er zijn er een paar die de boel verstierd hebben daarquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit echt begrepen waarom TAL zo is afgestort
Weet dat er div ruzies her en der waren waardoor er een groepje vertrok
maar het was al rustiger voordat dat gebeurde
maar de meesten zijn na die laatste meet weer gewoon teruggekomenquote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er een paar die de boel verstierd hebben daar
owwwww dan heb ik met heel snel teruglezen ergens een post verkeerd gelezenquote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoor ik zit in Zwolle en Maijke is inderdaad onderweg.
Wegaan wel naar Portugal
Nahh, iedereen is ziekquote:
QFT, maar toch, een weekend niet geuitgegaant, een weekend niet geleefd h1e?quote:Op zondag 24 april 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm da's minder
maar er komen meer weekenden
klopt, op jouw leeftijd ging ik weliswaar niet uit nog, maar toen ik na m'n 20e pas echt los kwam was het idd een weekend zonder uitgaan was een verpest weekendquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
QFT, maar toch, een weekend niet geuitgegaant, een weekend niet geleefd h1e?
Naja, ik ben gister al naar vrienden geweest, dus dan compenseert, gezelligheid is leuker dan een bomvolle club
Achja, je hebt van die vrienden, en die steken je aanquote:Op zondag 24 april 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, op jouw leeftijd ging ik weliswaar niet uit nog, maar toen ik na m'n 20e pas echt los kwam was het idd een weekend zonder uitgaan was een verpest weekend![]()
Jack is tofquote:
Je kat/poes mag ik hopenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef Symphonic het volgende:
mijn ogen zijn nog open maar daar is alles mee gezegd
Hoe laat komt ze aan?quote:
Ahj, da's echt een rotgevoel, veel koffie danquote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, da's echt een rotgevoel, veel koffie dan
ik ndacht al, je had geenquote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef Yuki het volgende:
Oeps
Anders val je even in slaap achter je laptop
quote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef Yuki het volgende:
Oeps
Anders val je even in slaap achter je laptop
Lief van jequote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga ik zo toch wel doen hoor
Maar ik zal gedag zeggen
quote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga ik zo toch wel doen hoor
Maar ik zal gedag zeggen
Doe d'r de groetjesquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet je niet wat voor een enorme preek ik van m'n ouders krijg, wat computerverslaving wel niet met me kan doen later, als ik in slaap val, in front of the laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |