abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95853508
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1441 - Eten in de trein dat is fijn

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini. op 22-04-2011 15:54:02 ]
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 22 april 2011 @ 15:44:07 #2
70532 loveli
N
pi_95853537
Ik ga mezelf afbeulen, toedels.
crap in = crap out
pi_95853547
Vaag, de nummering van nieuwe delen gaat toch niet helemaal goed.

Anyway, nog een keer de lapo:
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Mini. het volgende:

[..]

Je "avondeten" (of lunch dan) is op zich ook best goed, maar de rest van de maaltijden is wel érg mager.
Everything has changed
pi_95853571
Thnx Loveli! Ik bak trouwens de kip in olijfolie, evenals de champignons, dus ik krijg wel vet binnen :)
pi_95853589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef Mini. het volgende:
Vaag, de nummering van nieuwe delen gaat toch niet helemaal goed.

Anyway, nog een keer de lapo:

[..]

Moet ik zoveel vet eten dan? Voel me er zo prima bij hoor! :)
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:47:22 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95853628
Ah, nog een groentevreter! Welkom. Ik zit op een terras in het dorp met een halve liter bier. Dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95853773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Moet ik zoveel vet eten dan? Voel me er prima bij hoor! :)
Zie het eerste puntje in de OP. Als je een tijdje achter elkaar te weinig eet (grofweg minder dan wat je lichaam nodig heeft om je organen draaiende te houden) gaat je lichaam gewoon minder energie verbruiken en zul je extra snel aankomen als je weer een keer meer gaat eten. Bovendien is het gewoon ongezond als je lang achter elkaar te weinig binnenkrijgt, ook van bepaalde voedingsstoffen.
Reken je weleens uit hoeveel calorieën je binnenkrijgt? Da's samen met het berekenen van je BMR en onderhoud (bijv. hier) wel een goede manier om zicht te krijgen op hoeveel calorieën je lichaam nodig heeft.
Everything has changed
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:53:03 #8
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95853792
hi! Hardlopen was toch nog 5.2 km met 9.5 km/u gemiddeld dus ik ben helemaal niet zo ontevreden..

Net in de supermarkt werd ik ineens heel slap en trillerig en benauwd, niet fijn aangezien ik nog 15 minuten moest lopen om weer thuis te komen maar het is helemaal goedgekomen gelukkig :P

Lijstje:
O: havermout met volle melk, thee met melk
S: 33 min hardlopen, 9.5 km/u
T: pruim
L: 2 niet zachtgekookte eieren :') met 2 sneden geroosterd volkorenbrood, koffie met melk
B: half uur lopen
T: magere yoghurt met geprakte banaan en beetje muesli

straks nog ergens een dubbele boterham met brie denk ik en als D waarschijnlijk couscoussalade en hummus. Geen wijn iig want dat verkopen ze hier schijnbaar niet op goede vrijdag?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95853814
boh, ik ben moe. Over een uurtje is de eerste nederlandse vriendin hier. Dan maar eens overleggen wat we gaan doen. Of naar huis, of in het zonnetje een wijntje drinken en wachten op de volgende vriendin...
pi_95853861
gezellig Jagar!

Ik ga mezelf zo maar eens naar de sportschool schoppen *geen zin*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:58:43 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95853971
Uuughh wat was het druk in de supermarkt! Maar, de prut is binnen.

Lijstje:
O: bakje kwark
T: grapefruit
L: krentenbol
D: taco's, met gehakt, sla en geraspte kaas
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95854105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

Lijstje:
dit lijstje slaat wederom als een kut op dirk. Geen groente, veel te weinig kalorieen.
pi_95854270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Mini. het volgende:

[..]

Zie het eerste puntje in de OP. Als je een tijdje achter elkaar te weinig eet (grofweg minder dan wat je lichaam nodig heeft om je organen draaiende te houden) gaat je lichaam gewoon minder energie verbruiken en zul je extra snel aankomen als je weer een keer meer gaat eten. Bovendien is het gewoon ongezond als je lang achter elkaar te weinig binnenkrijgt, ook van bepaalde voedingsstoffen.
Reken je weleens uit hoeveel calorieën je binnenkrijgt? Da's samen met het berekenen van je BMR en onderhoud (bijv. hier) wel een goede manier om zicht te krijgen op hoeveel calorieën je lichaam nodig heeft.
Oh maar ik eet niet te weinig.. ik heb eigenlijk weinig veranderd aan mijn eetpatroon, behalve dat ik al 2 wkn geen chips meer heb aangeraakt (eet normaal gesproken 1 zak chips in het weekend en soms 1 door de week) en ook geen koekjes en drop ed meer eet :) en dat scheelt behoooooorlijk!
Verder hou ik er rekening mee dat ik wat suiker binnenkrijg, eiwitten, vet, zuivel, groenten..
Ik eet per week minimaal 1x vis, 1x gevogelte, 1x rood vlees,1x vegetarisch en wissel ik af met verschillende granen zoals quinoa, gierst, rijst, bulgur.. meestal 1x per week aardappels, en soms pasta (maar dan de rijstepaste of maispasta). Ik drink nooit frisdrank (heb ik overigens nog nooit gedaan ik vind het niet lekker) maar veel water/thee.. en tussendoor een cracker met beleg, of fruit (al ben ik daarin beperkt, kan niet zoveel verdragen betreft fruit). Brood probeer ik te beperkten tot max. 4 sneetjes op werkdagen. Ik weet vlgensmij prima waar ik op moet letten en hoe ik afwisselend kan koken ;) So please don't worry! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Starr_003 op 22-04-2011 16:14:49 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:11:28 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95854334
quote:

Lijstje:
Jeetje XM, ik ben hier stil van. Het wordt steeds erger.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95854471
quote:

Lijstje:
Juist als je zo'n druk weekend voor de boeg hebt moet je toch zorgen dat je gezonde dingen binnenkrijgt! Ik word er echt verdrietig van hoe slecht jij voor je lichaam zorgt, alsof het je iets misdaan heeft.
Everything has changed
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:16:55 #16
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95854475
niet al te best idd XM! zit er behalve sla helemaal geen groente bij je D?
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:17:10 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95854485
Ik vond 'm nog wel okee eigenlijk? Geen snoep/koekjes/andere prut. En 't is meer dan de 2 appels, banaan en 1 boterham van Duvel van vandaag... Heb ook al tegen hem gezegd dat dat wel erg weinig is.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95854570
Volgens mij is het nog gezonder om een heel pak koekjes én genoeg gezonde dingen te eten, dan te weinig van allebei.
Everything has changed
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:21:28 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95854619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

Juist als je zo'n druk weekend voor de boeg hebt moet je toch zorgen dat je gezonde dingen binnenkrijgt! Ik word er echt verdrietig van hoe slecht jij voor je lichaam zorgt, alsof het je iets misdaan heeft.
Nouja, ergens zit daar ook wel een kern van waarheid in. Ik heb ook meer last dan plezier van m'n lijf. Het doet altijd zeer, wil nooit wat ik wil, beperkt me gigantisch in m'n doen en laten en is niet vormgegeven naar m'n zin :').
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:23:33 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95854683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond 'm nog wel okee eigenlijk? Geen snoep/koekjes/andere prut. En 't is meer dan de 2 appels, banaan en 1 boterham van Duvel van vandaag... Heb ook al tegen hem gezegd dat dat wel erg weinig is.
Hoe kan dat? Een tijdje terug at je beter, gemiddeld. En dat wist je ook. En toen had je door dat je dáárvoor slecht bezig was. Dus hoe kan dit dan goed lijken? De meeste substantie van dit lijstje zit in 1 krentenbol en wat gehakt en kaas, de rest stelt feitelijk geloof ik niet veel voor -O-

En dat je beter eet dan Duvel zegt niet iets over de kwaliteit van jouw lijstje, het zegt wel dat duvel ook een schop onder z'n bevallige achterste moet hebben :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:26:48 #21
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95854772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Een tijdje terug at je beter, gemiddeld. En dat wist je ook. En toen had je door dat je dáárvoor slecht bezig was. Dus hoe kan dit dan goed lijken? De meeste substantie van dit lijstje zit in 1 krentenbol en wat gehakt en kaas, de rest stelt feitelijk geloof ik niet veel voor -O-
't Is inderdaad een veel te karige lunch.
quote:
En dat je beter eet dan Duvel zegt niet iets over de kwaliteit van jouw lijstje, het zegt wel dat duvel ook een schop onder z'n bevallige achterste moet hebben :P
Jij blijft van mijn reet af. :{w
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_95854788
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, ergens zit daar ook wel een kern van waarheid in. Ik heb ook meer last dan plezier van m'n lijf. Het doet altijd zeer, wil nooit wat ik wil, beperkt me gigantisch in m'n doen en laten en is niet vormgegeven naar m'n zin :').
Ik kan me ook goed voorstellen dat je daarvan baalt, maar je kunt je lichaam toch niet blijven straffen? Daar heb je jezelf alleen maar mee. Zulke klachten kunnen toch ook alleen maar erger worden als je structureel ongezond eet?
Everything has changed
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:28:31 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95854836
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef Duvel het volgende:

Jij blijft van mijn reet af. :{w
No problemo.
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:29:07 #24
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95854859
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

No problemo.
:P Zoiets vermoedde ik al.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:43:32 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95855357
Hoi :W.

Weer thuis na weer een dagje strandhangen. Was best druk :o. Meteen even boodschappen meegenomen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:44:18 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95855380
Ik weet verder niet meer zo goed wat ik er nog over moet zeggen. Dus.. nouja, laat maar.
Zal jullie in ieder geval voorlopig niet meer frusteren/vermoeien/ergeren met mijn lijstjes en me beperken tot de gezellige klets en natuurlijk idiote plaatjes posten. Dat is mijn persoonlijke missie uiteraard :7.
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:48:42 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95855524
Oh, NW is ook al thuis :'). Zit gewoon 10 min op z'n eigen kamer voor 'ie laat merken dat 'ie thuis is :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:49:50 #28
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95855567
XM, ik ben in principe van mening dat mensen geen lijstjes moeten posten als ze geen commentaar willen, maar bij jou is het misschien toch nog nuttig omdat je zelf het gevoel hebt dat het allemaal wel oké is. Misschien dat het weer tot je door dringt dat je weinig eet wanneer je het iedere dag hoort :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_95855662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef Rituals het volgende:
XM, ik ben in principe van mening dat mensen geen lijstjes moeten posten als ze geen commentaar willen, maar bij jou is het misschien toch nog nuttig omdat je zelf het gevoel hebt dat het allemaal wel oké is. Misschien dat het weer tot je door dringt dat je weinig eet wanneer je het iedere dag hoort :P.
ik vind het altijd heel erg gek dat jij dit soort dingen zegt, want voor mij val jij in dezelfde categorie als XM, en ik vind het ook heel jammer datjij geen lijstjes post.
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:53:59 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95855687
Mijn lijstje:

O: twee boterhammen, twee eitjes
T: niks, want laat ontbijt
L: havermout
T: 500 ml verse jus
D: ovenchili
T: blikje cola

Ik wilde net gaan mopperen op XM, maar dit is ook een karig lijstje :@ :'). Op m'n D na dan, want daar zitten chippies in, dus dat tikt wel aan :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_95855739
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet verder niet meer zo goed wat ik er nog over moet zeggen. Dus.. nouja, laat maar.
Zal jullie in ieder geval voorlopig niet meer frusteren/vermoeien/ergeren met mijn lijstjes en me beperken tot de gezellige klets en natuurlijk idiote plaatjes posten. Dat is mijn persoonlijke missie uiteraard :7.
Hee, ik vind jouw lijstjes helemaal niet vermoeiend of ergerlijk, hooguit frustrerend maar dan alleen omdat ik het zo zonde vind voor jou.
Nou ja, je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt maar je hoeft ons niet te "sparen" ofzo.
Everything has changed
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:56:01 #32
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95855748
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het altijd heel erg gek dat jij dit soort dingen zegt, want voor mij val jij in dezelfde categorie als XM, en ik vind het ook heel jammer datjij geen lijstjes post.
Ik twijfel soms ook of ik dat soort dingen moest posten, want ik begrijp dat het wat tegenstrijdig overkomt. Het verschil is echter dat ik me ervan bewust ben en XM niet (wat het overigens absoluut niet minder erg maakt).
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:09:50 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95856139
http://www.nu.nl/binnenla(...)houders-boos-ns.html

Wat een gezanik :'). De NS rijdt al sinds mensenheugenis op 2e Paasdag volgens de zondagsdienstregeling.
pi_95856468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zeg lief meisje, is dat misschien niet juist een reden om extra lief voor je lijf te zijn? Het heeft het al zo zwaar...
En ik denk dat ik je frustratie hierin goed begrijpen kan.. Voor mij persoonlijk werkt het zo dat ik het gevoel wil hebben er alles aan te doen dat het stukje gezondheid wat ik heb zolang mogelijk behouden blijft, dat het in elk geval niet aan mijzelf ligt ofzo..
Nahjah.. :* voor jou en wees een beetje lief voor jezelf en je arme lijf.
pi_95857867
Wat zijn we weer lief voor elkaar (echt :Y opbouwende kritiek ;) ).

Lijstje:

O: boterham filet en boterham peperpate
T: Merci 6 stuks
L: Griekse Yoghurt met een hele mango :9
T: een glas cola :') beetje druk met wegkomen@work
D: tomaatjes, zoete ui, champignons nu in de oven met daarop een duits biefstukje en dan zo meteen als dat biefstukje gaar is de grill erop.
En daarbij wat eikenbladsla.
T: iets van ijs of chipjes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95858012
Ik denk dat MarMar het mooi verwoord. :)
XM, probeer gewoon zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen en zo gezond mogelijk te eten. Als je lief bent voor je lichaam, dan wordt je lichaam misschien ook wat liever voor jou. :)

Mijn lijstje:
O: yoghurt en kwark met een appel en banaan en 35 gram cruesli.
S: rondje door het dorp op krukken.
L: 2 boterhammen, 1 met pindakaas en 1 met kipfilet
T: 1 volkoren biscuit, stukje gedroogde mango, stukje gedroogde appel en een paar yoghurt en fruit rozijnen
D: Thaise curry (met heel veel groente) met rode en zwarte rijst.
T: vast nog iets lekkers. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95858868
Ondertussen krijg ik diazepam voorgeschreven als spierverslapper.. lag op mijn buik in de zon en kon niet meer overeind komen of zelfs maar op mijn zij of rug draaien, rug op slot..
Leuk man zo'n scoliose -O-
pi_95859009
Bah dat klinkt echt heel vervelend MarMar :*
pi_95859077
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen ;(.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga groente eten. Veel. En dan daarnaast een paar boterhammen en zuivel.
Genoeg boterhammen en zuivel om aan je calorieën te komen, genoeg groente om je maag te vullen.

Groente eten is niet ingewikkeld, niet duur en je hoeft er niet voor te leren koken. Blik, pot, diepvries. Vers hoeft alleen voor zover dat goed uitkomt (boodschappen, bereiding).

En ik geloof er niks van, dat je het wil, totdat ik bericht zie dat je boodschappen hebt gedaan voor een week en dan voor iedere dag een pak diepvriesspinazie of sperziebonen of witlof hebt gekocht. Voor elke dag een heel pak/blik/verpakking , voor jou alleen.
Zie je wel? Je wil niet. Je wil niet voor je lichaam zorgen, je wil niet voor jezelf zorgen, je wil ook niet afvallen. Je neemt straf en pijn. En te vroeg dood op de koop toe.

Ik herhaal het nog maar eens: je eet vreselijk ongezond. Te weinig en te slecht. Je vernielt je lijf. Al wel eens gemerkt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95859304
Ik eet niet te weinig *) .
• 500 ml magere kwark met 100 ml sojamelk, wat cacao, zoetstof en 100 gr muesli
• 20 km fietsen
• 4 pakjes sesamkoekjes
• 10m2 bestrating uit de grond trekken, in kruiwagen gooien en in container gooien
• 3 puntjes pannekoekentaart
• 20 km fietsen
• 200 ml magere kwark met 50 ml sojamelk, wat cacao, zoetstof en 50 gr muesli
• 6 krekkers boter pindakaas
roerbakken asperges & broccoli met tomatensaus, misschien wat gehakt
fruitsalade
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95859541
Ohja lijstje

O: homemade fruityoghurtshake met wat brinta erdoorheen, lang leve de blender O+
T: appel
L: bruine pistolet 20+kaas/tomaat/komkommer
T: bospaddestoelensoep
T: schaaltje komkommer en worteltjes
D: VEEL asperges met proscuitto, gekookt eitje, aardappel (is manlief nu aan het klaarmaken)
T: weet ik nog niet, griesmeel of custard of iets anders van dat heb ik wel zin in.
pi_95860177
Aan mijn lijst is toegevoegd:
• 1 literblik sperziebonen met 1 blik tonijn in olie
*burp*
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:25:16 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95860350
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik herhaal het nog maar eens: je eet vreselijk ongezond. Te weinig en te slecht. Je vernielt je lijf. Al wel eens gemerkt?
Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.
pi_95860430
Ik geloof best dat 60% van Nederland niet gezond eet.. gezien mijn dochter de enige is uit haar klas die elke dag fruit meekrijgt voor de pauzehap (basisschool mind you)..
Hoe is dat een motivatie om dan maar door te blijven gaan met te weinig groente/fruit eten?
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:30:31 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95860576
Ik eet zowat elke dag 2 stuks fruit. Lijkt me zat. Groenten eet ik in vergelijking met de Slankies, te weinig. In vergelijking met rest NL, gemiddeld. Ik kreeg vroeger als kind 2 opscheplepels groente en ik ben door de jaren heen in vergelijking met vroeger niet meer of minder groente gaan eten.Gewoon, normaal.
pi_95860627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.
Dat is dus wat ik net ook zei, volgens mij is ongezonde én gezonde dingen eten nog altijd beter dan te weinig van beide. Een teveel aan dingen die je niet nodig hebt is volgens mij minder erg dan een tekort aan dingen die je wél nodig hebt. -edit- En trouwens, met een kwetsbaar lichaam als dat van jou moet je nog voorzichtiger zijn dan die 60% van Nederland.
Maar goed, misschien ben ik teveel beïnvloed door een anorexiageval in de familie waar heel pijnlijk duidelijk wordt wat een extreem geval van heel lang te weinig voedingsstoffen met een lichaam doet.

Zo, eindelijk mijn hoofdstuk af, ik ga maar eens koken... honger!
Everything has changed
pi_95860724
Maar wat je zei over je lijf XM.. lijkt me belangrijker dan een wellesnietes gebabbel over 1 of 2 of 3 scheppen groente.. :*
pi_95861465
Supermarkten zijn dicht! Stom!

Eens over XM lijstjes, al was dat al bekend geloof ik. Je bent veels te calvinistisch voor jezelf. Met lijden kom je heus niet in de hemel.
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:53:35 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95861691
Lijst:
O: 250 kwark, 200 vla
T's: peer, sinaasappel, tomaat, wortels, appel, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen sandwichspread, beschuit kaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: 4 halve liters bier
D: 200 gr biefstuk, 200 gr. kipfilet, 200 gr. varkenshaas, kleine hamburger, 1 kibbeling, 1 kaassoufleetje, omelet met kaas en ham, 5 stukjes stokbrood met satesaus en kruidenboter, 2 pannenkoekjes met roomijs en chocoladesaus.
T: cola berenburg, stuk of wat..

Beat that :6
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:54:24 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95861729
Wow, je D! :o.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:54:58 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95861771
Je D! :o Was het lekker? :P
pi_95861803
Respect dat je dat allemaal wegkrijgt Uniek! :D
En dan toch zo'n figuurtje hebben. :D
Doe wat je niet durft.
pi_95861981
Nieuw jurkje gekocht bij de H&M ik moest persé iets strapless hebben...
Mijn trouwjurk is strapless en ik loop straks mega voor lul als ik met hempjes e.d. in de zon ga :P

Was er eerst niet eens zo blij mee, maar nadat ik mezelf er mee op de foto heb gezien ben ik er geloof ik toch wel blij mee
pi_95862026
Idd respect uniek :P
Oh ik heb een brief gekregen voor introductie op mn werk. Heel handig na een maand :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:59:56 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95862033
Ja. die foto willen we nu natuurlijk ook wel zien progje! :7
pi_95862074
Lekker je D :9~
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95862264
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. die foto willen we nu natuurlijk ook wel zien progje! :7
ojee :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik draag geen bh :@ ik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
pi_95862404
quote:

[..]

Te weinig is heel ongezond. Te weinig is véél ongezonder dan te veel.
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:10:14 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95862514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef progje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te zien idd!

Leuk! :Y. Ik ga morgen voor het eerst in 9 jaar ofzo een bikini kopen! :o. Als ik slaag dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95862575
quote:

[..]

SPOILER
Nice!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:11:50 #61
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95862592
quote:

[..]

SPOILER
Gibson?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:12:34 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95862616
quote:

[..]

SPOILER
Nice! Fraaie benen ook :9.
pi_95862626
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gibson?
Gibson les paul custom - 3 elementen O+
pi_95862652
En bedankt voor de complimenten dames O+

een vriendin van mij heeft siliconen borsten en ik ben soms wel eens jaloers dat die duidelijk geen last hebben van de zwaarte kracht :+
pi_95862661
Leuk progje! Staat je goed!
pi_95862804
Leuk jurkje progje! :)
Turn the world into your dance floor.
pi_95862931
nice progje!
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:29:37 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95863482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef progje het volgende:

[..]

Gibson les paul custom - 3 elementen O+
:9
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_95863522
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

:9
wel een mega zwaar ding (vind ik :@)
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:39:25 #70
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95864072
mooi hoor progje! ik vind zonder bh eigenlijk ook best kunnen hoor ;)
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:07:54 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95865571
Jurk O+
pi_95865601
De uroloog (alweer een buitenlander! zo te horen was dit van origine een Duutser) liet weten dat
• 70% van de huisartstesten vals-positief waren
• in 1% van de echt positieve gevallen er een oorzaak gevonden kan worden

Nu mag ik driemaal in een potje piesen (nog 2 x te gaan) waar ze een betere test op doen (tellen onder de microscoop geloof ik) en als de uitslag dan nog positief is kijken we weer verder.
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:10:22 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95865698
+ of - ?
Volgens mij schiet je hier niks mee op he?
pi_95865732
Jemig, met andere woorden, zelfs als we wat vinden weten we nog niets? Lastig Sigme! :*
pi_95865818
Kheb net mn diazepam gehad trouwens.. duurde ff, de fax van de apotheek was stuk.
Als ik straks raar ga typen weten jullie hoe het komt ;)
pi_95866126
Nou, eigenlijk vind ik het wel prima. Even kijken of er iets echt mis lijkt, maar niet veel energie in steken: zelfs bij verschijnselen is er meestal niks noemenswaardigs aan de hand. Dat strookt wel met mijn opvatting dat ík geen klachten heb.
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:20:19 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95866249
Progje :9 Ik vind het ook niet gek staan zonder bh hoor!

Leuk jurkje! *O*
pi_95866387
Progje, gaaf jurkje! Staat goed+leuke schoenen.
pi_95867035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje :9 Ik vind het ook niet gek staan zonder bh hoor!

Leuk jurkje! *O*
Dit!
En frietjes op, met eigen hamburger en gegrillde aubergine en courgette.
pi_95867925
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef sigme het volgende:
Aan mijn lijst is toegevoegd:
• 1 literblik sperziebonen met 1 blik tonijn in olie
*burp*
:o hoe krijg je het binnen :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:52:50 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95868237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o hoe krijg je het binnen :D
Gewoon eten??
Het is lekker hoor :9
pi_95868352
ik had vanavond een peel off masker op gedaan en heb het er net afgehaald, maar dat was best een beetje pijnlijk :')
pi_95868388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gewoon eten??
Het is lekker hoor :9
Het jouwe wel maar ik ben niet zo van het blikvoer :@
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:56:15 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95868443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef progje het volgende:
ik had vanavond een peel off masker op gedaan en heb het er net afgehaald, maar dat was best een beetje pijnlijk :')
Te lang laten zitten? :')
pi_95868487
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja ik denk wel iets van 5 minuten te lang ja... was de tijd weer eens vergeten
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:57:06 #86
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95868490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

nee die maskers horen pijn te doen volgensmij :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:58:56 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95868600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef progje het volgende:

[..]

Ja ik denk wel iets van 5 minuten te lang ja... was de tijd weer eens vergeten
Autsch! Nou, verzachtende crème erop!
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:59:36 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95868638
ik zou eigenlijk morgen met mijn huisgenote een tripje maken binnen Ierland nu we een paar dagen vrij hebben, maar het wordt een beetje lastig zo kort dag denk ik. Ben nu een beetje rond aan het kijken voor hostels etc en ik wil naar hier http://www.sleepzone.ie/About_Sleepzone_Connemara/Default.87.html maar dat is dus echt niet te doen met openbaar vervoer }:| alle gave dingen zijn in the middle of nowhere.
pi_95868812
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Autsch! Nou, verzachtende crème erop!
pi_95869047
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eigenlijk morgen met mijn huisgenote een tripje maken binnen Ierland nu we een paar dagen vrij hebben, maar het wordt een beetje lastig zo kort dag denk ik. Ben nu een beetje rond aan het kijken voor hostels etc en ik wil naar hier http://www.sleepzone.ie/About_Sleepzone_Connemara/Default.87.html maar dat is dus echt niet te doen met openbaar vervoer }:| alle gave dingen zijn in the middle of nowhere.
dat is wel balen zeg }:|
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:06:59 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95869096
quote:
Autootje huren geen optie?
pi_95869118
quote:
Welke kant wil je op?
En heb je al op Hostelbookers en Hostelworld gekeken? :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:08:40 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95869216
Oh mên, ik moet echt gaan slapen, ik las 'Hostelhookers' :') _O-. En er schoot ook nog écht ff een split second door m'n hoofd: "jemig, wat moet ze dáár nou :{w ". :')!
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:10:34 #94
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95869305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Welke kant wil je op?
En heb je al op Hostelbookers en Hostelworld gekeken? :)
Galway/connemara, die richting. dat was het oorspronkelijke plan iig, maar eigenlijk staan we wel voor alles open :D ik vind het zelf eerlijk gezegd een beetje eng om hier te rijden (verkeerde kant van de weg en auto die verkeerd in elkaar zit and all :') ) maar moet misschien onderhand eens over die angst heen stappen :P
ik heb op booking.com en hostelworld al gekeken, veel dingen zijn al volgeboekt.. ons plan kwam een beetje last minute helaas.
oh ja en het moet ook allemaal een beetje budget :P
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:11:30 #95
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95869352
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik moet echt gaan slapen, ik las 'Hostelhookers' :') _O-. En er schoot ook nog écht ff een split second door m'n hoofd: "jemig, wat moet ze dáár nou :{w ". :')!
:D ben blij dat je in ieder geval vindt dat ik niet bij hostelhookers thuis hoor :')
pi_95869428
@blurred: aan de andere kant van de weg rijden valt echt heel erg mee! En bij rotondes en kruispunten e.d. gewoon rustig aan doen.. Maar ik was er vrij snel aan gewend. (In zuid-afrika 3 weken een auto gehuurd)
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:13:39 #97
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95869468
http://rainbowhostel.net/ dit ziet er ook wel tof uit vind ik, zo schattig, en die locatie O+ maar weer lastig te bereiken met ov }:|
pi_95869517
Eens, je went heel snel aan het rijden aan de verkeerde kant.
Ok, je doet soms per ongeluk je ruitenwisser aan als je je richtingaanwijzer aan wilt doen, maar dat hoort erbij. Ik heb jaren terug in Nieuw Zeeland een paar dagen gereden en dat viel heel erg mee. :)
En sowieso rijden ze in Ierland volgens mij niet echt als idioten ofzo. :P
Doe wat je niet durft.
pi_95869644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens, je went heel snel aan het rijden aan de verkeerde kant.
Ok, je doet soms per ongeluk je ruitenwisser aan als je je richtingaanwijzer aan wilt doen, maar dat hoort erbij. Ik heb jaren terug in Nieuw Zeeland een paar dagen gereden en dat viel heel erg mee. :)
En sowieso rijden ze in Ierland volgens mij niet echt als idioten ofzo. :P
Hihi dat heb ik dus ook echt een paar keer gehad.. ernstig komisch
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:16:21 #100
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95869666
Nee ze zijn over het algemeen juist wel heel vriendelijk in het verkeer hier heb ik het idee! maar toch vind ik het wel een beetje eng, ik ben al niet de meest zelfverzekerde chauffeur namelijk..
pi_95869890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Blurred86 het volgende:
http://rainbowhostel.net/ dit ziet er ook wel tof uit vind ik, zo schattig, en die locatie O+ maar weer lastig te bereiken met ov }:|
Neejoh, gewoon met Bus Eireann. B-)
En dan vraag je of ze voor de deur willen stoppen.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:20:31 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95869954
Bedtijd! De wekker gaat om 6:30 ;(.
pi_95870008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes morgen! En slaapze. :)
Doe wat je niet durft.
pi_95870049
quote:
pffff

succes! :*
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:22:20 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95870074
Met mijn rij examen deed ik de ruitenwissers aan toen ze vroegen of de knipperlichten even aan wilde doen :')

En nu wil ik chocoladetaart proeven terwijl ik helemaal geen chocoladetaart lust...
Eigenlijk wil ik slagroomgebak O+

22.22
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:23:25 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95870146
quote:
:*
Slaap lekker
pi_95870147
Hoi lieve dames hier :W
Ik kom snel even zwaaien, want de topics trouw volgen zit er niet in de komende twee maanden, ik moet me echt begraven in m'n atelier. Nouja, door de werkstress zal ik wel in topvorm blijven :7 , ondanks/dankzij mijn uniekhoornachtige lijstjes.

Vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, indisch saucijzenbroodje
L: linzensoep en veel turks brood met tzatziki en aubergine/tomatenprut
T: boterham pindakaas, cashewnoten met rozemarijn, kwark met vanilleyoghurt
D: aspergesoep met groene asperges en ham
T: 2 glazen witte wijn, zoete griotjes, halve zak Thai Chili Chips, boterham pindakaas, stukje oude kaas
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:29:12 #108
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95870526
ja het kan ook allemaal wel met OV maar voor 2 dagen is het dat niet echt waard en als we er eenmaal zijn zitten we ook een beetje vast, je komt niet heel makkelijk weg om dingen te bezoeken.. ik denk dat we morgen gewoon de bus naar galway nemen en dan zien we wel :+
pi_95870710
nite nite XM
Ik ga ook afsluiten, wazig de max.
pi_95870747
En dan komt het vast allemaal goed Blurred. :)

Heb je een leuk project Laureline?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:32:22 #111
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95870755
lekker lijstje wel Lau :9
pi_95871532
één van onze katten is al sinds dinsdagavond foetsie. Begint nu toch wel lang te duren... :{
pi_95872213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Blurred86 het volgende:
lekker lijstje wel Lau :9
Dat ja! :)
Is het wel leuk werk, Lau?

Hmm, yoghurt met ananas ga ik morgen ook nemen, er is toch nog ananas over van de gebakken rijst. Die trouwens heerlijk was. :9~

Oja, leuk jurkje progje! Staat je echt goed. :)

Wat naar Swietje, hopelijk komt hij snel terug... :{
Everything has changed
pi_95872280
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:

22.22
Vriendje en ik zijn allebei een 22e jarig O+

Lijstje van vandaag:

O: kwark met banaan en appel
T: -
L: twee boterhammen kaas, 1 boterham hagelslag
T: waterijsje
T: paar toastjes met philadelphia en verse basilicum
D: BBQ! :D 3 keer souvlaki van varkenshaas, ui en paprika, verse tzatziki, 1 garnalen spiesje en een couscous-salade met heel veel gegrilde groenten, 2 glaasjes witte wijn, 1 jillz
T: paar chipjes

Succes met de medicijnen MarMar, klinkt niet fijn!
En ook succes XM voor morgen en voor betere lijstjes!
pi_95872420
Ja, leuk is het wel! Ik heb het liefst toch heel veel werk, dan ben ik gewoon het gelukkigst oO<
pi_95873546
groetjes uit de tent in Loon op Zand!

:W wat een heerlijk kampeerweer! O+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 22 april 2011 @ 23:33:45 #117
70532 loveli
N
pi_95873971
quote:
Kanker is erger dan diabetes, maar ik hoef het allebei niet. Tuurlijk is elke dag mac eten slecht, maar dat maakt jouw lijstjes niet beter. En dat slecht eten geldt niet voor 60% van de NL bevolking, maar voor 95% ervan. Dus je bent niet alleen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef Rituals het volgende:
Ik twijfel soms ook of ik dat soort dingen moest posten, want ik begrijp dat het wat tegenstrijdig overkomt. Het verschil is echter dat ik me ervan bewust ben en XM niet (wat het overigens absoluut niet minder erg maakt).
XM is zich er ook wel van bewust, maar ze ziet het makkelijker aan lijstjes van anderen dan aan haar eigen lijstjes. Net als jij, denk ik.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Supermarkten zijn dicht! Stom!

Eens over XM lijstjes, al was dat al bekend geloof ik. Je bent veels te calvinistisch voor jezelf. Met lijden kom je heus niet in de hemel.
:X

Veel supermarkten zijn op eerste paasdag nog open, dus je krijgt een herkansing.
crap in = crap out
  zaterdag 23 april 2011 @ 01:04:47 #118
331 Merel
Be here now.
pi_95877273
loveli, je sig O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95879735
Goeiemorgen!
Succes met opstaan XM!
Ironisch genoeg heb ik juist in het weekend geen wekker nodig... Al helpt het dat ik droomde dat de zuchtende slaapademhaling van vriendlief een reanimatie betekende :')

Li, een zuidelijke opmerking, daarbij zuidelijk taalgebruik. Het was een stijlfiguur :P
pi_95879766
Mogge. Eerst maar eens een kopje thee.
  zaterdag 23 april 2011 @ 07:22:16 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95879855
Mogge!

*kwark oplepelt

Ik heb er zin in, de hele dag in een muffe hal staan *O*

SPOILER
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 08:19:50 #122
70532 loveli
N
pi_95880050
quote:
Mogge. Eerst maar eens een kopje koffie.
crap in = crap out
pi_95880214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb de ochtendkoffie ingeruild voor ochtendthee en het bevalt me bést.

Ontbijt achter de kiezen: 250gr magere kwark, 100 ml sojamelk, 5gr cacao, zoetstof, 50gr muesli.
376 kcal volgens dieetinzicht. Nogal netjes voor zo'n enorme bak.

Niettemin ga ik denk ik zometeen nog wat krekkers eten.
  zaterdag 23 april 2011 @ 08:51:25 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95880267
Nou, de stand staat, ik ben er klaar voor :). Ben heel benieuwd hoeveel er komt vandaag.
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 08:52:01 #125
70532 loveli
N
pi_95880271
Thee is eigenlijk wel beter. Hoewel caffeine ook een paar goede eigenschappen heeft.
crap in = crap out
pi_95880426
Whoehoe! *O* Salaris!
pi_95880434
Morning!

Bak kwark met havermout, banaan en framboosjes staat weer klaar in het zonnetje op het balkon! :) misschien ook eens dieetinzicht proberen, heb geen idee hoe het staat met mijn dagelijkse calorie-inname.

Gewicht is nu 68.laag. Met iets, of veel, meer sporten is 65 wellicht toch haalbaar.

En wat een weer, weer!
pi_95880448
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Whoehoe! *O* Salaris!
Het eerste? Tof!! Vandaag winkelen? ;)
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:15:05 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95880473
Eerste salaris is _O_.

Goedemorgen :W. Ik heb geen salaris, maar ik ga zo wel bikinishoppen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:16:38 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95880497
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Whoehoe! *O* Salaris!
Feli! En, dat blijft een lekker gevoel als je dat weer op je rekening ziet staan!
pi_95880504
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het eerste? Tof!! Vandaag winkelen? ;)
Nee, vriendje is er. Misschien donderdag :)

300 euro pensioen btw *frons*
pi_95880534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Eerste salaris is _O_.

Goedemorgen :W. Ik heb geen salaris, maar ik ga zo wel bikinishoppen :P.
Succes! ik ga al bijna huilen als ik denk aan bikini's passen in tl-verlichte, krappe, verhitte, met niets verhullende spiegels bewandde paskamertjes. Maar veel plezier he! :P
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:21:30 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95880561
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Succes! ik ga al bijna huilen als ik denk aan bikini's passen in tl-verlichte, krappe, verhitte, met niets verhullende spiegels bewandde paskamertjes. Maar veel plezier he! :P
Ik hoop alleen maar dat ik een bovenstukje vind waar mijn vriendinnetjes in passen *; :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95880585
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee, vriendje is er. Misschien donderdag :)

300 euro pensioen btw *frons*
Later ben je er blij mee! Je werkgever betaalt ws de andere helft (dus ook 300!). Ik en mijn wg betalen een peuleschil en dat is precies wat ik ervan kan eten als ik straks, op mijn 70e, met pensioen ga.
pi_95880601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:52 schreef loveli het volgende:
Thee is eigenlijk wel beter. Hoewel caffeine ook een paar goede eigenschappen heeft.
Ik drink nu 's ochtend 1 kop thee, overdag 1 a 1,5 kop koffie uit de cafetiere en 's avonds 1 espresso. Vrijdag/zaterdag sla ik de cafetiere vaak over.

Wat voor koffie drink jij?
pi_95880629
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Later ben je er blij mee! Je werkgever betaalt ws de andere helft (dus ook 300!). Ik en mijn wg betalen een peuleschil en dat is precies wat ik ervan kan eten als ik straks, op mijn 70e, met pensioen ga.
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..
pi_95880763
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:27 schreef sigme het volgende:

[..]

De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..
Ook met wat voor idioten er met het geld bezig gaan, toch?
pi_95880793
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ook met wat voor idioten er met het geld bezig gaan, toch?
En indexering, en de hoogte van je middenloon dan wel eindloon, plus of je in een midden- of eindloonregeling valt. Het is géén spaarpot waar jij inlegt en je je eigen inleg (met rente) terugkrijgt!
pi_95880842
Eindloon is volgens mij al een aantal jaren terug afgeschaft. Middenloon is de standaard tegenwoordig.
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:41:56 #140
331 Merel
Be here now.
pi_95880846
Ik wil nog niet wakker zijn. Moe in m'n hoofd. Dus mijn bikini en ik gaan verder slapen in het ochtendzonnetje.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95880943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eindloon is volgens mij al een aantal jaren terug afgeschaft. Middenloon is de standaard tegenwoordig.
Het is niet meer de standaard, maar daarmee is het natuurlijk niet afgeschaft :).
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:46:27 #142
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95880948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop alleen maar dat ik een bovenstukje vind waar mijn vriendinnetjes in passen *; :').
Het duurde even voordat ik doorhad wat je bedoelde met je vriendinnetjes :') :P.

Zo, opgestaan, gedoucht, aangekleed, was gedraaid, boodschappen gedaan (om half 9 al druk!), tafel buiten gezet, weer omgekleed (bikini aan) en nu ga ik leren op het balkon O+.
pi_95881035
Goeiesmorgens! Ik dacht altijd dat ik een pensioengat had, maar volgens het rekenmodel van de Hypotheker was dat niet zo. Ik geloof er niks van, ga het nog eens nakijken ergens dit jaar.

Ik: 0 Muizen: 2 :( Wil net de stofzuigerzakken wegleggen, komt er een plas melk uit??? Die stonden eerst in het kastje met de aangevreten pakken melk, maar ik vond het zo raar dat ik dat gisteren niet gemerkt had, ze waren echt doornat. Ik kijk in het hoge, open, keukenkastje waar ik alles in had gezet dat eerst in een benedenkastje stond... Jawel, mijn drie nieuwe pakken melk alweer opengeknaagd :( :(

Ze weten inmiddels wel het verschil met de pakken vruchtensap, die waren nog ongeschonden :') Ze hadden ook in een plastic doosje gepist dat naast de melk stond :{w
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95881057
De drie nieuwe vallen vol pindakaas staan er natuurlijk gewoon nog. Straks maar witte chocopasta indoen, als ze toch zo dol zijn op melk ~O>
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95881118
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Rituals het volgende:

[..]

Het duurde even voordat ik doorhad wat je bedoelde met je vriendinnetjes :') :P.
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!
pi_95881174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is niet meer de standaard, maar daarmee is het natuurlijk niet afgeschaft :).
Daar heb je gelijk in. :)
Doe wat je niet durft.
pi_95881195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:51 schreef Syrena het volgende:
De drie nieuwe vallen vol pindakaas staan er natuurlijk gewoon nog. Straks maar witte chocopasta indoen, als ze toch zo dol zijn op melk ~O>
Mijn pietje had zich indertijd laten vangen door in een bijna leeg zakje kikkererwten te kruipen ^O^
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:59:20 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95881207
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee joh, mijn voorgevel zelf :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:59:33 #149
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95881210
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef sigme het volgende:

[..]

:D.
pi_95881307
Mogguh!
pi_95881324
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat Puff's geld in een potje gaat voor een gegarandeerde uitkering (zoals die nu nog bestaan). Het is aan het pensioenfonds om dusdanig te beleggen dat de uitkering daadwerkelijk gegarandeerd is.

(En puff betaalt ook een beetje voor haar oudere collega's, solidariteit en zo)

Mijn geld gaat in een potje bij een verzekeraar waar ze vrolijk mee beleggen en kosten aan kunnen onttrekken. Nul garanties op einddatum en lage lasten voor de wg! De beschikbare premie regeling gaat de nieuwe standaard worden.

Zo genoeg over saaie dingen gepraat :)
pi_95881721
Ah, Anna heeft er verstand van. :)

Ik ga eens ontbijten.
En straks chocoladetaart eten. B-) Er zit kastanjepuree in, ben benieuwd hoe het smaakt. :D
Doe wat je niet durft.
pi_95881832
Mogge. :z
pi_95882135
We hebben 7 kittens!!! O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 10:45:44 #155
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95882166
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef Swietje het volgende:
Wow! Leuk! O+ Foto's?
pi_95882182
Ze zijn vannacht geboren dus ik durf moeders nog niet met een camera lastig te vallen.. Maar ze zijn leuk en lief en aaahw O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:00:01 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95882444
Leuk Swietje! O+ Jullie hebben best wel veel kittiez toch? :o

Yay voor centjes van Puff! *O* Ikzelf wacht weer :') Dinsdag maar weer es mailen, waarschijnlijk.

Verders ga ik vandaag naar m'n zus (1e klas, verder dan Arnhem :+ ) en heb ik een fleurige wapperrok aan (die ik al eens gepost had hier, toen was men er niet zo over te spreken geloof ik :+ ) en slippertjes. In de trein ga ik kick-ass aan m'n scriptie werken :P
pi_95882549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef Swietje het volgende:
Leuk! O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:07:05 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95882570
Het is niet zo druk. Daar was ik al bang voor...
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:07:38 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95882577
Kittens O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:31:36 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95883053
Niet geslaagd ;(. Zowat alles was cup c. Weet iemand nog een leuke (web)winkel waar ze (ook) grote maten verkopen?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:32:58 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95883078
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef Swietje het volgende:
Ze zijn vannacht geboren dus ik durf moeders nog niet met een camera lastig te vallen.. Maar ze zijn leuk en lief en aaahw O+
Kittens zijn heel leuk en schattig, maar intussen zitten de asiels wel vol... Vind je dat geen bezwaar? (ik persoonlijk wel nml)
Niet meer actief op Fok!
pi_95883329
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is niet zo druk. Daar was ik al bang voor...
Dat heeft ook voordelen. :) Ben je misschien niet helemaal kapot vanavond. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Niet geslaagd ;(. Zowat alles was cup c. Weet iemand nog een leuke (web)winkel waar ze (ook) grote maten verkopen?
Waar ben je allemaal geweest? En wat is je budget? :-O
Had Freya ook niet leuke bikini's met verschillende cupmaten?
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:45:48 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95883350
Ja, ik ben bij sportzaken geweest :'). En bij C&A ( :') ), WE en Hunkemöller. Mja m'n budget. Ik vrees dat ik toch wel tussen de 60 en de 100 euro uit ga komen in de praktijk.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:48:17 #165
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95883407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben bij sportzaken geweest :'). En bij C&A ( :') ), WE en Hunkemöller. Mja m'n budget. Ik vrees dat ik toch wel tussen de 60 en de 100 euro uit ga komen in de praktijk.
Wil je per se een bikinitopje met beugel en/of voorvorm? Ik heb namelijk ook een grote cup (volgens mij BH-maat, zelf vind ik van niet :P) en ik heb gewoon zo'n goedkope H&M-triangel-bikini voor nog geen ¤15,-.
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:49:45 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95883442
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wil je per se een bikinitopje met beugel en/of voorvorm? Ik heb namelijk ook een grote cup (volgens mij BH-maat, zelf vind ik van niet :P) en ik heb gewoon zo'n goedkope H&M-triangel-bikini voor nog geen ¤15,-.
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.

Ik heb trouwens cup G. Dat is wel groter dan wat de meeste winkels/sites groot noemen (D of hooguit E)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:53:50 #167
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95883540
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.

Ik heb trouwens cup G. Dat is wel groter dan wat de meeste winkels/sites groot noemen (D of hooguit E)
De triangelbikini die ik heb werkt niet met cups maar met maat 36/38/40 etc. Hoe groter de maat, hoe groter de cup (qua omvang maakt het niets uit, want je legt er toch een knoopje in). Ik heb qua shirtjes maat 34/36, maar heb van die bikini maat 40 genomen zodat de cup groot genoeg was. Ik zie op de site dat ze gaan tot maat 44, misschien dat die je voorgevel enigszins bedekt?
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 11:56:45 #168
70532 loveli
N
pi_95883605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
Ik drink nu 's ochtend 1 kop thee, overdag 1 a 1,5 kop koffie uit de cafetiere en 's avonds 1 espresso. Vrijdag/zaterdag sla ik de cafetiere vaak over.

Wat voor koffie drink jij?
Senseo :') Behalve als ik er de tijd voor neem, dan uit de cafétiere. En op werk automatenkoffie.

Baggerdag vandaag. Ontbijt geskipt, goed maken bij lunch zo.
crap in = crap out
pi_95883610
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je zou nog wat Lingeriewinkels kunnen proberen. De echte lingeriewinkels dus, geen hunkemöller. :)

Op www.farfallina.nl/ kun je zoeken op maat.
Je zou bij www.zardonni.nl kunnen kijken (met outlet in Delft!)
www.bonnieb.nl zit in Rijswijk en heeft behoorlijk veel.
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:58:54 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95883643
Farfallina had ik idd al ontdekt en meer websites ;). Zelf even googlen levert ook al aardig wat op! Thanks! :). Even langs een fysieke winkel gaan is het prettigst. Dan weet je zeker dat het ook echt past!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:01:46 #171
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95883706
@Vik, de bikini (geen foto van mij in bikini op FOK! :P)
SPOILER
pi_95883726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Farfallina had ik idd al ontdekt en meer websites ;). Zelf even googlen levert ook al aardig wat op! Thanks! :). Even langs een fysieke winkel gaan is het prettigst. Dan weet je zeker dat het ook echt past!
Als ik jou was zou ik naar delft (fietsen) vanmiddag!
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:05:24 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95883802
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik naar delft (fietsen) vanmiddag!
We gaan nu naar Delft :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95883846
Er zit ook een heel goede ijsjestent in Delft! :D
Van Bokhoven, aan de Boterbrug. :)

Succes!
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:08:40 #175
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95883880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Succes!
pi_95883884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We?
Mark mag keuren? :9
pi_95885874
Topickiller!

Lijstje van gister
O: dubbele boterham pindakaas, hagelslag, halve appel
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet, karnemelk, mandarijntje
T: 5 paaseitjes
D: frietjes met zelfgemaakte hamburger en gegrillde courgette & aubergine

Lijsje van vandaag
O: dubbele zelfgebakken boterham hagelslag, koffie met melk
L: twee zelfgebakken boterhammen met forelfilet en salade met dressing
T: ?
D: paella met merguez-worstjes en rosé
T: ?
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 13:38:00 #178
70532 loveli
N
pi_95886340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zit ook een heel goede ijsjestent in Delft! :D
Van Bokhoven, aan de Boterbrug. :)

Succes!
U riep? Jammer dat ik moet werken. Yoghurtijs - aanrader.
crap in = crap out
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:40:13 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95886395
Jee geslaagd bij zardonni *O* voor maar 40 euro. Mooi spul hebben ze daar zeg. Als ik weer een nieuwe bh moet ga ik daar ook heen.
Niet meer actief op Fok!
pi_95886448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]
U riep? Jammer dat ik moet werken. Yoghurtijs - aanrader.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Jee geslaagd bij zardonni *O* voor maar 40 euro. Mooi spul hebben ze daar zeg. Als ik weer een nieuwe bh moet ga ik daar ook heen.
Nou, ik weet wel wat ik ga doen als ik weer gewoon kan lopen enzo. B-)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:44:21 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95886515
yoghurtijs :9
pi_95886551
Ik ben echt een fan van chocoladeijs. Maar ik ben dan ook een choco-addict.

Damn, ik ben aan het twijfelen voor een geschikte sollicitatieoutfit, :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:18:59 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95887352
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

We?
Mark mag keuren? :9
Nee die bleef buiten. Nu weer naar den haag, nog even om nw slippers kijken :)
Niet meer actief op Fok!
pi_95887437
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee die bleef buiten. Nu weer naar den haag, nog even om nw slippers kijken :)
Jullie zijn echt zo'n stelletje O+
pi_95887579
Wij komen ook net terug uit de stad. Typisch weer dat we langer in de Media Markt zijn geweest dan in kledingzaken. :+
Wel een leuk rokje (daar ging ik voor) en shirtje gekocht bij H&M, en verder wat films en nieuwe Xbox-spellen. O+
Everything has changed
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:51:18 #186
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95888010
Ik moest donderdag nog aan Mo denken:
Heb meegedaan met een presentatie (was dus mede-presenteerder) aan triatleten, over men-tale voorbereiding. Was erg leuk!

Aiii ik vind het nieuwe nummer van Racoon erg leuk O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:38:02 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95888906
En weer thuis en nieuwe, stoffen slippers. Geen teenslippers dit keer :).

Morgen naar het strand en om half 5 naar Scream 4 :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:39:57 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95888956
Oh en de outlet van Zardonni is dus een heeeele goeie tip! Want ze hebben veel keus en veel verschillende maten voor echt een fractie van de originele prijs. Mijn setje was normaal 95 euro en nu maar 40! :o. Echt fijn dat ik nu een leuk adresje heb ^O^.

Edit: net even geshowd voor Mark en hij is goedgekeurd :'). Alleen jammer dat ik er geen plaatje van kan vinden op internet ;(. Hij is turquoise.

[ Bericht 23% gewijzigd door Viking84 op 23-04-2011 15:54:16 ]
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:16:08 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95889784
Zo thuis. Spullen in Scheveningen uit de auto gemikt, dus de rest van de paasdagen hoeven we niet met die zooi rond te rijden.

*O* weekend *O*

Alleen is Duvel foetsie. :? Geen idee waar ie is.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:17:14 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95889806
Bikini :9

Lijst:
O/L: 2 boterhammen sandwichspread, beschuit kaas
T: plakje suikerbrood, grote peer, appel, trosje druiven, wortels, blokje choco
D: 500 gr verse sperziebonen, 100 gr biefstuk, 100 gr champignons, 50 gr. ui, halve paprika, halve courgette, beetje rijst
T: vast wel wat lekkers, chipjes ofzo
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:49:42 #191
331 Merel
Be here now.
pi_95890546
Maak dan gewoon even een foto Vik! :P

Ben ik de enige die lamlendig wordt van dit weer? Ik krijg geen hap door m'n keel, kan mezelf nergens toe zetten en ben bloedchagrijnig. 's Ochtends en 's avonds vind ik het heerlijk, maar zo overdag ga ik liever in een iglo zitten.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:54:45 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95890661
Nee hoor, same here.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:56:51 #193
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95890720
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo thuis. Spullen in Scheveningen uit de auto gemikt, dus de rest van de paasdagen hoeven we niet met die zooi rond te rijden.

*O* weekend *O*

Alleen is Duvel foetsie. :? Geen idee waar ie is.
Duvel was slank-salade, aardbeien en ananas kopen.

Oh, en bier en ijsjes. :+
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_95890803
Nee, ik krijg altijd enorme honger van dit weer. Èn trek in wijn en bier :9
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:00:49 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95890819

En aan de zijkant van het broekje en bovenaan het bovenstukje lopen dus zwarte touwtjes :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:01:18 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95890832
Hm ik had hem verkleind, maar is niet helemaal goed gegaan geloof ik :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:03:11 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95890875
En ik vind dit geweldig weer! Sterker nog: ik wil nog even buiten zitten met een boek, maar hier in huis moet ook eea gebeuren. Net stofgezogen, nu de badkamer ff doen en dan m'n hardlooptenue uitwassen.

Lijstje:

O: twee boterhammen met jam
T: banaan
L (in Delft): 500 ml vruchtensap, twee versgebakken croissantjes :@
T: ijsje
D: zelfgemaakte maaltijdsalade
T: tiramisu
T: blikje cola
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:09:08 #198
331 Merel
Be here now.
pi_95891014
We willen natuurlijk een foto dat je 'm aan hebt Vik O-)
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:11:23 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95891056
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Merel het volgende:
We willen natuurlijk een foto dat je 'm aan hebt Vik O-)
Ja daag :W.

Wie dat wil zien, moet morgen naar Scheveningen komen. Veel succes met zoeken! :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:57:00 #200
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_95892155
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik krijg altijd enorme honger van dit weer. Èn trek in wijn en bier :9
Bier!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_95892692
Ziet er leuk uit Vik! :)
Welk merk is het?

Nog meer liefhebbers voor chocoladetaart morgen? :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:20:19 #202
331 Merel
Be here now.
pi_95892842
Wie komen er chocoladetaart eten dan HPKW? :)

Ik heb die Wasa rozemarijncrackers gekocht die Co aanraadde. Echt belachelijk lekker :o :9
pi_95892886
Ewelina komt morgen langs. :)
En ik geval van veel liefhebbers kan ik nog wel meer chocladetaart-achtige zaken maken. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:24:24 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95892950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ziet er leuk uit Vik! :)
Welk merk is het?

Nog meer liefhebbers voor chocoladetaart morgen? :P
Lise Charmel.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:26:19 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95892987
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lise Charmel.
Wil die ook chocoladetaart?
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:27:24 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95893013
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wil die ook chocoladetaart?
:P.

Ik heb trouwens een wondje op m'n tong, want m'n ijsje bleef eraan plakken. Kreeg hem in eerste instantie met geen mogelijkheid los :X. Paniek :'). Ik ga maar eens opgooglen wat ik moet doen als zoiets weer gebeurt :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:27:59 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95893034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef Merel het volgende:
Wie komen er chocoladetaart eten dan HPKW? :)

Ik heb die Wasa rozemarijncrackers gekocht die Co aanraadde. Echt belachelijk lekker :o :9
Die wil ik ook nog eens proberen, maar mijn AH heeft ze niet, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_95893043
Zo. Terug uit de stad. Geen geschikte outfit gevonden, en toen maar een paar nieuwe schoenen gekocht. :')
pi_95893055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:P.

Ik heb trouwens een wondje op m'n tong, want m'n ijsje bleef eraan plakken. Kreeg hem in eerste instantie met geen mogelijkheid los :X. Paniek :'). Ik ga maar eens opgooglen wat ik moet doen als zoiets weer gebeurt :P.
Nachtwacht op je tong laten spugen :).
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:29:56 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95893088
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Nachtwacht op je tong laten spugen :).
Gadverdamme!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:30:21 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95893098
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gadverdamme!
Plassen mag ook.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:31:05 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95893122
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Plassen mag ook.
Kijk, dat klinkt al beter.
Niet meer actief op Fok!
pi_95893127
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gadverdamme!
Eigenlijk horen alleen ijsjes uit de eigen diepvries zo gloeiend koud te zijn dat je tong aanvriest, en dus hoor je alleen bespuugd te worden door je moeder. Maar ja.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:31:38 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95893149
Dit ijsje kwam ook uit eigen vriezer ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_95893160
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Plassen mag ook.
Toegegeven, dat is misschien handiger als je een vent bij je hebt in plaats van je moeder.
pi_95893214
Ola!
Enorm uitgeslapen, gek he? En ik kon vanmorgen weer enigszins uit bed komen, maar optimaal is het nog niet. Rustig aan dus maar en zorgen dat ik asap dat korset krijg :x

Lijstje:
O: (laat dus) 2 matzes met 20+kaas
L: bruine boterham zure haring, bruine boterham 20+kaastomaat
T: worteltjes
T: mininepmagnum
D: stamppot andijvie met heel veel extra zoals paprika, bleekselderij, tomaat, geitenkaas, nootjes
T: misschien nog wat yoghurt ofzo
pi_95893261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lise Charmel.
Nooit van gehoord, maar ziet er goed uit op de website. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:35:20 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95893270
ik vind t niet zo heel belachelijk warm eigenlijk :@ gewoon fijn, zomers. maar ik weiger dan ook wel om meteen de hele dag buiten te zitten, want ik vind t binnen wel lekker, en buiten zie ik niks op mn laptop :@ (zit aan mn proefschrift heur, niet dat ik de hele dag wil fokken ofzo :P)
Kwak
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:35:37 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95893279
Zeg, ff vraagje: waarom noteren jullie niet gewoon mini-Magnum en mini-Solero? Of zitten er minder kcals in die neppe?
Niet meer actief op Fok!
pi_95893364
Ik vind het heerlijk weer. O+ Van mij mag de hele zomer (en winter) zo zijn. O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:38:26 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95893378
ik krijg reclame voor schaamlipcorrectie op deze pagina :')

prrrrrrrrrrrrrrt vanavond moet ik solo zingen met een koor (niet mijn eigen) in de paaswake in de Petruskerk in Leiden. Ik ben echt bloednerveus... ik ben gevraagd en nu wil ik niet afgaan maar t is best hoog en ik voel me niet echt safe na de repetitie. meuhhhh :') *kras*
Kwak
pi_95893584
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, ff vraagje: waarom noteren jullie niet gewoon mini-Magnum en mini-Solero? Of zitten er minder kcals in die neppe?
Waarschijnlijk. In de mini-Magnums van de AH (Dolces heten die geloof ik) zitten ook minder kcal.
pi_95894003
Google zegt dat in echte minimagnums 169 kcal zitten (classic) en in de nepmini van c1000 puur zit 109, dus dat scheelt wel iets ja :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:03:13 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95894092
Ligt dat niet aan het verschil tussen melk en puur? :P.

Ik ga eens kijken of Game of thrones een leuke serie is. Heb er maanden naar uitgekeken en nu heb ik de hele tijd maar geen zin om te kijken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95894094
59 in de nepminisolero ^O^

Net hebben we lam uit de oven gegeten, met rozemarijn en snijbonen erbij. En rosé. Echt lekker :)
pi_95894106
Lam is inderdaad lekker! :9 Volgende keer kun je ook nog gepofte knoflook erbij serveren, dat smaakt er heerlijk bij.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:17:41 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95894426
Mijn aanstaande klaagt ook over de warmte, heb het nog geen moment warm gehad, wel heeeeel aangenaam, geen dode handen en voeten O+

Zo , ben klaar voor een hele dag sauna morgen.. met zonneweide enzo, muts en tieten maar extra goed insmeren :')

Lam, dat heb ik ook nog in de vriezer..

Heb mijn sperziebonen aan laten branden... Had gewokte biefstukreepjes met allerlei groente en specerijen, kruiden, soja, knoflook enzo..
Doe ik de verkeerde gaspit uit :(

Voor troost mag ik een extra toetje :Y
pi_95895071
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ligt dat niet aan het verschil tussen melk en puur? :P.

Ik ga eens kijken of Game of thrones een leuke serie is. Heb er maanden naar uitgekeken en nu heb ik de hele tijd maar geen zin om te kijken :').
De melkversie van c1000 heeft er 113 ofzo, dus nee, ligt niet alleen aan melk en puur verschil ;)
pi_95896649
Hoi!

Heb ik wat gemist? Heerlijk weer O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:27:55 #230
331 Merel
Be here now.
pi_95896691
Lijstje: hamkaascroissantje, flesje sinaasappelsap, heeeel klein beetje gyros met rijst en komkommersaus (er stond zo'n mannetje in de supermarkt waar je kon proeven), flesje vitaminwater, paar witte druiven, droge Wasa-cracker, lasagna, glas grapefruitsap, cracker met zalm. En dan allemaal na drie uur vanmiddag, want eerder had ik geen honger.
pi_95897278
Lijstje:
O: stukje suikerbrood
T: glas Coolbest fruitsap
L: stuk suikerbrood
T: Drie bollen ijs bij de Italiaan
D: BBQ maar met watermeloen, ananas, aardbeitjes, salade en fruitsap :9
T: IJs
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:48:47 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95897295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: stukje suikerbrood
T: glas Coolbest fruitsap
L: stuk suikerbrood
T: Drie bollen ijs bij de Italiaan
D: BBQ maar met watermeloen, ananas, aardbeitjes, salade en fruitsap :9
T: IJs
Zal ik maar geen commentaar leveren vandaag? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:53:50 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95897454
Whoehoe wat een kutlijstjes ....
pi_95897495
Ik doe mee met de kutlijstjes :X

O: 2 boterhammen met vlokken
D: pastasalade met zalm
T: chocolademousse

Ik zal er iig nog maar wat aardbeien in proppen. :@
pi_95897668
Verdeeld over 3 bakken op verschillende momenten:
• 750gr magere kwark
• 250ml sojamelk
• 150 gr muesli

• 2 krekkers & 5 roggebrood boter & pindakaas
• 2 ons geroerbakte groente
• 1 puntje taart, 2 slagroomsoesjes, 1 koekje
• 3 blokjes chocola

beetje macaroni & groente
agaragarpudding met bessen

Afgezien van slepen met veel emmers water en een uurtje heel kalm fietsen niet veel gedaan vandaag.
pi_95898095
Verjaardag vandaag dus mijn lijstje is ook niet echt geweldig :@

O. boterham honing, beker melk
L. wit bolletje hagelslag, 2 boterhammen appel, beker melk
T. stuk slagroomtaart, kop thee, dubbelfriss, wat chips
D. ovenpasta met macaroni, gehakt, ui, spinazie, tomaat, mozzarella
T. nog een stuk slagroomtaart, kop thee
Turn the world into your dance floor.
pi_95898234
Mijn lijstje:

O: 2 grote krentenbollen, 1 plakje kaas 1 plakje rookvlees
L: kaasbroodje, 2 handjes cashewnoten
T: veel druiven, 1 plak kaas
D: quiche met apserge :9 met gerookte zalm erbij
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:26:41 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95898484
Als we kutlijstjes gaan posten, kan ik ook wel meeposten :') _O-.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:43:07 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95899000
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als we kutlijstjes gaan posten, kan ik ook wel meeposten :') _O-.
Kom maar op dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95899068
mijn laatste T is geen yoghurt maar een schaaltje aardbeien geworden O+ en nu neem ik nog een appel.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:51:57 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95899368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kom maar op dan :P.
You asked for it.

L: 1 hard broodje boterhamworst, 1 hard broodje kaas, glas jus
T: zo'n dessertbakje kwark
D: 1 1/2 spiesje met gehakballetjes (5 kleintjes) en 1 spiesje met kip, veel Griekse salade, 5 stukjes stokbrood met wisselend smeersel
T: 2 droptoffees, aantal stukjes verse ananas

Voelt als veel.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:11:47 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95900123
ik doe ook mee met een lijstje:
O: havermout, banaan, volle melk
L: 2x volkorenbrood, 2 plakken kipfilet, brie, honing, geroosterde paprikadip -> onder de gril :9 +koffie met volle melk
T: peer, chocola met hazelnoten (4 blokjes), klein bakje magere yoghurt met bevroren frambozen
T: half pint cider (in het four seasons hotel, sjieeeeek *))
D: gnocchi met tomatensaus met gehakt, aubergine, champignon, ui, knoflook en olijven en daarover geraspte mozzarella

Vrij veel gelopen vandaag, vind het wel ok zo denk ik. Ons tripje hebben we maar verplaatst naar een ander weekend, ben het centrum ingegaan om te shoppen maar dat was een beetje deprimerend :') daarna met wat mensen naar een tutanchamun-exhibitie geweest, was best interessant.
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 22:18:44 #243
70532 loveli
N
pi_95900421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh en de outlet van Zardonni is dus een heeeele goeie tip!
(8>
crap in = crap out
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:19:24 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95900447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef loveli het volgende:

[..]

(8>
^O^.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 22:19:36 #245
70532 loveli
N
pi_95900457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Merel het volgende:
Maak dan gewoon even een foto Vik! :P

Ben ik de enige die lamlendig wordt van dit weer? Ik krijg geen hap door m'n keel, kan mezelf nergens toe zetten en ben bloedchagrijnig. 's Ochtends en 's avonds vind ik het heerlijk, maar zo overdag ga ik liever in een iglo zitten.
Oi, ik heb de hele dag in een iglo gezeten, maar wilde eigenlijk liever naar buiten.
crap in = crap out
pi_95900930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

You asked for it.

L: 1 hard broodje boterhamworst, 1 hard broodje kaas, glas jus
T: zo'n dessertbakje kwark
D: 1 1/2 spiesje met gehakballetjes (5 kleintjes) en 1 spiesje met kip, veel Griekse salade, 5 stukjes stokbrood met wisselend smeersel
T: 2 droptoffees, aantal stukjes verse ananas

Voelt als veel.
Dit vind ik nog een redelijk lijstje eigenlijk :)
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 22:38:55 #247
70532 loveli
N
pi_95901219
Hij is vandaag beter dan de mijne!
crap in = crap out
pi_95901255
Lijstje
O: dubbele zelfgemaakte boterham hagelslag
L: 2 zelfgemaakte boterhammen met forel en sla
D: zelfgemaakte tagliatelle met olijventapenade, lamsbout uit de oven, snijbonen, rosé
T: danio kokos lime
T: mininepsolero
pi_95901705
Lijstje
o - kwark met havermout, banaan en frambozen
l - dubbele cracker met philadelphia, tomaat, komkommer, rucola en verse basilicum
t - plak ontbijtboek
t - appel
d- zelfgemaakte kleine hamburger, lamsworstje, groentespies met courgette, paprika, ui en cherry-tomaatje met tzatziki en daarbij een salade van rucola, tomaat, komkommer, zongedroogde tomaatjes, feta :9
t - paaseitje

Vind het een prima lijstje!

Vanochtend maten gemeten:
Kuit: van 39 --> 37,5
Dij: van 60,5 --> 58,5
Heup: van 103 --> 100,5
Taille: altijd rond de 65

Best oke, mijn heupen krijg ik ook niet veel dunner ivm bot, maar ik wil mijn benen graag iets strakker! Ik ging broeken passen (niet 1 paste uiteraard) en zag heel veel geflubber onder het tl-licht. Iemand een gouden tip?
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:57:18 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95901939
Netjes Anna!
  Vis een optie? zaterdag 23 april 2011 @ 23:00:52 #251
70532 loveli
N
pi_95902065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef anna82 het volgende:
Best oke, mijn heupen krijg ik ook niet veel dunner ivm bot, maar ik wil mijn benen graag iets strakker! Ik ging broeken passen (niet 1 paste uiteraard) en zag heel veel geflubber onder het tl-licht. Iemand een gouden tip?
Sport?
En ontbijtkoek skippen :P

Of een andere lamp.

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 23-04-2011 23:16:31 ]
crap in = crap out
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:29:40 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95903179
eindlijstje:
]O/L: 2 boterhammen beleg, beschiut kaas
T's: appel, peer, druiven, wortels
S: 2 uur wandelen
T's: blokje choco, 2 plakken suikerbrood met boter, sinaasappel
D: sperziebonen, komkommersalade, champignons, ui, paprika, rijst en satesaus
T's cafe noirtjes, hand noten, 450 magere kwark met zoetstof, 6 flesjes bier
pi_95904370
o hai!

Lijstje dan maar:

O: 2 bruine pistoletjes (1 met kaas/ham/tomaat, 1 met pate)
S: 2 uur door het zand baggeren met de motor
T: roggebrood met pindakaas
S: eind motorrijden met nog wat zandpaden
L: een broodje met een soort knoflookworst
T: 3 bier
D: bbq met 1 sate, 1 worst, 1 biefstuk met een beetje stokbrood en patatjes en sla
T: nog wat bier, whisky en vers gerookte zalm O+
Ja doei.
pi_95905781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zal ik maar geen commentaar leveren vandaag? :P.
Het is weekend ;)
pi_95906022
Nieuwe schoenen euhh het zijn net pantoffels O+ gekocht!

http://www.assem.nl/schoe(...)upe/25750/1515.34.8/
En deze slippers O+

http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A2_A29_991132/

Geen plaatjes van te vinden :|W

[ Bericht 9% gewijzigd door Ml-etje op 24-04-2011 00:56:16 ]
pi_95906591
Ik zit @ boerderij bij mijn ouders. Mijn ouders zijn er niet ;) wel super fijn! Nu lekker de vuurkorf aan...
pi_95909755
O hai! Gister teruggekomen van vakantie O+ ! Jetlag valt mee, maar wel wat vroeg wakker op deze 1e paasdag...
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 24 april 2011 @ 07:51:12 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95909873
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 07:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai! Gister teruggekomen van vakantie O+ ! Jetlag valt mee, maar wel wat vroeg wakker op deze 1e paasdag...
Wb Phaidra! Fijn dat je veilig teruggekeerd bent :).

Goedemorgen! Pff, ik heb spierpijn in m'n kuiten :?. Zal ik nu wel gaan hardlopen straks of zal ik dat uitstellen tot morgen?
Niet meer actief op Fok!
pi_95910025
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef progje het volgende:
Ik zit @ boerderij bij mijn ouders. Mijn ouders zijn er niet ;) wel super fijn! Nu lekker de vuurkorf aan...
Vuurkorf O+ lekker is dat hé, wij hebben de bbq opgestookt :@

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 07:14 schreef Phaidra het volgende:
:W hoe is het geweest?!

Onzalig pasen :( een wekker die om 8 uur gaat :N
pi_95910082
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vuurkorf O+ lekker is dat hé, wij hebben de bbq opgestookt :@

[..]

:W hoe is het geweest?!

Onzalig pasen :( een wekker die om 8 uur gaat :N
Het was echt geweldig! Ik kan Peru zeker aanbevelen als vakantieland :Y . Prachtige natuur, afwisselende landschappen, heerlijk eten en vriendelijke mensen. Het is wel handig om wat Spaans te spreken, Engels is lang niet overal bruikbaar.

Straks een grove selectie maken uit de foto's O+ !

Ik ben ook afgevallen, al zie ik dat na de vliegreis en gister begonnen ongesteldheid nog niet terug op de weegschaal :') . Maar er zijn sowieso cm. af.
Moet je werken vandaag?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95910123
O+ Paasbrood

O+ Schoonouders die boodschappen voor je doen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95910177
Welkom terug Phaidra! Fijn is dat idd als er boodschappen zijn gedaan als je terug komt van vakantie.

Vik, ik zou gewoon gaan hardlopen, maar wel heel rustig beginnen om op te warmen. :)

Ik ben duf vandaag. En gisteravond was ik zo moe, dat ik om 10 uur naar bed ben gegaan. :{
Het goede nieuws is: nog maar 8 dagen!
Doe wat je niet durft.
  zondag 24 april 2011 @ 08:49:37 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95910199
Ik ga toch maar gewoon morgen, want ik heb geen zin om Sjaak Afhaak te zijn. Snap ook niet echt waar die spierpijn ineens vandaan komt. Zoveel heb ik ook weer niet gelopen. Of zou het aan het schoeisel (teenslippers) liggen?
Niet meer actief op Fok!
pi_95910271
Ik heb volgens mij spierpijn in m'n kuit door de enorme muggenbulten op mijn been :') .

Ik wil morgen ook weer eens proberen hard te lopen. Ik heb goede hoop dat mijn scheenbeen zich goed houdt. Totaal geen last van gehad daar met wandelen! En nog maar gebruik maken van de extra rode bloedlichaampjes door het verblijf op hoogte (hoelang merk je dat effect??).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95910278
Welkom terug, Phaidra!

Ik zou gister alleen even een hapje eten met die collega/vriend van me, maar dat werd hapje eten, daarna op een ander terras bier en tequila drinken, en vervolgens nog urenlang dansen. O+. Tof, maar waarom ben ik alweer twee uren wakker? ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 24 april 2011 @ 09:00:52 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95910302
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, Phaidra!

Ik zou gister alleen even een hapje eten met die collega/vriend van me, maar dat werd hapje eten, daarna op een ander terras bier en tequila drinken, en vervolgens nog urenlang dansen. O+. Tof, maar waarom ben ik alweer twee uren wakker? ;( .
Omdat dat je ritme is? :P.

Ik heb ruk geslapen vannacht (had het zomerdekbed eraf gegooid en dat bleek toch iets te enthousiast), maar toch was ik ook om 7:45 alweer klaarwakker.
Niet meer actief op Fok!
pi_95910449
wb Phaidra :) je komt in elk geval niet gelijk in de kou hier, dat scheelt ;)
pi_95910528
Goeiemorgen! / Fijn pasen!
Wb phaidra, klinkt super!

Zo ontbijtje maken, dan rennen met lief, en vanmiddag naar mn broer, gaan we samen met pa eten.
pi_95910562
Welkom terug Phaidra!!

En vrolijck pasen iedereen :)

Nu broodjes smeren voor onderweg naar de schoonfamilie!

Oh Vik, ik heb ook last van mijn spieren van het slipperen.
  zondag 24 april 2011 @ 09:27:24 #270
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95910576
Mooie taille Anna! O+
pi_95910609
Ik heb ooit nog wel eens hielspoor opgelopen door te lang op teenslippers te lopen. Dat was vrij vervelend hardlopen. Nouja, het hardlopen ging wel, daarna liep ik alleen de hele dag te strompelen. -O-
Doe wat je niet durft.
  zondag 24 april 2011 @ 09:32:41 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95910642
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ooit nog wel eens hielspoor opgelopen door te lang op teenslippers te lopen. Dat was vrij vervelend hardlopen. Nouja, het hardlopen ging wel, daarna liep ik alleen de hele dag te strompelen.
:o ik ga voortaan alleen nog maar naar het strand op die dingen! Het was ook niet de bedoeling dat ik op deze slippers naar Delft zou gaan, maar ja, we gingen snel weg en ik kijk dan niet naar beneden naar het schoeisel dat ik aan heb :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 april 2011 @ 09:33:51 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95910651
Gisteren voor de gein even Crocs aan gehad bij Bristol (die zijn uit hè, ik zie ze iig nooit meer). Echt afzichtelijk :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95910689
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o ik ga voortaan alleen nog maar naar het strand op die dingen! Het was ook niet de bedoeling dat ik op deze slippers naar Delft zou gaan, maar ja, we gingen snel weg en ik kijk dan niet naar beneden naar het schoeisel dat ik aan heb :').
Dat was volgens mij ook 2 uur door de stad wandelen op cheap ass teenslippers. Doe ik dus ook nooit meer. :D Tegenwoordig doe ik fatsoenlijke slippers aan. Of Birkenstocks ofzo. De niet lelijke variant dan. B-)
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren voor de gein even Crocs aan gehad bij Bristol (die zijn uit hè, ik zie ze iig nooit meer). Echt afzichtelijk :').
In Rotterdam zit nog een Crocs winkel! Alhoewel het daar volgens mij nooit echt druk is. :P
Doe wat je niet durft.
pi_95910704
Daarom slippers met een extra bandje ^O^

Rembo & Rembo was net weer bij villa achterwerk :')
  zondag 24 april 2011 @ 09:38:47 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95910712
Bristol had ook Birkenstocks in de aanbieding :'). Ook al afzichtelijk _O-.

En ik heb gisteren dus sandalen gekocht, maar toen ik thuis kwam vond ik ze al niet mooi meer :'). Ze passen ook nog eens nergens bij. Gelukkig waren ze maar 9 euro :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95910763
Welkom terug Phaidra!
pi_95910889
Wb Phaidra :)

VROLIJK PASEN! oO< oO< oO<
  zondag 24 april 2011 @ 09:56:35 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95910940
Phaidra, WB!

Wij gaan zo op de fiets naar de sauna, de hele dag relaxen, eten, drinken *O*

Ondanks de schransdag van vrijdag en dankzij balansdag van gisteren, is mijn gewicht gelijk gebleven.

Vandaag lunchbuffet, dinerbuffet, de hele dag smooties, verse jus en gebakjes in handbereik.. Denk dat het niet goed komt :')
  zondag 24 april 2011 @ 10:18:58 #280
331 Merel
Be here now.
pi_95911340
Wat een leuke manier om Pasen door te brengen Uniek!

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Phaidra :)

Ik zit weer eens op m'n dakterras, ben zo blij met dit huis O+ Nu in de ochtend wat zon meepakken, vanmiddag als ik het niet meer uit te houden vind misschien even langs werk om wat nuttigs te doen, want m'n fiets staat daar nog en dan kan ik als het wat koeler is een uurtje naar huis fietsen. Morgenavond alleen eten met familie, verder niks speciaals voor Pasen en ik vind het prima :)
pi_95911377
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra, WB!

Wij gaan zo op de fiets naar de sauna, de hele dag relaxen, eten, drinken *O*

Ondanks de schransdag van vrijdag en dankzij balansdag van gisteren, is mijn gewicht gelijk gebleven.

Vandaag lunchbuffet, dinerbuffet, de hele dag smooties, verse jus en gebakjes in handbereik.. Denk dat het niet goed komt :')
Wat een heerlijke manier om eerste paasdag door te brengen. Lekker veel eten ook :) Veel plezier!
  zondag 24 april 2011 @ 10:23:24 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95911432
Wij gaan straks dus naar het strand. Zo'n zin in. Nieuwe bikini aan, boeken mee O+. En daarna naar Scream 4 en daarna ws pannenkoeken eten :'). Morgen ga ik weer naar het strand en 's avonds eens op de kermis kijken, denk ik en een suikerspin scoren :@

Oh en mijn benen voelen zo lekker stevig aan door al dat hardlopen O+. Nu m'n buik nog :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 april 2011 @ 10:26:35 #283
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95911486
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga toch maar gewoon morgen, want ik heb geen zin om Sjaak Afhaak te zijn. Snap ook niet echt waar die spierpijn ineens vandaan komt. Zoveel heb ik ook weer niet gelopen. Of zou het aan het schoeisel (teenslippers) liggen?
Als je pas morgen gaat ben je toch ook sjaak afhaak nu? :P of op zn minst sjaak uitstel :+
Ik ga zo wel een stukje hardlopen! maar eerst even wachten tot de vaatwasser klaar is (fijn zo'n huisgenote die hem dan niet 's avonds even aanzet :') ) en dan ontbijten en dan nog laten zakken dus dat duurt nog wel even :O

ik voel me heel on-pasig trouwens vandaag, ik wil ook paasbrunchen en paasstol en paasseieren O+ maar ja.
pi_95911559
Even snel :W vanuit de trein naar stockholm. Gezellig weekeind, maar ik post geen lijstje. Gisteren wel 16 km gewandeld, dat wel..
  zondag 24 april 2011 @ 10:31:38 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95911560
Nee, onder Sjaak Afhaak versta ik halverwege afhaken. En daar heb ik een bloedhekel aan :'). De spierpijn is nog erger geworden, dus ik doe er goed aan niet te gaan :).

Beter Sjaak Uitstel idd :+. Heb er iig een goeie reden voor ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_95911583
Sjaak Afhaak, Toos Werkeloos
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat is dat toch een huiveringwekkend middenstandsrijm.

Geniet van het prachtig paasweer vandaag!
Langzamerhand overweeg ik regendansen te gaan instuderen, het wordt wel erg droog allemaal..
pi_95911946
Hmm. Ook poging 2 om op te staan verloopt niet geheel succesvol. :').
pi_95912358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef Merel het volgende:

Ja, daar ben ik een aantal topics geleden ook voor gevallen. Maar ik eet ze nu echt als chips, het is verraderlijk spul!
  zondag 24 april 2011 @ 11:22:49 #289
331 Merel
Be here now.
pi_95912745
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik een aantal topics geleden ook voor gevallen. Maar ik eet ze nu echt als chips, het is verraderlijk spul!
Ik zou ook niet weten wat ik erop moet smeren eigenlijk :P
  zondag 24 april 2011 @ 11:25:34 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95912821
Lijstje:

O: havermout
S: niet hardlopen :P
T: banaan
T: raketijsje
T: twee geroosterde boterhammen met meuk, glaasje smoothie
L: zie T hierboven
D: pannenkoeken of maaltijdsalade
T: blikje cola (alleen als ik ernaar snak, anders niet :P)
T: sinaasappel
S: buikspieroefeningen (die doe ik getrouw om de dag, verbaas me echt over de discipline die ik tegenwoordig heb om dingen gewoon te doen! :o)

Ik vind het wel een OK lijstje voor een paaszondag :).

En ik ben blij dat ik nu gewoon cola kan drinken als ik er echt zin in heb! Zo lekker als je enorm dorstig thuis komt en er staat dan een ijskoud colaatje in de koelkast :9~.

[ Bericht 19% gewijzigd door Viking84 op 24-04-2011 11:30:36 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_95912913
Haaaai!

Druk gehad de laatste week; heb ik veel gemist?
pi_95912952
Ik wil later echt het huis van mijn ouders kopen, wat is het toch heerlijk hier. O+
  zondag 24 april 2011 @ 11:33:21 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95912996
Okee, dat was iets teveel rosé :')

brakkkkkkkkkkkk
pi_95913163

O+ O+ O+

Die ga ik zo bestellen *O*
  zondag 24 april 2011 @ 11:40:03 #295
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95913178
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat was volgens mij ook 2 uur door de stad wandelen op cheap ass teenslippers. Doe ik dus ook nooit meer. :D Tegenwoordig doe ik fatsoenlijke slippers aan. Of Birkenstocks ofzo. De niet lelijke variant dan. B-)

[..]

In Rotterdam zit nog een Crocs winkel! Alhoewel het daar volgens mij nooit echt druk is. :P
mijn moeder heeft haar hielspoor opglopen op Birkenstocks :X die zijn al te plat eigenlijk. de podoloog zei dat vrouwen boven de dertig eigenlijk niet meer op birkenstocks kunnen lopen.

ik ben nog geen dertig, denk ik dan maar, want ik vind t voetbed wel prettig.
Kwak
  zondag 24 april 2011 @ 11:43:16 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95913281
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+

O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 april 2011 @ 11:44:13 #297
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95913320
o en hai! solo zingen ging goed gisteren. mn eerste "betaalde" klus (vvv bon van 20E :P ) *O*

welcome back Phaidra!

verder een relaxt weekand, gisteren nog 4 uur aan mn proefschrift gezeten. ben op pagina 100 van de 190 *O* met editen en nakijken enzo. Jeuj!
Kwak
  zondag 24 april 2011 @ 11:47:25 #298
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95913427
oeh, ik doe dit jurkje aan vandaag :) het zijn hele lieve kleine bloemetjes, maar dat zie je op de foto nauwelijks. donkerblauw met koraal wit en groen.
Kwak
pi_95913842
Coco en Kwak wat een leuke jurkjes!! O+
pi_95913970
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+

Oeh, tof. O+.
  zondag 24 april 2011 @ 12:37:09 #301
331 Merel
Be here now.
pi_95914698
Leuke jurkjes! O+ Ik vind kleding superlastig met dit weer. Jurkjes zijn mooi, maar dan gaan m'n bovenbenen zo plakken en schuren :@ En alles wat wel relaxed is, staat weer zo lomp.

Zo zie ik ook heel erg op tegen een bruiloft deze zomer in Italië. Het is dan superwarm en ik moet ik een nette outfit de hele dag op een grasveld zonder schaduw rondpuffen. Help :')

Oh help, nou gooi ik deze dicht, maar ik zit in de text only dus hoe krijg ik nou een nieuw topic in de reeks?? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')