quote:
 Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DJMO het volgende:Ik had trouwens nog een vraag, ik moet over een maand een ct-scan laten maken van m'n bij/voorhoofds/kaakholte's om te bekijken of het dan tot rust is gekomen. Spuiten ze daar ook contrastvloeistof bij in? heeft iemand daar ervaring mee ? Want in dat geval moest ik drie dagen afkolven en weggooien, maar dan zal ik van tevoren ook voor drie dagen moeten gaan kolven, en ik heb geen idee hoeveel ik dan nodig heb ..
Hoppa: 
http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-4.html CT scan is geen enkel probleem, contrastvloeistof ook niet.
Claudia, wat heerlijk dat je 's ochtends wakker wordt ipv 's nachts 

Oja, en dat de plek weg is, is natuurlijk ook top 

Ik voed ook overal. Van de week nog bij twee turkse autoverkopers in het kantoortje terwijl ze er naast zaten. Volgens mij hebben ze niet eens wat doorgehad 
 Maar als je wat minder comfortabel bent met in het openbaar voeden, ishet logisch dat je om een rustig plekje vraagt. Kan me ook voorstellen dat je dat doet als je bijv fulltime kolft (ik zou iig niet midden in een AH gaan zitten kolven) of als je met tepelhoedje voedt en daar niet heel handig in bent. Of als je kind net in die fase zit dat slok-kijken-slok-kijken-slok-kijken het leukste spelletje is.
Twinkly 

Pijn bij Niels of een andere smaak van de melk zou ik ook denken.
Ienemini ik heb geen cursus gevolgd, maar wel het boek 'Borstvoeding' van Stefan Kleintjes en Mary Broekhuijsen gelezen. Dat vond ik echt goud waard. Mijn man heeft 'm ook gelezen en vond 'm echt heel prettig leesbaar, duidelijk. Alles over borstvoeding staat erin, is up to date en klopt gewoon. Aanrader!