quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
ben ik de enige die vindt dat flip weinig meerwaarde geeft aan het programma?
Die opmerking van mo zegt alles over haarzelf...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
@dakotamu: ik hoorde sharon net zeggen dat ze om een boek over het opvoeden van puppy's heeft gevraagd, omdat ze onzeker is.
En mo zegt dat flip helemaal stuk zou gaan als jo gekust zou worden door een london knight. Want iedereen is ziekelijk jaloers.
beetje laat.. had ze direct om moeten vragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
@dakotamu: ik hoorde sharon net zeggen dat ze om een boek over het opvoeden van puppy's heeft gevraagd, omdat ze onzeker is.
Het is een pup? Die (correct me if i am wrong??) niet alleen gelaten mocht worden bij het zwembad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is toch niet erg! Jeetje wat kunnen jullie doordrammen!
Yep. En Jo zit daar bij de gratie van mama.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef afca_oc het volgende:
flip leeft bij de gratie van jo in secret story, zonder haar is hij helemaal niks
jo der hondjequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
slomme diender met 1 keer in 3 dagen een humoristische opmerking. Verder heel kleurloos
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrolquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef afca_oc het volgende:
flip leeft bij de gratie van jo in secret story, zonder haar is hij helemaal niks
Op zich is zoiets te verwachten, bij alle BB's was dit ook het geval, daarom zou het leuk zijn als de oud-bewoners weer hun intrede maken in het huis de laatste week net als bij BB06quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben bang dat de laatste weken van ss errug saai zullen zijn ,had er echt wat meer van verwacht !!
hij was kleurloos van af het begin, beetje jo d'r kont kussen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrol
ook, maar jo leeft idd bij de gratie van mamajoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrol
Nee. Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
ben ik de enige die vindt dat flip weinig meerwaarde geeft aan het programma?
op geer, karim en sharon na hebben ze allemaal geen persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ook, maar jo leeft idd bij de gratie van mamajo
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee. Ben ik het wel mee eens.
Gerard, Karim, Jo en Mo zijn in mijn ogen degene die zelf met initiatieven komen. Sharon en Philip liften mee en haken voornamelijk in op gesprekken en activiteiten van de anderen (Laura deed dat ook).
Thanks. Goed idee om na een week de gebruiksaanwijzing er eens bij te vragen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
En mo zegt dat flip helemaal stuk zou gaan als jo gekust zou worden door een london knight. Want iedereen is ziekelijk jaloers.
start Jo dan zelf wel eens een gesprek????quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee. Ben ik het wel mee eens.
Gerard, Karim, Jo en Mo zijn in mijn ogen degene die zelf met initiatieven komen. Sharon en Philip liften mee en haken voornamelijk in op gesprekken en activiteiten van de anderen (Laura deed dat ook).
Juistquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
op geer, karim en sharon na hebben ze allemaal geen persoonlijkheid.
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
op geer, karim en sharon na hebben ze allemaal geen persoonlijkheid.
Toch wel, die komt vaker met allerhande Joanna acties op de proppen en staat dan in het middelpunt van (camera)aandachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
start Jo dan zelf wel eens een gesprek????
Misschien zou een naaimachine een oplossing zijn, eventueel als ze gevorderd is een overlockmachine.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo kan echt niet zonder kerel zeg. Bah.
Klopt heeft ze het al eerder over gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef knagsje het volgende:
Jo zegt ik heb niks met strippers of hoeren.......1 minuut later zegt ze' ik heb zelf strippers geboekt en is ook wel naar stripsclubs geweest...![]()
Die heeft ze m.i. ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Mo een beetje zielig![]()
en dit keer niet om af te zeiken maar gewoon omdat ze echt anders is dan anderen. Soms lijkt het wel of ze een stoornis heeft.
zelfs mammajo vertelde dat Jo een aardsleugenaar is.......een pathlogische leugenaar dus........mooie reclame voor je dochter hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef bamby het volgende:
[..]
Klopt heeft ze het al eerder over gehad
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?quote:
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
en dit keer niet om af te zeiken maar gewoon omdat ze echt anders is dan anderen. Soms lijkt het wel of ze een stoornis heeft.
Wie zegt dat mensen in dat gehuil trappen? Kerels in haar normale leven liepen allemaal hard bij haar weg, en begrijpelijk, dat mens verstikt je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?
Oh, hangen die borden daar dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"
Over wie heb je het nu?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef knagsje het volgende:
welke man laat zich nou ZO behandelen dor een vrouw?
Heb altijd het idee bij mo dat ze altijd op haar tenen heeft moeten lopen, omdat haar vader hele hoge eisen aan haar heeft gesteld.Weet het natuurlijk niet zeker hou me te goede.Maar daar kan die onzekerheid ook vandaan komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
ik bedoel een echte stoornis. Zouden we het niet genant vinden als we naar een programma keken waarin mensen zitten met MPS en schizofrenie bijvoorbeeld? Nu oordelen we over Mo omdat we haar zien als een normaal persoon maar ik vraag me steeds meer af of ze niet iets mankeert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"
die tekst is van Stichting Pandora en daar kan je stickers en buttons bestellen, aanrader!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kee, dan begrijp ik jequote:
Ik wou het niet zeggen, maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Ytsmi het volgende:
Volgnes mij is ze op een of andere manier bezig zo te weten te komen hoe de bewoners over haar en maik denken
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik bedoel een echte stoornis. Zouden we het niet genant vinden als we naar een programma keken waarin mensen zitten met MPS en schizofrenie bijvoorbeeld? Nu oordelen we over Mo omdat we haar zien als een normaal persoon maar ik vraag me steeds meer af of ze niet iets mankeert.
ja precies ze vond het ook raar dat ze zeggen we zien buiten dit huis wel of het werktquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar.
Alweer op zoek naar bevestifing en verontwaardigt als ze dat niet krijgt. Terwijl flip en jo gewoon realistisch zijn.
Hij gaat niet mee in haar drama en laat zich minder pushen, valt me op.quote:
een minderwaardigheiscomplex komt meer in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerd
ah, dat leidt weer tot leuke semi-ruziesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee in haar drama en laat zich minder pushen, valt me op.
Dat gaat heel goed samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
een minderwaardigheiscomplex komt meer in de buurt
Dit perhaps?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eh, er zijn meer vrouwen die snel huilen en zeker juist na hun 50e. Alleen hoe ze ermee om gaan. De meesten verbergen het of lopen weg. En dan is er nog huilen en huilen. Meerdere, gevoelige mensen schieten snel vol. Eerst dacht ik dat Mo acteerde. Nu heb ik gezien, dat ze misschien toch wel een huilerd is. Zaak is dat ze er anders mee moet leren omgaan, want het vormt anders een belemmering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?
Die googelt zich nu wezenloosquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef knagsje het volgende:
misschien dat de psych nu zijn kans eens grijpt???
Pffquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Rusten en slapen, waarom laten ze het hondje niet slapen overdag, regelmaat en rust is goed voor de ontwikkeling van de pup:
Pups en jonge honden hebben veel behoefte aan regelmaat, rust en slaap. Als ze wakker zijn, doen ze immers niets anders dan zich inspannen. Spelen, onderzoeken, op avontuur te gaan. Pups en jonge honden gaan vaak door totdat ze er letterlijk bij neervallen.
Het is daarom aan te raden om voor een pup een schema te maken met daarin de vaste punten: uitlaten, spelen, eten, rusten, slapen. Een pup die meer dan een half uur in de weer is geweest, is moe.
Een pup hoeft niet aangezet te worden tot topprestaties. Uren lopen is op die leeftijd uit den boze. De maximale tijd is eerder een kwestie van minuten dan van uren voor een pup op die leeftijd. De fokker van uw hond kan u inlichten over welke inspanning op welke leeftijd bij het ras past.
Als u gaat oefenen of trainen met uw pup of jonge hond, kan dat best diverse keren per dag, maar dan niet langer dan vijf à tien minuten achter elkaar.
Bouw de training/opvoeding in in de dagelijkse handelingen bijvoorbeeld: commando "zit" bij het eten geven, bij het omdoen van de lijn, bij de stoeprand voor het oversteken, et cetera.
Naarmate honden ouder worden, hebben ze minder slaap nodig, terwijl de oude hond juist weer meer gaat slapen. Honden die bijzondere inspanningen leveren (sledehonden, jachthonden) zullen na gedane arbeid absoluut rust nodig hebben.
Een hond die dagelijks voldoende vrije beweging krijgt, zal zich in huis rustiger gedragen. Ook na het eten is het tijd voor een dutje. Wild rennen of spelen met een volle maag is niet goed.
Slaapt de hond? Niet storen!
Honden die opgroeien in een drukke, nerveuze of lawaaierige omgeving, lopen eerder de kans onzeker of neurotisch te worden dan honden die evenwichtig opgroeien met voldoende rust en regelmaat.
Monique lijdt waarschijnlijk aan een persoonlijkheidsstoornis, maar wat maakt dat uit? Ik snap alleen niet waarom zij gecast is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
wat maakt dat vehaal over een hond dan uit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat maakt het uit wat Mo is of heeft?
precies, ben het anders nooit eens met je, maar nu welquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat maakt het uit wat Mo is of heeft?
Wat boeit heel secret story nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat maakt dat vehaal over een hond dan uit?
tjah, wat maakt het uit wat de bewoners doen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat boeit heel secret story nu eigenlijk?
Het wilde weer eens spelen met Google om dan vervolgens een lap onzinnige tekst neer te ploffen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners doen wat de programmamakers willen of wat ze zelf willen doen. En de kijkers kijken ernaar als ze het willen zien. Maakt verder niet zoveel uit wat een bewoner echt zou hebben of zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tjah, wat maakt het uit wat de bewoners doen eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners doen wat de programmamakers willen of wat ze zelf willen doen. En de kijkers kijken ernaar als ze het willen zien. Maakt verder niet zoveel uit wat een bewoner echt zou hebben of zijn.
Duidelijk: zij heeft FOK nog niet gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef afca_oc het volgende:
Hoi allemaal!
Nu ik weer terug in Nederland ben, ga ik als eerste natuurlijk knuffelen met mijn familie, vrienden en Alex. Het is heel raar om twee maanden je dierbaren niet te zien, dat viel sinds Alex weg was een stuk zwaarder en ik ga een happy meal halen J Mmm.. lekker.
Ik verwacht dat de achtergebleven musquito's (Karim, Sharon en Gerard) in de finale komen, al denk ik wel dat het nu een drie tegen drie nominatie strijd wordt, dus dat wordt spannend hoe dat gaat uitpakken. Ik vind dat Gerard het spel als beste speelt, ik heb in het begin erg moeten wennen aan zijn spel ideeën. Hij heeft alles goed uitgedacht maar is toch 100% zichzelf en dat vind ik zo mooi aan hem.
Het was best een beetje eng om als eerst in dat grote huis te belanden maar zodra ik uit de Kamer van de Waarheid kwam met Guido voelde ik mij direct op mijn gemak. Ons geheim overigens vond ik zooooo gaaf, tot het moment dat ik er na twee dagen via Joanna achter moest komen dat hij een vriendin had. Dat gaf een hele speciale wending aan ons geheim.
Ik ben trots op hem dat hij zo trouw en vol lof over zijn vriendin sprak. Ik had met niemand anders dit geheim willen delen. Ondanks dat het met Alex natuurlijk veel makkelijker zou zijn. Ik kwam oorspronkelijk in het huis met een ander geheim. Ik ben namelijk dyslectisch, maar die fake relatie was eigenlijk veel leuker om te spelen!
Het is even aftasten maar met Guido en Alex had ik direct een klik waardoor het verblijf makkelijker werd. We zijn vijftien totaal verschillende persoonlijkheden maar allemaal hele fijne mensen om mee te leven! Het terugkomen uit de exit geeft zon kick. De tweede keer voelde extra fijn omdat mijn geheim er toen al uit was! En ik was absoluut nog niet klaar om te gaan dus thanks everybody. Ik ga heel veel missen maar wat ik absoluut niet ga missen is het douchen met bikini en het omkleden met jullie erbijOf het verplicht wakker worden met De Stem en de bouwlampen. Ik ben super blij dat ik deze onwijs gave ervaring mocht meemaken en ik zou het absoluut zo weer doen. Tot bij de liveshow!!!!!!
Hopelijk komt haar voorspelling uit en haar woorden over Gerard zijn wel spot on
daar hebben meer geiten wollen sokken last van héquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij snapt echt het doel van een RLS niet.
Dan vertel je het toch niet, als oprechte interesse je niet aanstaat, mij best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?
hij is niet zo goed snaps, snap dat dan!!! Daarom herhaalt hij zichzelf keer op keer, zeker vaak voor gesloten deur gestaan, terwijl hij zo mooi was gaan zitten,quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?
Jij kunt het vast heel goed uitleggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij snapt echt het doel van een RLS niet.
Nee, domme vragen staan me niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dan vertel je het toch niet, als oprechte interesse je niet aanstaat, mij best.
Snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jij kunt het vast heel goed uitleggen.
Eh dit klopt niet, maar het klopt als je zegt dat het niet uitmaakt wat een bewoner mankeert. Het is grappig om naar te kijken of niet. In dat opzicht zijn we allemaal voyeurs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners doen wat de programmamakers willen of wat ze zelf willen doen. En de kijkers kijken ernaar als ze het willen zien. Maakt verder niet zoveel uit wat een bewoner echt zou hebben of zijn.
Ga je nu de lolbroek uithangen over mij als forum gast in plaats van te cossen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij is niet zo goed snaps, snap dat dan!!! Daarom herhaalt hij zichzelf keer op keer, zeker vaak voor gesloten deur gestaan, terwijl hij zo mooi was gaan zitten,
Uhhh jij begint met je betweterigheid over honden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ga je nu de lolbroek uithangen over mij als forum gast in plaats van te cossen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?
Volgens mij kan het haar niet zo veel schelen wat anderen maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Duidelijk: zij heeft FOK nog niet gelezen
Had ik het tegen jou, of kan de persoon aan wie ik iets vroeg zelf ineens niet reageren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh jij begint met je betweterigheid over honden.
heb meneer niet goedsnaps, op negeer, dus ik reageer op wat anderen zeggen. Kan hij mij een lolbroek vinden altijd beter dan azijnpisser.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh jij begint met je betweterigheid over honden.
Ik imiteer jou, jij bent koning in reageren op dingen die niet voor jou bedoeld zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou, of kan de persoon aan wie ik iets vroeg zelf ineens niet reageren?
Voel je jezelf nu slimmer dan die domme mensen? Nou dan respekt hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
vragen, gesteld door domme mensen dan
Ga je je nu weer verschuilen achter de interpretatie van de letters COS?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ga je nu de lolbroek uithangen over mij als forum gast in plaats van te cossen?
Jezelf beperken tot cossen wil niet lukken vandaag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik imiteer jou, jij bent koning in reageren op dingen die niet voor jou bedoeld zijn
Jawel, ik kan prima cossen. Jij blijkbaar niet en wat betreft snelheid van leren moet je wel op een ZMOK school gezeten hebben vroeger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jezelf beperken tot cossen wil niet lukken vandaag?
door jouw dommigheid zijn anderen altijd slimmer hé, duik nog eens in je LOI cursus.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Voel je jezelf nu slimmer dan die domme mensen? Nou dan respekt hoor.
en dat domme hempje....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even wat reclame voor dr Kleding
Jo: "Irritante kutbroek"
Dat men de hond niet liet slapen en wakker houdt door de dag. Daar had Sharon het namelijk over op de streams. En naar aanleiding daarvan poste ik dat stukje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
alleen een afgekeurde psychiater.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef Dakotamu het volgende:
hondje uitgelaten, nog iets gemist daar?
Hey Mootie, ben je gestopt met volgen van SST?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit een verkapte SC is
Een beetje SC moet kunnen als de streams zeer saai zijn maar dit is meer COUquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit een verkapte SC is
En daar zit echt helemaal niemand op te wachten,... of heb je dat nu nog steeds niet door?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat men de hond niet liet slapen en wakker houdt door de dag. Daar had Sharon het namelijk over op de streams. En naar aanleiding daarvan poste ik dat stukje.
Ik maak mijn huis ook altijd schoon op 12 cm hakken...quote:
Dan kun je wel bij de bovenste plankjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik maak mijn huis ook altijd schoon op 12 cm hakken...
met een ziekelijke vorm van beroepsdeformatie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
alleen een afgekeurde psychiater.....
waar zit niemand op te wachten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En daar zit echt helemaal niemand op te wachten,... of heb je dat nu nog steeds niet door?
Helaas, dan sta ik nog op een krukje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan kun je wel bij de bovenste plankjes
Ja, ik trok de COS niet zo, en dat maakt een RLS voor mij het leukst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey Mootie, ben je gestopt met volgen van SST?
1 of ander slap verhaal van internet geplukt door de psych,... iets wat iedereen die daar interesse in heeft zelf wel kan vinden.quote:
COS? hebben ze die ook? waar is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik trok de COS niet zo, en dat maakt een RLS voor mij het leukst.
Oh oke, wel jammer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik trok de COS niet zo, en dat maakt een RLS voor mij het leukst.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helaas, dan sta ik nog op een krukje.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
COS? hebben ze die ook? waar is dat?
ah ok, dacht ff dat het over commentaar op sharon ging, dat vind ik prima te pruimenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
1 of ander slap verhaal van internet geplukt door de psych,... iets wat iedereen die daar interesse in heeft zelf wel kan vinden.
Kortom: er gebeurt dus nietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh oke, wel jammer.![]()
On topic; Gerard pingelt, Mo ligt op bed etc..
smurfen zijn toch blauw??????quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helaas, dan sta ik nog op een krukje.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ah ok, dacht ff dat het over commentaar op sharon ging, dat vind ik prima te pruimen
Of we moeten lekker gaan analyseren/speculeren over de bewoners/nominaties zoals afca_oc al probeertquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zou de COS min of meer stil moeten staan.
Ja, aandacht aandacht...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef Stranger1977 het volgende:
Dus vanmorgen was Josnol aangekomen,... en nu zakt haar broek af
Alsjeblieft,... komt ie zeveren en dan worden m'n schoenen natquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
nog een keer aan de psych vragen misschien?????
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
nog een keer aan de psych vragen misschien?????
Dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of we moeten lekker gaan analyseren/speculeren over de bewoners/nominaties zoals afca_oc al probeert
Iedere keer hetzelfde repertoire voor de nominaties. Dat de bewoners dat nog steeds niet door hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, aandacht aandacht...
Oh, Mo denkt dat er thuis wat op haar ligt te wachten, ze vraagt zich af wat ze hier nog doet..
Lekker, die moodswings.
Jawel, maar er kwamen een paar inkoppertjes voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
Jezus, kunnen jullie gewoon even kappen met userbashen? En bedankt.
Bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
dat heb je met slijmdozen zonder veterdiplomaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Alsjeblieft,... komt ie zeveren en dan worden m'n schoenen nat
mo is emo, ik kan daar wel mee leven zolang ze niet continue zeikt over maikquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef snetje het volgende:
Mo huilt omdat ze Maik niet kan controleren
wie zou dit voor haar getypt hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef afca_oc het volgende:
Hoi allemaal!
Nu ik weer terug in Nederland ben, ga ik als eerste natuurlijk knuffelen met mijn familie, vrienden en Alex. Het is heel raar om twee maanden je dierbaren niet te zien, dat viel sinds Alex weg was een stuk zwaarder en ik ga een happy meal halen J Mmm.. lekker.
Ik verwacht dat de achtergebleven musquito's (Karim, Sharon en Gerard) in de finale komen, al denk ik wel dat het nu een drie tegen drie nominatie strijd wordt, dus dat wordt spannend hoe dat gaat uitpakken. Ik vind dat Gerard het spel als beste speelt, ik heb in het begin erg moeten wennen aan zijn spel ideeën. Hij heeft alles goed uitgedacht maar is toch 100% zichzelf en dat vind ik zo mooi aan hem.
Het was best een beetje eng om als eerst in dat grote huis te belanden maar zodra ik uit de Kamer van de Waarheid kwam met Guido voelde ik mij direct op mijn gemak. Ons geheim overigens vond ik zooooo gaaf, tot het moment dat ik er na twee dagen via Joanna achter moest komen dat hij een vriendin had. Dat gaf een hele speciale wending aan ons geheim.
Ik ben trots op hem dat hij zo trouw en vol lof over zijn vriendin sprak. Ik had met niemand anders dit geheim willen delen. Ondanks dat het met Alex natuurlijk veel makkelijker zou zijn. Ik kwam oorspronkelijk in het huis met een ander geheim. Ik ben namelijk dyslectisch, maar die fake relatie was eigenlijk veel leuker om te spelen!
Het is even aftasten maar met Guido en Alex had ik direct een klik waardoor het verblijf makkelijker werd. We zijn vijftien totaal verschillende persoonlijkheden maar allemaal hele fijne mensen om mee te leven! Het terugkomen uit de exit geeft zon kick. De tweede keer voelde extra fijn omdat mijn geheim er toen al uit was! En ik was absoluut nog niet klaar om te gaan dus thanks everybody. Ik ga heel veel missen maar wat ik absoluut niet ga missen is het douchen met bikini en het omkleden met jullie erbijOf het verplicht wakker worden met De Stem en de bouwlampen. Ik ben super blij dat ik deze onwijs gave ervaring mocht meemaken en ik zou het absoluut zo weer doen. Tot bij de liveshow!!!!!!
Hopelijk komt haar voorspelling uit en haar woorden over Gerard zijn wel spot on
Dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Goeie vraag, hangt er ook van af in hoeverre ze dyslectisch is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wie zou dit voor haar getypt hebben
lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Goeie vraag, hangt er ook van af in hoeverre ze dyslectisch is.
Maar als ze zelf heeft geschreven is ze beter dan die degene die voor de website schrijven
Nee nog steeds 5 snaren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
heeft karim z'n snaar al gekregen by the way? probeer er steeds op te letten maar zie ut nie
Misschien kan Karim die wel verdienen met een secret missiequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jammer dat Karim in al die weken geen nieuw setje snaren heeft gekregen.
wat voor 1 dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel leuk zijn, ik wil hem wel eens horen als de gitaar in orde is. Lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan Karim die wel verdienen met een secret missie
maar jo krijgt alles wat ze vraagt, breiwerk, oxi action, lijm, schaar, penquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan Karim die wel verdienen met een secret missie
Tja, Joanna he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar jo krijgt alles wat ze vraagt, breiwerk, oxi action, lijm, schaar, pen
dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is ze behalve hoogbegaafd ..kuch..ook wel hooggevoelig .
nou nouquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Dakotamu het volgende:
sharon denkt dat mensen over hun nek gaan van de expositie... ze moest eens weten hoe misselijk ik was toen ze haar witte jurkje aan had
gelukkig hebben we Jo nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is ze behalve hoogbegaafd ..kuch..ook wel hooggevoelig .
Ik vind dat ook raar. Karim zei dat hij al opzettelijk heel zacht speelt omdat het voor de geluid op de streams storend zou zijn. En dat terwijl er genoeg andere geluiden zijn die veel storender overkomen op de streams.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar jo krijgt alles wat ze vraagt, breiwerk, oxi action, lijm, schaar, pen
ja ik vond het ook niet mooi met die panty eronder, een legging of strakke spijkerbroek was leuker geweest iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dat was het toppunt van foute kleding bij je figuur
Klopt, maar fijn dat niemand in het huis dat netjes tegen haar zei, ze zal ze wel dankbaar zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dat was het toppunt van foute kleding bij je figuur
Die jurk stond haar echt vreselijk! Deed niets voor haar figuur. Zoals ze daar weghobbelde met die hoge hakken was echt een beetje sneu. Dat die andere meiden dan niet zeggen, Sharon, dat staat je niet, je kunt beter dit of dat aantrekken...maar nee, nu steken zij er natuurlijk nog beter bij af. Want zo zijn vrouwen wel he, speelt altijd wel jaloezie mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Dakotamu het volgende:
sharon denkt dat mensen over hun nek gaan van de expositie... ze moest eens weten hoe misselijk ik was toen ze haar witte jurkje aan had
viel mij ook tegen dat niemand het tegen haar zei.. ze stond echt voor lulquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jurk stond haar echt vreselijk! Deed niets voor haar figuur. Zoals ze daar weghobbelde met die hoge hakken was echt een beetje sneu. Dat die andere meiden dan niet zeggen, Sharon, dat staat je niet, je kunt beter dit of dat aantrekken...maar nee, nu steken zij er natuurlijk nog beter bij af. Want zo zijn vrouwen wel he, speelt altijd wel jaloezie mee.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
reactie op lau haar blog:
![]()
Scarlett Damien
je was geweldig! Echt mijn favoriet hoor!! Geniet lekker van je vrije leven en wens jou en alex het allerbeste.. En wees zuinig op hem want volgens mij is hij heel zachtaardig en heeft hij een hart van goud maar jij bent ook tof
groetjes scarlett
vandaag, 16:40
, Respect!
Owen
Nou, mensen met een andere mening. Poeh he, die moeten wel zwaar gestoord zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
reactie op lau haar blog:
![]()
Scarlett Damien
je was geweldig! Echt mijn favoriet hoor!! Geniet lekker van je vrije leven en wens jou en alex het allerbeste.. En wees zuinig op hem want volgens mij is hij heel zachtaardig en heeft hij een hart van goud maar jij bent ook tof
groetjes scarlett
vandaag, 16:40
, Respect!
Owen
Maar jij hoeft het ook niet te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
om ze dan meteen gestoord te noemen, gaat mij te ver.
mo is extreem emo, maar het stoort me alleen als het over maik gaat.. ik heb het al vaak gezegd, maar ik heb geen enkel probleem met haar als het niet over maik gaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als Mo een stoornis zou hebben, dan hebben alle bewoners wel een stoornis, het wordt nogal snel geroepen, wat ik wel jammer vind. Ik zie bepaald neurotisch gedrag bij alle bewoners. Maar om ze dan meteen gestoord te noemen, gaat mij te ver.
ik heb er wel problemen mee, ze trekt andere bewoners mee in haar gehuil , verpest laatste avonden voor de genomineerden en trekt alle aandacht naar zich toe , beetje jammer , minder leuk om te zien dan iemand die gewoon vrolijk meedoet, laatst waren alle streams gericht op een huilende mo en ging de stream af van Geer en karim's gesprekquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo is extreem emo, maar het stoort me alleen als het over maik gaat.. ik heb het al vaak gezegd, maar ik heb geen enkel probleem met haar als het niet over maik gaat
eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb er wel problemen mee, ze trekt andere bewoners mee in haar gehuil , verpest laatste avonden voor de genomineerden en trekt alle aandacht naar zich toe , beetje jammer , minder leuk om te zien dan iemand die gewoon vrolijk meedoet, laatst waren alle streams gericht op een huilende mo en ging de stream af van Geer en karim's gesprek
als er iemand iets verpestte voor de genomineerden was het Jo, omdat ze wou dat iedereen stil was omdat ze net flip in slaap gekregen had (alsof ie een baby is)quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb er wel problemen mee, ze trekt andere bewoners mee in haar gehuil , verpest laatste avonden voor de genomineerden en trekt alle aandacht naar zich toe , beetje jammer , minder leuk om te zien dan iemand die gewoon vrolijk meedoet, laatst waren alle streams gericht op een huilende mo en ging de stream af van Geer en karim's gesprek
ook eens, maf mensquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als er iemand iets verpestte voor de genomineerden was het Jo, omdat ze wou dat iedereen stil was omdat ze net flip in slaap gekregen had (alsof ie een baby is)
Dat vond ik zo'n idiote actie van Jo, dat sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als er iemand iets verpestte voor de genomineerden was het Jo, omdat ze wou dat iedereen stil was omdat ze net flip in slaap gekregen had (alsof ie een baby is)
Ik heb weleens het gevoel dat die zorgzaamheid van Jo, gespeeld is en niet echtquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n idiote actie van Jo, dat sloeg echt helemaal nergens op.
werd voor mij duidelijk toen ze karim zwaar naaidequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb weleens het gevoel dat die zorgzaamheid van Jo, gespeeld is en niet echt
ze heeft het zelf meer nodig dan de ander die volgens haar zorg nodig heeft, Flip lag gewoon te slapen en zij maakte zich drukquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb weleens het gevoel dat die zorgzaamheid van Jo, gespeeld is en niet echt
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft het zelf meer nodig dan de ander die volgens haar zorg nodig heeft, Flip lag gewoon te slapen en zij maakte zich druk
afhankelijk maken? ze zei zelf dat haar ex helemaal niks kon, vind ik niet gekquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaidquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....
Ze kan niet dom zijn, want het wordt door iedereen ook idd opgevat als positief, 70%quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....
Ze IS niet lief, begrijp me niet verkeerd...Je kan leren om te doen alsof...3 jaar acteurs opleidingen ofzo...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaid
Dus alle goede eigenschappen van de bewoners zijn niet echt? Lijkt er nu wel op??quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard doet net of hij oprecht geinteresseerd is in wat Sharon verteld, alles voor het spel.
heeft ze niet goed opgelet tijdens de cursusquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze IS niet lief, begrijp me niet verkeerd...Je kan leren om te doen alsof...3 jaar acteurs opleidingen ofzo...
Beestjes een trucje leren is 1, slim zijn is weer wat anders...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze kan niet dom zijn, want het wordt door iedereen ook idd opgevat als positief, 70%
Wat een negativiteit voor iemand die vindt dat anderen negatief zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard doet net of hij oprecht geinteresseerd is in wat Sharon verteld, alles voor het spel.
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? (Hou toch op met dat gedemoniseer van mij als forumuser). Uitlokken en uitlokken en als ik dan reageer mij uitmaken voor troll.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat een negativiteit voor iemand die vindt dat anderen negatief zijn
He's a devil...burn him on tha stake....tuurlijk was het negatief...maar Geer is al een week zeer negatief dus kan me idd voorstellen dat hij niet meer oprecht intresse heeft, al helemaal niet in die hautaine vetklep....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? Hou toch op met dat gedemoniseer.
*kuch*troll*kuch*quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? Hou toch op met dat gedemoniseer.
Jij bent de enige contactpersoon die toegang heeft tot communicatie met de crew dus wie weet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zal wel niet gebeuren, maar proberen kan altijd
Goed ideequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zelfs zonder streams is dit ook wel hoe ik er nu over denk idd..quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Op een rijtje:
Sharon - noemt steeds de tsunami en teruggaan naar Tailand alleen om sympatie van de kijkers te winnen
Gerard - Is niet geinteresseerd in andere bewoners, doet alsof
Monique - Gestoord en wil winnen alleen om haar studieschuld af te lossen
Joanne - Is niet lief en speelt zorgzaamheid, om anderen afhankelijk te maken
Of Gerard oprecht geïnteresseerd is in Sharon weet ik ook niet, maar ik denk dat hij van Karim echt hóudt zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Op een rijtje:
Sharon - noemt steeds de tsunami en teruggaan naar Tailand alleen om sympatie van de kijkers te winnen
Gerard - Is niet geinteresseerd in andere bewoners, doet alsof
Monique - Gestoord en wil winnen alleen om haar studieschuld af te lossen
Joanne - Is niet lief en speelt zorgzaamheid, om anderen afhankelijk te maken
Toppie!! dank je welquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Gerard vertelde gisteren dat hij het absoluut niet op prijs stelt als er informatie van buitenaf voor hem in het huis kwam. Het ene en enige moment met Feneke was voor hem genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Dat ging om informatie die hem emotioneel zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard vertelde gistern dat hij het absoluut niet op prijs steld als er informatie van buitenaf voor hem in het huis kwam. Het ene en enige moment met Feneke was voor hem genoeg.
Ah ok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging om informatie die hem emotioneel zou kunnen maken.
De groeten van FOK! zal hij vast niet van gaan janken
Dan krijg je inderdaad Mo taferelen. Die een jong mannetje laat stikken voor een kwal als Maik die ze over een paar weken weer zal zien. Dat kleine manneke (Petekind) heeft zijn tante waarschijnlijk langer niet gezien. Ieder mens met gevoel zou voor het kind kiezen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard vertelde gisteren dat hij het absoluut niet op prijs stelt als er informatie van buitenaf voor hem in het huis kwam. Het ene en enige moment met Feneke was voor hem genoeg.
Er is 1 kort moment of boodschap geweest naar zijn eigen zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Welk moment met Fenneke eigenlijk?
Hij heeft haar toch niet mogen spreken oid tijdens het programma?
Wel toch ? Of in beeld ben het ff weer kwijt...was maar heel kort...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Welk moment met Fenneke eigenlijk?
Hij heeft haar toch niet mogen spreken oid tijdens het programma?
Volgens mij via Karim met dat potje wax (wat hij niet kreeg en even tijdens de live zag hij haarquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Er is 1 kort moment of boodschap geweest naar zijn eigen zeggen.
Ik geloof in week zes maar dat weet ik niet meer zeker uit het hoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel toch ? Of in beeld ben het ff weer kwijt...was maar heel kort...
Wat bedoelen jullie hiermee wat heeft ze gedaan dan ?wwquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaid
Dat was alles idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
Er was een keertje 'opdrachten van de kijkers' via dat scherm.
En daar was een opdracht voor Monique van ene Fenneke dat ze Gerard een knuffel moest geven van een minuut lang ofzo. Dat was volgens mij alles
Kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef danilel het volgende:
en een keer tijdens de liveshow heeft hij haar even in beeld gezien!
Oh zo, in het publiek achter Renate idd ving hij een glimp op inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef danilel het volgende:
en een keer tijdens de liveshow heeft hij haar even in beeld gezien!
Precies ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Deze?
http://www.secretstory.nl(...)am+van+Fenneke?show=
Ja diequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Deze?
http://www.secretstory.nl(...)am+van+Fenneke?show=
En ik vond dit nog:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies ja!
Er kwam een tekstje op het scherm met die opdracht aan Monique.
En dat was namens Fenneke inderdaad.
O ja, dat zou ik ook graag willen weten. Ik volg het constant maar blijkbaar heb ik dit gemist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie hiermee wat heeft ze gedaan dan ?ww
dat is ie al een tijdjequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
de COS wordt al net zo saai als sst zelf
Eigenlijk al sinds dat oijabord en die smerige kakkerlakken. Toen Karim ook nog weg moest was het hem even allemaal teveel heb ik het idee. Maar hij herstelt alweer aardig denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ondanks dat Gerard misschien niet oprecht geinteresseerd was vandaag, heb ik het idee dat we Gerard meer moeten steunen nog, want hij heeft deze week echt een rotweek gehad. Ik kreeg echt het idee dat hij slecht in zijn vel zat. Dus steun Gerard, op welke manier dan ook, hij verdiend het! Net als Karim overigens.
Misschien wordt hiermee de ruzie met Karim bedoeld, toen Servio er nog was? Dat is uitgepraat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef Ginosa het volgende:
[..]
O ja, dat zou ik ook graag willen weten. Ik volg het constant maar blijkbaar heb ik dit gemist.
Inderdaad, heel onsympathiek en ze verliest hier nog meer krediet mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad Mo taferelen. Die een jong mannetje laat stikken voor een kwal als Maik die ze over een paar weken weer zal zien. Dat kleine manneke (Petekind) heeft zijn tante waarschijnlijk langer niet gezien. Ieder mens met gevoel zou voor het kind kiezen....
Mo huilt om niks, dus zal het wel om niks gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Inderdaad, heel onsympathiek en ze verliest hier nog meer krediet mee.
Waarom was Mo nu weer aan het huilen, weet iemand dat?
Dat was een leuk interview idd, leuke vrouw heeft hijquote:
Tuurlijk gaat het om niks, maar haar lezing (aldus Karim) is dat ze al die mensen mist die al weg zijn. Wat een gelul !! Jo kwam nog maar net terug uit de exitgang en je kon duidelijk horen dat ze tot 2x toe tegen Geer zei dat "haar top" in 2 weken naar huis was gestuurd en dat hij dat niet had. Haar top (!) want het gaat natuurlijk weer om haarzelf en ondertussen ging ze niet "dag Laura" (o.i.d.) schreeuwen naar de vertrekkende Lau zoals ze daar altijd doen bij een exit. Egoïstisch kreng vind ik haar nog steeds (en steeds meer).quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mo huilt om niks, dus zal het wel om niks gaan
Het lijkt alsof Sharon helemaal geen zin heeft in een pup opvoeden. Het is gewoon erg veel werk en zij is er het liefst zo min mogelijk mee bezig lijkt wel. Ze denkt dat 'in de bench proppen' de oplossing is voor elk probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Diamonds28 het volgende:
Oh sharon weet wel hoe het moet als ze orders uitdeelt over seggie maar als ze het zelf moet doen is ze er er te beroerd voor!!!!
ja die huilt overal om, dat zijn we wel gewend ondertussen he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi Stability, er is niet veel gebeurd, ja Mo heeft weer gehuild, dat was het wel.
allemaal jankwijven daarquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi Stability, er is niet veel gebeurd, ja Mo heeft weer gehuild, dat was het wel.
hoe krijgen ze dat zooitje bijmekaar gezocht he? niet te geloven gewoonquote:
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving isquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe krijgen ze dat zooitje bijmekaar gezocht he? niet te geloven gewoon
Is nog niet bekend of Sharon Secredo echt mee zal nemen toch??quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Sharon helemaal geen zin heeft in een pup opvoeden. Het is gewoon erg veel werk en zij is er het liefst zo min mogelijk mee bezig lijkt wel. Ze denkt dat 'in de bench proppen' de oplossing is voor elk probleem.Nou ja, ze heeft straks gelukkig een boek 'pup opvoeden voor dummies'.
nou dat weiger ik ook..ik zie in het echte leven alleen jankende kleutertjes en peutertjes, geen jankende hysterische vrouwen van 30quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving is
Maak je alsjeblieft geen zorgen..... Mijn hart zou huilen voor Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving is
Ik begrijp telkens wel dat zij als eerste mag zeggen of ze hem wil en ze heeft ook al aan thuis gevraagd of ze alsjeblieft de pup mee mocht nemen. Maar of het echt doorgaat is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend of Sharon Secredo echt mee zal nemen toch??
Ik ken ook geen enkele volwassene die zoveel jankt en aandacht vraagt. Ze wil er aandacht mee want ze heeft ook wel eens liggen janken op bed en kijkt dan omhoog door het raam of iemand haar wel ziet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dat weiger ik ook..ik zie in het echte leven alleen jankende kleutertjes en peutertjes, geen jankende hysterische vrouwen van 30
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:30 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maak je alsjeblieft geen zorgen..... Mijn hart zou huilen voor Nederland.
Ik denk dat het juist met casten fout is gegaan, les voor de eventuele volgende RLSquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?
ze hadden toch lering kunnen trekken uit 6 BB's??quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist met casten fout is gegaan, les voor de eventuele volgende RLS
Bootje van Gerard???quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bootje Abramovic 1.2 Miljard
Die interessante personen moeten dan net wel zin hebben om zich voor zo'n drol van een programma te lenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?
triest hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Die interessante personen moeten dan net wel zin hebben om zich voor zo'n drol van een programma te lenen(en ja, toch kijk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |