zo even aan de ontbijttafel eruit gooi
Ik wil ook de kleur nog wel even omschrijven voor je?
Ergerquote:Op zondag 24 april 2011 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kuijkentjensgeel?
Nee grapje, dat hoeft niet hoor
Bijnaquote:
Wootquote:
Nee hoor, als je het een mooi nummer vindt, gewoon zo vaak luisteren als je wil, tochquote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef Yuki het volgende:
Ben ik stom als ik nu weer Laura Jansen - Pretty Me ga luisteren?
Ik zat gisteren de ogen uit m'n kop te janken bij dit nummerquote:Op zondag 24 april 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, als je het een mooi nummer vindt, gewoon zo vaak luisteren als je wil, toch.
Precies. Ik moet vandaag denk ik 3 liter water drinken om het tekort aan te vullenquote:Op zondag 24 april 2011 10:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wootiets met gezond...
Ik heb gisteren ook niet veel gedronken, even plassen
hier was er niets aan de handquote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Ik moet vandaag denk ik 3 liter water drinken om het tekort aan te vullen
Ik heb niet eens echt weinig gedronken gisteren, maar vrijwel geen water. En da's met het warme weer niet zo verstandigquote:Op zondag 24 april 2011 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hier was er niets aan de handmaar ik drink sowieso niet veel
Water heb ik wel op gisteren, en appelsap en melk en Fanta... alleen geen thee... dus vandaag maar wat meer thee en ook iets meer water drinken, al tel ik thee ook als water meequote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echt weinig gedronken gisteren, maar vrijwel geen water. En da's met het warme weer niet zo verstandig
Ach so! Dat geeft wel littekens ja.quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef Toekito het volgende:
Heb een hartkwaal RN en Yuki. 26 jaar geleden geopereerd en in 2007 een ICD ( slimme pacemaker) gekregen!
ik drink nooit water, of ja, puur water danquote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echt weinig gedronken gisteren, maar vrijwel geen water. En da's met het warme weer niet zo verstandig
ja hoor al is er schijnbaar 1 kabel defect!quote:Op zondag 24 april 2011 10:12 schreef Yuki het volgende:
Ach so! Dat geeft wel littekens ja.
Gaat het nu goed, met pacemaker?
Owquote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hoor al is er schijnbaar 1 kabel defect!
Kinderachtige moeder? Zijn wij zusjes?quote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
Moeders die niks weer zeggen als ze geen gelijk kunnen krijgenwat kinderachtig...
Oh, fijn om te weten ook dat er iets defects in je lijf zitquote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hoor al is er schijnbaar 1 kabel defect!
ziekenhuis heeft het geconstateerd maar laat het zo. Vind het soms wel eng, maar ze weten neem ik aan wat ze doen.quote:
Nee, ik ben enig kindquote:
Daar zou je wel vanuit gaan ja.quote:Op zondag 24 april 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ziekenhuis heeft het geconstateerd maar laat het zo. Vind het soms wel eng, maar ze weten neem ik aan wat ze doen.
Laten liggen is nog erger.quote:
Ik zie de nadelen er niet vanquote:
was in 85 bijna dood. Dus alles is goed vergeleken met toen!quote:Op zondag 24 april 2011 10:16 schreef Yuki het volgende:
Daar zou je wel vanuit gaan ja.
Nou ja, fijn om te horen dat het beter gaat iig
Altijd al een zusje willen hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie de nadelen er niet vanwhehe, als je die broertjes/zusjes-ruzies altijd ziet...
Scaryquote:Op zondag 24 april 2011 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
was in 85 bijna dood. Dus alles is goed vergeleken met toen!
wat p zegtquote:
was net geboren. Was 6 weken oud toen ik geopereerd werd.quote:
ik ben laatst met mijn ouders naar the wall live geweest en mijn moeder wil mee naar pearl jamquote:Op zondag 24 april 2011 10:28 schreef Yuki het volgende:
Teken dat mijn moeder niet let op de tekst van liedjes:
"Zo'n lekker vrolijk nummer!"
Moeders.......je hebt er weinig aan!quote:Op zondag 24 april 2011 10:28 schreef Yuki het volgende:
Teken dat mijn moeder niet let op de tekst van liedjes:
"Zo'n lekker vrolijk nummer!"
quote:Op zondag 24 april 2011 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben laatst met mijn ouders naar the wall live geweest en mijn moeder wil mee naar pearl jam
quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
was net geboren. Was 6 weken oud toen ik geopereerd werd.
ja wat een verschil hehquote:
and then you marry onequote:
enquote:Op zondag 24 april 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, twee crackers op. Ik had nog maar één cracker van Wasa, dus meteen kunnen testen: Wasa >> AH huismerk.
Dan heb je de verkeerde keuze gemaakt.quote:
En, wat is je oordeel?quote:Op zondag 24 april 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, twee crackers op. Ik had nog maar één cracker van Wasa, dus meteen kunnen testen: Wasa >> AH huismerk.
Dat staat er toch? Wasa >> AH huismerk.quote:
dat durf je niet tegen Muck te zeggen!quote:
Gerust, ik ken haar toch niet!quote:Op zondag 24 april 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat durf je niet tegen Muck te zeggen!
Wees blij en geniet ervan!quote:
ik ga niet trouwenquote:
waarom nietquote:Op zondag 24 april 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat durf je niet tegen Muck te zeggen!
ooh ja vroeg enzoquote:Op zondag 24 april 2011 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Wasa >> AH huismerk.
Dan heb je goede drugs gehad met een lange trip!!quote:
Dat moet je allemaal zelf weten.quote:
Zoek de eieren!quote:
echt waar mag datquote:
Om de drie kwartier omdraaien!quote:Op zondag 24 april 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
De tweede laag zonnebrand zit er weer op, dus ik ga weer even een a twee uur met een boek in de zon liggen.
Nope. Ik zit eenzaam en alleen op mijn slaapkamerquote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef PeZu het volgende:
iedereen zit zeker gezellig aan het paasontbijt
Ik doe niet aan Pasen. Waarom zou ik als ik niet gelovig ben? Hypocriete zooiquote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef PeZu het volgende:
iedereen zit zeker gezellig aan het paasontbijt
ik zit op de rommelkamer ook in mijn uppiequote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Ik zit eenzaam en alleen op mijn slaapkamer
ondanks dat je niet gelooft kun je toch een wat uitgebreider ontbijt doen met pasen, niks geks aan me dunktquote:Op zondag 24 april 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Pasen. Waarom zou ik als ik niet gelovig ben? Hypocriete zooi
Nee ik ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Pasen. Waarom zou ik als ik niet gelovig ben? Hypocriete zooi
Vind ik wel raar hoor. Het is gewoon een zondag voor me.quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef PeZu het volgende:
ondanks dat je niet gelooft kun je toch een wat uitgebreider ontbijt doen met pasen, niks geks aan me dunkt
slash paas en maak er zondagontbijt vanquote:Op zondag 24 april 2011 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik wel raar hoor. Het is gewoon een zondag voor me.
Dat doe ik normaal ook nietquote:
ooh ja ik welquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook niet
Maar erger zijn de mensen die met Pasen en Kerst opeens wel naar de kerk gaan
GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
BOSJE!quote:Op zondag 24 april 2011 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn mac is niet waterdicht.quote:
Thanksquote:
Morgen Myrquote:
Het is alleen nog maar slechter geworden. Maar maakt niet uit, wat pijnstillers er tegenaan en ik ga gewoon met een vriendin weg. geen zin alleen maar binnen te kunnen zitten.quote:
Morgen Crazyquote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
Goededag allen te samen![]()
zo is even fietsroute uitstippelen
mja richting alphenquote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen Crazy
fietsroute is altijd wel relaxt
Wat heb je hier te zoekenquote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja richting alphen
en dan ff een MTB traack van 9km
quote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
Goededag allen te samen![]()
zo is even fietsroute uitstippelen
Balenquote:Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is alleen nog maar slechter geworden. Maar maakt niet uit, wat pijnstillers er tegenaan en ik ga gewoon met een vriendin weg. geen zin alleen maar binnen te kunnen zitten.
Op het strand verbrand ik nou levend denk ikquote:Op zondag 24 april 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens douchen, en de tuin in, het zal wel rustig zijn met al die dagjesmensen die naar het strand zijn gegaan
Alphen in brabantquote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken(of andere alphen)
MTB tracks zoek ik eigenlijk nooit uit, ik ga daarvoor dan de veluwe in of utrechtse heuvelrug.
Yuki Mukiquote:Op zondag 24 april 2011 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
[..]
Balen
Pas wel een beetje op jezelf. Nog geen huisarts gezien?
Hmzzz goed plan fietsen, kijken of ik mijn man achter de Xbox weg kan trekkenquote:Op zondag 24 april 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Alphen in brabant
eerst daarheen fietsen a 20km, dan fietsroute a 9km en dan terug fietsen a 20 km
Ah, dacht alquote:Op zondag 24 april 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Alphen in brabant
eerst daarheen fietsen a 20km, dan fietsroute a 9km en dan terug fietsen a 20 km
Mortal Kombatquote:
inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, dacht al
Dan heb je er wel een flinke route op zitten, en dan nog met dit weer.
[..]
Mortal Kombat
Middag en doeiquote:
Succesquote:Op zondag 24 april 2011 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
oftewel: Ik ga mn bidon met fris koud water vullen, mn bidonhouder om mn heupen gooien, fiets uit de schuur pakken en op pad
ho, zonnebril ook mee en telefoon voor muziek
Middagquote:
Fiets zequote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
Dank soliq en Yuki
Alles klaar, dus tot later vandaag![]()
Die is nog niet verslaafd aan een spel?quote:
Owja wassenquote:Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is nog niet verslaafd aan een spel?
Ik zit lekker in de tuin, review schrijven, wassen draaien en straks even online shoppen.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 194 Yuki
02. 180 RockNijntje
03. 156 Koen66
04. 131 DaMart
05. 111 Symphonic
06. 098 suikertaartje
07. 095 Pheno
08. 085 goldfinger1963
09. 074 PeZu
10. 043 pgrferrari
11. 041 Dr_Flash