gelukkig hebben we Jo nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is ze behalve hoogbegaafd ..kuch..ook wel hooggevoelig .
Ik vind dat ook raar. Karim zei dat hij al opzettelijk heel zacht speelt omdat het voor de geluid op de streams storend zou zijn. En dat terwijl er genoeg andere geluiden zijn die veel storender overkomen op de streams.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar jo krijgt alles wat ze vraagt, breiwerk, oxi action, lijm, schaar, pen
ja ik vond het ook niet mooi met die panty eronder, een legging of strakke spijkerbroek was leuker geweest iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dat was het toppunt van foute kleding bij je figuur
Klopt, maar fijn dat niemand in het huis dat netjes tegen haar zei, ze zal ze wel dankbaar zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dat was het toppunt van foute kleding bij je figuur
Die jurk stond haar echt vreselijk! Deed niets voor haar figuur. Zoals ze daar weghobbelde met die hoge hakken was echt een beetje sneu. Dat die andere meiden dan niet zeggen, Sharon, dat staat je niet, je kunt beter dit of dat aantrekken...maar nee, nu steken zij er natuurlijk nog beter bij af. Want zo zijn vrouwen wel he, speelt altijd wel jaloezie mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Dakotamu het volgende:
sharon denkt dat mensen over hun nek gaan van de expositie... ze moest eens weten hoe misselijk ik was toen ze haar witte jurkje aan had
viel mij ook tegen dat niemand het tegen haar zei.. ze stond echt voor lulquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jurk stond haar echt vreselijk! Deed niets voor haar figuur. Zoals ze daar weghobbelde met die hoge hakken was echt een beetje sneu. Dat die andere meiden dan niet zeggen, Sharon, dat staat je niet, je kunt beter dit of dat aantrekken...maar nee, nu steken zij er natuurlijk nog beter bij af. Want zo zijn vrouwen wel he, speelt altijd wel jaloezie mee.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
reactie op lau haar blog:
![]()
Scarlett Damien
je was geweldig! Echt mijn favoriet hoor!! Geniet lekker van je vrije leven en wens jou en alex het allerbeste.. En wees zuinig op hem want volgens mij is hij heel zachtaardig en heeft hij een hart van goud maar jij bent ook tof
groetjes scarlett
vandaag, 16:40
, Respect!
Owen
Nou, mensen met een andere mening. Poeh he, die moeten wel zwaar gestoord zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
reactie op lau haar blog:
![]()
Scarlett Damien
je was geweldig! Echt mijn favoriet hoor!! Geniet lekker van je vrije leven en wens jou en alex het allerbeste.. En wees zuinig op hem want volgens mij is hij heel zachtaardig en heeft hij een hart van goud maar jij bent ook tof
groetjes scarlett
vandaag, 16:40
, Respect!
Owen
Maar jij hoeft het ook niet te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
om ze dan meteen gestoord te noemen, gaat mij te ver.
mo is extreem emo, maar het stoort me alleen als het over maik gaat.. ik heb het al vaak gezegd, maar ik heb geen enkel probleem met haar als het niet over maik gaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als Mo een stoornis zou hebben, dan hebben alle bewoners wel een stoornis, het wordt nogal snel geroepen, wat ik wel jammer vind. Ik zie bepaald neurotisch gedrag bij alle bewoners. Maar om ze dan meteen gestoord te noemen, gaat mij te ver.
ik heb er wel problemen mee, ze trekt andere bewoners mee in haar gehuil , verpest laatste avonden voor de genomineerden en trekt alle aandacht naar zich toe , beetje jammer , minder leuk om te zien dan iemand die gewoon vrolijk meedoet, laatst waren alle streams gericht op een huilende mo en ging de stream af van Geer en karim's gesprekquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo is extreem emo, maar het stoort me alleen als het over maik gaat.. ik heb het al vaak gezegd, maar ik heb geen enkel probleem met haar als het niet over maik gaat
eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb er wel problemen mee, ze trekt andere bewoners mee in haar gehuil , verpest laatste avonden voor de genomineerden en trekt alle aandacht naar zich toe , beetje jammer , minder leuk om te zien dan iemand die gewoon vrolijk meedoet, laatst waren alle streams gericht op een huilende mo en ging de stream af van Geer en karim's gesprek
als er iemand iets verpestte voor de genomineerden was het Jo, omdat ze wou dat iedereen stil was omdat ze net flip in slaap gekregen had (alsof ie een baby is)quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb er wel problemen mee, ze trekt andere bewoners mee in haar gehuil , verpest laatste avonden voor de genomineerden en trekt alle aandacht naar zich toe , beetje jammer , minder leuk om te zien dan iemand die gewoon vrolijk meedoet, laatst waren alle streams gericht op een huilende mo en ging de stream af van Geer en karim's gesprek
ook eens, maf mensquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als er iemand iets verpestte voor de genomineerden was het Jo, omdat ze wou dat iedereen stil was omdat ze net flip in slaap gekregen had (alsof ie een baby is)
Dat vond ik zo'n idiote actie van Jo, dat sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als er iemand iets verpestte voor de genomineerden was het Jo, omdat ze wou dat iedereen stil was omdat ze net flip in slaap gekregen had (alsof ie een baby is)
Ik heb weleens het gevoel dat die zorgzaamheid van Jo, gespeeld is en niet echtquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n idiote actie van Jo, dat sloeg echt helemaal nergens op.
werd voor mij duidelijk toen ze karim zwaar naaidequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb weleens het gevoel dat die zorgzaamheid van Jo, gespeeld is en niet echt
ze heeft het zelf meer nodig dan de ander die volgens haar zorg nodig heeft, Flip lag gewoon te slapen en zij maakte zich drukquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb weleens het gevoel dat die zorgzaamheid van Jo, gespeeld is en niet echt
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft het zelf meer nodig dan de ander die volgens haar zorg nodig heeft, Flip lag gewoon te slapen en zij maakte zich druk
afhankelijk maken? ze zei zelf dat haar ex helemaal niks kon, vind ik niet gekquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaidquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....
Ze kan niet dom zijn, want het wordt door iedereen ook idd opgevat als positief, 70%quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....
Ze IS niet lief, begrijp me niet verkeerd...Je kan leren om te doen alsof...3 jaar acteurs opleidingen ofzo...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaid
Dus alle goede eigenschappen van de bewoners zijn niet echt? Lijkt er nu wel op??quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard doet net of hij oprecht geinteresseerd is in wat Sharon verteld, alles voor het spel.
heeft ze niet goed opgelet tijdens de cursusquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze IS niet lief, begrijp me niet verkeerd...Je kan leren om te doen alsof...3 jaar acteurs opleidingen ofzo...
Beestjes een trucje leren is 1, slim zijn is weer wat anders...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze kan niet dom zijn, want het wordt door iedereen ook idd opgevat als positief, 70%
Wat een negativiteit voor iemand die vindt dat anderen negatief zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard doet net of hij oprecht geinteresseerd is in wat Sharon verteld, alles voor het spel.
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? (Hou toch op met dat gedemoniseer van mij als forumuser). Uitlokken en uitlokken en als ik dan reageer mij uitmaken voor troll.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat een negativiteit voor iemand die vindt dat anderen negatief zijn
He's a devil...burn him on tha stake....tuurlijk was het negatief...maar Geer is al een week zeer negatief dus kan me idd voorstellen dat hij niet meer oprecht intresse heeft, al helemaal niet in die hautaine vetklep....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? Hou toch op met dat gedemoniseer.
*kuch*troll*kuch*quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? Hou toch op met dat gedemoniseer.
Jij bent de enige contactpersoon die toegang heeft tot communicatie met de crew dus wie weet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zal wel niet gebeuren, maar proberen kan altijd
Goed ideequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zelfs zonder streams is dit ook wel hoe ik er nu over denk idd..quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Op een rijtje:
Sharon - noemt steeds de tsunami en teruggaan naar Tailand alleen om sympatie van de kijkers te winnen
Gerard - Is niet geinteresseerd in andere bewoners, doet alsof
Monique - Gestoord en wil winnen alleen om haar studieschuld af te lossen
Joanne - Is niet lief en speelt zorgzaamheid, om anderen afhankelijk te maken
Of Gerard oprecht geïnteresseerd is in Sharon weet ik ook niet, maar ik denk dat hij van Karim echt hóudt zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Op een rijtje:
Sharon - noemt steeds de tsunami en teruggaan naar Tailand alleen om sympatie van de kijkers te winnen
Gerard - Is niet geinteresseerd in andere bewoners, doet alsof
Monique - Gestoord en wil winnen alleen om haar studieschuld af te lossen
Joanne - Is niet lief en speelt zorgzaamheid, om anderen afhankelijk te maken
Toppie!! dank je welquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |