ziekenhuis heeft het geconstateerd maar laat het zo. Vind het soms wel eng, maar ze weten neem ik aan wat ze doen.quote:
Nee, ik ben enig kindquote:
Daar zou je wel vanuit gaan ja.quote:Op zondag 24 april 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ziekenhuis heeft het geconstateerd maar laat het zo. Vind het soms wel eng, maar ze weten neem ik aan wat ze doen.
Laten liggen is nog erger.quote:
Ik zie de nadelen er niet vanquote:
was in 85 bijna dood. Dus alles is goed vergeleken met toen!quote:Op zondag 24 april 2011 10:16 schreef Yuki het volgende:
Daar zou je wel vanuit gaan ja.
Nou ja, fijn om te horen dat het beter gaat iig
Altijd al een zusje willen hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie de nadelen er niet vanwhehe, als je die broertjes/zusjes-ruzies altijd ziet...
Scaryquote:Op zondag 24 april 2011 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
was in 85 bijna dood. Dus alles is goed vergeleken met toen!
wat p zegtquote:
was net geboren. Was 6 weken oud toen ik geopereerd werd.quote:
ik ben laatst met mijn ouders naar the wall live geweest en mijn moeder wil mee naar pearl jamquote:Op zondag 24 april 2011 10:28 schreef Yuki het volgende:
Teken dat mijn moeder niet let op de tekst van liedjes:
"Zo'n lekker vrolijk nummer!"
Moeders.......je hebt er weinig aan!quote:Op zondag 24 april 2011 10:28 schreef Yuki het volgende:
Teken dat mijn moeder niet let op de tekst van liedjes:
"Zo'n lekker vrolijk nummer!"
quote:Op zondag 24 april 2011 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben laatst met mijn ouders naar the wall live geweest en mijn moeder wil mee naar pearl jam
quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
was net geboren. Was 6 weken oud toen ik geopereerd werd.
ja wat een verschil hehquote:
and then you marry onequote:
enquote:Op zondag 24 april 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, twee crackers op. Ik had nog maar één cracker van Wasa, dus meteen kunnen testen: Wasa >> AH huismerk.
Dan heb je de verkeerde keuze gemaakt.quote:
En, wat is je oordeel?quote:Op zondag 24 april 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, twee crackers op. Ik had nog maar één cracker van Wasa, dus meteen kunnen testen: Wasa >> AH huismerk.
Dat staat er toch? Wasa >> AH huismerk.quote:
dat durf je niet tegen Muck te zeggen!quote:
Gerust, ik ken haar toch niet!quote:Op zondag 24 april 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat durf je niet tegen Muck te zeggen!
Wees blij en geniet ervan!quote:
ik ga niet trouwenquote:
waarom nietquote:Op zondag 24 april 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat durf je niet tegen Muck te zeggen!
ooh ja vroeg enzoquote:Op zondag 24 april 2011 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Wasa >> AH huismerk.
Dan heb je goede drugs gehad met een lange trip!!quote:
Dat moet je allemaal zelf weten.quote:
Zoek de eieren!quote:
echt waar mag datquote:
Om de drie kwartier omdraaien!quote:Op zondag 24 april 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
De tweede laag zonnebrand zit er weer op, dus ik ga weer even een a twee uur met een boek in de zon liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |