Echt doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tv staat aan hier, als het rustiger is zet ik hem eens op
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt doen
Hoewel het voor mij niet zo verstandig was
Volgens mij is het stukken minderquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook aardig afgezakt laatste tijd volgens mij
Zou hij een leven krijgen? Of is zijn pc weer stukquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is het stukken minder
Maar nooit echt bedoel ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook aardig afgezakt laatste tijd volgens mij
Tja, je was zelf te druk met de KSC denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar nooit echt bedoel ikOok niet rond zijn 400.000-periode
in KSC is ie sowieso ook nooit gesignaleerd tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je was zelf te druk met de KSC denk ik.
Toen postte ik nog niet in KSCquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je was zelf te druk met de KSC denk ik.
Nee, hij zit meestal in VBL, MEN en natuurlijk ONZ.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC is ie sowieso ook nooit gesignaleerd toch
Geen idee, ik kijk nooit naar postaantallen dus ik zou niet weten op hoeveel ie staat en heeft gestaan op welk tijdstipquote:
Die puzzels van 1000 stukjes zijn ook altijd zo simpel. geef mij maar wat mooiere legpuzzels dan deze drukke zooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb Wally gevonden![]()
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zit meestal in VBL, MEN en natuurlijk ONZ.
hier is het gaan regenenquote:
Ik heb geen last van hem. Hij doet het op een manier dat niets toort. Geen kwartetposts, elke post heeft wel iets heerlijk droogs etcquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
daar kom ik hem nog wel eens tegen
dat vind ik knap hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen last van hem. Hij doet het op een manier dat niets toort. Geen kwartetposts, elke post heeft wel iets heerlijk droogs etc
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen last van hem. Hij doet het op een manier dat niets toort. Geen kwartetposts, elke post heeft wel iets heerlijk droogs etc
Niet in de nacht, maar morgen weer lekker 25+ graag!quote:
wie?quote:
ruikt ook alles meteen lekker frisquote:
second thatquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoeft ook niet! Het is prima weer, lekker windje, niet te benauwd, ik kan dit maanden uithoudenquote:
oepsquote:
Ditoquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoeft ook niet! Het is prima weer, lekker windje, niet te benauwd, ik kan dit maanden uithouden
Hier is geen windquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet, hoeft ook niet! Het is prima weer, lekker windje, niet te benauwd, ik kan dit maanden uithouden
whehehehehehequote:
Harder blazen!quote:
moet je niet in Duitsland zeggenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet in Duitsland zeggen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet in Duitsland zeggen
ja, en vervolgens is de hele natuur uitgedroogd.... niet dus aubquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
's nachts regen, overdag lekker warmquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en vervolgens is de hele natuur uitgedroogd.... niet dus aub
Compromis, nacht= een beetje regenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en vervolgens is de hele natuur uitgedroogd.... niet dus aub
hippie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |