quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil nog zoveel Fokkers eventueel meeten. Yuki staat wel hoog op die lijst, dat weet ze
Maar of het er ooit van komt, geen idee. Het is geen MUST ofzo.
Net of MPG ooit buiten komtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, lastiger is een vrouwelijk iemand meeten voordat MPG er al langs is geweest!
Ik heb er nu maar 1tje die ik wil, de rest mag zeker ook welquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil nog zoveel Fokkers eventueel meeten. Yuki staat wel hoog op die lijst, dat weet ze
Maar of het er ooit van komt, geen idee. Het is geen MUST ofzo.
owwwwww wiequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu maar 1tje die ik wil, de rest mag zeker ook wel
Ga pitten man ze heeft toch de sleutelquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Ah ik ga voorlopig nog niet naar bed
Wordt een uurtje of twee voor Marijke thuis is
quote:
Toch zijn er weinig fok!kers die ik vaker gemeet heb dan jou Pheentjequote:
Loungemeetsquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch zijn er weinig fok!kers die ik vaker gemeet heb dan jou Pheentje![]()
Ja, vindt mijn nek heel wat fijnerquote:
Ik zeg toch niets over oude meets, ik zeg dat ik weinig behoefte heb aan nieuwe meets.quote:
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja, vandaag precies 20 jaar geleden begon mijn passie voor reizen. Met een schoolreisje van 3 weken naar Griekenland. Salzburg - Athene is nog steeds de langste treinrit die ik ooit gemaakt heb zonder overstap geloof ik
20 jaar geleden was ik nog 2quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja, vandaag precies 20 jaar geleden begon mijn passie voor reizen. Met een schoolreisje van 3 weken naar Griekenland. Salzburg - Athene is nog steeds de langste treinrit die ik ooit gemaakt heb zonder overstap geloof ik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Neh, ik blijf wel even wachtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga pitten man ze heeft toch de sleutel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |