quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, I wish! Ik heb het advies van Twinkly wel ter harte genomen, om me niet al te sappel te maken om de nachtvoedingen en te proberen zoveel mogelijk in een slaaproes te blijven. En ik vind de nachtvoedingen steeds leuker worden naarmate ze ouder wordt. Al zou doorslapen ook wel leuk zijn.
dat méén je nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Leandra het volgende:
Zo hoorde ik van de kraamhulp zelfs van iemand die van haar man geen borstvoeding mocht geven omdat het "zijn" borsten waren
Als je de 3 uur per glas zou aanhouden wel..quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:49 schreef Sugarsnap het volgende:
Even een vraag. Ik heb gisteren van 21 uur tot 0.00 uur 5 wijntjes gedronken, moet ik dan de melk die ik vanochtend heb gekolfd (net om 8.30) nog weggooien?
HIer moest ik nog aan denken, dat Niels niet zou willen drinken. Ik denk ook dat dat niet het geval is. Hij wil wel, geeft dat ook aan, maar dan is er iets waarom hij het niet wil. Dat is heel anders dan senna, die wil dus niet. Die taalt helemaal niet meer naar mijn borsten, heeft het niet meer over drinken bij mama ofzo, dus die is echt klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:59 schreef Twinkly het volgende:
Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar het is wel gek dat hij daar nog nooit eerder op gereageerd heeft.
Nee, ik ben niet zwanger![]()
Kolven heb ik nog niet gedaan (ik voel me ook ongemakkelijk om dat te doen omdat mijn man eigenlijk blij is dat Niels niet wil drinken).
nooit gevraagd, ook nooit bij stil gestaan om dat te vragen, wel meestal zo gevoed dat ik niet met een blote borst in het gezichtsveld van jan en alleman zit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, dat je dat zou moeten vragen. Als ik ergens met kind naartoe ga is het meestal een kindvriendelijke plek en het komt niet eens in me op dat voeden ongewenst zou zijn. Nu ben ik wel benieuwd of anderen het ook vragen.
Als ik langer van huis ga bedenk ik vantevoren wat handige plekken zouden zijn om te voeden. Als ik bijvoorbeeld naar het consultatiebureau ga met Lena en daarna nog wil winkelen dan voed ik haar 'preventief' na het consult zodat ik zeker weet dat ze het nog trekt tot we thuis zijn. En als dat niet lukt dan reken ik snel af en ga ik naar huis.
Troel, je bent niet alleen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef leonieke het volgende:
Misschien weet iemand van jullie dit, maar hoe lang heb je eigenlijk normaal gezien last van doorlekken. Ik ben helemaal gestopt met bv geven in augustus (was aan het afbouwen sinds juni), maar nu gebeurt het nog zo vaak dat ik begin door te lekken. Meestal wel in combinatie met een huilende Thomas, maar toch... zo vervelend eigenlijk
Eens, maar dan zou hij mij ook niet moeten demotiveren op elk gebied van borstvoeding.. dat hij het zo zou voelen prima, mag er zijn... maar dat is het dan ook...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk heeft hij het er maar mee te doen, en het is imo ook geen reden om dan maar te stoppen met bv, maar als dat is zoals een partner het ervaart, is dat natuurlijk net zo goed legitiem. Niet dat het iets verandert, maar hij mag het best zo voelen en daar mag zelfs nog wel begrip voor zijn, toch?
Uiteraard. Ik bedoel alleen dat de partner niet hoeft te worden verguisd omdat hij het zo zou voelen. Het gaat meer om zijn gedrag dat goed of fout kan zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef Orea het volgende:
[..]
Eens, maar dan zou hij mij ook niet moeten demotiveren op elk gebied van borstvoeding.. dat hij het zo zou voelen prima, mag er zijn... maar dat is het dan ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |