afhankelijk maken? ze zei zelf dat haar ex helemaal niks kon, vind ik niet gekquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de indruk wekken, zorgzaam te zijn? Wat voegt dat toe??
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaidquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....
Ze kan niet dom zijn, want het wordt door iedereen ook idd opgevat als positief, 70%quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dom bent. Aan elkaar hangt van de plastic en zo'n achterban hebt is zorgzaamheid waarschijnlijk het enige plus punt....
Ze IS niet lief, begrijp me niet verkeerd...Je kan leren om te doen alsof...3 jaar acteurs opleidingen ofzo...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaid
Dus alle goede eigenschappen van de bewoners zijn niet echt? Lijkt er nu wel op??quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard doet net of hij oprecht geinteresseerd is in wat Sharon verteld, alles voor het spel.
heeft ze niet goed opgelet tijdens de cursusquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze IS niet lief, begrijp me niet verkeerd...Je kan leren om te doen alsof...3 jaar acteurs opleidingen ofzo...
Beestjes een trucje leren is 1, slim zijn is weer wat anders...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze kan niet dom zijn, want het wordt door iedereen ook idd opgevat als positief, 70%
Wat een negativiteit voor iemand die vindt dat anderen negatief zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard doet net of hij oprecht geinteresseerd is in wat Sharon verteld, alles voor het spel.
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? (Hou toch op met dat gedemoniseer van mij als forumuser). Uitlokken en uitlokken en als ik dan reageer mij uitmaken voor troll.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat een negativiteit voor iemand die vindt dat anderen negatief zijn
He's a devil...burn him on tha stake....tuurlijk was het negatief...maar Geer is al een week zeer negatief dus kan me idd voorstellen dat hij niet meer oprecht intresse heeft, al helemaal niet in die hautaine vetklep....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? Hou toch op met dat gedemoniseer.
*kuch*troll*kuch*quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer negatief? Is toch top dat Gerard zo met het spel bezig is? Hou toch op met dat gedemoniseer.
Jij bent de enige contactpersoon die toegang heeft tot communicatie met de crew dus wie weet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zal wel niet gebeuren, maar proberen kan altijd
Goed ideequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zelfs zonder streams is dit ook wel hoe ik er nu over denk idd..quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Op een rijtje:
Sharon - noemt steeds de tsunami en teruggaan naar Tailand alleen om sympatie van de kijkers te winnen
Gerard - Is niet geinteresseerd in andere bewoners, doet alsof
Monique - Gestoord en wil winnen alleen om haar studieschuld af te lossen
Joanne - Is niet lief en speelt zorgzaamheid, om anderen afhankelijk te maken
Of Gerard oprecht geïnteresseerd is in Sharon weet ik ook niet, maar ik denk dat hij van Karim echt hóudt zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Op een rijtje:
Sharon - noemt steeds de tsunami en teruggaan naar Tailand alleen om sympatie van de kijkers te winnen
Gerard - Is niet geinteresseerd in andere bewoners, doet alsof
Monique - Gestoord en wil winnen alleen om haar studieschuld af te lossen
Joanne - Is niet lief en speelt zorgzaamheid, om anderen afhankelijk te maken
Toppie!! dank je welquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |