Ik ben er tijdens KD niet dus dat scheeltquote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik moet nog een nieuwe koninginnedag-UI maken, die ik laatst had gemaakt was te groot
Ik moest even denken wat KD wasquote:Op zondag 24 april 2011 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens KD niet dus dat scheelt
Wat had je laatst gemaakt?quote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik moet nog een nieuwe koninginnedag-UI maken, die ik laatst had gemaakt was te groot
Ik las: 'ik ga niets aantrekken'quote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef Toekito het volgende:
Fijne pasen ik ga wat nets aantrekken en de familie pesten!
Geht nichtquote:
quote:
Hebben ze je door de hakselaar geduwd dan?quote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]dat wil je niet. Al die littekens.....
Ahquote:
Mogguh DMquote:Op zondag 24 april 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet vandaag toch echt gaan letten op voldoende vocht binnenkrijgen, want mijn hoofd was nu ook een beetje stuk toen ik wakker werd.
Littekens?quote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]dat wil je niet. Al die littekens.....
Wat dan?quote:Op zondag 24 april 2011 09:51 schreef Yuki het volgende:
Mogguh DM
Dit. En ik zag net nog een teken van uitdroging
Da's niet zo'n smakelijk verhaalquote:Op zondag 24 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan?.
Ik ben overigens ook ineens weer moe en zag enorme wallen onder mijn ogen vanochtend.
Ieh bah, ik denk nu aan iets best onsmakelijks dat niet droog hoort te zijnquote:
Goedemorgen PeZuquote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen prachtige paashaasjes![]()
yuki een extra
Euh. Neequote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah, ik denk nu aan iets best onsmakelijks dat niet droog hoort te zijn![]()
Je vraagt erom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh. Nee
[..]
Je vraagt erom.
Waarschuwing: onsmakelijk verhaal:Waar is het onsmakelijke verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh. Nee
[..]
Je vraagt erom.
Waarschuwing: onsmakelijk verhaal:Ja, daar had ik gisterenavond en vanochtend ook last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar goed, al iets van 3 bekers water op en zo bij het ontbijt een glas jus d'orange en een kop thee, dus dan verbetert het vochtpeil vast wel weer.
Het is niet iets dat ik zo even aan de ontbijttafel eruit gooiquote:Op zondag 24 april 2011 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar is het onsmakelijke verhaal?
Kuijkentjensgeel?quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik zo even aan de ontbijttafel eruit gooi
Ik wil ook de kleur nog wel even omschrijven voor je?
Was het stroperig?quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet iets dat ik zo even aan de ontbijttafel eruit gooi
Ik wil ook de kleur nog wel even omschrijven voor je?
Ergerquote:Op zondag 24 april 2011 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kuijkentjensgeel?
Nee grapje, dat hoeft niet hoor
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |