quote:Hapert - Een 42-jarige man uit Hapert (bij Eindhoven) is donderdag opgepakt omdat hij een vrouw zonder enige aanleiding met een paardenzweep had geslagen.
De man versperde de 38-jarige fietsster de weg met zijn scooter op de Ganzestraat. Hij zou ook tegen haar aan zijn gereden.
Nadat hij de vrouw een aantal keer had geslagen zag zij kans om de zweep af te pakken, naar huis te rijden en de politie te bellen. Ze heeft op beide armen striemen.
denk ik later aan goed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ervaring met doorverkopen van spullen is dat je moet kijken naar wat vergelijkbare producten in vergelijkbare staat op de tweedehands markt doet. Dat zijn je richtprijzen waarop je moet proberen te verkopen.
Wat de hedendaagse winkelprijs is, of wat het ooit geweest is, is niet relevant.
Het feit dat je het niet allemaal nodig hebt betekent natuurlijk niet dat je dat nu weg moet doen en iets anders moet kopen. Je moet je afvragen of je voldoende gaat krijgen voor dit apparaat om een ander, simpeler apparaat te kopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh nou ja, 3 jaar geleden aangeschaft maar niet alles vervalt in de muziek. zo'n Motu kan zeker 10 jaar mee (in de winkel blijven) aangezien het een ontzettend uitgebreid ding is. het is te veel, ik heb dat allemaal niet nodig. maar eerst nieuw huis en nieuwe baan, daarna de nieuwe studio
ze hebben nog de zelfde bedden als in 92. liggen/slapen voor geen meter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |