Tja, ken ik ergens van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe 13 punten voorsprong te verspelen...
Hup FC Emmenquote:
JAAAAAAAAAAAAAAA ipv `t geheime woord, dat heeft z`n langste tijd wel gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef gerbenp het volgende:
En nu hebben ze niks meer in die 15 minuten? Kunnen ze beter niet weer het wiekoverzicht terug doen?
lekker nummer idd, maar niet geschikt als megahit denk ik...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Onbegrijpelijk dat dít geen MH is geworden!
Wat? Jon Bakker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Timo20 het volgende:
3FM kennende maakt het niet uit hoe oud het nummer is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker nummer idd, maar niet geschikt als megahit denk ik...
3FM he.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Timo20 het volgende:
heeft niets met leeftijd vh nummer te maken, ik denk dat het te "apart" is, niet mainstream genoeg.....maar goed, 3fm verbaast me wel vakerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM kennende maakt het niet uit hoe oud het nummer is.
het poefje met het gezichtjequote:
Ja snap ik ook welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft niets met leeftijd vh nummer te maken, ik denk dat het te "apart" is, niet mainstream genoeg.....maar goed, 3fm verbaast me wel vaker
en heeft Stenders de webcam helemaal uit?
Of een echte Hansplaat. Queenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel. Maar goed ik heb mijn punt weer gemaakt
. Volgende week Beatles als megahit.
Met dank aan PowNed zit ie nog bij 3FMquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe herken je Stenders?
1. Aan de tros mensen om zich heen
2. Aan zijn epische shows
3. Aan zijn kwaliteitsmuziek
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe herken je Stenders?
1. Aan de tros mensen om zich heen
2. Aan zijn epische shows
3. Aan zijn kwaliteitsmuziek
ik denk eerder iets van de soundtrack van de film Modern Timesquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel. Maar goed ik heb mijn punt weer gemaakt
. Volgende week Beatles als megahit.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef tleemhuis het volgende:
Volgende week is Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken te gast in #EkstraWeekend #3FM.
Goeie tieten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens Villa Felderhof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet gezien, ik keek naar dat blauwe koffiekopjequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet gezien, ik keek naar dat blauwe koffiekopje
Jaloers, laat het je vriendin maar niet horen.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jaloers, laat het je vriendin maar niet horen.
godsamme!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat is ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Goed moment om naar voetbal te schakelen
Oeh ik zou ermee oppassen hoor,, straks ben je kacheltje lam!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....zal ik daat laatste blikje Shandy nog ff soldaat maken?
Net als Jim die 'dronken' vertrokquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Oeh ik zou ermee oppassen hoor,, straks ben je kacheltje lam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik kan 'm bekijken, net als jullie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
piles, kan jij eigenlijk wat met die topicchainfunctie?
We hebben toch een lijstquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar voor de stats is het niet relevant?
Nouja, ik dacht, misschien gaat het met die topicchain makkelijkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben toch een lijstEn nee, ik heb geen zin om te kijken of er nog missen of om het script om te bouwen
Hans Hazes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef hole1988 het volgende:
en daar liep hij in de donkere straten van Groningen.
dago!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
DAT WAS MIJN TWEET! die van dat ze bazen zijn!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
DAT WAS MIJN TWEET! die van dat ze bazen zijn!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders heeft mijn naam genoemd. nu alleen nog gepijpt worden door KAte Middleton en ik heb al mijn doelen bereikt
Stenders heeft mijn naam genoemd. nu alleen nog gepijpt worden door KAte Middleton en ik heb al mijn doelen bereikt
Mijn vader is baas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
is de Kate Middleton jouw vader???quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 22-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
slaap lekker kleine kwakert!quote:
Merci!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.turnupthebass.nu/cd_collection.php
jij nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef hole1988 het volgende:
Freek werdt hier een HELD
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1:34:12&end=01:39:25
joequote:
2 weken terug kwam dat te sprake. Dikeb zei, als ik er iemand mee kan helpen zou ik mijn zaad wel willen doneren.quote:
God mag weten wie of wat ie daarmee zou helpen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2 weken terug kwam dat te sprake. Dikeb zei, als ik er iemand mee kan helpen zou ik mijn zaad wel willen doneren.
quote:tleemhuis Tjitse Leemhuis
Eens in de zoveel tijd stel ik deze vraag: welke gast zou jij graag willen horen (en zien) in #EkstraWeekend? Dank vast.
12 Apr
quote:RayeRayen
@tleemhuis Geraldine Kemper moet weer eens langskomen je hebt weer eens een pak rammel nodig en het is ook nog een leuk mens![
12 Apr
Tjibbe luistert gewoon naar mij johquote:tleemhuis Tjitse Leemhuis
Volgende week is Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken te gast in #EkstraWeekend #3FM.
1 hour ago
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tjibbe luistert gewoon naar mij joh
+1quote:
quote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Sash Jordanquote:
DVD is ingeleverd bij de geldschieters.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt dit op TV? In de zomer toch?
Giel heeft een verzoek gedaan en ik geloof dat Rob ook nu een dvd'tje heeft geleverd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt dit op TV? In de zomer toch?
Geld is niet nodig hoor. De zendercoördinator moet bepalen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
DVD is ingeleverd bij de geldschieters.
Das lang geleden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
second thatquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang geleden!![]()
En ik word onderhand kotsmisselijk van het gekweel van Adele
ik kan er niet genoeg van krijgen. Haar eerste 2 nummers mogen wel even in de kast blijven liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang geleden!![]()
En ik word onderhand kotsmisselijk van het gekweel van Adele
dad je een worsd lusdquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
MAKE SOME NOISE, dit had de megahit moeten worden
awwwwwwquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Klinkt erg goed!quote:
idem. ben moequote:
quote:
slaap lekker!quote:
Briljant. Tevens ook inkijk bij de blonde als ze wilt checken of Freek verbinding heeft met Hilversumie.quote:
Nog twee uur en een kwartier en dan moet ik opstaan, oftewel nu moet ik eigenlijk slapen, maar ik werd wakker omdat de radio nog vrij hard aanstondquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:43 schreef robertapeldoorn het volgende:
Zo dimitri!
Verder, nog maar 2 uur en kwartier tot gerard ook die zender verlaat. Tijd gaat snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |