quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je "avondeten" (of lunch dan) is op zich ook best goed, maar de rest van de maaltijden is wel érg mager.
Moet ik zoveel vet eten dan? Voel me er zo prima bij hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef Mini. het volgende:
Vaag, de nummering van nieuwe delen gaat toch niet helemaal goed.
Anyway, nog een keer de lapo:
[..]
Zie het eerste puntje in de OP. Als je een tijdje achter elkaar te weinig eet (grofweg minder dan wat je lichaam nodig heeft om je organen draaiende te houden) gaat je lichaam gewoon minder energie verbruiken en zul je extra snel aankomen als je weer een keer meer gaat eten. Bovendien is het gewoon ongezond als je lang achter elkaar te weinig binnenkrijgt, ook van bepaalde voedingsstoffen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Moet ik zoveel vet eten dan? Voel me er prima bij hoor!
dit lijstje slaat wederom als een kut op dirk. Geen groente, veel te weinig kalorieen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuughh wat was het druk in de supermarkt! Maar, de prut is binnen.
Lijstje:
O: bakje kwark
T: grapefruit
L: krentenbol
D: taco's, met gehakt, sla en geraspte kaas
Oh maar ik eet niet te weinig.. ik heb eigenlijk weinig veranderd aan mijn eetpatroon, behalve dat ik al 2 wkn geen chips meer heb aangeraakt (eet normaal gesproken 1 zak chips in het weekend en soms 1 door de week) en ook geen koekjes en drop ed meer eetquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zie het eerste puntje in de OP. Als je een tijdje achter elkaar te weinig eet (grofweg minder dan wat je lichaam nodig heeft om je organen draaiende te houden) gaat je lichaam gewoon minder energie verbruiken en zul je extra snel aankomen als je weer een keer meer gaat eten. Bovendien is het gewoon ongezond als je lang achter elkaar te weinig binnenkrijgt, ook van bepaalde voedingsstoffen.
Reken je weleens uit hoeveel calorieën je binnenkrijgt? Da's samen met het berekenen van je BMR en onderhoud (bijv. hier) wel een goede manier om zicht te krijgen op hoeveel calorieën je lichaam nodig heeft.
Jeetje XM, ik ben hier stil van. Het wordt steeds erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
Juist als je zo'n druk weekend voor de boeg hebt moet je toch zorgen dat je gezonde dingen binnenkrijgt! Ik word er echt verdrietig van hoe slecht jij voor je lichaam zorgt, alsof het je iets misdaan heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
Nouja, ergens zit daar ook wel een kern van waarheid in. Ik heb ook meer last dan plezier van m'n lijf. Het doet altijd zeer, wil nooit wat ik wil, beperkt me gigantisch in m'n doen en laten en is niet vormgegeven naar m'n zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Juist als je zo'n druk weekend voor de boeg hebt moet je toch zorgen dat je gezonde dingen binnenkrijgt! Ik word er echt verdrietig van hoe slecht jij voor je lichaam zorgt, alsof het je iets misdaan heeft.
Hoe kan dat? Een tijdje terug at je beter, gemiddeld. En dat wist je ook. En toen had je door dat je dáárvoor slecht bezig was. Dus hoe kan dit dan goed lijken? De meeste substantie van dit lijstje zit in 1 krentenbol en wat gehakt en kaas, de rest stelt feitelijk geloof ik niet veel voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond 'm nog wel okee eigenlijk? Geen snoep/koekjes/andere prut. En 't is meer dan de 2 appels, banaan en 1 boterham van Duvel van vandaag... Heb ook al tegen hem gezegd dat dat wel erg weinig is.
't Is inderdaad een veel te karige lunch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Een tijdje terug at je beter, gemiddeld. En dat wist je ook. En toen had je door dat je dáárvoor slecht bezig was. Dus hoe kan dit dan goed lijken? De meeste substantie van dit lijstje zit in 1 krentenbol en wat gehakt en kaas, de rest stelt feitelijk geloof ik niet veel voor![]()
Jij blijft van mijn reet af.quote:En dat je beter eet dan Duvel zegt niet iets over de kwaliteit van jouw lijstje, het zegt wel dat duvel ook een schop onder z'n bevallige achterste moet hebben
Ik kan me ook goed voorstellen dat je daarvan baalt, maar je kunt je lichaam toch niet blijven straffen? Daar heb je jezelf alleen maar mee. Zulke klachten kunnen toch ook alleen maar erger worden als je structureel ongezond eet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ergens zit daar ook wel een kern van waarheid in. Ik heb ook meer last dan plezier van m'n lijf. Het doet altijd zeer, wil nooit wat ik wil, beperkt me gigantisch in m'n doen en laten en is niet vormgegeven naar m'n zin.
ik vind het altijd heel erg gek dat jij dit soort dingen zegt, want voor mij val jij in dezelfde categorie als XM, en ik vind het ook heel jammer datjij geen lijstjes post.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef Rituals het volgende:
XM, ik ben in principe van mening dat mensen geen lijstjes moeten posten als ze geen commentaar willen, maar bij jou is het misschien toch nog nuttig omdat je zelf het gevoel hebt dat het allemaal wel oké is. Misschien dat het weer tot je door dringt dat je weinig eet wanneer je het iedere dag hoort.
Hee, ik vind jouw lijstjes helemaal niet vermoeiend of ergerlijk, hooguit frustrerend maar dan alleen omdat ik het zo zonde vind voor jou.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet verder niet meer zo goed wat ik er nog over moet zeggen. Dus.. nouja, laat maar.
Zal jullie in ieder geval voorlopig niet meer frusteren/vermoeien/ergeren met mijn lijstjes en me beperken tot de gezellige klets en natuurlijk idiote plaatjes posten. Dat is mijn persoonlijke missie uiteraard.
Ik twijfel soms ook of ik dat soort dingen moest posten, want ik begrijp dat het wat tegenstrijdig overkomt. Het verschil is echter dat ik me ervan bewust ben en XM niet (wat het overigens absoluut niet minder erg maakt).quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het altijd heel erg gek dat jij dit soort dingen zegt, want voor mij val jij in dezelfde categorie als XM, en ik vind het ook heel jammer datjij geen lijstjes post.
Zeg lief meisje, is dat misschien niet juist een reden om extra lief voor je lijf te zijn? Het heeft het al zo zwaar...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ergens zit daar ook wel een kern van waarheid in. Ik heb ook meer last dan plezier van m'n lijf. Het doet altijd zeer, wil nooit wat ik wil, beperkt me gigantisch in m'n doen en laten en is niet vormgegeven naar m'n zin.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
Zie je wel? Je wil niet. Je wil niet voor je lichaam zorgen, je wil niet voor jezelf zorgen, je wil ook niet afvallen. Je neemt straf en pijn. En te vroeg dood op de koop toe.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga groente eten. Veel. En dan daarnaast een paar boterhammen en zuivel.
Genoeg boterhammen en zuivel om aan je calorieën te komen, genoeg groente om je maag te vullen.
Groente eten is niet ingewikkeld, niet duur en je hoeft er niet voor te leren koken. Blik, pot, diepvries. Vers hoeft alleen voor zover dat goed uitkomt (boodschappen, bereiding).
En ik geloof er niks van, dat je het wil, totdat ik bericht zie dat je boodschappen hebt gedaan voor een week en dan voor iedere dag een pak diepvriesspinazie of sperziebonen of witlof hebt gekocht. Voor elke dag een heel pak/blik/verpakking , voor jou alleen.
Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar eens: je eet vreselijk ongezond. Te weinig en te slecht. Je vernielt je lijf. Al wel eens gemerkt?
Dat is dus wat ik net ook zei, volgens mij is ongezonde én gezonde dingen eten nog altijd beter dan te weinig van beide. Een teveel aan dingen die je niet nodig hebt is volgens mij minder erg dan een tekort aan dingen die je wél nodig hebt. -edit- En trouwens, met een kwetsbaar lichaam als dat van jou moet je nog voorzichtiger zijn dan die 60% van Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.
ojeequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. die foto willen we nu natuurlijk ook wel zien progje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Te weinig is heel ongezond. Te weinig is véél ongezonder dan te veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef progje het volgende:
[..]
ojeeDat is te zien idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
Leuk!. Ik ga morgen voor het eerst in 9 jaar ofzo een bikini kopen!
. Als ik slaag dan
.
Niet meer actief op Fok!
[..]
ojeeNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
[..]
ojeeGibson?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
[..]
ojeeNice! Fraaie benen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dit!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
ProgjeIk vind het ook niet gek staan zonder bh hoor!
Leuk jurkje!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef sigme het volgende:
Aan mijn lijst is toegevoegd:
• 1 literblik sperziebonen met 1 blik tonijn in olie
*burp*
Gewoon eten??quote:
Het jouwe wel maar ik ben niet zo van het blikvoerquote:
Te lang laten zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef progje het volgende:
ik had vanavond een peel off masker op gedaan en heb het er net afgehaald, maar dat was best een beetje pijnlijk
Ja ik denk wel iets van 5 minuten te lang ja... was de tijd weer eens vergetenquote:
nee die maskers horen pijn te doen volgensmijquote:
Autsch! Nou, verzachtende crème erop!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef progje het volgende:
[..]
Ja ik denk wel iets van 5 minuten te lang ja... was de tijd weer eens vergeten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Autsch! Nou, verzachtende crème erop!
dat is wel balen zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eigenlijk morgen met mijn huisgenote een tripje maken binnen Ierland nu we een paar dagen vrij hebben, maar het wordt een beetje lastig zo kort dag denk ik. Ben nu een beetje rond aan het kijken voor hostels etc en ik wil naar hier http://www.sleepzone.ie/About_Sleepzone_Connemara/Default.87.html maar dat is dus echt niet te doen met openbaar vervoeralle gave dingen zijn in the middle of nowhere.
Autootje huren geen optie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eigenlijk morgen met mijn huisgenote een tripje maken binnen Ierland nu we een paar dagen vrij hebben, maar het wordt een beetje lastig zo kort dag denk ik. Ben nu een beetje rond aan het kijken voor hostels etc en ik wil naar hier http://www.sleepzone.ie/About_Sleepzone_Connemara/Default.87.html maar dat is dus echt niet te doen met openbaar vervoeralle gave dingen zijn in the middle of nowhere.
Welke kant wil je op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
Galway/connemara, die richting. dat was het oorspronkelijke plan iig, maar eigenlijk staan we wel voor alles openquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Welke kant wil je op?
En heb je al op Hostelbookers en Hostelworld gekeken?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik moet echt gaan slapen, ik las 'Hostelhookers'![]()
. En er schoot ook nog écht ff een split second door m'n hoofd: "jemig, wat moet ze dáár nou
".
!
Hihi dat heb ik dus ook echt een paar keer gehad.. ernstig komischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens, je went heel snel aan het rijden aan de verkeerde kant.
Ok, je doet soms per ongeluk je ruitenwisser aan als je je richtingaanwijzer aan wilt doen, maar dat hoort erbij. Ik heb jaren terug in Nieuw Zeeland een paar dagen gereden en dat viel heel erg mee.![]()
En sowieso rijden ze in Ierland volgens mij niet echt als idioten ofzo.
Neejoh, gewoon met Bus Eireann.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Blurred86 het volgende:
http://rainbowhostel.net/ dit ziet er ook wel tof uit vind ik, zo schattig, en die locatiemaar weer lastig te bereiken met ov
Succes morgen! En slaapze.quote:
quote:
Dat ja!quote:
Vriendje en ik zijn allebei een 22e jarigquote:
Kanker is erger dan diabetes, maar ik hoef het allebei niet. Tuurlijk is elke dag mac eten slecht, maar dat maakt jouw lijstjes niet beter. En dat slecht eten geldt niet voor 60% van de NL bevolking, maar voor 95% ervan. Dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
XM is zich er ook wel van bewust, maar ze ziet het makkelijker aan lijstjes van anderen dan aan haar eigen lijstjes. Net als jij, denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef Rituals het volgende:
Ik twijfel soms ook of ik dat soort dingen moest posten, want ik begrijp dat het wat tegenstrijdig overkomt. Het verschil is echter dat ik me ervan bewust ben en XM niet (wat het overigens absoluut niet minder erg maakt).
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Supermarkten zijn dicht! Stom!
Eens over XM lijstjes, al was dat al bekend geloof ik. Je bent veels te calvinistisch voor jezelf. Met lijden kom je heus niet in de hemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik heb de ochtendkoffie ingeruild voor ochtendthee en het bevalt me bést.quote:
Feli! En, dat blijft een lekker gevoel als je dat weer op je rekening ziet staan!quote:
Succes! ik ga al bijna huilen als ik denk aan bikini's passen in tl-verlichte, krappe, verhitte, met niets verhullende spiegels bewandde paskamertjes. Maar veel plezier he!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Eerste salaris is.
Goedemorgen. Ik heb geen salaris, maar ik ga zo wel bikinishoppen
.
Ik hoop alleen maar dat ik een bovenstukje vind waar mijn vriendinnetjes in passenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Succes! ik ga al bijna huilen als ik denk aan bikini's passen in tl-verlichte, krappe, verhitte, met niets verhullende spiegels bewandde paskamertjes. Maar veel plezier he!
Later ben je er blij mee! Je werkgever betaalt ws de andere helft (dus ook 300!). Ik en mijn wg betalen een peuleschil en dat is precies wat ik ervan kan eten als ik straks, op mijn 70e, met pensioen ga.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, vriendje is er. Misschien donderdag
300 euro pensioen btw *frons*
Ik drink nu 's ochtend 1 kop thee, overdag 1 a 1,5 kop koffie uit de cafetiere en 's avonds 1 espresso. Vrijdag/zaterdag sla ik de cafetiere vaak over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:52 schreef loveli het volgende:
Thee is eigenlijk wel beter. Hoewel caffeine ook een paar goede eigenschappen heeft.
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Later ben je er blij mee! Je werkgever betaalt ws de andere helft (dus ook 300!). Ik en mijn wg betalen een peuleschil en dat is precies wat ik ervan kan eten als ik straks, op mijn 70e, met pensioen ga.
Ook met wat voor idioten er met het geld bezig gaan, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..
En indexering, en de hoogte van je middenloon dan wel eindloon, plus of je in een midden- of eindloonregeling valt. Het is géén spaarpot waar jij inlegt en je je eigen inleg (met rente) terugkrijgt!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ook met wat voor idioten er met het geld bezig gaan, toch?
Het is niet meer de standaard, maar daarmee is het natuurlijk niet afgeschaftquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eindloon is volgens mij al een aantal jaren terug afgeschaft. Middenloon is de standaard tegenwoordig.
Het duurde even voordat ik doorhad wat je bedoelde met je vriendinnetjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat ik een bovenstukje vind waar mijn vriendinnetjes in passen![]()
.
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad wat je bedoelde met je vriendinnetjes![]()
.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is niet meer de standaard, maar daarmee is het natuurlijk niet afgeschaft.
Mijn pietje had zich indertijd laten vangen door in een bijna leeg zakje kikkererwten te kruipenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:51 schreef Syrena het volgende:
De drie nieuwe vallen vol pindakaas staan er natuurlijk gewoon nog. Straks maar witte chocopasta indoen, als ze toch zo dol zijn op melk
Nee joh, mijn voorgevel zelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!
Ik denk dat Puff's geld in een potje gaat voor een gegarandeerde uitkering (zoals die nu nog bestaan). Het is aan het pensioenfonds om dusdanig te beleggen dat de uitkering daadwerkelijk gegarandeerd is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..
Leuk!quote:
Kittens zijn heel leuk en schattig, maar intussen zitten de asiels wel vol... Vind je dat geen bezwaar? (ik persoonlijk wel nml)quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef Swietje het volgende:
Ze zijn vannacht geboren dus ik durf moeders nog niet met een camera lastig te vallen.. Maar ze zijn leuk en lief en aaahw
Dat heeft ook voordelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is niet zo druk. Daar was ik al bang voor...
Waar ben je allemaal geweest? En wat is je budget? :-Oquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Niet geslaagd. Zowat alles was cup c. Weet iemand nog een leuke (web)winkel waar ze (ook) grote maten verkopen?
Wil je per se een bikinitopje met beugel en/of voorvorm? Ik heb namelijk ook een grote cup (volgens mij BH-maat, zelf vind ik van nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben bij sportzaken geweest. En bij C&A (
), WE en Hunkemöller. Mja m'n budget. Ik vrees dat ik toch wel tussen de 60 en de 100 euro uit ga komen in de praktijk.
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wil je per se een bikinitopje met beugel en/of voorvorm? Ik heb namelijk ook een grote cup (volgens mij BH-maat, zelf vind ik van niet) en ik heb gewoon zo'n goedkope H&M-triangel-bikini voor nog geen ¤15,-.
De triangelbikini die ik heb werkt niet met cups maar met maat 36/38/40 etc. Hoe groter de maat, hoe groter de cup (qua omvang maakt het niets uit, want je legt er toch een knoopje in). Ik heb qua shirtjes maat 34/36, maar heb van die bikini maat 40 genomen zodat de cup groot genoeg was. Ik zie op de site dat ze gaan tot maat 44, misschien dat die je voorgevel enigszins bedekt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.
Ik heb trouwens cup G. Dat is wel groter dan wat de meeste winkels/sites groot noemen (D of hooguit E)
Senseoquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
Ik drink nu 's ochtend 1 kop thee, overdag 1 a 1,5 kop koffie uit de cafetiere en 's avonds 1 espresso. Vrijdag/zaterdag sla ik de cafetiere vaak over.
Wat voor koffie drink jij?
Je zou nog wat Lingeriewinkels kunnen proberen. De echte lingeriewinkels dus, geen hunkemöller.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.
Ik heb trouwens cup G. Dat is wel groter dan wat de meeste winkels/sites groot noemen (D of hooguit E)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Als ik jou was zou ik naar delft (fietsen) vanmiddag!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Farfallina had ik idd al ontdekt en meer websites. Zelf even googlen levert ook al aardig wat op! Thanks!
. Even langs een fysieke winkel gaan is het prettigst. Dan weet je zeker dat het ook echt past!
We gaan nu naar Delftquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik naar delft (fietsen) vanmiddag!
U riep? Jammer dat ik moet werken. Yoghurtijs - aanrader.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zit ook een heel goede ijsjestent in Delft!
Van Bokhoven, aan de Boterbrug.![]()
Succes!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
U riep? Jammer dat ik moet werken. Yoghurtijs - aanrader.
Nou, ik weet wel wat ik ga doen als ik weer gewoon kan lopen enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Jee geslaagd bij zardonnivoor maar 40 euro. Mooi spul hebben ze daar zeg. Als ik weer een nieuwe bh moet ga ik daar ook heen.
Nee die bleef buiten. Nu weer naar den haag, nog even om nw slippers kijkenquote:
Jullie zijn echt zo'n stelletjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee die bleef buiten. Nu weer naar den haag, nog even om nw slippers kijken
Duvel was slank-salade, aardbeien en ananas kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo thuis. Spullen in Scheveningen uit de auto gemikt, dus de rest van de paasdagen hoeven we niet met die zooi rond te rijden.weekend
Alleen is Duvel foetsie.Geen idee waar ie is.
Ja daagquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Merel het volgende:
We willen natuurlijk een foto dat je 'm aan hebt Vik
Bier!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik krijg altijd enorme honger van dit weer. Èn trek in wijn en bier
Lise Charmel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ziet er leuk uit Vik!
Welk merk is het?
Nog meer liefhebbers voor chocoladetaart morgen?
Wil die ook chocoladetaart?quote:
quote:
Die wil ik ook nog eens proberen, maar mijn AH heeft ze niet, geloof ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef Merel het volgende:
Wie komen er chocoladetaart eten dan HPKW?
Ik heb die Wasa rozemarijncrackers gekocht die Co aanraadde. Echt belachelijk lekker![]()
Nachtwacht op je tong laten spugenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb trouwens een wondje op m'n tong, want m'n ijsje bleef eraan plakken. Kreeg hem in eerste instantie met geen mogelijkheid los. Paniek
. Ik ga maar eens opgooglen wat ik moet doen als zoiets weer gebeurt
.
Plassen mag ook.quote:
Eigenlijk horen alleen ijsjes uit de eigen diepvries zo gloeiend koud te zijn dat je tong aanvriest, en dus hoor je alleen bespuugd te worden door je moeder. Maar ja.quote:
Toegegeven, dat is misschien handiger als je een vent bij je hebt in plaats van je moeder.quote:
Nooit van gehoord, maar ziet er goed uit op de website.quote:
Waarschijnlijk. In de mini-Magnums van de AH (Dolces heten die geloof ik) zitten ook minder kcal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, ff vraagje: waarom noteren jullie niet gewoon mini-Magnum en mini-Solero? Of zitten er minder kcals in die neppe?
De melkversie van c1000 heeft er 113 ofzo, dus nee, ligt niet alleen aan melk en puur verschilquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ligt dat niet aan het verschil tussen melk en puur?.
Ik ga eens kijken of Game of thrones een leuke serie is. Heb er maanden naar uitgekeken en nu heb ik de hele tijd maar geen zin om te kijken.
Zal ik maar geen commentaar leveren vandaag?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: stukje suikerbrood
T: glas Coolbest fruitsap
L: stuk suikerbrood
T: Drie bollen ijs bij de Italiaan
D: BBQ maar met watermeloen, ananas, aardbeitjes, salade en fruitsap
T: IJs
Kom maar op danquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als we kutlijstjes gaan posten, kan ik ook wel meeposten![]()
.
You asked for it.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh en de outlet van Zardonni is dus een heeeele goeie tip!
Oi, ik heb de hele dag in een iglo gezeten, maar wilde eigenlijk liever naar buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Merel het volgende:
Maak dan gewoon even een foto Vik!
Ben ik de enige die lamlendig wordt van dit weer? Ik krijg geen hap door m'n keel, kan mezelf nergens toe zetten en ben bloedchagrijnig. 's Ochtends en 's avonds vind ik het heerlijk, maar zo overdag ga ik liever in een iglo zitten.
Dit vind ik nog een redelijk lijstje eigenlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
You asked for it.
L: 1 hard broodje boterhamworst, 1 hard broodje kaas, glas jus
T: zo'n dessertbakje kwark
D: 1 1/2 spiesje met gehakballetjes (5 kleintjes) en 1 spiesje met kip, veel Griekse salade, 5 stukjes stokbrood met wisselend smeersel
T: 2 droptoffees, aantal stukjes verse ananas
Voelt als veel.
Sport?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef anna82 het volgende:
Best oke, mijn heupen krijg ik ook niet veel dunner ivm bot, maar ik wil mijn benen graag iets strakker! Ik ging broeken passen (niet 1 paste uiteraard) en zag heel veel geflubber onder het tl-licht. Iemand een gouden tip?
Het is weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal ik maar geen commentaar leveren vandaag?.
Wb Phaidra! Fijn dat je veilig teruggekeerd bentquote:Op zondag 24 april 2011 07:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai! Gister teruggekomen van vakantie! Jetlag valt mee, maar wel wat vroeg wakker op deze 1e paasdag...
Vuurkorfquote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef progje het volgende:
Ik zit @ boerderij bij mijn ouders. Mijn ouders zijn er nietwel super fijn! Nu lekker de vuurkorf aan...
quote:Op zondag 24 april 2011 07:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai! Gister teruggekomen van vakantie! Jetlag valt mee, maar wel wat vroeg wakker op deze 1e paasdag...
Het was echt geweldig! Ik kan Peru zeker aanbevelen als vakantielandquote:Op zondag 24 april 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vuurkorflekker is dat hé, wij hebben de bbq opgestookt
[..]
hoe is het geweest?!
Onzalig paseneen wekker die om 8 uur gaat
Omdat dat je ritme is?quote:Op zondag 24 april 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, Phaidra!
Ik zou gister alleen even een hapje eten met die collega/vriend van me, maar dat werd hapje eten, daarna op een ander terras bier en tequila drinken, en vervolgens nog urenlang dansen.. Tof, maar waarom ben ik alweer twee uren wakker?
.
quote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ooit nog wel eens hielspoor opgelopen door te lang op teenslippers te lopen. Dat was vrij vervelend hardlopen. Nouja, het hardlopen ging wel, daarna liep ik alleen de hele dag te strompelen.
Dat was volgens mij ook 2 uur door de stad wandelen op cheap ass teenslippers. Doe ik dus ook nooit meer.quote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ga voortaan alleen nog maar naar het strand op die dingen! Het was ook niet de bedoeling dat ik op deze slippers naar Delft zou gaan, maar ja, we gingen snel weg en ik kijk dan niet naar beneden naar het schoeisel dat ik aan heb
.
In Rotterdam zit nog een Crocs winkel! Alhoewel het daar volgens mij nooit echt druk is.quote:Op zondag 24 april 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren voor de gein even Crocs aan gehad bij Bristol (die zijn uit hè, ik zie ze iig nooit meer). Echt afzichtelijk.
Wat een heerlijke manier om eerste paasdag door te brengen. Lekker veel eten ookquote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra, WB!
Wij gaan zo op de fiets naar de sauna, de hele dag relaxen, eten, drinken
Ondanks de schransdag van vrijdag en dankzij balansdag van gisteren, is mijn gewicht gelijk gebleven.
Vandaag lunchbuffet, dinerbuffet, de hele dag smooties, verse jus en gebakjes in handbereik.. Denk dat het niet goed komt
Als je pas morgen gaat ben je toch ook sjaak afhaak nu?quote:Op zondag 24 april 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga toch maar gewoon morgen, want ik heb geen zin om Sjaak Afhaak te zijn. Snap ook niet echt waar die spierpijn ineens vandaan komt. Zoveel heb ik ook weer niet gelopen. Of zou het aan het schoeisel (teenslippers) liggen?
Ja, daar ben ik een aantal topics geleden ook voor gevallen. Maar ik eet ze nu echt als chips, het is verraderlijk spul!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb die Wasa rozemarijncrackers gekocht die Co aanraadde. Echt belachelijk lekker![]()
Ik zou ook niet weten wat ik erop moet smeren eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik een aantal topics geleden ook voor gevallen. Maar ik eet ze nu echt als chips, het is verraderlijk spul!
mijn moeder heeft haar hielspoor opglopen op Birkenstocksquote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook 2 uur door de stad wandelen op cheap ass teenslippers. Doe ik dus ook nooit meer.Tegenwoordig doe ik fatsoenlijke slippers aan. Of Birkenstocks ofzo. De niet lelijke variant dan.
[..]
In Rotterdam zit nog een Crocs winkel! Alhoewel het daar volgens mij nooit echt druk is.
quote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik zo bestellen
Oeh, tof.quote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik zo bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |