Hihi, leuk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
heb zo'n mooi uitzicht vanaf de bank op de Clematis
vast wel. je bruint behoorlijk snel vandaagquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo mijn benen nog eens in de zon steken.. kijken of ze iets minder wit kunnen worden
quote:Het grootste paasbrood ooit gebakken is zaterdagochtend aangesneden in Alphen aan den Rijn.
Het brood is 75 meter lang en ligt door winkelcentrum Aarhof.
Er zit 70 kilo amandelspijs in, 135 kilo deeg en 135 kilo krenten en rozijnen.
Bezoekers van het winkelcentrum krijgen het paasbrood zaterdag uitgedeeld. Volgens de bakker komen er zon 5000 plakken uit het brood.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vast wel. je bruint behoorlijk snel vandaag
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vet stoer een dikke balk in 9 stukken gezaagd
Nu ben ik wel kapot natuurlijk, maar dat zijn detailsquote:
Gewoon, omdat het kon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vet stoer een dikke balk in 9 stukken gezaagd
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel kapot natuurlijk, maar dat zijn details![]()
Als mrLie thuiskomt ben ik er weer bovenop en kan ik heel stoer doen
Nee joh, ik huppel er zo weer overquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik proef hier een kansloze missie..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tot je je armen moet optillen zeker
Pff, ik vind het nog aardig warm!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga straks lekker een goeie wandeling doen denk ik
Of onderweg. Ik kom langs een goeie ijszaakquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pff, ik vind het nog aardig warm!
Wel een mooi excuus om een ijsje te eten na afloop.
Da's een goeie route!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of onderweg. Ik kom langs een goeie ijszaak
Tijd dat Sam een heel grote brazilian krijgt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan straks na het eten ook nog ff een lekker lange ronde maken met Sam. Was vanmiddag veel te warm voor hem. Hij is mee geweest naar Intratuin, in de kar lekker om zich heen kijken, maar verder hebben we hem rustig gehouden..
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
We gaan maar eens richting Bloemendaal Strand om uit eten te gaan bij Orbit.
Ik wil ook ijsquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Wel een goed idee om te trainen voor mij, in het dorp zit ook een goeie zaak. Maar ik ben bang dat ik dan op de fiets spring.....
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tijd dat Sam een heel grote brazilian krijgt.![]()
Nee, geintje, niet slaan!
Mijn zus had een half langharige zwarte kat. Ze schoor haar in de zomer, want het beest ging altijd pal in de zon liggen.....quote:
* krakkemieke Lein pecan caramel ijsje geeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs![]()
Maar niet 45 minuten in de rij staanBalen dat de ijssalon zo goed is
Ik zie dit zo voor me hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
in de kar lekker om zich heen kijken,
Ja, als je hem aan de riem mee laat lopen markeert hij de hele intratuinquote:
Geen idee hoe druk het hier gaat zijn, maar je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs![]()
Maar niet 45 minuten in de rij staanBalen dat de ijssalon zo goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |