Dat compenseert een klein beetje de domheid om vandaag nog boodschappen te doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Gekkenhuis bij de supermarktDe rijen stonden echt ver de winkel in
Godzijdank was ik zo slim een mandje mee te nemen ipv een karretje
Dus als er wel mensen zouden komen (in het zeldzame geval dat...) dan kan je ze ook niet eens helpen??quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:18 schreef LieLie het volgende:
De bedoeling is dat ik informatie geef aan mensen die komen.
Maar, ik krijg van de woningbouw geen informatie (er gebeurd op het moment sowieso weinig) en er komen ook geen mensen
Nee, stom he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als er wel mensen zouden komen (in het zeldzame geval dat...) dan kan je ze ook niet eens helpen??
Ik vind het hilarischquote:
Ja!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch
maar goed, dit was je laatste dag toch?![]()
Ik noem dat niet domquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat compenseert een klein beetje de domheid om vandaag nog boodschappen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zit ik lekker in t zonnetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Yup. Er liggen binnen ook twee katten helemaal op apengapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:18 schreef DarkElf het volgende:
P ti's warm he? Vanmorgen maar om kwart over 8 gaan hardlopen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enjoyquote:En nu zit ik lekker in t zonnetjeHet zonnetje is me nu veel te warm
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
lief en goed idee. en het is maar tot maandagavond. denk dat het goed is voor je zus, tis zo druk en heftig nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Elf, heftig allemaal![]()
![]()
! voor jullie.
Hier nog hetzelfde, moeder snapt zelf dus ook niet waarom het zo lang duurt....
Morgenmiddag gaan we weer kijken en nemen zus mee terug t/m maandagavond. Die moet er echt even uit voor ze helemaal aan haar eindje is. Het is een barmhartig idee van g, echt lief maar het vergt heel veel geduld van mijn kant als ik langer dan een uur in haar omgeving ben![]()
Huis is clean en klaar voor een logee en wij gaan even fietsen en nog een dosis hooikoorts-neusspray halen for me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |