En dan mij uitlachen omdat ik een programma niet kenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna nooit tvEn als ik kijk weet ik niet hoe het programma heet
Dat programma kende ik dan weer welquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen omdat ik een programma niet ken
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
En dat was de derde keer douchen van vandaag.
Dan moet je nu wel schoon zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Toch aan de bukake gegaan of zo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Ja, eerst na het opstaan, toen na het strand en nu na een middag en avond zweten voor ik straks ga slapenquote:
Ja, waarom zou je drie keer gaan douchen met deze lekkere lentedag?quote:
Vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je drie keer gaan douchen met deze lekkere lentedag?
Meestal dus 1 a 2 keer, vandaag een keertje extra omdat ik een zandman was na het strand... en het was erg warm, dus veel gezweet. Dan is het wel zo prettig om schoon gedoucht mijn schone bed in te stappen straksquote:
1x seks en het bed is niet meer schoonquote:
Daarom hoef ik het bed maar één keer per week te verschonenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x seks en het bed is niet meer schoon
Morgen maar weer wassen.
Ik heb geen seksquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x seks en het bed is niet meer schoon
Morgen maar weer wassen.
Toch 1x seks in de week!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hoef ik het bed maar één keer per week te verschonen.
Zo vaak wordt mijn bed niet verschoondquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hoef ik het bed maar één keer per week te verschonen.
slaap lekker straksquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nog even lezen en daarna mijn ogen dichtdoen voor een reis naar dromenland.
ik heb geen idee hoe laat ze thuis is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook straks, moet je nog lang wakker blijven?
Je vrouw ligt al in bed en je kunt veilig spreken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
![]()
daar is mr late night chatter weer eens
nee hoor, die zit 3 meter verderop ook achter laptopquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vrouw ligt al in bed en je kunt veilig spreken?
Succes met wakker blijvenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe laat ze thuis is.
He concertt is in Amsterdam dus het duurt nog wel even denk ik
Ah, zij is tong80?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, die zit 3 meter verderop ook achter laptop
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven.
En fijne avond nog allemaal en tot morgen.
tnxquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven.
En fijne avond nog allemaal en tot morgen.
"ff pissen"quote:
tv staat aan hier, als het rustiger is zet ik hem eens opquote:
is ook aardig afgezakt laatste tijd volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb tong80 nooit echt veel zien posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |