Heb je daar een probleem mee? Pak je borstel, en schoonmaken. Of zijn de hedendaagse militairen van die mietjes die alles uitbesteed hadden, en nu gaan klagen dat ze het weer zelf moeten doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
Eerste bezuiniging bij Defensie. Het onderhoud van het appèlterrein
[ afbeelding ]
Neuh, bij het zien van het veld was dit het eerste wat mij binnen schootquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Resistor het volgende:
[..]
Heb je daar een probleem mee? Pak je borstel, en schoonmaken. Of zijn de hedendaagse militairen van die mietjes die alles uitbesteed hadden, en nu gaan klagen dat ze het weer zelf moeten doen?
Hier nog steeds kurkdroog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
voorgerecht was mislukt
maar het hoofdgerecht (fajitas) was meer dan genoeg en erg lekkertoe stracciatella ijs
en daarna ging het keihard regenen
vnv wordt het as van mn overleden oom uitgestrooid op het eiland
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke dag gehad Borisz bij je broertje?
nee alleen de broers/zus en 2 schoonzussen waaronder mn moeder gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier nog steeds kurkdroog.
Ben je bij die uitstrooiing aanwezig?
Ik zou het recept gewoon volgen. Als je deze keer de laagjes te dun of te dik vind, kan je ze de volgende keer (want geloof me, die komt erquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
Lein - wil je ook even meedenken ? ter afleiding .
Voor 8 pp. wil ik de LLMP maken.
Als ik kies voor de grote springvorm van 25 cm. zijn de hoeveelheden dan juist? of moet ik dat aanpassen? als meer eier - suiker - etc?
Net terug van de buurtsuper met lekkere dingen oa. aspergesen moest alsnog naar ah voor 2 dingen en daar word je gek van heel veel mensen en eten en voorraden.
De tulpen werden per bos aangeboden bij de uitgang : gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof ik graagquote:
Neuh Thuis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof ik graagen met je ouders daarna nog ergens gegeten?
oeh dat ronken zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh Thuis.. Simpel tomaten-groentensoepje en salade
. Broertje was op
Heeft bijna de hele rit in de auto al geslapen en nadat hij thuis was en zijn administratie had bijgewerkt had was die weer aan het ronken
.
Memo heeft JPG Ma Dame, die lijkt erop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en op Steer-gebied ben ik aan het overwegen om zowel Jean Paul Gautier collection X én Madamoiselle Chanel aan te schaffen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou het recept gewoon volgen. Als je deze keer de laagjes te dun of te dik vind, kan je ze de volgende keer (want geloof me, die komt er) de laagjes wat dunner (of juist dikker) maken door minder of meer ingrediënten te gebruiken.
Wie niet waagt...
Lein-zeur-spoilerDoe ik dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lein, volgens mij kun je best vrij solliciteren met je werkervaring in een kleiner huis - bv. van een goed bekendstaande stichting werkgever - daar kun je volgens mij je zorg en kunde prima kwijt.
leuk! die matrasjes alleen brr.... vooral in de slaaptent. krijg al pijn in mn rug als ik ernaar kijkquote:
En dat twee weken langquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! die matrasjes alleen brr.... vooral in de slaaptent. krijg al pijn in mn rug als ik ernaar kijk
FFT? heb je nu een checklist en/of plan gemaakt en foto's (voor ons) en kleuridee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt film op rtl 8 (drama)
ik heb trouwens een koelkastvia Marktplaats en mag begin mei ophalen
oh gelukkig maar.. 2 weken is best lang als je een stijve rug krijgt van dat bed en de volgende dag weer moet marcherenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
En dat twee weken lang. Nu mag die weer in zijn normale hok t/m eind juli.
Dat ziet er allemaal een stukje luxer uit dan in mijn diensttijd.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Yup, dat is er éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op verzoek niet in deze serie gezetquote:
Wat voor eentje/welke is het geworden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb trouwens een koelkastvia Marktplaats en mag begin mei ophalen
checklist? nee, je merkt vanzelf wel als je iets mist wat je nog niet hebt gekocht. kleuridee heb ik nog niet precies, ga eerst het plafond witten. huiskamer wil ik gewoon licht, keuken vrolijk, toilet/badkamer ook wel wat vrolijker en slaapkamers liefst warm of stoerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
FFT? heb je nu een checklist en/of plan gemaakt en foto's (voor ons) en kleuridee?
Tot mijn stomme verbazing zag ik diverse prachtige gordijnen bij ons in de kringloop: schoon en profi gemaakt. Dat kost goud in de winkel.
ik stuur je pmquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor eentje/welke is het geworden?
ja maar je moet je verwachte energie invullen en ik heb dus geen idee. maar ik denk dat ik energie direct ga bellen met wat vragen en dat die het dan gewoon wordt. kan niet zo vreselijk duur zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
Heb je wel al intussen die vergelijkingen gedaan voor de energieleverancier?
Oké en probeer gebruik te maken van een kortings-actie van ze. Die hebben ze altijd wel als je er om vraagt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ja maar je moet je verwachte energie invullen en ik heb dus geen idee. maar ik denk dat ik energie direct ga bellen met wat vragen en dat die het dan gewoon wordt. kan niet zo vreselijk duur zijn lijkt me.
Daar zit maar één ding opquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondDat was een relaxed tukkie op de bank
Nu ben ik brak
Hoe oud is het allemaal? Want een veels te luxe geluidskaart van 3 jaar terug is inmiddels al ingehaald door een veels te luxe chip die je voor 50 cent cadeau krijgt bij iedere PC. Net als de software...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
pff ik moet ook nog ff een motivatie sturen voor een bedrijf met administratieve functie (kinderkleding), uitzendbureau belde vandaag omdat ik op die vacature had gereageerd.
en ik moet ook nog mn veels te luxe geluidskaart die ik nog nooit heb gebruikt op marktplaats zetten + een uitgebreid moeilijk muzieksoftware programma die ik ook nog nooit heb gebruikt. als ik dat verkoop kan ik iets makkelijkers en net zo goeds terugkopen en komt een muziekvriend de spullen installeren in mn nieuwe app en dan moet ik hard leren produceren.
genoeg aan mn hoofd op het moment [ afbeelding ]
450 gulden had m'n pa daar ooit voor neergeteld...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heeft retro waarde. Zo goed als antiek...
Ja idem. Tegenwoordig kunnen ze die dingen namaken voor nog niet eens een euro of 5 aan compoonentenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
450 gulden had m'n pa daar ooit voor neergeteld...
oeps - dat is minder leuk nieuws dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud is het allemaal? Want een veels te luxe geluidskaart van 3 jaar terug is inmiddels al ingehaald door een veels te luxe chip die je voor 50 cent cadeau krijgt bij iedere PC. Net als de software...
Dat is het nadeel van techniek. Zeker hardware is oud op het moment dat je het uitpakt. Software is lastiger. Ligt een beetje aan het doel van de software. Muziek productie software kan van goedkoop tot duur, maar ook daar zijn flink aantal prima dingen voor te vinden dat je bijna gek bent om een x jaar pakket er voor aan te schaffen als je voor bijna dezelfde prijs iets nieuws kan krijgen, waar nog wel support op geleverd wordt.quote:
Veranderingen gaan te snel, ze kunnen het niet bijbenen. Hun merk 'Hi' is de grootste youth brand voor mobiele telefonie in NL. Maar die jongeren Whatsappen en Pingen zich suf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef borisz het volgende:
Trouwens KPN. Die nieuwe topman is de wegkwijt. Extra geld vragen voor de whatapps etc
.
17" is retroquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Op fok had ik ooit in 2005 ofzo nog voor 275 EUR een 17 inch Neovo X-174 monitor gekocht (nieuwprijs: 700 EUR) - Fok!ker was niet zo slim die het verkochten die gebruik ik nog steeds thuis.
Terwijl je nu voor een appel en een ei een 17 inch koopt, als ze die nog maken.
Ja?quote:
Ja, ik heb echt medelijden met dat bedrijf. Ze moesten de winstverwachting ook aanpassen van 5,5 naar 5,3 miljard euro.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Veranderingen gaan te snel, ze kunnen het niet bijbenen. Hun merk 'Hi' is de grootste youth brand voor mobiele telefonie in NL. Maar die jongeren Whatsappen en Pingen zich suf.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef LieLie het volgende:
Ik verveel me.. Morgen laatste zaterdag werken
ben jij bekend met muzieksoft- en hardware dan?Motu 828, kun je een heel orkest mee opnemen, iets wat ik niet nodig zal hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud is het allemaal? Want een veels te luxe geluidskaart van 3 jaar terug is inmiddels al ingehaald door een veels te luxe chip die je voor 50 cent cadeau krijgt bij iedere PC. Net als de software...
Jep, niks an. Morgenmiddag is mrLie er ook niet, en in de tuin kan ik niet verder voor er kruidenplantenbedden zijnquote:
Software is software he. Oh 't is hardwarequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij bekend met muzieksoft- en hardware dan?Motu 828, kun je een heel orkest mee opnemen, iets wat ik niet nodig zal hebben
leg jij mij Cubase 5 dan uit ajb, ik wil het graag lerenquote:
Qua afschrijvingskosten, bedoelt Anthraxx.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leg jij mij Cubase 5 dan uit ajb, ik wil het graag leren
de Motuquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Software is software he. Oh 't is hardware
Leuk speelgoed, zo te zien.quote:
oh nou ja, 3 jaar geleden aangeschaft maar niet alles vervalt in de muziek. zo'n Motu kan zeker 10 jaar mee (in de winkel blijven) aangezien het een ontzettend uitgebreid ding is. het is te veel, ik heb dat allemaal niet nodig. maar eerst nieuw huis en nieuwe baan, daarna de nieuwe studioquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua afschrijvingskosten, bedoelt Anthraxx.
heel erg zonde... ik begrijp het nog niet maar heb er ook te weinig mee gedaan. na de cursus wilde ik aan de slag maar toen kwamen de anti dep en raakte ik mn motivatie/passie kwijtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk speelgoed, zo te zien.
Zonde dat je het niet gebruikt.
Ja, ik schrijf mijn vrouwen ook af in gemiddeld 10 jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
best ongrijpbaar concept eigenlijk, afschrijvingskosten. Kostte me bij economie II ook wat lessen voordat ik doorhad dat het toch best handig is.
Is het dan niet heel simpel kijken wat je aanschafkosten waren, wat het nu in de winkel kost, en daar x% onder zitten om 'tweedehands' door te kunnen verkopen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh nou ja, 3 jaar geleden aangeschaft maar niet alles vervalt in de muziek. zo'n Motu kan zeker 10 jaar mee (in de winkel blijven) aangezien het een ontzettend uitgebreid ding is. het is te veel, ik heb dat allemaal niet nodig. maar eerst nieuw huis en nieuwe baan, daarna de nieuwe studio
ja tuurlijk al zou ik iets meer dan de helft kunnen ontvangen van aankoop ben ik al blij en kan ik nieuwe spullen kopen. ik heb toen ik het graag wilde het duurste en meest luxe aangesmeerd gekregen wat veels te veel bleek. ik heb geen 18-koppig orkest wat nr's op wil nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het dan niet heel simpel kijken wat je aanschafkosten waren, wat het nu in de winkel kost, en daar x% onder zitten om 'tweedehands' door te kunnen verkopen?
Je gaat sowieso waarde verliezen. Op die manier koop ik altijd smartphones van mensen die impulsaankopen doen.
quote:Hapert - Een 42-jarige man uit Hapert (bij Eindhoven) is donderdag opgepakt omdat hij een vrouw zonder enige aanleiding met een paardenzweep had geslagen.
De man versperde de 38-jarige fietsster de weg met zijn scooter op de Ganzestraat. Hij zou ook tegen haar aan zijn gereden.
Nadat hij de vrouw een aantal keer had geslagen zag zij kans om de zweep af te pakken, naar huis te rijden en de politie te bellen. Ze heeft op beide armen striemen.
denk ik later aan goed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ervaring met doorverkopen van spullen is dat je moet kijken naar wat vergelijkbare producten in vergelijkbare staat op de tweedehands markt doet. Dat zijn je richtprijzen waarop je moet proberen te verkopen.
Wat de hedendaagse winkelprijs is, of wat het ooit geweest is, is niet relevant.
Het feit dat je het niet allemaal nodig hebt betekent natuurlijk niet dat je dat nu weg moet doen en iets anders moet kopen. Je moet je afvragen of je voldoende gaat krijgen voor dit apparaat om een ander, simpeler apparaat te kopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh nou ja, 3 jaar geleden aangeschaft maar niet alles vervalt in de muziek. zo'n Motu kan zeker 10 jaar mee (in de winkel blijven) aangezien het een ontzettend uitgebreid ding is. het is te veel, ik heb dat allemaal niet nodig. maar eerst nieuw huis en nieuwe baan, daarna de nieuwe studio
ze hebben nog de zelfde bedden als in 92. liggen/slapen voor geen meter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want Twente scoort weer.quote:
Ja, speciaal voor jullie die zich vervelen op de foto gezet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Goh Dude![]()
Keurig en Fleurig gaat onze AnneZZ de zomer in
Ja, soms gaat het opeens heel hard met kinderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Morgen gaan wij bbq aan de Lek met nog 2 gezinnen.
Ik ben benieuwd hoe de kinderen zijn een jaartje ouder.
De oudste van het stel heeft rijlessen en vorig jaar nog in de speeltuin.
ja hoor. mijn was hangt bijna altijd buiten. onder een afdak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een wasje gedaan en aan de lucht laten drogen.
De handdoeken zijn dus planken geworden.
Wat voel ik mij verwend met een wasdroger.
Doet iemand dat nog: handdoeken buiten laten drogen?
Kindertjes worden echt te snel groot!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Ja, speciaal voor jullie die zich vervelen op de foto gezet.
Die van die beesten van jullie fietstocht van de week waren eigl. veel leuker.
Morgen gaan wij bbq aan de Lek met nog 2 gezinnen.
Ik ben benieuwd hoe de kinderen zijn een jaartje ouder.
De oudste van het stel heeft rijlessen en vorig jaar nog in de speeltuin.
Meestal gewoon binnen aan een wasrek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een wasje gedaan en aan de lucht laten drogen.
De handdoeken zijn dus planken geworden.
Wat voel ik mij verwend met een wasdroger.
Doet iemand dat nog: handdoeken buiten laten drogen?
Nope. Niet heet gegeten. En Muffin weigerde te piesen. Die lag op een gegeven moment prinsheerlijk te maffen op mijn vuile was nadat-ie de deksel van de wasmand had afgegooidquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
Heb je heet gegeten P ? en heb je Muffins pies al gevangen ? of heb ik dat gemist?
Yup. En dat laatste kan niet bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hotjes Pee? Hier staat de deur nog lekker open
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Niet heet gegeten. En Muffin weigerde te piesen. Die lag op een gegeven moment prinsheerlijk te maffen op mijn vuile was nadat-ie de deksel van de wasmand had afgegooid![]()
Maar de dierenarts zei dus vervolgens dat ik gewoon op het huidige voer kon blijven zitten![]()
![]()
[..]
Yup. En dat laatste kan niet bij mij
Ohquote:
Wees nou blij. PSV moeten we kwijt raken, en dan de laatste wedstrijd Ajax - Twente om de 1e en 2e plaats, alles in eigen hand en geen PSV als kampioen, hoe mooi kan het leven zijnquote:
Ja, maar dar zou betekenen dat ik zondag voor F'noord zou moeten zijn en je kunt veel dingen van mij vragen, maar als ras-Amsterdammer kan ik dat niet over mijn hart krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wees nou blij. PSV moeten we kwijt raken, en dan de laatste wedstrijd Ajax - Twente om de 1e en 2e plaats, alles in eigen hand en geen PSV als kampioen, hoe mooi kan het leven zijn
Ach... ik woon al meer dan de helft van mijn leven (al bijna driekwartquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dar zou betekenen dat ik zondag voor F'noord zou moeten zijn en je kunt veel dingen van mij vragen, maar als ras-Amsterdammer kan ik dat niet over mijn hart krijgen.
Ik kreeg afgelopen week nog een kadootje naast mijn kussenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
[..]Bellefleur ligt ook graag op de vuile was maar dat is nadat het gesorteerd is
. Klimmen in de mand is ze te oud voor
.
Ik ben zondag gewoon keihard voor Feyenoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dar zou betekenen dat ik zondag voor F'noord zou moeten zijn en je kunt veel dingen van mij vragen, maar als ras-Amsterdammer kan ik dat niet over mijn hart krijgen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Bluezz het volgende:
OleeeeeeeeeeBen je van de blauwe knoop geworden
Nog een leuk plaatje gevonden :
[ http://img705.imageshack.us/img705/2387/zakonnice1.jpg (copy/paste deze link) ]
Zwaar modden hoor, dat SHOquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Bluezz het volgende:
OleeeeeeeeeeBen je van de blauwe knoop geworden
Nog een leuk plaatje gevonden :
[ http://img705.imageshack.us/img705/2387/zakonnice1.jpg (copy/paste deze link) ]
Ah, wat liev.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Ole het volgende:
Ik kreeg afgelopen week nog een kadootje naast mijn kussen
Dacht dat ie daar te oud voor was
dooie muis![]()
Opkeruld mag ik hopen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef Sunnythesun het volgende:
zo lekker apies doen onder de volop bloeiende Clamtis
Dit was echt voor het eerst in meer dan 8 jaar ...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, wat liev.![]()
De goudvissen van de buren legt Xena gelukkig niet naast mijn kussen.
Bellefleur at muizen altijd half opquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit was echt voor het eerst in meer dan 8 jaar ...
Is toch de poezennnatuur he
Ik miste wel het kopje hoor...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur at muizen altijd half op. Het restant lag gewoon op de vloer
.
Ik ben fan van het eerste uur. Natuurlijk vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Nog een heerlijke aflevering van Help mn man is klusser gekeken.
Wat hebben we toch al die jaren gemistHeerlijk programma
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 06:20 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaaaaap* krak wat ben je onmeunig vroeg wakker
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:20 schreef LieLie het volgende:
Morgen!
Laatste zaterdag werken, vanaf 10 uur, maar ben al twee uur klaarwakker
Gisteren allemaal tuindingen gekocht, waaronder heel veel kruidenplantjes.
Wisten jullie dat er rode basilicum bestond?
Ook grappigquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja.Er bestaan heel veel gekleurde kruiden. Mijn favoriet is de bronskleurige venkel.
http://www.google.nl/imgr(...):15&biw=1024&bih=578
Oh leuk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook grappig
En ze hadden ook zoveel soorten munt. Marokkaanse, appelmunt, aardbeienmunt, chocolademunt, bananenmunt.
ruik/proef je dan ook echt ananas?quote:
Ja, het ruikt naar ananas.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
ruik/proef je dan ook echt ananas?
Vanavond of morgenvroeg gaan we plek voor de kruiden maken.
Twee bakken van 40-50 cm x 2m misschien wel! Die ruimte is er wel.
Paadje er tussen![]()
Aardbeiplantjes heb ik ook!
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:48 schreef borisz het volgende:
Mogge :-) Mooi weer. Uitslapen wil niet echt meer lukken.
Arme jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:39 schreef LieLie het volgende:
Er staat een kraam voor m'n deur..
En ik ben te vroeg..
Wat zeg je nu voor enge dingen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Je kan met een vrouw ook best van het leven genieten, ook jij.
O, moet het ook voor jou gelden?quote:
Ik gok dat het er niet meer rustig wordt vandaagquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, moet het ook voor jou gelden?Ik dacht dat jij wat minder vrouw-analytisch was.
Ik moet zo ook nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok dat het er niet meer rustig wordt vandaag
Nee hoorquote:
Tuurlijk welquote:
Wie heeft er tegen die boom staan piesenquote:
Nou, die komen er niet zomaar aan, als in: waarschijnlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie heeft er tegen die boom staan piesenDas een grote hond geweest
En wanneer kunnen we gemarineerde olijfjes van eigen kweek komen proeven?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, die komen er niet zomaar aan, als in: waarschijnlijk helemaal niet
Mogguhquote:
Nou ben je al zo'n grote meid hequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil tandpasta met zwart schuim!Net schone kleren aan en alweer een vlek!
Kwijlen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ben je al zo'n grote meid heEn nog knoeien
![]()
Ja. Jammerquote:
Dat blijkt!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis de leeftijd he, dan krijg je dat.
quote:
Nope..quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat blijkt!
[..]Heb je geen boek bij je?
Pizza?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:57 schreef LieLie het volgende:
Ik wil iets lekkers eten vanavond, maar niet te ingewikkeld..
Wie?
Zijn er al mensen geweest?quote:
Een lekkere maaltijdsaladequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's ingewikkeld! Heb geen tijd om deeg te maken.
Of met gerookte kip ipv feta! Dat eet ik vanavond.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een lekkere maaltijdsaladeKomkommer, tomaatjes, feta, paprika en rode ui
Bak er wat aardappeltjes bij en gaan
Kan ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of met gerookte kip ipv feta! Dat eet ik vanavond.
quote:Het suikergehalte is dit jaar bovengemiddeld, waardoor de rode vruchten extra zoet smaken.
Dan wordt het tijd dat ze hier perziken gaan kweken!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)erdringt-import.html![]()
[..]
Dat klinkt als een leuke dag, veel plezier!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:14 schreef AnneX het volgende:
Die Steer ! en zijn lol in het salsa dansen.Niet vergeten erbij te lachen, hé.
De jurkjes zijn leuk ja.![]()
lang genoeg om de klutsknieën ( dag Steer) te verbergen en
hele mooie rechte mouwtjes halverwege de bovenarmen.
Ja, dat is een aandachtspunt boven de veertig.
Van Lie en Krakke lees ik allemaal lekkere gekleurde dingen.
Kom je naar het tuin topic Lie ? met de olijfboom en kruidentuin in aanleg.
Verrek ik wil de link plaatsen, zit je d'r al. Straks beter lezen.
Ter verontschuldiging van de wasdroger: wij wonen klein - toen geen tuin en het water in de regio
is kei - hard.![]()
Vandaag gaat de ijssalon in het dorp open voor het seizoen.
Vorig jaar een doorslaand succes.
Nou, hier is het terras geopend - de sol staat uit - de brunch is klaar - de kranten liggen klaar en mn. AnneX is proefvaren met de mannen op de verneiuwde pont.
Zojuist had ik een associatie met een film One flew over the cuckoo's nest.
Toevallig één van zijn lievelingsfilms. Vanavond even mee plagen.
In de paue van klrantlezen ga ik LLMP maken.
Voor de bbq later hoef ik alleen ciabatta af te bakken en dipsaus bij de koude visschotel te maken.
Een heel verhaal en dan lees ik jullie vanavond wel weer.
Heel veel plezier en sterkte voor de mensen die het nodig hebben in de narigheid - studiestress
etc.
Jaaaa, ik doe eerst de kruiden welquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
heb mezelf uit bed weten te slepen.. man wat ben ik moe
![]()
Mooie boom Lie! Groot![]()
En leuk al die kruiden.. kost wel tijd en aandacht he om al die plantjes te laten groeien en zo, vooral als je tomaatjes en zo wilt kweken. Dat wist je??
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)erdringt-import.html![]()
[..]
Oh nee tochquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Men, I'm getting too old for this shit
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Los vel Steer.. los vel.. of juist kipfilet effect..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh nee tochHebben ze hem nog wel op tijd kunnen reanimeren
Rauw natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik mis m'n grillpan.
wat doedeed je daar nu eigenlijk, of wat is de bedoeling??quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:16 schreef LieLie het volgende:
oké, over een kwartier ga ik weg. Ik vind het wel goed.
De bedoeling is dat ik informatie geef aan mensen die komen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wat doedeed je daar nu eigenlijk, of wat is de bedoeling??
Daar doe je dan een 4-jarige opleiding voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ik informatie geef aan mensen die komen.
Maar, ik krijg van de woningbouw geen informatie (er gebeurd op het moment sowieso weinig) en er komen ook geen mensen
Nee, die doe ik hier niet voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar doe je dan een 4-jarige opleiding voor
Dat compenseert een klein beetje de domheid om vandaag nog boodschappen te doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Gekkenhuis bij de supermarktDe rijen stonden echt ver de winkel in
Godzijdank was ik zo slim een mandje mee te nemen ipv een karretje
Dus als er wel mensen zouden komen (in het zeldzame geval dat...) dan kan je ze ook niet eens helpen??quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:18 schreef LieLie het volgende:
De bedoeling is dat ik informatie geef aan mensen die komen.
Maar, ik krijg van de woningbouw geen informatie (er gebeurd op het moment sowieso weinig) en er komen ook geen mensen
Nee, stom he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als er wel mensen zouden komen (in het zeldzame geval dat...) dan kan je ze ook niet eens helpen??
Ik vind het hilarischquote:
Ja!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch
maar goed, dit was je laatste dag toch?![]()
Ik noem dat niet domquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat compenseert een klein beetje de domheid om vandaag nog boodschappen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zit ik lekker in t zonnetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Yup. Er liggen binnen ook twee katten helemaal op apengapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
P ti's warm he? Vanmorgen maar om kwart over 8 gaan hardlopen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enjoyquote:En nu zit ik lekker in t zonnetjeHet zonnetje is me nu veel te warm
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
lief en goed idee. en het is maar tot maandagavond. denk dat het goed is voor je zus, tis zo druk en heftig nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Elf, heftig allemaal![]()
![]()
! voor jullie.
Hier nog hetzelfde, moeder snapt zelf dus ook niet waarom het zo lang duurt....
Morgenmiddag gaan we weer kijken en nemen zus mee terug t/m maandagavond. Die moet er echt even uit voor ze helemaal aan haar eindje is. Het is een barmhartig idee van g, echt lief maar het vergt heel veel geduld van mijn kant als ik langer dan een uur in haar omgeving ben![]()
Huis is clean en klaar voor een logee en wij gaan even fietsen en nog een dosis hooikoorts-neusspray halen for me
nou nou wat een drama. en jij zegt dat mensen kunnen overdrijvenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef DarkElf het volgende:
oh de mr gaat mijn netbook te grazen nemen, iets erin knutselen zodat hij sneller wordt ofzo.
als ik jullie nooit meer spreek: het was gezellig
Als er kortsluiting is in Belgie straks weten we waardoor het komtquote:
Hihi, leuk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
heb zo'n mooi uitzicht vanaf de bank op de Clematis
vast wel. je bruint behoorlijk snel vandaagquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo mijn benen nog eens in de zon steken.. kijken of ze iets minder wit kunnen worden
quote:Het grootste paasbrood ooit gebakken is zaterdagochtend aangesneden in Alphen aan den Rijn.
Het brood is 75 meter lang en ligt door winkelcentrum Aarhof.
Er zit 70 kilo amandelspijs in, 135 kilo deeg en 135 kilo krenten en rozijnen.
Bezoekers van het winkelcentrum krijgen het paasbrood zaterdag uitgedeeld. Volgens de bakker komen er zon 5000 plakken uit het brood.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vast wel. je bruint behoorlijk snel vandaag
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vet stoer een dikke balk in 9 stukken gezaagd
Nu ben ik wel kapot natuurlijk, maar dat zijn detailsquote:
Gewoon, omdat het kon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vet stoer een dikke balk in 9 stukken gezaagd
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel kapot natuurlijk, maar dat zijn details![]()
Als mrLie thuiskomt ben ik er weer bovenop en kan ik heel stoer doen
Nee joh, ik huppel er zo weer overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik proef hier een kansloze missie..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tot je je armen moet optillen zeker
Pff, ik vind het nog aardig warm!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga straks lekker een goeie wandeling doen denk ik
Of onderweg. Ik kom langs een goeie ijszaakquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pff, ik vind het nog aardig warm!
Wel een mooi excuus om een ijsje te eten na afloop.
Da's een goeie route!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of onderweg. Ik kom langs een goeie ijszaak
Tijd dat Sam een heel grote brazilian krijgt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan straks na het eten ook nog ff een lekker lange ronde maken met Sam. Was vanmiddag veel te warm voor hem. Hij is mee geweest naar Intratuin, in de kar lekker om zich heen kijken, maar verder hebben we hem rustig gehouden..
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
We gaan maar eens richting Bloemendaal Strand om uit eten te gaan bij Orbit.
Ik wil ook ijsquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Wel een goed idee om te trainen voor mij, in het dorp zit ook een goeie zaak. Maar ik ben bang dat ik dan op de fiets spring.....
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tijd dat Sam een heel grote brazilian krijgt.![]()
Nee, geintje, niet slaan!
Mijn zus had een half langharige zwarte kat. Ze schoor haar in de zomer, want het beest ging altijd pal in de zon liggen.....quote:
* krakkemieke Lein pecan caramel ijsje geeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs![]()
Maar niet 45 minuten in de rij staanBalen dat de ijssalon zo goed is
Ik zie dit zo voor me hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
in de kar lekker om zich heen kijken,
Ja, als je hem aan de riem mee laat lopen markeert hij de hele intratuinquote:
Geen idee hoe druk het hier gaat zijn, maar je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs![]()
Maar niet 45 minuten in de rij staanBalen dat de ijssalon zo goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |