SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Stralende zon hier. Bloedheet.quote:
Check..quote:
Met rieten Hawairokje erbij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Irood
![]()
En erg chique ja! Uit HonoluluMaar echt duur waren ze niet. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Alohaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Irood
![]()
En erg chique ja! Uit HonoluluMaar echt duur waren ze niet. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Ik had hem gemaakt jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alohaheeft dat soort dingen graag in de terug-vind-kleur-rood zoals g zegt.
Sleutelhanger - tas- portemonnee- etc.
Sun - de toet voor 1e P wordt (Leins) Lemon Merengue Pie .
Jij hebt hem onlangs toch ? gemaakt . of was het Lie.
Welke maat springvorm ? Ik heb 25 cm = groot en 20 = klein. en wij zijn met 8 pp.
f5 f5 f5
Nog even: het gaat mij vooral om de hoeveelheden. Moet dat aangepast voor zo'n grote vorm ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had hem gemaakt jaIk zou hem gewoon in de 25cm doen denk ik, die taart is zo lekker dat mensen zelfs nog wel een 2e stukje lusten denk ik zo
![]()
![]()
Ik had hem eigenlijk iets langer in de oven moeten hebben voor de 1e bak, dus even uitproberen hoe dat bij jouw oven gaatMaar het is echt een mega lekkere taart!!
Volgens mij wel.. mijn vorm is niet veel groter dan dat..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nog even: het gaat mij vooral om de hoeveelheden. Moet dat aangepast voor zo'n grote vorm ?
en ik wilde limoenen ipv citroenengebruiken . OK toch?
Linkjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Irood
![]()
Gewoon van Amazon, alleen wordt deze dus via een andere partij geleverd vanuit Honoluluquote:
Ah okquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon van Amazon, alleen wordt deze dus via een andere partij geleverd vanuit Honolulu
http://www.amazon.com/Mon(...)83637&sr=1-1-catcorr
Ah Leinquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerste dagdienst van 4 gehad. Waarschijnlijk komt er nog een 5e achteraan, het mannetje is doodgegaan en wordt woensdag begraven. Ik heb 1 dag vrij (na 4 dagdiensten) en da's dinsdag. Straks collega bellen om te ruilen.
Samenvatting: Bluh. Hoog tijd voor bier.
Ach jeetjequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerste dagdienst van 4 gehad. Waarschijnlijk komt er nog een 5e achteraan, het mannetje is doodgegaan en wordt woensdag begraven. Ik heb 1 dag vrij (na 4 dagdiensten) en da's dinsdag. Straks collega bellen om te ruilen.
Samenvatting: Bluh. Hoog tijd voor bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Lein - wil je ook even meedenken ? ter afleiding .quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. mijn vorm is niet veel groter dan dat..Alleen wellicht dat de laag iets dikker wordt dus iets langer in de oven moet, even testen dus of het goed is..
En met limoen lijkt het me ook heeeerlijk![]()
Ik ga dat morgenochtend proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef golfer het volgende:
Boodschappen voor het hele lange weekend zijn binnen.
Wat leuk Zetquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef z80 het volgende:
Ik heb in de tuin een soort kas staan met een druif daar in.
nu heeft een merel er een nestje in gemaakt. en zit vol in zicht op een nest met 4 eieren.
ik zal er morgen een foto van maken, vandaag de merel al 2 keer gestoord.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook al een bos bloemen gekregen(ok, we hadden een paasboeket gekregen en ik en mijn collega's vonden het zonde dat dat daar het hele weekend zou staan zonder dat iemand er van genoot
)
Adoptiebloemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook al een bos bloemen gekregen(ok, we hadden een paasboeket gekregen en ik en mijn collega's vonden het zonde dat dat daar het hele weekend zou staan zonder dat iemand er van genoot
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |