abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:49:55 #201
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96186438
Wupwup Tobias was 6 weken te vroeg en had met 3 maanden 2 tanden, gecorrigeerd dus met 6 weken 2 tanden :X
Ylana is nu 8,5 maand O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:50:41 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96186471
nog wat raars; mijn stieftiet is ineens hofleverancier geworden :o
Ylana
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:52:19 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96186534
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Saffier het volgende:
nog wat raars; mijn stieftiet is ineens hofleverancier geworden :o
:? hoe krijg je dat voor elkaar? Toevallig aan de dom?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:58:30 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96186749
Nee. Ik ben wel 8 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden en mijn produktie dipte enorm vorige week, veel nagekolfd, veel aangelegd. Ik kolfde op een werkdag maar 120 cc in totaal 2 weken terug :X

Dag of wat geleden (week?) 1 dom genomen wegens misselijkheid, daar reageer ik al op qua produktie :') Ik heb haat/liefdeverhouding met bijwerkingen van medicijnen :')
Ylana
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:58:39 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_96186754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:06 schreef pessie het volgende:

[..]

Troel, je bent niet alleen!
We hebben het net erover gehad, ik denk 2 a 3 pagina's geleden.
Dat dacht ik ook al :D

leonieke: lang, heel lang :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96186859
Ik heb trouwens nog 2 strips domperidom liggen, heeft iemand daar nog belang bij?
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:02:40 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_96186886
Maarre DJMO: mag hij er nu helemaal niet meer aanzitten dan? Tuurlijk, sommige dingen zijn minder leuk dan andere dingen, maar zo heel raar is het toch niet om soms iets te doen voor een ander ook al is het minder leuk voor jezelf?

(Of ben ik nou heel raar)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 22:07:41 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96187049
Punt is Troel, dat hij gewoonweg z'n eigen kracht niet kent. Wat voor hem aaien is, is voor mij knijpen, en zeker in dat gebied. Hij is gewoon lomp in z'n bewegingen en ik vind het behoorlijk ego van hem om gewoon door te drammen en er toch aan te zitten als ik zeg dat het pijn doet. Dan is voor mij de lol er ook heel snel af ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:09:15 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_96187106
Tja, dan kan ik me goed voorstellen dat je inderdaad zegt dat ie er maar van af moet blijven :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:12:47 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96187238
Mrien wat een geweldige foto! ^O^
Jelle ook al zo vroeg met tanden krijgen...

DJMO, ik begrijp wel dat hij het vervelend vindt dat zolang Geert borstvoeding krijgt, je borsten even off-limits zijn voor hem, maar hoe vervelend hij het ook vindt; hij heeft het maar te accepteren, het is de keuze tussen de gezondheid van zijn zoon en zijn eigen genot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96187425
Tja, volgens mij is dit net zoals met alle andere dingen: het is belangrijk om hierover te praten en verwachtingen en keuzes op elkaar af te stemmen. Het is heel terecht om te benadrukken dat borstvoeding belangrijk is voor een kind, maar een goede relatie tussen de ouders lijkt me een absolute voorwaarde voor het geluk en de (geestelijke) ontwikkeling van een kind. Ik zou zelf niet zo makkelijk zeggen dat mijn lief het er maar mee moet doen. Er is best ruimte voor onderhandeling.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:26:45 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96187893
Mwah, aan de ene kant vindt hij die borstvoeding wel handig omdat het een hoop geld scheelt, maar als je die keuze maakt dan moet je daar ook achter staan, en niet telkens demotiverende opmerkingen over maken.

En nee, als ik voor borstvoeding kies dan zou dat voor mij geen onderwerp zijn waarover te onderhandelen valt.
Maar goed, ik heb makkelijk praten; ten eerste heb ik een partner die het belang ervan wel inziet, en ten tweede heb ik wat dat soort dingen betreft nogal een FU mentaliteit...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96188068
Ik vind ruimte voor onderhandeling vanzelfsprekend als je samen een kind krijgt, maar een partner die een nee m.b.t. mijn lijf niet accepteert, kan zijn heil elders zoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96189113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind ruimte voor onderhandeling vanzelfsprekend als je samen een kind krijgt, maar een partner die een nee m.b.t. mijn lijf niet accepteert, kan zijn heil elders zoeken.
^O^
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96189619
Ik heb trouwens vandaag voor het eerst in het openbaar gevoed. Meteen 2x in 2 verschillende McDonald'sen in Duitsland. De eerste keer een groot succes (fijne stoel, goeie houding, lekker aangehapt) tweede keer ruk genoeg (veel langslopend volk (pubers), lullige bank, onhandige houding) om te vertrekken en in de auto verder te gaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:10:11 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96190197
Bummer van die tweede keer Vanyel, maar gelukkig was het de tweede keer en niet de eerste die zo ruk ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96190352
En ws wordt de hele week een aaneenschakeling van oefenmomenten, tis niet of ik elke paar uur terug wil naar het appartement om te voeden.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:17:26 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96190538
Het komt vast goed, het is even de schroom overwinnen, en daarna is het vooral het vinden van een prettige positie, en dat zal van de locatie afhangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96193735
DJMO, ik vind het fantastisch dat je doorzet met voeden. Hopelijk helpt het artikel je man om anders te denken zodat hij jou kan steunen :*
Ook ik had last van gevoelige borsten en tepels, we hebben toen afgesproken dat hij de tepels (niet te lang) aanraakt. Hopelijk kunnen jullie ook een fijn compromis sluiten.

Niels heeft vandaag 's morgens uit beide borsten gedronken en voor hij vanavond ging slapen uit de linker. Ik voed hem op ons bed vlak voor (en als het lukt na) ieder slaapje, hij geeft nooit op een andere plek aan dat hij wil drinken. Na het drinken vanavond, gaf hij aan dat het op was.
Ik heb nog Domperidon in huis en daar ben ik mee begonnen (vanmiddag 20 mg en vanavond 30 mg). Net heb ik gekolfd, uit rechts kwam 10 ml en uit links 40 ml, terwijl links de laatste borst was.
Zijn weigeren wordt dus waarschijnlijk verklaard door een productiedip. Ik denk dat het komt door de combinatie stoppen met nachtvoedingen, korter/ minder drinken door verkoudheid en opkomende menstruatie. Stom dat ik dus nog steeds geen goed stabiele productie heb. De kans dat ik zwanger ben is echt nihil, ik gebruik de kalender- en slijmmethode, ik voel de eisprong en we gebruiken ook nog eens altijd condooms.

Mijn man is niet tegen borstvoeding hoor, hij heeft mijn altijd juist heel goed gesteund! Maar 1,5 jaar vind hij wel de grens. We hebben het er vlak voor Niels 18 maanden werd over gehad en ik vertelde dat Niels het zelf wel aangeeft en dat hij nu al een aantal minder drinkt dan een paar maanden terug. Hij kan niet goed uitleggen waarom hij het genoeg geweest vindt, het is een gevoel. Toen Niels dus de borst begon te weigeren was mijn man opgelucht dat ik gelijk had dat Niels zelf wel aangeeft wanneer hij wil stoppen.
Maar ik heb niet het idee dat hij wil stoppen omdat hij nog enthousiast "eh eh eh" en "drinken mama" roept. Daarom ben ik toch maar begonnen met Domperidon. Hopelijk is dat genoeg, want kolven gaat morgen niet lukken omdat we bezoek krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 01-05-2011 00:42:53 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 1 mei 2011 @ 08:06:33 #220
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96198052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al :D

leonieke: lang, heel lang :P
Joy -O-
Ik lees nog even terug :)
pi_96203301
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het veel constructiever om te kijken wat je samen wel wilt, zowel m.b.t. de borstvoeding als lichamelijke intimiteit. En ik vind het me maar moeilijk voor te stellen dat iemand een kind neemt met een man (of vrouw :+) die lichamelijke grenzen niet respecteert. Dan is je probleem wel iets groter dan uiteenlopende ideeen over de borstvoeding, me dunkt.
pi_96203473
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef Twinkly het volgende:
Zijn weigeren wordt dus waarschijnlijk verklaard door een productiedip.
Dus toch! Fijn dat je een vermoedelijke verklaring hebt gevonden. Klinkt heel plausibel. En jammer inderdaad dat je productie niet stabiel genoeg is.

Ik denk dat mijn vriend het gevoel van jouw man deelt. Ik heb hem wel uitgelegd dat je grenzen waarschijnlijk opschuiven als je door blijft voeden, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het voor degene die niet zelf voedt toch anders is.

Oh en Vanyel, hoera voor voeden in het openbaar! Dat maakt het leven toch wel weer wat makkelijker. Hopelijk krijg je er gauw steeds meer handigheid in!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:25:51 #223
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_96205866
Is andersom niet logischer? Dat door de weigering de productie minder wordt?
En kan het niet zijn dat Niels het drinken uit de borst teveel werk vindt worden, nu hij (neem ik aan) ook op andere manieren gevoed wordt?
Zelf had ik het idee dat Marlien tegen het einde van de borstvoedingsperiode aan het drinken te lang vond duren (of het toeschieten van de melk eigenlijk), maar misschien is dat ook wel weer wat vreemd gedacht...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 1 mei 2011 @ 16:50:35 #224
259886 pessie
pi_96212133
Twinkly, misschien vind Niels dat je hem te vaak voedt? Kan dat? Ik voed Nathan nu 4 keer overdag (en helaas 3 keer 's nachts). Bij jou klinkt het alsof je vaker voedt dan dat, terwijl Niels dubbel zo oud is, misschien wil hij wel maar minder vaak?
pi_96222498
Grijs, ik heb daar ook aan gedacht. Maar hij vraagt wel echt om drinken en trekt dan ook ongeduldig aan mijn shirt. Of was dat bij Marlien in die fase ook zo, dat ze het alleen doen omdat ze het zo gewend zijn?

Pessie, ik voed Niels de laatste tijd 3 keer per dag en 's nachts niet meer omdat hij sinds kort doorslaapt. Schijnbaar is mijn productie daar niet tegen bestand. Sinds gisteren bied ik 4-5 keer per dag aan, maar hij wil niet altijd of laat snel weer los.

Ik slik nu 3 x 30 mg Domperidon en ik merk al verschil! Dus toch geen placebo Asy, ik verwachtte juist dat het niet zou lukken. Vanmiddag waren mijn borsten nog "leeg" en stopte hij na 3 slokjes al met drinken. Vanavond voor hij naar bed ging waren ze al meer gevuld en heeft hij rechts leeggedronken en nadat hij niet kon slapen net ook nog de linkerborst. Hij gedroeg zich nu ook zoals normaal, hij lag heel ontspannen en tevreden te drinken.
Nu moet ik nog uitvinden hoeveel ik max. moet slikken om te voorkomen dat ik stuwing ga krijgen 's nachts, omdat hij dan niet meer drinkt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 2 mei 2011 @ 11:39:24 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96241963
Nieuwe spec's;

O+ Vandaag is ze 8 maanden, 2 weken en 2 dagen. Vandaag is ze net zo lang uit mijn buik als dat ze ín mijn buik heeft gezeten O+
Ylana
  maandag 2 mei 2011 @ 11:40:03 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96242000
Twinkly merk je al effect van de domperidon?
Ylana
pi_96242047
Mooie curve Saffier! Ik mag donderdag, ik ben zooo benieuwd :D

Twink, 3 keer 30 mg :o wow! Bij 3 keer 20 mg kreeg ik echt ploftieten!! :') dan had ik er nog wel een kind volledig bij kunnen voeden... :)
  maandag 2 mei 2011 @ 11:45:00 #229
259886 pessie
pi_96242182
Saffier mooie curves! Vooral de lengtecurve vind ik leuk! Gemiddeld kind wat dat betreft ^O^
Ik mag morgen weer.

Twinkly fijn dat je verschil merkt! Jammer dat na anderhalf jaar je productie nog niet stabiel is. Bij de meeste vrouwen is dat toch rond 9 maanden?
  maandag 2 mei 2011 @ 11:46:35 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96242249
Ik ben ook benieuwd naar jouw O+ speklap O+

Ja keurig middellijntje he? Laatste keer leek ze nogal in de lengte uit te schieten maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik haar zelf gemeten heb op de grond, ik had haar een maand geleden al op krap 70 cm gemeten nl. Kan best kloppen overigens, maar heb op de curve de lengte met datum van het cb ingevuld.

CB was positief verbaasd/verrast dat ik nog BV geef. Haar advies/tip om een voeding te laten vallen en daarvoor in de plaats fruit te geven leg ik voorlopig nog even naast me neer. Ik vind het prima gaan zoals het gaat en heb sterk het vermoeden dat mijn productie keldert als ze minder dan 6 keer komt drinken bij me nl.
Ylana
pi_96243765
3x30 :o Ik had al hyperdepiep bij 3x10! Geweldig dat Niels nu weer rustig drinkt. Hij werd dus echt pissig van te lage productie. Ik heb soms wel eens het idee dat Emma het hele concept van vraag-aanbod nooit heeft begrepen, doordat we zijn gestart met te veel melk. Daardoor heeft ze toen nooit moeite ervoor hoeven doen. In plaats van dat ze dan dus vaker goed doordrinkt, gaat ze halfzacht liggen sabbelen wat natuurlijk weinig oplevert qua productie.

Saffier, wat een saaie curves zeg ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 12:30:46 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96244022
twinkly, fijn dat de domperidom werkt en dat Niels weer beter drinkt.
Aviva begint ook minder bij me te drinken. Aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant, de borstvoeding is er voor haar. Als zij minder behoefte heeft, is dat helemaal prima als zij dat zo aangeeft.
Ik vind het ook steeds leuker dat ze nog wel bij me wil drinken. Het wordt echt duidelijk een keuze van haar om bij me te willen drinken. O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96244047
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef WupWup het volgende:
3x30 :o Ik had al hyperdepiep bij 3x10! Geweldig dat Niels nu weer rustig drinkt. Hij werd dus echt pissig van te lage productie. Ik heb soms wel eens het idee dat Emma het hele concept van vraag-aanbod nooit heeft begrepen, doordat we zijn gestart met te veel melk. Daardoor heeft ze toen nooit moeite ervoor hoeven doen. In plaats van dat ze dan dus vaker goed doordrinkt, gaat ze halfzacht liggen sabbelen wat natuurlijk weinig oplevert qua productie.

Dit idee heb ik ook van Leia! Clusteren, regelen... nooit gehad! En als ik nu een keer een dip heb zal ze ook echt geen moeite doen om die op te krikken.. dan is het sabbel, sabbel, afgeleid *frustratie* en dan kan ik het wel vergeten :')
pi_96244088
Volgens mij is het inderdaad bij 9 - 10 maanden dat de productie stabiliseert.

Wat een mooie curves Saffier!!

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef WupWup het volgende:
Oh, is het teveel? Ik dacht dat je een hoge dosis moest slikken in het begin. Ik heb nu dan maar 20 geslikt. Dan bouw ik het weer rustig af, hopelijk blijft de productie in stand omdat Niels nu wel weer drinkt.
Ik denk dat het bij Niels net zo gaat als bij Emma, Wup! Ook ik had overproductie. Hij gaat dan ook zo zachtjes liggen sabbelen, soms krijg ik dan niet eens een tsr omdat hij niet op de juiste manier zuigt :(
pi_96244138
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef Orea het volgende:

[..]

Dit idee heb ik ook van Leia! Clusteren, regelen... nooit gehad! En als ik nu een keer een dip heb zal ze ook echt geen moeite doen om die op te krikken.. dan is het sabbel, sabbel, afgeleid *frustratie* en dan kan ik het wel vergeten :')
Dit is ook heel herkenbaar!

Davinia, komt ze echt naar je toe om te vragen om drinken? Niels vraagt dus echt alleen maar op ons bed en nooit in de huiskamer ofzo.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:36:39 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96244260
Keurige curves Saffier! Heul saai ja :+
mooi :Y

Ik ben met mn meisje op de weegschaal gaan staan maar ze lijkt niet zo gek veel aangekomen. We mogen strakjes bij het cb langs dus dan weet ik het zeker. Ik kom zelf in elk geval op 350 gr in een maand. Is natuurlijk prima, maar niet als ik het langs de vorige metingen leg, dan is het minder. Ach goed, we gaan het zien strakjes.

Wup dat idee had ik met Amelie ook ja, ze heeft nooit regeldagen gehad en nooit moeite hoeven doen. Behalve toen ik weer zwanger was maar daar was voor haar ook maar weinig te regelen.
Elin regelt wel. :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 mei 2011 @ 12:38:35 #237
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96244319
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dit is ook heel herkenbaar!

Davinia, komt ze echt naar je toe om te vragen om drinken? Niels vraagt dus echt alleen maar op ons bed en nooit in de huiskamer ofzo.
jup. ze heeft me twee dagen lang geknepen. dat is gelukkig weer gestopt. Ze wenst opgetild te worden en gaat dan wijzen en push-ups doen, zeg maar ;) "wil je bij mama drinken?" "ja!" met een grote knik. O+
is de laatste dagen wel minder. Maar kies nummer 4 staat op springen, dus ik verwacht dat ze wel weer terugkomt. Gister zaten we op 4 of 5 echte voedingen geloof ik. (ontbijt, 's ochtends nog, voor het slaapje, avondvoeding, zoiets) En nog 's nachts een keer.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:39:44 #238
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96244356
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef huuphuup het volgende:
Keurige curves Saffier! Heul saai ja :+
mooi :Y

Ik ben met mn meisje op de weegschaal gaan staan maar ze lijkt niet zo gek veel aangekomen. We mogen strakjes bij het cb langs dus dan weet ik het zeker. Ik kom zelf in elk geval op 350 gr in een maand. Is natuurlijk prima, maar niet als ik het langs de vorige metingen leg, dan is het minder. Ach goed, we gaan het zien strakjes.

Wup dat idee had ik met Amelie ook ja, ze heeft nooit regeldagen gehad en nooit moeite hoeven doen. Behalve toen ik weer zwanger was maar daar was voor haar ook maar weinig te regelen.
Elin regelt wel. :X
je bent 52w zwanger ;)
je onderste ticker is een beetje, uhm, bijzonder geworden :+
  maandag 2 mei 2011 @ 12:41:51 #239
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96244425
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

je bent 52w zwanger ;)
je onderste ticker is een beetje, uhm, bijzonder geworden :+
Ik ben op alle fronten een olifant :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96245529
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik ben op alle fronten een olifant :7
Does nie zo mal! o|O
  maandag 2 mei 2011 @ 14:51:33 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96249684
Ik krijg net sms... Alle melk is al opgedronken..
Mijn vreetzak!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:01:16 #242
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96250092
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vreetzak!
Da's voor het eerst toch, Tico? Dat is een jompel waard *O*
Ylana
  maandag 2 mei 2011 @ 15:02:16 #243
259886 pessie
pi_96250136
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Mijn vreetzak!
*O* hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:17:08 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96250734
Weet ik dat. Bij M. drinkt ze wel. Dat is altijd al zo geweest.

Oh en ik werk ook nog hard aan mn hoofdrol... Ik ga vanavond mn buikspierdingtrainunitgeval maar eens uit de kelder halen, nog 4 maanden.
  maandag 2 mei 2011 @ 19:33:51 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96263216
Die dikke van me heeft zelfs nog meer melk gedronken... OMG!
pi_96263320
Doet ze goed Tico!

Hier lijkt mijn dip echt wel voorbij, gelukkig.. Nou heeft ze vandaag niet heel denderend gedronken, maar net na het drinken voor het naar bed gaan, had ik wat stuwing, en trok er net zo nog 220 cc uit :o schijnbaar drinkt ze dus toch wel heel erg goed overdag, al drinkt ze maar heel kort per keer voor mijn gevoel :)
  maandag 2 mei 2011 @ 19:49:19 #247
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96264009
Wat fijn Orea! *O* t kan maar voorbij zijn die dipjes.

Tico :o je hebt een zuipschuit! Genetisch belast zeker? :+
Fijn dat ze zo goed gedronken heeft.

Mn meisje is gewogen en gemeten vandaag :) ze was iets meer aangekomen dan ik dacht, een kleine 100 gram meer. Over een week of 3 moeten we weer naar de kinderarts en daarna na 2 weken weer naar t cb, ben benieuwd hoe de curve verder gaat, t kan alle kanten op lijkt wel :D

6535 bij 61 cm :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 02-05-2011 20:23:14 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96264021
Huup, ik ben benieuwd hoeveel Elin is aangekomen!

Laat maar. :+ Heel mooie curve!
  maandag 2 mei 2011 @ 20:01:43 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96264701
En toch zie je het niet aan haar af hoor Huup.. Op foto's lijkt het een flinkerd, maar in t echie is ze ech nog een minibaby!
  maandag 2 mei 2011 @ 20:13:28 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96265392
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Ticootje het volgende:
En toch zie je het niet aan haar af hoor Huup.. Op foto's lijkt het een flinkerd, maar in t echie is ze ech nog een minibaby!
haha :D
och ze is best flink maar het blijft natuurlijk een 3 maanden oud kind dus how big can it be :P
ze komt niet boven de curves uit nog.
Ik zou het even moeten terugzoeken maar ik denk trouwens dat Amelie op ongeveer hetzelfde zat met 12 weken. Eens spieken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')