quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
ben ik de enige die vindt dat flip weinig meerwaarde geeft aan het programma?
Die opmerking van mo zegt alles over haarzelf...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
@dakotamu: ik hoorde sharon net zeggen dat ze om een boek over het opvoeden van puppy's heeft gevraagd, omdat ze onzeker is.
En mo zegt dat flip helemaal stuk zou gaan als jo gekust zou worden door een london knight. Want iedereen is ziekelijk jaloers.
beetje laat.. had ze direct om moeten vragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
@dakotamu: ik hoorde sharon net zeggen dat ze om een boek over het opvoeden van puppy's heeft gevraagd, omdat ze onzeker is.
Het is een pup? Die (correct me if i am wrong??) niet alleen gelaten mocht worden bij het zwembad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is toch niet erg! Jeetje wat kunnen jullie doordrammen!
Yep. En Jo zit daar bij de gratie van mama.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef afca_oc het volgende:
flip leeft bij de gratie van jo in secret story, zonder haar is hij helemaal niks
jo der hondjequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
slomme diender met 1 keer in 3 dagen een humoristische opmerking. Verder heel kleurloos
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrolquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef afca_oc het volgende:
flip leeft bij de gratie van jo in secret story, zonder haar is hij helemaal niks
Op zich is zoiets te verwachten, bij alle BB's was dit ook het geval, daarom zou het leuk zijn als de oud-bewoners weer hun intrede maken in het huis de laatste week net als bij BB06quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben bang dat de laatste weken van ss errug saai zullen zijn ,had er echt wat meer van verwacht !!
hij was kleurloos van af het begin, beetje jo d'r kont kussen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrol
ook, maar jo leeft idd bij de gratie van mamajoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrol
Nee. Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
ben ik de enige die vindt dat flip weinig meerwaarde geeft aan het programma?
op geer, karim en sharon na hebben ze allemaal geen persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ook, maar jo leeft idd bij de gratie van mamajo
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee. Ben ik het wel mee eens.
Gerard, Karim, Jo en Mo zijn in mijn ogen degene die zelf met initiatieven komen. Sharon en Philip liften mee en haken voornamelijk in op gesprekken en activiteiten van de anderen (Laura deed dat ook).
Thanks. Goed idee om na een week de gebruiksaanwijzing er eens bij te vragen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
En mo zegt dat flip helemaal stuk zou gaan als jo gekust zou worden door een london knight. Want iedereen is ziekelijk jaloers.
start Jo dan zelf wel eens een gesprek????quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee. Ben ik het wel mee eens.
Gerard, Karim, Jo en Mo zijn in mijn ogen degene die zelf met initiatieven komen. Sharon en Philip liften mee en haken voornamelijk in op gesprekken en activiteiten van de anderen (Laura deed dat ook).
Juistquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
op geer, karim en sharon na hebben ze allemaal geen persoonlijkheid.
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
op geer, karim en sharon na hebben ze allemaal geen persoonlijkheid.
Toch wel, die komt vaker met allerhande Joanna acties op de proppen en staat dan in het middelpunt van (camera)aandachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
start Jo dan zelf wel eens een gesprek????
Misschien zou een naaimachine een oplossing zijn, eventueel als ze gevorderd is een overlockmachine.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo kan echt niet zonder kerel zeg. Bah.
Klopt heeft ze het al eerder over gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef knagsje het volgende:
Jo zegt ik heb niks met strippers of hoeren.......1 minuut later zegt ze' ik heb zelf strippers geboekt en is ook wel naar stripsclubs geweest...![]()
Die heeft ze m.i. ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Mo een beetje zielig![]()
en dit keer niet om af te zeiken maar gewoon omdat ze echt anders is dan anderen. Soms lijkt het wel of ze een stoornis heeft.
zelfs mammajo vertelde dat Jo een aardsleugenaar is.......een pathlogische leugenaar dus........mooie reclame voor je dochter hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef bamby het volgende:
[..]
Klopt heeft ze het al eerder over gehad
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?quote:
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
en dit keer niet om af te zeiken maar gewoon omdat ze echt anders is dan anderen. Soms lijkt het wel of ze een stoornis heeft.
Wie zegt dat mensen in dat gehuil trappen? Kerels in haar normale leven liepen allemaal hard bij haar weg, en begrijpelijk, dat mens verstikt je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?
Oh, hangen die borden daar dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"
Over wie heb je het nu?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef knagsje het volgende:
welke man laat zich nou ZO behandelen dor een vrouw?
Heb altijd het idee bij mo dat ze altijd op haar tenen heeft moeten lopen, omdat haar vader hele hoge eisen aan haar heeft gesteld.Weet het natuurlijk niet zeker hou me te goede.Maar daar kan die onzekerheid ook vandaan komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
ik bedoel een echte stoornis. Zouden we het niet genant vinden als we naar een programma keken waarin mensen zitten met MPS en schizofrenie bijvoorbeeld? Nu oordelen we over Mo omdat we haar zien als een normaal persoon maar ik vraag me steeds meer af of ze niet iets mankeert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"
die tekst is van Stichting Pandora en daar kan je stickers en buttons bestellen, aanrader!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kee, dan begrijp ik jequote:
Ik wou het niet zeggen, maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Ytsmi het volgende:
Volgnes mij is ze op een of andere manier bezig zo te weten te komen hoe de bewoners over haar en maik denken
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik bedoel een echte stoornis. Zouden we het niet genant vinden als we naar een programma keken waarin mensen zitten met MPS en schizofrenie bijvoorbeeld? Nu oordelen we over Mo omdat we haar zien als een normaal persoon maar ik vraag me steeds meer af of ze niet iets mankeert.
ja precies ze vond het ook raar dat ze zeggen we zien buiten dit huis wel of het werktquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar.
Alweer op zoek naar bevestifing en verontwaardigt als ze dat niet krijgt. Terwijl flip en jo gewoon realistisch zijn.
Hij gaat niet mee in haar drama en laat zich minder pushen, valt me op.quote:
een minderwaardigheiscomplex komt meer in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerd
ah, dat leidt weer tot leuke semi-ruziesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee in haar drama en laat zich minder pushen, valt me op.
Dat gaat heel goed samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
een minderwaardigheiscomplex komt meer in de buurt
Dit perhaps?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eh, er zijn meer vrouwen die snel huilen en zeker juist na hun 50e. Alleen hoe ze ermee om gaan. De meesten verbergen het of lopen weg. En dan is er nog huilen en huilen. Meerdere, gevoelige mensen schieten snel vol. Eerst dacht ik dat Mo acteerde. Nu heb ik gezien, dat ze misschien toch wel een huilerd is. Zaak is dat ze er anders mee moet leren omgaan, want het vormt anders een belemmering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?
Die googelt zich nu wezenloosquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef knagsje het volgende:
misschien dat de psych nu zijn kans eens grijpt???
Pffquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Rusten en slapen, waarom laten ze het hondje niet slapen overdag, regelmaat en rust is goed voor de ontwikkeling van de pup:
Pups en jonge honden hebben veel behoefte aan regelmaat, rust en slaap. Als ze wakker zijn, doen ze immers niets anders dan zich inspannen. Spelen, onderzoeken, op avontuur te gaan. Pups en jonge honden gaan vaak door totdat ze er letterlijk bij neervallen.
Het is daarom aan te raden om voor een pup een schema te maken met daarin de vaste punten: uitlaten, spelen, eten, rusten, slapen. Een pup die meer dan een half uur in de weer is geweest, is moe.
Een pup hoeft niet aangezet te worden tot topprestaties. Uren lopen is op die leeftijd uit den boze. De maximale tijd is eerder een kwestie van minuten dan van uren voor een pup op die leeftijd. De fokker van uw hond kan u inlichten over welke inspanning op welke leeftijd bij het ras past.
Als u gaat oefenen of trainen met uw pup of jonge hond, kan dat best diverse keren per dag, maar dan niet langer dan vijf à tien minuten achter elkaar.
Bouw de training/opvoeding in in de dagelijkse handelingen bijvoorbeeld: commando "zit" bij het eten geven, bij het omdoen van de lijn, bij de stoeprand voor het oversteken, et cetera.
Naarmate honden ouder worden, hebben ze minder slaap nodig, terwijl de oude hond juist weer meer gaat slapen. Honden die bijzondere inspanningen leveren (sledehonden, jachthonden) zullen na gedane arbeid absoluut rust nodig hebben.
Een hond die dagelijks voldoende vrije beweging krijgt, zal zich in huis rustiger gedragen. Ook na het eten is het tijd voor een dutje. Wild rennen of spelen met een volle maag is niet goed.
Slaapt de hond? Niet storen!
Honden die opgroeien in een drukke, nerveuze of lawaaierige omgeving, lopen eerder de kans onzeker of neurotisch te worden dan honden die evenwichtig opgroeien met voldoende rust en regelmaat.
Monique lijdt waarschijnlijk aan een persoonlijkheidsstoornis, maar wat maakt dat uit? Ik snap alleen niet waarom zij gecast is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
wat maakt dat vehaal over een hond dan uit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat maakt het uit wat Mo is of heeft?
precies, ben het anders nooit eens met je, maar nu welquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat maakt het uit wat Mo is of heeft?
Wat boeit heel secret story nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat maakt dat vehaal over een hond dan uit?
tjah, wat maakt het uit wat de bewoners doen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat boeit heel secret story nu eigenlijk?
Het wilde weer eens spelen met Google om dan vervolgens een lap onzinnige tekst neer te ploffen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners doen wat de programmamakers willen of wat ze zelf willen doen. En de kijkers kijken ernaar als ze het willen zien. Maakt verder niet zoveel uit wat een bewoner echt zou hebben of zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tjah, wat maakt het uit wat de bewoners doen eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners doen wat de programmamakers willen of wat ze zelf willen doen. En de kijkers kijken ernaar als ze het willen zien. Maakt verder niet zoveel uit wat een bewoner echt zou hebben of zijn.
Duidelijk: zij heeft FOK nog niet gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:08 schreef afca_oc het volgende:
Hoi allemaal!
Nu ik weer terug in Nederland ben, ga ik als eerste natuurlijk knuffelen met mijn familie, vrienden en Alex. Het is heel raar om twee maanden je dierbaren niet te zien, dat viel sinds Alex weg was een stuk zwaarder en ik ga een happy meal halen J Mmm.. lekker.
Ik verwacht dat de achtergebleven musquito's (Karim, Sharon en Gerard) in de finale komen, al denk ik wel dat het nu een drie tegen drie nominatie strijd wordt, dus dat wordt spannend hoe dat gaat uitpakken. Ik vind dat Gerard het spel als beste speelt, ik heb in het begin erg moeten wennen aan zijn spel ideeën. Hij heeft alles goed uitgedacht maar is toch 100% zichzelf en dat vind ik zo mooi aan hem.
Het was best een beetje eng om als eerst in dat grote huis te belanden maar zodra ik uit de Kamer van de Waarheid kwam met Guido voelde ik mij direct op mijn gemak. Ons geheim overigens vond ik zooooo gaaf, tot het moment dat ik er na twee dagen via Joanna achter moest komen dat hij een vriendin had. Dat gaf een hele speciale wending aan ons geheim.
Ik ben trots op hem dat hij zo trouw en vol lof over zijn vriendin sprak. Ik had met niemand anders dit geheim willen delen. Ondanks dat het met Alex natuurlijk veel makkelijker zou zijn. Ik kwam oorspronkelijk in het huis met een ander geheim. Ik ben namelijk dyslectisch, maar die fake relatie was eigenlijk veel leuker om te spelen!
Het is even aftasten maar met Guido en Alex had ik direct een klik waardoor het verblijf makkelijker werd. We zijn vijftien totaal verschillende persoonlijkheden maar allemaal hele fijne mensen om mee te leven! Het terugkomen uit de exit geeft zon kick. De tweede keer voelde extra fijn omdat mijn geheim er toen al uit was! En ik was absoluut nog niet klaar om te gaan dus thanks everybody. Ik ga heel veel missen maar wat ik absoluut niet ga missen is het douchen met bikini en het omkleden met jullie erbijOf het verplicht wakker worden met De Stem en de bouwlampen. Ik ben super blij dat ik deze onwijs gave ervaring mocht meemaken en ik zou het absoluut zo weer doen. Tot bij de liveshow!!!!!!
Hopelijk komt haar voorspelling uit en haar woorden over Gerard zijn wel spot on
daar hebben meer geiten wollen sokken last van héquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij snapt echt het doel van een RLS niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |