ojeequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. die foto willen we nu natuurlijk ook wel zien progje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Te weinig is heel ongezond. Te weinig is véél ongezonder dan te veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te weinig, soit. Maar 'vreselijk ongezond'? Iemand die dagelijks bij de Mac eet, luncht met een rol koekjes en ontbijt met cola, dat zou ik eerder als vreselijk ongezond definiëren. Alleen omdat ik geen kilo's groente eet, eet ik te slecht? Dan eet 60% van de Nederlandse bevolking te slecht. Als het niet meer is.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef progje het volgende:
[..]
ojeeDat is te zien idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
Leuk!. Ik ga morgen voor het eerst in 9 jaar ofzo een bikini kopen!
. Als ik slaag dan
.
Niet meer actief op Fok!
[..]
ojeeNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
[..]
ojeeGibson?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
[..]
ojeeNice! Fraaie benen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag geen bhik had hem na het douchen ff snel aangetrokken
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dit!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
ProgjeIk vind het ook niet gek staan zonder bh hoor!
Leuk jurkje!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef sigme het volgende:
Aan mijn lijst is toegevoegd:
• 1 literblik sperziebonen met 1 blik tonijn in olie
*burp*
Gewoon eten??quote:
Het jouwe wel maar ik ben niet zo van het blikvoerquote:
Te lang laten zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef progje het volgende:
ik had vanavond een peel off masker op gedaan en heb het er net afgehaald, maar dat was best een beetje pijnlijk
Ja ik denk wel iets van 5 minuten te lang ja... was de tijd weer eens vergetenquote:
nee die maskers horen pijn te doen volgensmijquote:
Autsch! Nou, verzachtende crème erop!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef progje het volgende:
[..]
Ja ik denk wel iets van 5 minuten te lang ja... was de tijd weer eens vergeten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Autsch! Nou, verzachtende crème erop!
dat is wel balen zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eigenlijk morgen met mijn huisgenote een tripje maken binnen Ierland nu we een paar dagen vrij hebben, maar het wordt een beetje lastig zo kort dag denk ik. Ben nu een beetje rond aan het kijken voor hostels etc en ik wil naar hier http://www.sleepzone.ie/About_Sleepzone_Connemara/Default.87.html maar dat is dus echt niet te doen met openbaar vervoeralle gave dingen zijn in the middle of nowhere.
Autootje huren geen optie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eigenlijk morgen met mijn huisgenote een tripje maken binnen Ierland nu we een paar dagen vrij hebben, maar het wordt een beetje lastig zo kort dag denk ik. Ben nu een beetje rond aan het kijken voor hostels etc en ik wil naar hier http://www.sleepzone.ie/About_Sleepzone_Connemara/Default.87.html maar dat is dus echt niet te doen met openbaar vervoeralle gave dingen zijn in the middle of nowhere.
Welke kant wil je op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
Galway/connemara, die richting. dat was het oorspronkelijke plan iig, maar eigenlijk staan we wel voor alles openquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Welke kant wil je op?
En heb je al op Hostelbookers en Hostelworld gekeken?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik moet echt gaan slapen, ik las 'Hostelhookers'![]()
. En er schoot ook nog écht ff een split second door m'n hoofd: "jemig, wat moet ze dáár nou
".
!
Hihi dat heb ik dus ook echt een paar keer gehad.. ernstig komischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens, je went heel snel aan het rijden aan de verkeerde kant.
Ok, je doet soms per ongeluk je ruitenwisser aan als je je richtingaanwijzer aan wilt doen, maar dat hoort erbij. Ik heb jaren terug in Nieuw Zeeland een paar dagen gereden en dat viel heel erg mee.![]()
En sowieso rijden ze in Ierland volgens mij niet echt als idioten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |