Wat een heerlijke manier om eerste paasdag door te brengen. Lekker veel eten ookquote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra, WB!
Wij gaan zo op de fiets naar de sauna, de hele dag relaxen, eten, drinken
Ondanks de schransdag van vrijdag en dankzij balansdag van gisteren, is mijn gewicht gelijk gebleven.
Vandaag lunchbuffet, dinerbuffet, de hele dag smooties, verse jus en gebakjes in handbereik.. Denk dat het niet goed komt
Als je pas morgen gaat ben je toch ook sjaak afhaak nu?quote:Op zondag 24 april 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga toch maar gewoon morgen, want ik heb geen zin om Sjaak Afhaak te zijn. Snap ook niet echt waar die spierpijn ineens vandaan komt. Zoveel heb ik ook weer niet gelopen. Of zou het aan het schoeisel (teenslippers) liggen?
Ja, daar ben ik een aantal topics geleden ook voor gevallen. Maar ik eet ze nu echt als chips, het is verraderlijk spul!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb die Wasa rozemarijncrackers gekocht die Co aanraadde. Echt belachelijk lekker![]()
Ik zou ook niet weten wat ik erop moet smeren eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik een aantal topics geleden ook voor gevallen. Maar ik eet ze nu echt als chips, het is verraderlijk spul!
mijn moeder heeft haar hielspoor opglopen op Birkenstocksquote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook 2 uur door de stad wandelen op cheap ass teenslippers. Doe ik dus ook nooit meer.Tegenwoordig doe ik fatsoenlijke slippers aan. Of Birkenstocks ofzo. De niet lelijke variant dan.
[..]
In Rotterdam zit nog een Crocs winkel! Alhoewel het daar volgens mij nooit echt druk is.
quote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik zo bestellen
Oeh, tof.quote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik zo bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |