abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:43:23 #151
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96154854
Ik heb ook ijsklontjeszakjes maar ik heb maar 2 a 3 voedingen in de vriezer zitten, als back up. Ook handig als ik moest kolven en maar 100cc had, kon ik aanvullen.

Openbaar voeden met tepelhoedje is inderdaad lastiger dan zonder, toch probeerde ik het wel altijd. Ik zit nu meer exposed dan toen aangezien Nathan steeds loslaat om rond te kijken.

Boek van Stefan Kleintjes is inderdaad heel goed!
pi_96157230
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, I wish! Ik heb het advies van Twinkly wel ter harte genomen, om me niet al te sappel te maken om de nachtvoedingen en te proberen zoveel mogelijk in een slaaproes te blijven. En ik vind de nachtvoedingen steeds leuker worden naarmate ze ouder wordt. Al zou doorslapen ook wel leuk zijn. :+
:D Fijn dat het werkt om in een slaaproes te blijven :*

Ik gebruikte Lansinoh zakjes, die kun je helemaal plat invriezen en zijn hygiënisch.

Niels heeft vanmiddag rechts gedronken en vanavond wilde hij niet drinken. Hij vroeg wel, maar liet snel weer los en daarna wilde hij niet meer. Zou hij dan echt al willen stoppen :'( of zou het toch een tijdelijke staking zijn omdat ik ongesteld moet worden.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:56:01 #153
259886 pessie
pi_96158550
Twinkly, ik heb wel eens gehoord dat onder invloed van hormonen de smaak kan veranderen, juist rond je menstruatie. Aangezien hier een aantal LK's rondhangen zullen zij het vast beter weten maar misschien is dit er aan de hand (of ben je zwanger en is je productie achteruit gerend?).
Heb je geprobeerd te kolven en in een beker/fles aan te bieden?
pi_96158751
Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar het is wel gek dat hij daar nog nooit eerder op gereageerd heeft.
Nee, ik ben niet zwanger :D
Kolven heb ik nog niet gedaan (ik voel me ook ongemakkelijk om dat te doen omdat mijn man eigenlijk blij is dat Niels niet wil drinken).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96159028
Oh Twinks, dat maakt het nog pijnlijker lijkt me.. :*

Hier zijn mijn tepels sinds een dag of twee erg gevoelig :X Dit ken ik niet...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96159530
Twinks, geen tips maar wel een zoen. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96159552
Mja, ik weet het niet, Twinkly. Ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar het klinkt mij niet in de oren als een kindje dat gewoon klaar is met het drinken. Daar klinkt het te 'gefrustreerd' voor.

Waarom maak je geen afspraak met je man, dus door een deadline te stellen? Dat geeft jezelf ook wat tijd om aan te kijken hoe dit zich ontwikkelt. In de tussentijd kun je gewoon afkolven.

En ook van mij een :*.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96159696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:16 schreef oeke het volgende:
Twinks, geen tips maar wel een zoen. :*
wat zij zegt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 22:20:40 #159
5428 crew  miss_sly
pi_96159734
twinkly :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:43:37 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96160802
Twinks, vervelend hoor dat R er ook niet achter staat. Dan is het erg moeilijk.
Maar ik denk net als Claudia niet dat Niels wil stoppen maar dat er wat aan de hand is. Wacht gewoon maar eens af tot na je menstruatie...
:*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 april 2011 @ 22:51:40 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96161175
ik ben er dus achter gekomen (of eigenlijk wist ik het al, maar goed :') ) dat mijn man de borstvoeding alleen maar accepteert omdat het geld voor flesvoeding scheelt. Nou is het met leefgeld per week best een uitgave, zo'n pak flesvoeding, dus áls hij commentaar levert dan vraag ik alleen maar of hij 't geld kan missen en dan is het meteen stil.

Met verhalen over voeden in het openbaar hoef ik dus echt niet aan te komen bij hem, gisteren zei hij dat hij weg zou lopen als ik bv op zuidplein zou gaan zitten voeden. Last van plaatsvervangende schaamte? Aangezien hij zelf al aangaf dat ik zou zeggen dat (ik) het doodnormaal is (vind) dat ik borstvoeding geef.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:56:51 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96164195
Twinkly :*

DJMO, ik snap het echt niet, behalve dat het een vermogen per week scheelt (zeker in jullie situatie) is het het beste wat je je kind kunt bieden, je geeft hem met de borstvoeding simpelweg een grotere kans op een gezonde toekomst.
Ik kan er echt niet bij dat mensen zo moeilijk doen over iets wat zo natuurlijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 00:00:38 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96164358
Ben ik helemaal met je eens Leandra. Hij voelt zich er blijkbaar ongemakkelijk onder dat anderen een deel van mijn lichaam (zouden kunnen) zien dat normaliter prive blijft.

-edit- ik ben blij dat ik voorlopig het argument geld heb ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 30 april 2011 @ 00:04:46 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96164514
Hij seksualiseert het dus.... want laten we eerlijk wezen; als je in je bikini aan het strand ligt dan is er waarschijnlijk net zo veel te zien.

Maar goed, op een terrasje is niet in je bikini aan het strand, het kost niet echt veel moeite om het relatief onopvallend te doen.

Ik zat Soneal een keer bij Ikea te voeden, een ouder echtpaar kwam op me aflopen, liep achter de bank langs (Ikea A'frt heeft Klippan banken in het restaurant staan) en die mevrouw wilde Soneal een aai over z'n hoofd geven, pas toen haar hand een paar cm boven z'n hoofd was had ze door dat ik hem aan het voeden was.... toen ze onze kant opliepen had ze dus alleen maar een moeder met een babietje in haar armen gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 00:12:39 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96164786
Dat idee heb ik idd wel, of meer het idee dat ik van hem ben en de rest van de wereld dat niet hoeft te zien. ofzo.

vorige week op de braderie heb ik ook op een terrasje bij de patatkraam zitten voeden, maar toen had ik een dun dekentje over geert heengelegd toen hij lag te drinken. daar had hij dan weer geen problemen mee :')

zaterdag 30 april 2011 @ 00:13:55 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96164822
Zo hoorde ik van de kraamhulp zelfs van iemand die van haar man geen borstvoeding mocht geven omdat het "zijn" borsten waren :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 00:24:14 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96165170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Leandra het volgende:
Zo hoorde ik van de kraamhulp zelfs van iemand die van haar man geen borstvoeding mocht geven omdat het "zijn" borsten waren :X
dat méén je niet :o

nee, dan ben ik blij dat ik gewoon baas over eigen lichaam ben. Ik maak uit wat er gebeurt en wie er op welke manier aanzit. (klinkt stom, maar je snapt mijn redenatie wel :P ) Borstvoeding is voor mij vanaf de geboorte van mijn dochter de meest natuurlijke manier van voeden geweest. Het is alleen jammer dat ik zowel bij haar als bij Jan niet op mijn eigen instincten heb durven vertrouwen. Nu, bij Geert, durf ik dat wel, en dat is denk ik ook de reden dat het nu zo goed gaat.

Overigens had mijn man, toen ik Jan nog voedde, er een handje van om te vragen of ik in de slaapkamer wilde gaan zitten als hij zijn vrienden op bezoek had. ik heb dat pertinent geweigerd; het is verdikkeme mijn eigen huis, en ik laat me niet uit mijn woonkamer jagen omdat er toevallig visite is }:| Nu laat hij het wel uit z'n hoofd overigens om dat te vragen aan me. Hij weet dat ik toch wel nee zeg :P

pi_96167175
DJMO, van hieruit ook nog een dikke pluim dat je gewoon lak hebt aan de omgeving en je kind en je eigen gevoel op de eerste plaats zet ^O^

Twinks, als Niels klaar zou zijn, zou hij niet vragen om te drinken, toch? Je gaf eerder aan dat de frustratie komt als hij aan de borst ligt. Ook bij menstruatie kan de smaak veranderen en kunnen kindjes gaan weigeren. Heb je misschien nu voor het eerst een ovulatie gehad, waardoor het deze keer anders is? En kun je echt niet zwanger zijn? Wel jammer dat je man er weer zo anders in staat. Kolf zonodig wel op tijd, een BO maakt je melk ook zout ;) Bel morgen anders even iemand van LLL om met je mee te denken, kan nooit kwaad!
pi_96168344
Lastig DJMO, maar goed zolang je dat geld-argument hebt en wilt gebruiken gewoon doen en verder maar niet op een spits drijven, hij went er dan vanzelf wel aan denk ik.

De eerste paar keer dat ik in het openbaar moest voeden had B. er ook de zenuwen van hij vond het maar raar, had ook nog nooit een voedende vrouw gezien, dat scheelt ook. Natuurlijk is er op een strand net zo veel te zien, of nog veel minder, maar daar loopt iedereen in een bikini, niet iedereen in Ikea zwabbert met zn tet bloot rond :+ meestal niet tenminste als ik er ben :o
Inmiddels heeft hij gezien dat het heel discreet gaat en dat er verder weinig tot niets te zien is, t was voor hem gewoon even wennen en omschakelen. Ik moet wel zeggen dat ik wel echt op zoek ga naar een rustig plekje en me waar mogelijk een beetje afzonder (in een hoekje gaan zitten ofzo).

Mijn huis is inderdaad gewoon mijn huis, daar ga ik niet heel ingewikkeld en krampachtig doen. Maar als mijn schoonouders er zijn bijvoorbeeld ga ik toch eventjes boven zitten. Gek genoeg heb ik er een stuk minder een probleem mee dat een wildvreemde een stuk borst zou zien dan mn schoonmoeder/vader.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96168516
M begint nu alweer steeds vaker over stoppen. Heel subtiel wel, maar ik ben niet achterlijk. Hij weet hoe ik erover denk, dus het zal binnenkort wel weer tot een confrontatie komen. Maakt niets uit verder, hebben we bij jen ook gehad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 08:22:53 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96168531
zolang Geert er op groeit, en de melk blijft stromen, denk ik er niet aan om te stoppen. Gezeik van m'n vent of niet .. hij mag vertrekken als hij het er niet mee eens is :')

zaterdag 30 april 2011 @ 08:49:00 #172
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_96168679
Even een vraag. Ik heb gisteren van 21 uur tot 0.00 uur 5 wijntjes gedronken, moet ik dan de melk die ik vanochtend heb gekolfd (net om 8.30) nog weggooien?
pi_96168706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 08:49 schreef Sugarsnap het volgende:
Even een vraag. Ik heb gisteren van 21 uur tot 0.00 uur 5 wijntjes gedronken, moet ik dan de melk die ik vanochtend heb gekolfd (net om 8.30) nog weggooien?
Als je de 3 uur per glas zou aanhouden wel..

(ik zou het niet weggooien, maar dat ik mijn mening)
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 09:06:27 #174
5428 crew  miss_sly
pi_96168753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:59 schreef Twinkly het volgende:
Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar het is wel gek dat hij daar nog nooit eerder op gereageerd heeft.
Nee, ik ben niet zwanger :D
Kolven heb ik nog niet gedaan (ik voel me ook ongemakkelijk om dat te doen omdat mijn man eigenlijk blij is dat Niels niet wil drinken).
HIer moest ik nog aan denken, dat Niels niet zou willen drinken. Ik denk ook dat dat niet het geval is. Hij wil wel, geeft dat ook aan, maar dan is er iets waarom hij het niet wil. Dat is heel anders dan senna, die wil dus niet. Die taalt helemaal niet meer naar mijn borsten, heeft het niet meer over drinken bij mama ofzo, dus die is echt klaar.

Wel vervelend dat je vriend er zo over denkt. Ik ben altijd erg blij geweest me de onvoorwaardelijke steun van schaap. Hij was ook degene die me echt heeft gesteund toen ik de eerste keer in het openbaar wilde voeden, maar het toch wat eng en onwennig vond.

Succes twink, ik hoop dat het gauw weer beter wordt :*
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:46:37 #175
259886 pessie
pi_96170008
Wij zijn van de tepelhoed afgebouwd door in het openbaar te voeden (TH vergeten dus moest wel). En manlief die zei dat ik gewoon heel rustig moest proberen.

Twinks, voor je eigen lichaam is het veel beter om te kolven. Naar dat je man je hierin nu niet kan/wil steunen. Heeft hij er een reden voor dat hij wil dat je stopt?

DJMO, klinkt alsof je man zich niet heeft ingelezen in borstvoeding. Jammer, het zou voor hem ook veel makkelijker zijn als hij dat zou doen en zou weten wat bv inhoudt (maar das mijn mening).

Ik weet niet wanneer mijn man zal vinden dat het genoeg zal zijn, maar ik denk dat hij dat wel tijdig aangeeft. Hij vind het nu heel vanzelfsprekend en heel mooi. Zelfs in het park bij de Champ de Mars had hij er geen problemen mee.
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:11:16 #176
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_96171975
Wij zijn vandeweek met zijn drietjes naar Blijdorp geweest, we hadden gekolfde melk mee maar samen met mijn man, die mij er juist in stimuleerde, borstvoeding gegeven in Blijdorp.
Wel netjes ergens op rustig plekje achter in restaurant. Ik vind het erg fijn dat hij me er in steunt. Echt super.

Ik vind het van jou super DJMO dat je doorzet!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_96172506
Twink, dikke knuffel! Lijkt me heel lastig als je meneer je eigenlijk liever ziet stoppen!

Hier is het ook de meneer die me door het lastige begin heeft gesleept, en die nu zoiets heeft: waarom stoppen? Het loopt toch lekker? Zelf vind ik soms in het openbaar voeden nog lastig. Doe het wel, daar niet van ;) en hij heeft er geen enkele moeite mee. Als baby moet eten, dan moet baby eten ;)

En daarbij ben ik degene die bepaald wanneer er gestopt wordt, samen met Leia. Niet meneer :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:43:41 #178
62233 Jelief
ikke lief!
pi_96172783
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Echt? Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, dat je dat zou moeten vragen. Als ik ergens met kind naartoe ga is het meestal een kindvriendelijke plek en het komt niet eens in me op dat voeden ongewenst zou zijn. Nu ben ik wel benieuwd of anderen het ook vragen.

Als ik langer van huis ga bedenk ik vantevoren wat handige plekken zouden zijn om te voeden. Als ik bijvoorbeeld naar het consultatiebureau ga met Lena en daarna nog wil winkelen dan voed ik haar 'preventief' na het consult zodat ik zeker weet dat ze het nog trekt tot we thuis zijn. En als dat niet lukt dan reken ik snel af en ga ik naar huis.
nooit gevraagd, ook nooit bij stil gestaan om dat te vragen, wel meestal zo gevoed dat ik niet met een blote borst in het gezichtsveld van jan en alleman zit.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:52:41 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96176699
De versexualisering herken ik wel. Ik had twee wekn geleden gesprek met HRmadam op werk. Ze vroeg of ik nog bv gaf en of ik nog kolfde. Wel bv, niet kolven, was het antwoord.
Vraagt ze: geniet je nog van de bv? Of, ik bedoel, genieten, uhm...
Ik heb haar maar geholpen door te zeggen dat ik het idd heel fijn vindt dat Aviva nog bv krijgt.

Alsof genieten van bv een soort sexueel genieten is. Naja, het is een erogene zone en het heet genieten, dus de associatie is zeer begrijpelijk. Incorrect, maar wel begrijpelijk.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:53:02 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96176708
Twinkly, hoe gaat het drinken nu?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 16:51:44 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96177852
ik kreeg net van stefan kleintjes deze column aangereikt: http://www.borstvoeding.com/columns/aan-de-zijlijn.html (nav mijn opmerking dat mijn man nog eerder kan vertrekken dan dat ik met borstvoeding stop zolang geert het niet zelf aangeeft.) Ik denk dat als Johan deze column leest, het wel eens een omslag zou kunnen zijn in zijn denken. Hij is zelf voetballer namelijk :P

pi_96178065
Misschien weet iemand van jullie dit, maar hoe lang heb je eigenlijk normaal gezien last van doorlekken. Ik ben helemaal gestopt met bv geven in augustus (was aan het afbouwen sinds juni), maar nu gebeurt het nog zo vaak dat ik begin door te lekken. Meestal wel in combinatie met een huilende Thomas, maar toch... zo vervelend eigenlijk :{
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:06:23 #183
259886 pessie
pi_96182783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef leonieke het volgende:
Misschien weet iemand van jullie dit, maar hoe lang heb je eigenlijk normaal gezien last van doorlekken. Ik ben helemaal gestopt met bv geven in augustus (was aan het afbouwen sinds juni), maar nu gebeurt het nog zo vaak dat ik begin door te lekken. Meestal wel in combinatie met een huilende Thomas, maar toch... zo vervelend eigenlijk :{
Troel, je bent niet alleen!
We hebben het net erover gehad, ik denk 2 a 3 pagina's geleden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 20:34:44 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96183685
het hoge woord hier is eruit .. Meneer is gewoon jaloers :') "hangt hij weer aan de tiet? Ik mag het niet ..." ik vroeg of hij zo graag melk wilde drinken dan. Nee, maar wel aan m'n tieten zitten. Nou zolang als ik begin te lekken bij het minste of geringste komt hij er niet aan. Sorry, maar ik heb daar gewoon geen behoefte aan, of ben ik nu vreemd? :@

pi_96183874
Euh nee, het is toch jouw lijf? Als er een andere reden was waarom je het niet zou willen, zou hij het dan wel accepteren? Er is toch wel meer dan alleen tiet voor hem om zich mee bezig te houden? ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96184043
Ik hou helemaal niet van als er aan mn borsten wordt gezeten... Dus het is niet alsof M. nu opeens moet delen...
pi_96184219
En al zou mijn vent wel moeten delen of achtergesteld worden... die korte periode dat je je baby kunt voeden (wat is nu 1 of 2 jaar van je leven??) heeft hij het er maar mee te doen..... maargoed, mijn vent heeft er nul moeite mee...
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 20:53:10 #188
5428 crew  miss_sly
pi_96184260
Natuurlijk heeft hij het er maar mee te doen, en het is imo ook geen reden om dan maar te stoppen met bv, maar als dat is zoals een partner het ervaart, is dat natuurlijk net zo goed legitiem. Niet dat het iets verandert, maar hij mag het best zo voelen en daar mag zelfs nog wel begrip voor zijn, toch?
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:53:58 #189
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96184283
Niet spelen met eten })

Alhoewel... ;)

Mijn borsten, mijn lijf. Punt. Als er 'gedeeld' moet worden is het delen tussen mij en 'een andere partij'. Omdat ze van mij zijn. Snap je?
Mijn kind zit ook veel meer aan mijn borsten dan mijn man, maar dat is wel iets heel anders imo.
Als jij er geen behoefte aan hebt dan niet, of je nou een kind aan de borst hebt of niet hoor.

En idd wat Orea ook zegt, het is maar zo'n korte periode, die bv-periode, die is mij heilig. Kleine moeite (voor míjn man dan) om zich daarin in te leven.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 april 2011 @ 20:59:26 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96184475
ik snap hem ook wel, maar ik snap zijn onbegrip voor mijn gevoel niet. naja, zal wel weer over gaan over een tijdje..

pi_96184493
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk heeft hij het er maar mee te doen, en het is imo ook geen reden om dan maar te stoppen met bv, maar als dat is zoals een partner het ervaart, is dat natuurlijk net zo goed legitiem. Niet dat het iets verandert, maar hij mag het best zo voelen en daar mag zelfs nog wel begrip voor zijn, toch?
Eens, maar dan zou hij mij ook niet moeten demotiveren op elk gebied van borstvoeding.. dat hij het zo zou voelen prima, mag er zijn... maar dat is het dan ook...
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:00:07 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96184505
Trouwens ik geloof dat ik de reden van mijn pijnlijke/gevoelige tepels ken *)
Het is al een paar dagen dat het schrijnt en anders aanhappen hielp niet, in Ylana d'r mondje was niets te zien of te voelen (met mijn vinger dan) ik begon al voorzichtig aan spruw te denken wegens steeds aanhappen/slokje/loslaten/rondkijken maar vanmiddag zag ik een heuse tand *O* O+
Ylana
pi_96184605
:o !! Zomaar, ineens??
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:09:31 #194
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96184851
Ja!! Zomaar ineens :o

Ik voel dagelijks in haar mondje, vooral omdat het de laatste paar dagen dus zeer doet en met mijn borst meende ik een scherp puntje te voelen maar kon 'm verder niet ontdekken in haar mondje. En vanmiddag :o zomaar ineens :o niet eens ene puntje, nee hele streep!!
Ik heb nog geen foto van d'r tand. Slachtoffer ligt te slapen nl ;)
Ylana
pi_96185167
Morgen maar een foto maken Saffier ;)
Heb ik ook geprobeerd vanavond, best lastig nog
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:20:42 #196
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96185247
:o Zooooo wat een duidelijke foto!!
Goed zeg!
Ylana
pi_96185314
Daar waren er wel een aantal aan vooraf gegaan hoor ;)
pi_96185741
Whaaaa Jelle je bent pas 4 maanden! Saffier hoe oud is Ylana nu? Tjee, Emma had de eerste pas op 8 maand :o
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:33:48 #199
259886 pessie
pi_96185759
Mijn man was ook altijd een borstenman. Nu richt ie zich op andere delen. Is zoals het is en hij vind het zelf nu een minder spannende zone.
DJMO, dat lekken wordt wel minder, ik lek nu zeer zelden.
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 21:39:50 #200
5428 crew  miss_sly
pi_96186006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef Orea het volgende:

[..]

Eens, maar dan zou hij mij ook niet moeten demotiveren op elk gebied van borstvoeding.. dat hij het zo zou voelen prima, mag er zijn... maar dat is het dan ook...
Uiteraard. Ik bedoel alleen dat de partner niet hoeft te worden verguisd omdat hij het zo zou voelen. Het gaat meer om zijn gedrag dat goed of fout kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')