Of we moeten lekker gaan analyseren/speculeren over de bewoners/nominaties zoals afca_oc al probeertquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zou de COS min of meer stil moeten staan.
Ja, aandacht aandacht...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef Stranger1977 het volgende:
Dus vanmorgen was Josnol aangekomen,... en nu zakt haar broek af
Alsjeblieft,... komt ie zeveren en dan worden m'n schoenen natquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
nog een keer aan de psych vragen misschien?????
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
nog een keer aan de psych vragen misschien?????
Dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of we moeten lekker gaan analyseren/speculeren over de bewoners/nominaties zoals afca_oc al probeert
Iedere keer hetzelfde repertoire voor de nominaties. Dat de bewoners dat nog steeds niet door hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, aandacht aandacht...
Oh, Mo denkt dat er thuis wat op haar ligt te wachten, ze vraagt zich af wat ze hier nog doet..
Lekker, die moodswings.
Jawel, maar er kwamen een paar inkoppertjes voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
Jezus, kunnen jullie gewoon even kappen met userbashen? En bedankt.
Bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
dat heb je met slijmdozen zonder veterdiplomaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Alsjeblieft,... komt ie zeveren en dan worden m'n schoenen nat
mo is emo, ik kan daar wel mee leven zolang ze niet continue zeikt over maikquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef snetje het volgende:
Mo huilt omdat ze Maik niet kan controleren
wie zou dit voor haar getypt hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef afca_oc het volgende:
Hoi allemaal!
Nu ik weer terug in Nederland ben, ga ik als eerste natuurlijk knuffelen met mijn familie, vrienden en Alex. Het is heel raar om twee maanden je dierbaren niet te zien, dat viel sinds Alex weg was een stuk zwaarder en ik ga een happy meal halen J Mmm.. lekker.
Ik verwacht dat de achtergebleven musquito's (Karim, Sharon en Gerard) in de finale komen, al denk ik wel dat het nu een drie tegen drie nominatie strijd wordt, dus dat wordt spannend hoe dat gaat uitpakken. Ik vind dat Gerard het spel als beste speelt, ik heb in het begin erg moeten wennen aan zijn spel ideeën. Hij heeft alles goed uitgedacht maar is toch 100% zichzelf en dat vind ik zo mooi aan hem.
Het was best een beetje eng om als eerst in dat grote huis te belanden maar zodra ik uit de Kamer van de Waarheid kwam met Guido voelde ik mij direct op mijn gemak. Ons geheim overigens vond ik zooooo gaaf, tot het moment dat ik er na twee dagen via Joanna achter moest komen dat hij een vriendin had. Dat gaf een hele speciale wending aan ons geheim.
Ik ben trots op hem dat hij zo trouw en vol lof over zijn vriendin sprak. Ik had met niemand anders dit geheim willen delen. Ondanks dat het met Alex natuurlijk veel makkelijker zou zijn. Ik kwam oorspronkelijk in het huis met een ander geheim. Ik ben namelijk dyslectisch, maar die fake relatie was eigenlijk veel leuker om te spelen!
Het is even aftasten maar met Guido en Alex had ik direct een klik waardoor het verblijf makkelijker werd. We zijn vijftien totaal verschillende persoonlijkheden maar allemaal hele fijne mensen om mee te leven! Het terugkomen uit de exit geeft zon kick. De tweede keer voelde extra fijn omdat mijn geheim er toen al uit was! En ik was absoluut nog niet klaar om te gaan dus thanks everybody. Ik ga heel veel missen maar wat ik absoluut niet ga missen is het douchen met bikini en het omkleden met jullie erbijOf het verplicht wakker worden met De Stem en de bouwlampen. Ik ben super blij dat ik deze onwijs gave ervaring mocht meemaken en ik zou het absoluut zo weer doen. Tot bij de liveshow!!!!!!
Hopelijk komt haar voorspelling uit en haar woorden over Gerard zijn wel spot on
Dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Goeie vraag, hangt er ook van af in hoeverre ze dyslectisch is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wie zou dit voor haar getypt hebben
lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Goeie vraag, hangt er ook van af in hoeverre ze dyslectisch is.
Maar als ze zelf heeft geschreven is ze beter dan die degene die voor de website schrijven
Nee nog steeds 5 snaren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
heeft karim z'n snaar al gekregen by the way? probeer er steeds op te letten maar zie ut nie
Misschien kan Karim die wel verdienen met een secret missiequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jammer dat Karim in al die weken geen nieuw setje snaren heeft gekregen.
wat voor 1 dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Mo een beetje zielig![]()
en dit keer niet om af te zeiken maar gewoon omdat ze echt anders is dan anderen. Soms lijkt het wel of ze een stoornis heeft.
Zou wel leuk zijn, ik wil hem wel eens horen als de gitaar in orde is. Lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan Karim die wel verdienen met een secret missie
maar jo krijgt alles wat ze vraagt, breiwerk, oxi action, lijm, schaar, penquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan Karim die wel verdienen met een secret missie
Tja, Joanna he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar jo krijgt alles wat ze vraagt, breiwerk, oxi action, lijm, schaar, pen
dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is ze behalve hoogbegaafd ..kuch..ook wel hooggevoelig .
nou nouquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef Dakotamu het volgende:
sharon denkt dat mensen over hun nek gaan van de expositie... ze moest eens weten hoe misselijk ik was toen ze haar witte jurkje aan had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |