quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Saffier het volgende:
nog wat raars; mijn stieftiet is ineens hofleverancier geworden
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:06 schreef pessie het volgende:
[..]
Troel, je bent niet alleen!
We hebben het net erover gehad, ik denk 2 a 3 pagina's geleden.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind ruimte voor onderhandeling vanzelfsprekend als je samen een kind krijgt, maar een partner die een nee m.b.t. mijn lijf niet accepteert, kan zijn heil elders zoeken.
Joyquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
leonieke: lang, heel lang
Ik vind het veel constructiever om te kijken wat je samen wel wilt, zowel m.b.t. de borstvoeding als lichamelijke intimiteit. En ik vind het me maar moeilijk voor te stellen dat iemand een kind neemt met een man (of vrouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind ruimte voor onderhandeling vanzelfsprekend als je samen een kind krijgt, maar een partner die een nee m.b.t. mijn lijf niet accepteert, kan zijn heil elders zoeken.
Dus toch! Fijn dat je een vermoedelijke verklaring hebt gevonden. Klinkt heel plausibel. En jammer inderdaad dat je productie niet stabiel genoeg is.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef Twinkly het volgende:
Zijn weigeren wordt dus waarschijnlijk verklaard door een productiedip.
Dit idee heb ik ook van Leia! Clusteren, regelen... nooit gehad! En als ik nu een keer een dip heb zal ze ook echt geen moeite doen om die op te krikken.. dan is het sabbel, sabbel, afgeleid *frustratie* en dan kan ik het wel vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef WupWup het volgende:
3x30Ik had al hyperdepiep bij 3x10! Geweldig dat Niels nu weer rustig drinkt. Hij werd dus echt pissig van te lage productie. Ik heb soms wel eens het idee dat Emma het hele concept van vraag-aanbod nooit heeft begrepen, doordat we zijn gestart met te veel melk. Daardoor heeft ze toen nooit moeite ervoor hoeven doen. In plaats van dat ze dan dus vaker goed doordrinkt, gaat ze halfzacht liggen sabbelen wat natuurlijk weinig oplevert qua productie.
Oh, is het teveel? Ik dacht dat je een hoge dosis moest slikken in het begin. Ik heb nu dan maar 20 geslikt. Dan bouw ik het weer rustig af, hopelijk blijft de productie in stand omdat Niels nu wel weer drinkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef WupWup het volgende:
3x30Ik had al hyperdepiep bij 3x10! Geweldig dat Niels nu weer rustig drinkt. Hij werd dus echt pissig van te lage productie. Ik heb soms wel eens het idee dat Emma het hele concept van vraag-aanbod nooit heeft begrepen, doordat we zijn gestart met te veel melk. Daardoor heeft ze toen nooit moeite ervoor hoeven doen. In plaats van dat ze dan dus vaker goed doordrinkt, gaat ze halfzacht liggen sabbelen wat natuurlijk weinig oplevert qua productie.
Dit is ook heel herkenbaar!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef Orea het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook van Leia! Clusteren, regelen... nooit gehad! En als ik nu een keer een dip heb zal ze ook echt geen moeite doen om die op te krikken.. dan is het sabbel, sabbel, afgeleid *frustratie* en dan kan ik het wel vergeten
jup. ze heeft me twee dagen lang geknepen. dat is gelukkig weer gestopt. Ze wenst opgetild te worden en gaat dan wijzen en push-ups doen, zeg maarquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dit is ook heel herkenbaar!
Davinia, komt ze echt naar je toe om te vragen om drinken? Niels vraagt dus echt alleen maar op ons bed en nooit in de huiskamer ofzo.
je bent 52w zwangerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef huuphuup het volgende:
Keurige curves Saffier! Heul saai ja![]()
mooi![]()
Ik ben met mn meisje op de weegschaal gaan staan maar ze lijkt niet zo gek veel aangekomen. We mogen strakjes bij het cb langs dus dan weet ik het zeker. Ik kom zelf in elk geval op 350 gr in een maand. Is natuurlijk prima, maar niet als ik het langs de vorige metingen leg, dan is het minder. Ach goed, we gaan het zien strakjes.
Wup dat idee had ik met Amelie ook ja, ze heeft nooit regeldagen gehad en nooit moeite hoeven doen. Behalve toen ik weer zwanger was maar daar was voor haar ook maar weinig te regelen.
Elin regelt wel.
Ik ben op alle fronten een olifantquote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je bent 52w zwanger
je onderste ticker is een beetje, uhm, bijzonder geworden
Da's voor het eerst toch, Tico? Dat is een jompel waardquote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg net sms... Alle melk is al opgedronken..
Mijn vreetzak!
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg net sms... Alle melk is al opgedronken..
Mijn vreetzak!
hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Ticootje het volgende:
En toch zie je het niet aan haar af hoor Huup.. Op foto's lijkt het een flinkerd, maar in t echie is ze ech nog een minibaby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |