ze hebben nog de zelfde bedden als in 92. liggen/slapen voor geen meter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want Twente scoort weer.quote:
Ja, speciaal voor jullie die zich vervelen op de foto gezet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Goh Dude![]()
Keurig en Fleurig gaat onze AnneZZ de zomer in
Ja, soms gaat het opeens heel hard met kinderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Morgen gaan wij bbq aan de Lek met nog 2 gezinnen.
Ik ben benieuwd hoe de kinderen zijn een jaartje ouder.
De oudste van het stel heeft rijlessen en vorig jaar nog in de speeltuin.
ja hoor. mijn was hangt bijna altijd buiten. onder een afdak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een wasje gedaan en aan de lucht laten drogen.
De handdoeken zijn dus planken geworden.
Wat voel ik mij verwend met een wasdroger.
Doet iemand dat nog: handdoeken buiten laten drogen?
Kindertjes worden echt te snel groot!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
Ja, speciaal voor jullie die zich vervelen op de foto gezet.
Die van die beesten van jullie fietstocht van de week waren eigl. veel leuker.
Morgen gaan wij bbq aan de Lek met nog 2 gezinnen.
Ik ben benieuwd hoe de kinderen zijn een jaartje ouder.
De oudste van het stel heeft rijlessen en vorig jaar nog in de speeltuin.
Meestal gewoon binnen aan een wasrek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een wasje gedaan en aan de lucht laten drogen.
De handdoeken zijn dus planken geworden.
Wat voel ik mij verwend met een wasdroger.
Doet iemand dat nog: handdoeken buiten laten drogen?
Nope. Niet heet gegeten. En Muffin weigerde te piesen. Die lag op een gegeven moment prinsheerlijk te maffen op mijn vuile was nadat-ie de deksel van de wasmand had afgegooidquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
Heb je heet gegeten P ? en heb je Muffins pies al gevangen ? of heb ik dat gemist?
Yup. En dat laatste kan niet bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hotjes Pee? Hier staat de deur nog lekker open
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Niet heet gegeten. En Muffin weigerde te piesen. Die lag op een gegeven moment prinsheerlijk te maffen op mijn vuile was nadat-ie de deksel van de wasmand had afgegooid![]()
Maar de dierenarts zei dus vervolgens dat ik gewoon op het huidige voer kon blijven zitten![]()
![]()
[..]
Yup. En dat laatste kan niet bij mij
Ohquote:
Wees nou blij. PSV moeten we kwijt raken, en dan de laatste wedstrijd Ajax - Twente om de 1e en 2e plaats, alles in eigen hand en geen PSV als kampioen, hoe mooi kan het leven zijnquote:
Ja, maar dar zou betekenen dat ik zondag voor F'noord zou moeten zijn en je kunt veel dingen van mij vragen, maar als ras-Amsterdammer kan ik dat niet over mijn hart krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wees nou blij. PSV moeten we kwijt raken, en dan de laatste wedstrijd Ajax - Twente om de 1e en 2e plaats, alles in eigen hand en geen PSV als kampioen, hoe mooi kan het leven zijn
Ach... ik woon al meer dan de helft van mijn leven (al bijna driekwartquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dar zou betekenen dat ik zondag voor F'noord zou moeten zijn en je kunt veel dingen van mij vragen, maar als ras-Amsterdammer kan ik dat niet over mijn hart krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |