Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
NIET IN SLAAP VALLEN!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Eerst douchen, dan voorlezen, dan slapen?quote:
jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst douchen, dan voorlezen, dan slapen?
Die mensen zijn er echt heeeeel veelquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen moet gewoon dragen wat hij lekker vindt.
Het leed van iemand anders die naar mijn driekwartbroek moet kijken is vele malen kleiner dan het leed dat ik heb als ik in plaats daarvan een lange broek aan "moet". Dat is zelfs objectief zo, en al helemaal vanuit het oogpunt van de decision maker, en dat ben ik![]()
Ik zie het al voor me zegdat iemand zegt "okee het is 30 graden maar ik doe wel een lange broek aan omdat ik het ZOO erg vind dat iemand anders er naar moet kijken
"
Ja. Helaas wel inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die mensen zijn er echt heeeeel veel![]()
Is weg in minder dan 2 weken op werk.quote:
M'n buurmeisje van 7 wilde laatst geen korte broek aan omdat ze volgens haar beenhaar hadquote:
Wat is weer aan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
En het is weer aan
Drama en Satire in huize TFM
En dat moeten ze delen, of is het per persoon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wint het winnende vak bij Ik hou van holland
Ik heb ook lichaamshaar, maar ik trok op het strand toch echt mijn shirt wel uit hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n buurmeisje van 7 wilde laatst geen korte broek aan omdat ze volgens haar beenhaar had![]()
![]()
Waar gaat dat heen zeg
Ze heeft zich bedacht?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
En het is weer aan
Drama en Satire in huize TFM
Met m'nquote:
Maar een meisje van 7, waar maakt ze zich zorgen overquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook lichaamshaar, maar ik trok op het strand toch echt mijn shirt wel uit hoor.
Is het nu niet meer 'beter zo' ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n![]()
Het is toch zeker wel bijna 24 uit geweest
O, dat is wel heel erg ja... dat wordt ook vast zo'n modepopje later die wil dat haar vriendjes zich om de dag volledig laten harsenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar een meisje van 7, waar maakt ze zich zorgen over![]()
Ze heeft niks anders gedaan dan huilen, en ze stond zo zielig voor m'n deur, met van die traan-oogjes, zeggend dat ze me mistte en niet zonder me kon.quote:
Als zij weinig meer voor me voelde was het beter, maar nu zag ze pas in hoeveel ze van me hieldquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het nu niet meer 'beter zo' ?
per psersoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dat moeten ze delen, of is het per persoon?
Zie ik haar nog best doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is wel heel erg ja... dat wordt ook vast zo'n modepopje later die wil dat haar vriendjes zich om de dag volledig laten harsen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze heeft niks anders gedaan dan huilen, en ze stond zo zielig voor m'n deur, met van die traan-oogjes, zeggend dat ze me mistte en niet zonder me kon.
[sub]score![/sub]
Okeequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als zij weinig meer voor me voelde was het beter, maar nu zag ze pas in hoeveel ze van me hield
Zo zoquote:
24 jaar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n![]()
Het is toch zeker wel bijna 24 uit geweest
ja, en die andere 3 zijn helemaal volgeperst met big macs en zoquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja hoor, nu is weer 1 van de 4 kinderen ondervoed in Amerika
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en die andere 3 zijn helemaal volgeperst met big macs en zo
En de 'normale' kinderen zijn het land uitgestuurdquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en die andere 3 zijn helemaal volgeperst met big macs en zo
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
het was ook niet echt weer voor koffie Eradinges![]()
Nu je het zegt... ik heb vandaag niet eens thee gedronkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
het was ook niet echt weer voor koffie Eradinges![]()
Alleen als het kutweer is. En zelfs dan niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef Erageftw het volgende:
geen weer voor koffie? pardon?!
voor koffie is het altijd weer!
Waarom ervaar ik meer plezier van fristi en chocomel uit een horeca-flesje of blikje. Maar niet uit 1L pak. terwijl ik er dan meer en goedkoper van kwijt kan in mijn grote mok dan uit zo'n flesje.quote:
Jeetje zegquote:
De koffieliefhebbers zijn of afwezig, of hebben moeite met wakker blijven, wat op zich ook wel weer opmerkelijk is als je kijkt naar de hoeveelheid gedronken koffie op een dagquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:23 schreef Erageftw het volgende:
blijkbaar geen koffie liefhebbers hier,
Fristi gaat er dan ook wel in. Maar nu eerst even een biertje
Genoeg, schenk net een bakkie inquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:23 schreef Erageftw het volgende:
blijkbaar geen koffie liefhebbers hier,
Fristi gaat er dan ook wel in. Maar nu eerst even een biertje
Avondquote:
Ja, voor de rest van de avondquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yuki.
Weer even de familie ontvlucht?
Ach. Om half 11 kan ik wel zeggen dat ik moe ben en naar bed gaquote:
Het tegenovergestelde kan blijkbaar ookquote:
...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde kan blijkbaar ook
[ afbeelding ]
Bye Solquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Solique het volgende:
Ik ben er vandoor
Fijne avond/nacht verder mensen.
Ik ben weer Cyanide and Happiness strips aan het lezenquote:
Ineens zijn er 226 posts bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:41 schreef knuppelhaar het volgende:
Stilte voor de storm. Let maar op, straks is het topic ineens vol. Ofzo.
Jan Barijnquote:
Ja je weet het nooit hier.quote:
Oh, kijk nu TROS op uitzending gemist.quote:
Wanneer hij ingroeit en een chirurgische ingreep moet ondergaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer leer ik nou eens dat je nagels moet knippen en niet moet scheuren
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer leer ik nou eens dat je nagels moet knippen en niet moet scheuren
Ik weet het, ik weet het... Nu nog toepassenquote:
RTL4 echt waar !?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, kijk nu TROS op uitzending gemist.
Nee, TROS.quote:
Oh, dat is een programma, nu snap ik het pasquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is een programma, nu snap ik het pas
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is een programma, nu snap ik het pas
Ik heb geen tvgids of zo, en kijk bij elkaar vier programma's op tvquote:
Mocht het nog niet duidelijk zijn, dat is de consequentie die je echt kan krijgen, ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:47 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Wanneer hij ingroeit en een chirurgische ingreep moet ondergaan.
Althans, ik hoop dat je het dan leert.
www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tvgids of zo, en kijk bij elkaar vier programma's op tv
Ik kijk ook bijna nooit tvquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tvgids of zo, en kijk bij elkaar vier programma's op tv
Nee, dank je.quote:
En dan mij uitlachen omdat ik een programma niet kenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna nooit tvEn als ik kijk weet ik niet hoe het programma heet
Dat programma kende ik dan weer welquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen omdat ik een programma niet ken
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
En dat was de derde keer douchen van vandaag.
Dan moet je nu wel schoon zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Toch aan de bukake gegaan of zo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Ja, eerst na het opstaan, toen na het strand en nu na een middag en avond zweten voor ik straks ga slapenquote:
Ja, waarom zou je drie keer gaan douchen met deze lekkere lentedag?quote:
Vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je drie keer gaan douchen met deze lekkere lentedag?
Meestal dus 1 a 2 keer, vandaag een keertje extra omdat ik een zandman was na het strand... en het was erg warm, dus veel gezweet. Dan is het wel zo prettig om schoon gedoucht mijn schone bed in te stappen straksquote:
1x seks en het bed is niet meer schoonquote:
Daarom hoef ik het bed maar één keer per week te verschonenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x seks en het bed is niet meer schoon
Morgen maar weer wassen.
Ik heb geen seksquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x seks en het bed is niet meer schoon
Morgen maar weer wassen.
Toch 1x seks in de week!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hoef ik het bed maar één keer per week te verschonen.
Zo vaak wordt mijn bed niet verschoondquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hoef ik het bed maar één keer per week te verschonen.
slaap lekker straksquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nog even lezen en daarna mijn ogen dichtdoen voor een reis naar dromenland.
ik heb geen idee hoe laat ze thuis is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook straks, moet je nog lang wakker blijven?
Je vrouw ligt al in bed en je kunt veilig spreken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
![]()
daar is mr late night chatter weer eens
nee hoor, die zit 3 meter verderop ook achter laptopquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vrouw ligt al in bed en je kunt veilig spreken?
Succes met wakker blijvenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe laat ze thuis is.
He concertt is in Amsterdam dus het duurt nog wel even denk ik
Ah, zij is tong80?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, die zit 3 meter verderop ook achter laptop
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven.
En fijne avond nog allemaal en tot morgen.
tnxquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven.
En fijne avond nog allemaal en tot morgen.
"ff pissen"quote:
tv staat aan hier, als het rustiger is zet ik hem eens opquote:
is ook aardig afgezakt laatste tijd volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb tong80 nooit echt veel zien posten![]()
Echt doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tv staat aan hier, als het rustiger is zet ik hem eens op
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt doen
Hoewel het voor mij niet zo verstandig was
Volgens mij is het stukken minderquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook aardig afgezakt laatste tijd volgens mij
Zou hij een leven krijgen? Of is zijn pc weer stukquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is het stukken minder
Maar nooit echt bedoel ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook aardig afgezakt laatste tijd volgens mij
Tja, je was zelf te druk met de KSC denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar nooit echt bedoel ikOok niet rond zijn 400.000-periode
in KSC is ie sowieso ook nooit gesignaleerd tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je was zelf te druk met de KSC denk ik.
Toen postte ik nog niet in KSCquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je was zelf te druk met de KSC denk ik.
Nee, hij zit meestal in VBL, MEN en natuurlijk ONZ.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC is ie sowieso ook nooit gesignaleerd toch
Geen idee, ik kijk nooit naar postaantallen dus ik zou niet weten op hoeveel ie staat en heeft gestaan op welk tijdstipquote:
Die puzzels van 1000 stukjes zijn ook altijd zo simpel. geef mij maar wat mooiere legpuzzels dan deze drukke zooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb Wally gevonden![]()
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zit meestal in VBL, MEN en natuurlijk ONZ.
hier is het gaan regenenquote:
Ik heb geen last van hem. Hij doet het op een manier dat niets toort. Geen kwartetposts, elke post heeft wel iets heerlijk droogs etcquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
daar kom ik hem nog wel eens tegen
dat vind ik knap hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen last van hem. Hij doet het op een manier dat niets toort. Geen kwartetposts, elke post heeft wel iets heerlijk droogs etc
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen last van hem. Hij doet het op een manier dat niets toort. Geen kwartetposts, elke post heeft wel iets heerlijk droogs etc
Niet in de nacht, maar morgen weer lekker 25+ graag!quote:
wie?quote:
ruikt ook alles meteen lekker frisquote:
second thatquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoeft ook niet! Het is prima weer, lekker windje, niet te benauwd, ik kan dit maanden uithoudenquote:
oepsquote:
Ditoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoeft ook niet! Het is prima weer, lekker windje, niet te benauwd, ik kan dit maanden uithouden
Hier is geen windquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoeft ook niet! Het is prima weer, lekker windje, niet te benauwd, ik kan dit maanden uithouden
whehehehehehequote:
Harder blazen!quote:
moet je niet in Duitsland zeggenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet in Duitsland zeggen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet in Duitsland zeggen
ja, en vervolgens is de hele natuur uitgedroogd.... niet dus aubquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
's nachts regen, overdag lekker warmquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en vervolgens is de hele natuur uitgedroogd.... niet dus aub
Compromis, nacht= een beetje regenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en vervolgens is de hele natuur uitgedroogd.... niet dus aub
hippie.quote:
Nee, Uitzending gemist, beste zanger van NL.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
OMG Pheno zit je serieus naar Cabau v Kasbergen te kijken?
Ik woon aan een rivier, water zatquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil graag in een woestijn wonen?
ik schrok alquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Uitzending gemist, beste zanger van NL.
ucheuche ik verslik me in een pistach nootjequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
OMG Pheno zit je serieus naar Cabau v Kasbergen te kijken?
Ik zou het er wel op kunnen doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ucheuche ik verslik me in een pistach nootje
Yolanthe
ik schrok me doodquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ucheuche ik verslik me in een pistach nootje
Yolanthe
86, nette leeftijd.quote:
Als het regent blijkt het een man te zijn als alle make up afspoelt.quote:
Gewonnen van Wiel Coerverquote:
hij leeft nog hoor maar er zijn grenzenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op het fijne leven dat hij heeft gehad
Zijn vrouw blijkt op FOK! te zitten.quote:
Dan heb jij je dus niet dood geschrokkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij leeft nog hoor maar er zijn grenzen
realiseer me opeens dat van de 4 vrije dagen er al 2 om zijnquote:
Je hebt er nog 2!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
realiseer me opeens dat van de 4 vrije dagen er al 2 om zijn![]()
Bij mij zijn er vier van de vijf weken al om!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
realiseer me opeens dat van de 4 vrije dagen er al 2 om zijn![]()
Ja, dat klopt, maar ik heb het niet gezienquote:
misschien is Yuki stiekem mijn vrouw welquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en elkaar dan tegenkomen op een meet
Dat is wel heel pijnlijk danquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en elkaar dan tegenkomen op een meet
Ruim je je sokken zo nog wel even op?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien is Yuki stiekem mijn vrouw wel
Ga je haar ook al meeten? You're faster than the MPG-master himself!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien is Yuki stiekem mijn vrouw wel
nah, toen deze post verscheen zat ze een nootje open te brekenquote:
nah, ik heb het er wel vaak over maar het aantal meets dat ik had is zeeeeer beperktquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je haar ook al meeten? You're faster than the MPG-master himself!
Wat is er moeilijk aan yuki meeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je haar ook al meeten? You're faster than the MPG-master himself!
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, toen deze post verscheen zat ze een nootje open te breken
Niets, lastiger is een vrouwelijk iemand meeten voordat MPG er al langs is geweest!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan yuki meeten?
Mij is het een aantal die in de KCS posten toch wel geluktquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, lastiger is een vrouwelijk iemand meeten voordat MPG er al langs is geweest!
Is MPG zo'n ladiesman?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, lastiger is een vrouwelijk iemand meeten voordat MPG er al langs is geweest!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Ah ik ga voorlopig nog niet naar bed
Wordt een uurtje of twee voor Marijke thuis is
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil nog zoveel Fokkers eventueel meeten. Yuki staat wel hoog op die lijst, dat weet ze
Maar of het er ooit van komt, geen idee. Het is geen MUST ofzo.
Net of MPG ooit buiten komtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nu maar 1tje die ik wil, de rest mag zeker ook welquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil nog zoveel Fokkers eventueel meeten. Yuki staat wel hoog op die lijst, dat weet ze
Maar of het er ooit van komt, geen idee. Het is geen MUST ofzo.
owwwwww wiequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu maar 1tje die ik wil, de rest mag zeker ook wel
Ga pitten man ze heeft toch de sleutelquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Ah ik ga voorlopig nog niet naar bed
Wordt een uurtje of twee voor Marijke thuis is
quote:
Toch zijn er weinig fok!kers die ik vaker gemeet heb dan jou Pheentjequote:
Loungemeetsquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch zijn er weinig fok!kers die ik vaker gemeet heb dan jou Pheentje![]()
Ja, vindt mijn nek heel wat fijnerquote:
Ik zeg toch niets over oude meets, ik zeg dat ik weinig behoefte heb aan nieuwe meets.quote:
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja, vandaag precies 20 jaar geleden begon mijn passie voor reizen. Met een schoolreisje van 3 weken naar Griekenland. Salzburg - Athene is nog steeds de langste treinrit die ik ooit gemaakt heb zonder overstap geloof ik
20 jaar geleden was ik nog 2quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja, vandaag precies 20 jaar geleden begon mijn passie voor reizen. Met een schoolreisje van 3 weken naar Griekenland. Salzburg - Athene is nog steeds de langste treinrit die ik ooit gemaakt heb zonder overstap geloof ik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Neh, ik blijf wel even wachtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga pitten man ze heeft toch de sleutel
Dat is ouder dan flink wat users hier nu zijnquote:
Broekies hierquote:
ik zou ook ruimschoots van de meesten hier de pa kunnen zijnquote:
Een troost: Mijn vader was toen 26quote:
Dan weet je hoe je er over 20 jaar aan toe bentquote:
Vette party met FOK!ersquote:
20 jaar geleden zou mijn Opa 94 zijn geweestquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een troost: Mijn vader was toen 26
Koen je bent niet oud!!![]()
Had jij dan niet een beetje een hele oude opa?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
20 jaar geleden zou mijn Opa 94 zijn geweest
Oostenrijk, Joegoslavië, Griekenland.quote:
20 jaar geleden was mijn opa dat nog niet eensquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
20 jaar geleden zou mijn Opa 94 zijn geweest
Mijn opa is geboren in 1897 ja of misschien zelfs 1896. Maar ik heb hem nooit gekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had jij dan niet een beetje een hele oude opa?![]()
![]()
zow je hebt dus nog Joegoslavie versie 1.0 gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oostenrijk, Joegoslavië, Griekenland.
Terug moesten we via Italië, was ineens oorlog jeweet
Geen idee eigenlijkquote:
Hij was dus ongeveer 100 jaar ouder als ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn opa is geboren in 1897 ja of misschien zelfs 1896. Maar ik heb hem nooit gekend
Mwoa ik ben er als een malloot doorheen gescheurd ja. Heb geen bordjes gefotografeerd of zoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow je hebt dus nog Joegoslavie versie 1.0 gezien
90 toch eerder?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij was dus ongeveer 100 jaar ouder als ik
Koen-en-zijn-vrouw-zijn-12,5 jaar-getrouwd-meet, klinkt misschien iets beterquote:
ik ben daar ook geweestquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow je hebt dus nog Joegoslavie versie 1.0 gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |