Inderdaad, als je het ticket als doorgaand ticket koopt bij 1 maarschappij, is het altijd de verantwoording van de maatschappij zelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn tickets bij dezelfde maatschappij geboekt dus dat is wel een geluk dandus als je je connectie niet haalt je het vliegticket kosteloos kan omvormen naar een volgende vlucht?
Ik had de vorige keer een heel vliegtuig met mensen van zo'n afkomst voor mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Mwah krap... het is wel te doen, zelfs zonder speciale fast track kaartjes, wel is e.e.a. afhankelijk of je vlucht optijd aankomt en of dit gelijk is met andere vluchten, want ik heb meerdere malen het geluk gehad dat wij net voor andere vluchten aankwamen zodat de rij bij de douane minimaal was, 4 maal heb ik in 30 minuten (zelfde terminal) een succesvolle transit kunnen maken, 1 maal in 50 minuten omdat de personen voor mij van dusdanige afkomst waren dat ze per stuk lang deden over de immigratie.
Ik hoop trouwens wel dat je tickets bij 1 maatschappij geboekt zijn of de tickets in 1 keer zodat je een back-up hebt mocht je de connectie niet halen, als je zelf e.e.a. geboekt heb je verder geen poot om op te staan.
Als je vanaf Amsterdam vliegt met bagage in de ochtend, dus tussen 06:00 en 08:00 uur of in de vroege avond, vanaf 17:00 - 19:00 uur dan kan je beter 1,5 uur van tevoren aanwezig zijn, opzich zal het inchecken nog wel gaan, hoewel het ook daar druk kan zijn, maar bij de beveiligingscheck is het rond deze tijden uitermate druk, het loopt opzich allemaal wel door, maar de rij is meestal vrij lang en 20-25 minuten wachten moet je op de superdrukke momenten wel incalculeren. Het is echter niet te zeggen op welk tijdstip het echt druk is, dat verschilt met de dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik zit te twijfelen over een vliegreisje naar frankrijk (parijs, CDG) met KLM vanuit schiphol
maar ik vraag mij 2 dingen af:
1) wat is gemiddeld genomen de inchecktijd op zo'n vlucht? (op de site van KLM staat namelijk alleen dat dit verschilt per bestemming en dat het van 15 minuten tot 1,5 uur van te voren uiterlijk kan)
2) als je bagage meenement, ben je dan ook echt "uren" kwijt voor het wachten op je bagage of gaat dit b.v. binnen een half uur na aankomst..?
Is het wel "open gips" of hoe ze dat ook noemen? Bij de meeste maatschappijen mag je niet vliegen als het gips strak om je lichaam zit, omdat je lichaam kan opzwellen op grote hoogte.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Silenus het volgende:
Thanks! Zal wel goedkomen dan, alleen z'n onderbeen zit idd in het gips. Hij kan ook een beetje lopen, maar heeft nog wel echt die krukken nodig.
ik wil uiteindelijk naar disney, maar als ik voor inchecken e.d. 1,5 uur moet uittrekken is de trein een relaxtere manier van reizen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Als je vanaf Amsterdam vliegt met bagage in de ochtend, dus tussen 06:00 en 08:00 uur of in de vroege avond, vanaf 17:00 - 19:00 uur dan kan je beter 1,5 uur van tevoren aanwezig zijn, opzich zal het inchecken nog wel gaan, hoewel het ook daar druk kan zijn, maar bij de beveiligingscheck is het rond deze tijden uitermate druk, het loopt opzich allemaal wel door, maar de rij is meestal vrij lang en 20-25 minuten wachten moet je op de superdrukke momenten wel incalculeren. Het is echter niet te zeggen op welk tijdstip het echt druk is, dat verschilt met de dag.
Bagage op Amsterdam kan relatief snel zijn, afhankelijk van het tijdstip van de dag, maar ga toch wel uit van een minuut of 30 na het uitstappen uit het vliegtuig.
Als Parijs je eindbestemming is, bedenk dat de trein naar het centrum ook nog zo'n 13 euro kost voor een enkele reis, en je daar ook nog eens 1 uur mee kwijt bent. Tel dat op met de wachttijd voor bagage en inchecktijd en dan is er eigenlijk geen reden om met het vliegtuig naar Parijs te gaan als je ook met de NS trein kan, die doet er 3,5 uur over. Waarschijnlijk is de NS nog goedkoper ook.
Al moet ik dat natuurlijk helemaal niet zeggen, vliegen is veel leuker, maar voor bestemmingen zoals Parijs, Brussel, Dusseldorf, Frankfurt als eindbestemming zou ik niet overwegen om met het vliegtuig te gaan, de trein is dan een stuk relaxter.
SPOILER: treinretourtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vliegticketOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet door de immigration heen en daarna door de douane met je koffers, maar let daarna even goed op: terminal 2 en terminal 3 van JFK zitten aan elkaar vast met een loopgang ("walkway"). Probeer die te vinden ipv terminal 3 uit te lopen. Anders moet je in Terminal 2 weer naar binnen, samen met alle passagiers die vanaf NYC vertrekken en die dus allemaal weer gekontroleerd moeten worden op wapens/vloeistoffen/etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef Newjersey_nl het volgende:
ik vlieg binnenkort van Brussel naar JFK om daar vervolgens over te stappen naar San Francisco. Nu heb ik een overstaptijd van 1 uur en en 40 minuten. Is dit voldoende? Ik kom op JFK aan op terminal 3 en moet naar terminal2
De tourist kan wel anticiperen dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef Drive-r het volgende:
Begrijp ik, ik reis vrij veel en heb er dus vorige keer ook dagen lang mee te maken gehad. Het probleem is dat die willekeur het voor de zakenreiziger onmogelijk maakt normaal te anticiperen.
Er is een forum voor Planes, Trains & Automobiles , maar die gaat alleen over de laatste.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:57 schreef Masanga het volgende:
Ik weet niet of het hier de goede plaats is, maar:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar als het rendabel is om voor andere maatschappijen wel een gate te bouwen dan zou het kunnen. Is de rest van Schiphol al wel groot/breed genoeg (taxi en startbanen)?
De toerist heeft weinig te anticiperen. Die wil van A naar B en als dat niet kan, is het klote en weer doorgaan. Ik vlieg in een week van A, naar B, vervolgens C, D en E. Maar dat kan ook prima in een andere volgorde, als dat door problemen beter uit komt, etc. Met BC tickets ben je toch flexibel, etc. Daar was de comment voor bedoeld...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De tourist kan wel anticiperen dan ?
Als toerist is het natuurlijk wel een stuk vervelender. Maar ja bij onduidelijkheid is nooit iemand gebaat, al helemaal niet als ze lukraak luchthavens dichtgooien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:04 schreef Drive-r het volgende:
[..]
De toerist heeft weinig te anticiperen. Die wil van A naar B en als dat niet kan, is het klote en weer doorgaan. Ik vlieg in een week van A, naar B, vervolgens C, D en E. Maar dat kan ook prima in een andere volgorde, als dat door problemen beter uit komt, etc. Met BC tickets ben je toch flexibel, etc. Daar was de comment voor bedoeld...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Als toerist is het natuurlijk wel een stuk vervelender. Maar ja bij onduidelijkheid is nooit iemand gebaat, al helemaal niet als ze lukraak luchthavens dichtgooien.
De toerist ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef Drive-r het volgende:
Natuurlijk, als toerist is het veel vervelender. Maar er is dan weinig aan te doen. Mij kan een hoop ellende bespaart worden door goeie info...
Ah, die had ik over het hoofd gezien, bedankt!quote:
Het makkelijkste is even via Facebook aan KLM zelf vragen, reageren meestal enorm snel, en helpen je echt goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb een vraag, ik had een ticket geboekt bij vliegtickets.nl en alles lijkt prima in orde. Nu wordt deze vlucht verzorgd door KLM en wilde ik naar manage mijn boeking op de KLM website gaan. Daar kan ik niet inloggen. Wel in mijn eigen account op vliegtickets en het bijbehorende e-ticket dat te downloaden is van vliegtickets.nl.
Ik vraag me af is dat normaal dat je niet kunt inloggen bij klm? Is dat alleen voor mensen die direct bij de KLM website hebben gekocht?
Het is namelijk de eerste keer dat ik gebruik maak van zo een boekingswebsite inplaats van rechtstreeks bij KLM.
Wat mij zorgen baart is dat ik misschien niet in het systeem geregistreerd sta of iets dergelijks. Dus kan iemand een antwoord geven of misschien een site waar ik kan checken of ik inderdaad op die vlucht sta geregistreerd. Online vliegtuig database waar ik mijn boekingscode / e-ticket nummer en achternaam kan invoeren.
Of kan iemand me vertellen of het normaal is dat ik niet kan inloggen bij manage mijn boeking op de klm website omdat ik niet rechtstreeks bij KLM heb gekocht.
bij voorbaat dank.
Ik heb geen FB helaas.. Misschien kan iemand het voor mij vragen..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het makkelijkste is even via Facebook aan KLM zelf vragen, reageren meestal enorm snel, en helpen je echt goed.
https://www.facebook.com/KLM?sk=wall
Dat is wat lastig denk ik, aangezien ze naar persoonlijke gegevens vragen om je boeking op te zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ik heb geen FB helaas.. Misschien kan iemand het voor mij vragen..
Ok prima bedankt, het is al opgelost. Je moest de airline locator code invoeren, niet de boekingscode van vliegtickets.nl. Hadden ze er wel eens bij kunnen vermelden. Maar het belangrijkste, het werkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat is wat lastig denk ik, aangezien ze naar persoonlijke gegevens vragen om je boeking op te zoeken.
KLM even bellen lijkt me het makkelijkste dan
PM me maarquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ik heb geen FB helaas.. Misschien kan iemand het voor mij vragen..
Het kan inderdaad, ook andersom, dat je bij het binnen Europa gedeelte naar het Niet-Schengen gedeelte kunt gaan. Wel zal de vraag zijn waarom je dat wil, en ik zou me zo voor kunnen stellen dat je zonder vliegticket niet zomaar toestemming krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef Thetallguy het volgende:
Jahoor je kunt gewoon heen en weer, wel even door de security/paspoortcheck tussen de 2 gedeeltes.
Een hotel geboekt hebben in de terminal is ook een geldige reden. En naar de drogisterij ook (want die hebben ze niet aan de niet-Schengen kant). Misschien vinden ze zelfs naar het casino gaan een OK reden?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het kan inderdaad, ook andersom, dat je bij het binnen Europa gedeelte naar het Niet-Schengen gedeelte kunt gaan. Wel zal de vraag zijn waarom je dat wil, en ik zou me zo voor kunnen stellen dat je zonder vliegticket niet zomaar toestemming krijgt.
Ikzelf heb het ooit een keer gedaan omdat ik graag naar de MC Donalds wilde die toen nog niet bij het Schengen gedeelte zat, vond de marechaussee toen geen probleem.
Nee dat is niet normaal en nee ook geen strategie zodat mensen hun vlucht niet wijzigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:28 schreef schaal_9 het volgende:
Ik zit te kijken of ik mijn KLM vluchtdatum kan wijzigen: ik kan wel inloggen en dan kom ik in manage my booking, maar als ik vervolgens van een andere vertrekdatum vluchten wil zien, zegt het systeem doodleuk:
The system is unable to respond. Please try again later.
Is dit normaal (misschien een strategie dat mensen hun vlucht niet wijzigen)?
Ze hebben overigens niet gecontroleerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vlieg morgen naar Londen met Easyjet.
Nu zie ik dat ik 1 stuk handbagage mag meenemen in het vliegtuig, maar er staat niet bij hoe zwaar die mag zijn.
hebben jullie enig idee?
Ligt aan de italiaanse regels. Vaak moet hij nog 6 maanden bij binnenkomst geldig zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef mindyourstep het volgende:
Ik vlieg deze week naar Rome , nu vraag ik af of mijn paspoort nog wel volstaat.Hij is geldig tm 6 juli 2011. Ik blijf maar een week, gaat mij dit problemen opleveren ? Nieuwe paspoort is al aangevraagd en ligt klaar echter heb ik helaas geen tijd deze af te halen.
Even opgezocht. Hij moet nog geldig zijn op de dag dat je terug gaat van Italie naar Nederlandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ligt aan de italiaanse regels. Vaak moet hij nog 6 maanden bij binnenkomst geldig zijn
Een identiteitskaart volstaat toch, niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef mindyourstep het volgende:
Ik vlieg deze week naar Rome , nu vraag ik af of mijn paspoort nog wel volstaat.Hij is geldig tm 6 juli 2011. Ik blijf maar een week, gaat mij dit problemen opleveren ? Nieuwe paspoort is al aangevraagd en ligt klaar echter heb ik helaas geen tijd deze af te halen.
Niet iedereen heeft een identiteitskaart.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef Kielse het volgende:
[..]
Een identiteitskaart volstaat toch, niet?
Goedkoopste hotel heeft geen shuttle, maar de goedkoopste... optie incl. shuttle is het Novotel, maar reken dan wel op minstens 100 euro per nacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Omnifacer het volgende:
Mensen, misschien slightly offtopic, maar heeft iemand wel eens een hotelletje genomen op Brussels Airport Zaventem? Zie er verschillende staan, maar ben op zoek naar de goedkoopste optie incl shuttle. Iemand ervaringen?
Formule 1/Etap/Ibis is er bij Zaventem. En met een pendeltje! Etap/Formule 1 hoeft echt niet duur te zijn hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goedkoopste hotel heeft geen shuttle, maar de goedkoopste... optie incl. shuttle is het Novotel, maar reken dan wel op minstens 100 euro per nacht.
Kleine verpakkingen? Zelfs mijn vriendin kan alles voor twee weken vakantie in van die plastic zakjes krijgen... Zo lastig is dat niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Piles het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met vloeistoffen als je alleen met handbagage reist? Volgend weekend voor 2 dagen weg, dus dat kan makkelijk in de handbagage. Maar om nou alles te kopen op de bestemming en weer weg te gooien is ook zonde. Maar kan zo geen andere oplossing bedenken
Ah, okquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Kleine verpakkingen? Zelfs mijn vriendin kan alles voor twee weken vakantie in van die plastic zakjes krijgen... Zo lastig is dat niet?
Als jij je aansluiting mist kan het wel erg krap worden. Zou het risico niet nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef Eris het volgende:
Vraagje. Moet maandag weer voor mijn werk naar Manchester en ik vlieg met de KLM van af Schiphol.
Nu zit ik even te kijken met naar het transport naar Schiphol toe en als ik om Half 7 vetrek kom ik 8 uur 8 minuten aan. Iets minder dan twee uur moet geen probleem zijn. Maar het probleem is wat als ik een aansluiting mis en kom er een half uur later aan red ik het nog steeds wel? Heb wel ruimbagage?
Iemand hier ervaring mee?
let op het volume van de individuele verpakkingen. Die moeten minder dan 100 ml zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Piles het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met vloeistoffen als je alleen met handbagage reist? Volgend weekend voor 2 dagen weg, dus dat kan makkelijk in de handbagage. Maar om nou alles te kopen op de bestemming en weer weg te gooien is ook zonde. Maar kan zo geen andere oplossing bedenken
Ja, dat had ik gezien ja. En maximaal 1 liter totaal toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
let op het volume van de individuele verpakkingen. Die moeten minder dan 100 ml zijn
Die komen altijd wel van pas, dus als dat mag gebruik ik die gewoonquote:Als vaker dit soort zakjes nodig denkt te hebben dan zijn hersluitbare diepvrieszakjes van de AH een mogelijkheid.
Gewoon zulke zakjes:quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, okVan de week even inkopen dan. Moeten dat nog speciale zakjes zijn en waar kun je die krijgen?
Wat een gedoe ook
Hoe laat vlieg je precies? Als je maar 45 minuten van tevoren er bent, dan komt alles prima in orde. Ik vermoed dat je de 10.00 vlucht hebt, dan is een trein die aan komt om 08.08 meer dan prima. Als je de aansluiting mist, ben je er dan om 08.38, nog steeds ruim van tevoren. Als je 2 aansluitingen mist, komt het nog wel in orde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef Eris het volgende:
Vraagje. Moet maandag weer voor mijn werk naar Manchester en ik vlieg met de KLM van af Schiphol.
Nu zit ik even te kijken met naar het transport naar Schiphol toe en als ik om Half 7 vetrek kom ik 8 uur 8 minuten aan. Iets minder dan twee uur moet geen probleem zijn. Maar het probleem is wat als ik een aansluiting mis en kom er een half uur later aan red ik het nog steeds wel? Heb wel ruimbagage?
Iemand hier ervaring mee?
Soms hebben ze een actie dat je geen belasting hoeft te betalen. Is niet bij elke vlucht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Bij Ryanair staat er bij 1 ticket dat ik geen belasting hoef te betalen en bij het ander is het standaard tarief (maw wel belasting). Hoe kan dit en hoe kan ik 2e ook zonder belasting krijgen?
Er zijn bijna geen vliegvelden meer ter wereld waar ze moeilijk doen over de zakjes of dat je ze wel of niet zichtbaar toont.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Gewoon zulke zakjes:
[ afbeelding ]
Maar je kunt ook andere doorzichtige zakjes van ongeveer dit formaat gebruiken. Als je meerdere zakjes mee neemt, zeiken ze er ook niet over eigenlijk. Ik doe zelf 3-4 vluchten per week met een iets steviger tasje zoals dit:
[ afbeelding ]
PS: De mijne is alleen rose en heeft een soort "Hello Kitty" versiering
ik kom al jaren weg met 1,5 liter zakkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien ja. En maximaal 1 liter totaal toch?
[..]
Die komen altijd wel van pas, dus als dat mag gebruik ik die gewoon
Nee, qua maximale inhoud bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kom al jaren weg met 1,5 liter zakken
Ik vind dat allemaal wat bizar (tenzij ik dit hier fout interpreteer). Sinds de invoering van de maatregel heb ik toch al 50x gevlogen (in Europa, Afrika, Azië en de States), en behalve in Schiphol heb ik vb mijn lenzenvloeistof nooit in een zakje gedaan.. (en heb ik daar ook nooit een opmerking over gekregen). Misschien heb ik gewoon geluk gehad..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen vliegvelden meer ter wereld waar ze moeilijk doen over de zakjes of dat je ze wel of niet zichtbaar toont.
Op London Stansted zijn echter de gratis zakjes opeens niet meer beschikbaar en moeten alle vloeistoffen echt in een 'airtight' zakje, dus niet met ritssluiting, want die zijn niet airtight, maar echt met zo'n druk sluitstrip.
Ze zijn daar erg streng in de laatste tijd, want je kan de zakjes daar namelijk kopen, 1 pond voor 2 zakjes.
Officieel mag ik de reden overigens niet noemen, maar het airtight zakje heeft te maken dat je bij een eventuele explosievenswap bij zakjes die airtight zijn wat gemakkelijker mogelijk explosieve stoffen kunt opmerken tijdens de swap omdat de lucht dus in het zakje is opgebouwd.
Maar deze maatregel schiet volkomen het doel voorbij, ten eerste was het zakje om de aantallen te beperken, daarnaast moet elke explosievenswap eventuele gevaarlijke stoffen kunnen opmerken, daarnaast, een beetje terrorist sluit zo'n zakje natuurlijk dan helemaal niet, en pas als ze erom vragen zal het zakje dichtgaan en is het onmogelijk dat er al sporen in het airtight zakje worden aangetroffen...... Windowdressing ten top. Maar goed, alles om het budget maar te houden vrees ik, zonder dat het de daadwerkelijke veiligheid ook maar iets ten goede komt.
Ikzelf heb nergens nooit opmerkingen over mijn vloeistoffen gehad, ik heb ze in ieder geval nog nooit apart aangeboden, en ze zitten niet eens allemaal in een zakje, al zitten ze wel bij elkaar, het zijn toiletartikelen dus die hou je dan toch wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:42 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wat bizar (tenzij ik dit hier fout interpreteer). Sinds de invoering van de maatregel heb ik toch al 50x gevlogen (in Europa, Afrika, Azië en de States), en behalve in Schiphol heb ik vb mijn lenzenvloeistof nooit in een zakje gedaan.. (en heb ik daar ook nooit een opmerking over gekregen). Misschien heb ik gewoon geluk gehad..
Ligt het nou aan mij of wordt hiermee het hele idee teniet gedaan? Of is het gewoon iets wat ze officieel moeten melden, maar waar ze in-flight niets over zeggenquote:'Twin Seats are not available on all flights and are subject to availability at the time of check-in. Not all arm rests onboard our aircraft fully retract and therefore Twin Seat is not intended for, and may not allow you to sit across or lay across multiple seats'
Volgens mij bedoelen we dat niet (ik althans niet). Ik bedoel enkel dat je een of twee items ook wel los in die bak kan gooien. Valt me trouwens wel op dat wanneer ik het vergeet, er werkelijk nooit iemand me erop wijst. En nee, ik vlieg niet op de vliegvelden die jij noemt, gewoon Schiphol, Heathrow en de rest van Europa.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:14 schreef XL het volgende:
Van die 'veelvliegers' die doen alsof je koffer niet wordt opengemaakt als je vloeistoffen in je tas laat zitten. Dan vlieg je ook alleen maar van Eindhoven naar Weeze ofzo. Op normale luchthavens is daaromtrent echt geen flexibiliteit. Dat je 1 bus deo niet in een zakje doet is ok, maar als je hem in je tas laat zitten gaat die tas minimaal 50% van de gevallen open.
Nee, het nu is dat je een tas naast je kwijt kunt met spullen, je geen vervelend buurman hebt, etc...quote:Op zondag 5 juni 2011 09:37 schreef EddyAlbena het volgende:
Is iemand bekend met het twin seat principe van Air NZ?
Ik zag het op hun site staan en het idee lijkt aantrekkelijk voor slechts 60USD op een leg.
Dit staat er echter ook:
[..]
Ligt het nou aan mij of wordt hiermee het hele idee teniet gedaan? Of is het gewoon iets wat ze officieel moeten melden, maar waar ze in-flight niets over zeggen
Nee. Daar hebben ze extra seat voor uitgevonden. Het idee is dat je met zijn tweeën lekker naast elkaar zit. Niet in je eentjequote:Op zondag 5 juni 2011 09:37 schreef EddyAlbena het volgende:
Is iemand bekend met het twin seat principe van Air NZ?
Ik zag het op hun site staan en het idee lijkt aantrekkelijk voor slechts 60USD op een leg.
Dit staat er echter ook:
[..]
Ligt het nou aan mij of wordt hiermee het hele idee teniet gedaan? Of is het gewoon iets wat ze officieel moeten melden, maar waar ze in-flight niets over zeggen
Nee. Daarvoor moet je een extra seat kopen.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, het nu is dat je een tas naast je kwijt kunt met spullen, je geen vervelend buurman hebt, etc...
Maar hier spreken ze wel van een extra seat:quote:Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee. Daar hebben ze extra seat voor uitgevonden. Het idee is dat je met zijn tweeën lekker naast elkaar zit. Niet in je eentje
en hebben ze het dus ook over extra ruimte.quote:Air New Zealand is now offering its Pacific Economy passengers subject to availability, the chance to buy at check-in, a guaranteed extra seat. We call this Twin Seat and it is great if you want to enjoy a little extra room in-flight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |