God mag weten wie of wat ie daarmee zou helpen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2 weken terug kwam dat te sprake. Dikeb zei, als ik er iemand mee kan helpen zou ik mijn zaad wel willen doneren.
quote:tleemhuis Tjitse Leemhuis
Eens in de zoveel tijd stel ik deze vraag: welke gast zou jij graag willen horen (en zien) in #EkstraWeekend? Dank vast.
12 Apr
quote:RayeRayen
@tleemhuis Geraldine Kemper moet weer eens langskomen je hebt weer eens een pak rammel nodig en het is ook nog een leuk mens![
12 Apr
Tjibbe luistert gewoon naar mij johquote:tleemhuis Tjitse Leemhuis
Volgende week is Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken te gast in #EkstraWeekend #3FM.
1 hour ago
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tjibbe luistert gewoon naar mij joh
+1quote:
quote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Sash Jordanquote:
DVD is ingeleverd bij de geldschieters.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt dit op TV? In de zomer toch?
Giel heeft een verzoek gedaan en ik geloof dat Rob ook nu een dvd'tje heeft geleverd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt dit op TV? In de zomer toch?
Geld is niet nodig hoor. De zendercoördinator moet bepalen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
DVD is ingeleverd bij de geldschieters.
Das lang geleden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
second thatquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang geleden!![]()
En ik word onderhand kotsmisselijk van het gekweel van Adele
ik kan er niet genoeg van krijgen. Haar eerste 2 nummers mogen wel even in de kast blijven liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang geleden!![]()
En ik word onderhand kotsmisselijk van het gekweel van Adele
dad je een worsd lusdquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
MAKE SOME NOISE, dit had de megahit moeten worden
awwwwwwquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Klinkt erg goed!quote:
idem. ben moequote:
quote:
slaap lekker!quote:
Briljant. Tevens ook inkijk bij de blonde als ze wilt checken of Freek verbinding heeft met Hilversumie.quote:
Nog twee uur en een kwartier en dan moet ik opstaan, oftewel nu moet ik eigenlijk slapen, maar ik werd wakker omdat de radio nog vrij hard aanstondquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:43 schreef robertapeldoorn het volgende:
Zo dimitri!
Verder, nog maar 2 uur en kwartier tot gerard ook die zender verlaat. Tijd gaat snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |