Sport?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef anna82 het volgende:
Best oke, mijn heupen krijg ik ook niet veel dunner ivm bot, maar ik wil mijn benen graag iets strakker! Ik ging broeken passen (niet 1 paste uiteraard) en zag heel veel geflubber onder het tl-licht. Iemand een gouden tip?
Het is weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal ik maar geen commentaar leveren vandaag?.
Wb Phaidra! Fijn dat je veilig teruggekeerd bentquote:Op zondag 24 april 2011 07:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai! Gister teruggekomen van vakantie! Jetlag valt mee, maar wel wat vroeg wakker op deze 1e paasdag...
Vuurkorfquote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef progje het volgende:
Ik zit @ boerderij bij mijn ouders. Mijn ouders zijn er nietwel super fijn! Nu lekker de vuurkorf aan...
quote:Op zondag 24 april 2011 07:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai! Gister teruggekomen van vakantie! Jetlag valt mee, maar wel wat vroeg wakker op deze 1e paasdag...
Het was echt geweldig! Ik kan Peru zeker aanbevelen als vakantielandquote:Op zondag 24 april 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vuurkorflekker is dat hé, wij hebben de bbq opgestookt
[..]
hoe is het geweest?!
Onzalig paseneen wekker die om 8 uur gaat
Omdat dat je ritme is?quote:Op zondag 24 april 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, Phaidra!
Ik zou gister alleen even een hapje eten met die collega/vriend van me, maar dat werd hapje eten, daarna op een ander terras bier en tequila drinken, en vervolgens nog urenlang dansen.. Tof, maar waarom ben ik alweer twee uren wakker?
.
quote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ooit nog wel eens hielspoor opgelopen door te lang op teenslippers te lopen. Dat was vrij vervelend hardlopen. Nouja, het hardlopen ging wel, daarna liep ik alleen de hele dag te strompelen.
Dat was volgens mij ook 2 uur door de stad wandelen op cheap ass teenslippers. Doe ik dus ook nooit meer.quote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ga voortaan alleen nog maar naar het strand op die dingen! Het was ook niet de bedoeling dat ik op deze slippers naar Delft zou gaan, maar ja, we gingen snel weg en ik kijk dan niet naar beneden naar het schoeisel dat ik aan heb
.
In Rotterdam zit nog een Crocs winkel! Alhoewel het daar volgens mij nooit echt druk is.quote:Op zondag 24 april 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren voor de gein even Crocs aan gehad bij Bristol (die zijn uit hè, ik zie ze iig nooit meer). Echt afzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |