SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat is ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Goed moment om naar voetbal te schakelen
Oeh ik zou ermee oppassen hoor,, straks ben je kacheltje lam!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....zal ik daat laatste blikje Shandy nog ff soldaat maken?
Net als Jim die 'dronken' vertrokquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Oeh ik zou ermee oppassen hoor,, straks ben je kacheltje lam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik kan 'm bekijken, net als jullie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
piles, kan jij eigenlijk wat met die topicchainfunctie?
We hebben toch een lijstquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar voor de stats is het niet relevant?
Nouja, ik dacht, misschien gaat het met die topicchain makkelijkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben toch een lijstEn nee, ik heb geen zin om te kijken of er nog missen of om het script om te bouwen
Hans Hazes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef hole1988 het volgende:
en daar liep hij in de donkere straten van Groningen.
dago!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
DAT WAS MIJN TWEET! die van dat ze bazen zijn!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
DAT WAS MIJN TWEET! die van dat ze bazen zijn!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders heeft mijn naam genoemd. nu alleen nog gepijpt worden door KAte Middleton en ik heb al mijn doelen bereikt
Stenders heeft mijn naam genoemd. nu alleen nog gepijpt worden door KAte Middleton en ik heb al mijn doelen bereikt
Mijn vader is baas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |