Neejoh, gewoon met Bus Eireann.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Blurred86 het volgende:
http://rainbowhostel.net/ dit ziet er ook wel tof uit vind ik, zo schattig, en die locatiemaar weer lastig te bereiken met ov
Succes morgen! En slaapze.quote:
quote:
Dat ja!quote:
Vriendje en ik zijn allebei een 22e jarigquote:
Kanker is erger dan diabetes, maar ik hoef het allebei niet. Tuurlijk is elke dag mac eten slecht, maar dat maakt jouw lijstjes niet beter. En dat slecht eten geldt niet voor 60% van de NL bevolking, maar voor 95% ervan. Dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.
XM is zich er ook wel van bewust, maar ze ziet het makkelijker aan lijstjes van anderen dan aan haar eigen lijstjes. Net als jij, denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef Rituals het volgende:
Ik twijfel soms ook of ik dat soort dingen moest posten, want ik begrijp dat het wat tegenstrijdig overkomt. Het verschil is echter dat ik me ervan bewust ben en XM niet (wat het overigens absoluut niet minder erg maakt).
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Supermarkten zijn dicht! Stom!
Eens over XM lijstjes, al was dat al bekend geloof ik. Je bent veels te calvinistisch voor jezelf. Met lijden kom je heus niet in de hemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik heb de ochtendkoffie ingeruild voor ochtendthee en het bevalt me bést.quote:
Feli! En, dat blijft een lekker gevoel als je dat weer op je rekening ziet staan!quote:
Succes! ik ga al bijna huilen als ik denk aan bikini's passen in tl-verlichte, krappe, verhitte, met niets verhullende spiegels bewandde paskamertjes. Maar veel plezier he!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Eerste salaris is.
Goedemorgen. Ik heb geen salaris, maar ik ga zo wel bikinishoppen
.
Ik hoop alleen maar dat ik een bovenstukje vind waar mijn vriendinnetjes in passenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Succes! ik ga al bijna huilen als ik denk aan bikini's passen in tl-verlichte, krappe, verhitte, met niets verhullende spiegels bewandde paskamertjes. Maar veel plezier he!
Later ben je er blij mee! Je werkgever betaalt ws de andere helft (dus ook 300!). Ik en mijn wg betalen een peuleschil en dat is precies wat ik ervan kan eten als ik straks, op mijn 70e, met pensioen ga.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, vriendje is er. Misschien donderdag
300 euro pensioen btw *frons*
Ik drink nu 's ochtend 1 kop thee, overdag 1 a 1,5 kop koffie uit de cafetiere en 's avonds 1 espresso. Vrijdag/zaterdag sla ik de cafetiere vaak over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:52 schreef loveli het volgende:
Thee is eigenlijk wel beter. Hoewel caffeine ook een paar goede eigenschappen heeft.
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Later ben je er blij mee! Je werkgever betaalt ws de andere helft (dus ook 300!). Ik en mijn wg betalen een peuleschil en dat is precies wat ik ervan kan eten als ik straks, op mijn 70e, met pensioen ga.
Ook met wat voor idioten er met het geld bezig gaan, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..
En indexering, en de hoogte van je middenloon dan wel eindloon, plus of je in een midden- of eindloonregeling valt. Het is géén spaarpot waar jij inlegt en je je eigen inleg (met rente) terugkrijgt!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ook met wat voor idioten er met het geld bezig gaan, toch?
Het is niet meer de standaard, maar daarmee is het natuurlijk niet afgeschaftquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eindloon is volgens mij al een aantal jaren terug afgeschaft. Middenloon is de standaard tegenwoordig.
Het duurde even voordat ik doorhad wat je bedoelde met je vriendinnetjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat ik een bovenstukje vind waar mijn vriendinnetjes in passen![]()
.
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad wat je bedoelde met je vriendinnetjes![]()
.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is niet meer de standaard, maar daarmee is het natuurlijk niet afgeschaft.
Mijn pietje had zich indertijd laten vangen door in een bijna leeg zakje kikkererwten te kruipenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:51 schreef Syrena het volgende:
De drie nieuwe vallen vol pindakaas staan er natuurlijk gewoon nog. Straks maar witte chocopasta indoen, als ze toch zo dol zijn op melk
Nee joh, mijn voorgevel zelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
In haar buste grabbelende lesbiënnes, natuurlijk!
Ik denk dat Puff's geld in een potje gaat voor een gegarandeerde uitkering (zoals die nu nog bestaan). Het is aan het pensioenfonds om dusdanig te beleggen dat de uitkering daadwerkelijk gegarandeerd is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De hoogte van de uitkering heeft niet per se veel te maken met de hoogte van de inleg..
Leuk!quote:
Kittens zijn heel leuk en schattig, maar intussen zitten de asiels wel vol... Vind je dat geen bezwaar? (ik persoonlijk wel nml)quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef Swietje het volgende:
Ze zijn vannacht geboren dus ik durf moeders nog niet met een camera lastig te vallen.. Maar ze zijn leuk en lief en aaahw
Dat heeft ook voordelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is niet zo druk. Daar was ik al bang voor...
Waar ben je allemaal geweest? En wat is je budget? :-Oquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Niet geslaagd. Zowat alles was cup c. Weet iemand nog een leuke (web)winkel waar ze (ook) grote maten verkopen?
Wil je per se een bikinitopje met beugel en/of voorvorm? Ik heb namelijk ook een grote cup (volgens mij BH-maat, zelf vind ik van nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben bij sportzaken geweest. En bij C&A (
), WE en Hunkemöller. Mja m'n budget. Ik vrees dat ik toch wel tussen de 60 en de 100 euro uit ga komen in de praktijk.
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wil je per se een bikinitopje met beugel en/of voorvorm? Ik heb namelijk ook een grote cup (volgens mij BH-maat, zelf vind ik van niet) en ik heb gewoon zo'n goedkope H&M-triangel-bikini voor nog geen ¤15,-.
De triangelbikini die ik heb werkt niet met cups maar met maat 36/38/40 etc. Hoe groter de maat, hoe groter de cup (qua omvang maakt het niets uit, want je legt er toch een knoopje in). Ik heb qua shirtjes maat 34/36, maar heb van die bikini maat 40 genomen zodat de cup groot genoeg was. Ik zie op de site dat ze gaan tot maat 44, misschien dat die je voorgevel enigszins bedekt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.
Ik heb trouwens cup G. Dat is wel groter dan wat de meeste winkels/sites groot noemen (D of hooguit E)
Senseoquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
Ik drink nu 's ochtend 1 kop thee, overdag 1 a 1,5 kop koffie uit de cafetiere en 's avonds 1 espresso. Vrijdag/zaterdag sla ik de cafetiere vaak over.
Wat voor koffie drink jij?
Je zou nog wat Lingeriewinkels kunnen proberen. De echte lingeriewinkels dus, geen hunkemöller.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil iets wat m'n voorgevel enigszins bedekt. Ik doe er geen gekke dingen mee, alleen maar op het strand liggen en als het wat warmer is het zand van me afspoelen in de zee.
Ik heb trouwens cup G. Dat is wel groter dan wat de meeste winkels/sites groot noemen (D of hooguit E)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Als ik jou was zou ik naar delft (fietsen) vanmiddag!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Farfallina had ik idd al ontdekt en meer websites. Zelf even googlen levert ook al aardig wat op! Thanks!
. Even langs een fysieke winkel gaan is het prettigst. Dan weet je zeker dat het ook echt past!
We gaan nu naar Delftquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik naar delft (fietsen) vanmiddag!
U riep? Jammer dat ik moet werken. Yoghurtijs - aanrader.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zit ook een heel goede ijsjestent in Delft!
Van Bokhoven, aan de Boterbrug.![]()
Succes!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
U riep? Jammer dat ik moet werken. Yoghurtijs - aanrader.
Nou, ik weet wel wat ik ga doen als ik weer gewoon kan lopen enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Jee geslaagd bij zardonnivoor maar 40 euro. Mooi spul hebben ze daar zeg. Als ik weer een nieuwe bh moet ga ik daar ook heen.
Nee die bleef buiten. Nu weer naar den haag, nog even om nw slippers kijkenquote:
Jullie zijn echt zo'n stelletjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee die bleef buiten. Nu weer naar den haag, nog even om nw slippers kijken
Duvel was slank-salade, aardbeien en ananas kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo thuis. Spullen in Scheveningen uit de auto gemikt, dus de rest van de paasdagen hoeven we niet met die zooi rond te rijden.weekend
Alleen is Duvel foetsie.Geen idee waar ie is.
Ja daagquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Merel het volgende:
We willen natuurlijk een foto dat je 'm aan hebt Vik
Bier!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik krijg altijd enorme honger van dit weer. Èn trek in wijn en bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |