Wie zegt dat mensen in dat gehuil trappen? Kerels in haar normale leven liepen allemaal hard bij haar weg, en begrijpelijk, dat mens verstikt je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?
Oh, hangen die borden daar dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"
Over wie heb je het nu?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef knagsje het volgende:
welke man laat zich nou ZO behandelen dor een vrouw?
Heb altijd het idee bij mo dat ze altijd op haar tenen heeft moeten lopen, omdat haar vader hele hoge eisen aan haar heeft gesteld.Weet het natuurlijk niet zeker hou me te goede.Maar daar kan die onzekerheid ook vandaan komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Mo een beetje zielig![]()
en dit keer niet om af te zeiken maar gewoon omdat ze echt anders is dan anderen. Soms lijkt het wel of ze een stoornis heeft.
ik bedoel een echte stoornis. Zouden we het niet genant vinden als we naar een programma keken waarin mensen zitten met MPS en schizofrenie bijvoorbeeld? Nu oordelen we over Mo omdat we haar zien als een normaal persoon maar ik vraag me steeds meer af of ze niet iets mankeert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bij de ingang van een psychiatrische inrichting hangt niet voor niets een bord met daarop de tekst: "ooit al eens een normaal mens ontmoet?"
die tekst is van Stichting Pandora en daar kan je stickers en buttons bestellen, aanrader!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kee, dan begrijp ik jequote:
Ik wou het niet zeggen, maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Ytsmi het volgende:
Volgnes mij is ze op een of andere manier bezig zo te weten te komen hoe de bewoners over haar en maik denken
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik bedoel een echte stoornis. Zouden we het niet genant vinden als we naar een programma keken waarin mensen zitten met MPS en schizofrenie bijvoorbeeld? Nu oordelen we over Mo omdat we haar zien als een normaal persoon maar ik vraag me steeds meer af of ze niet iets mankeert.
ja precies ze vond het ook raar dat ze zeggen we zien buiten dit huis wel of het werktquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar.
Alweer op zoek naar bevestifing en verontwaardigt als ze dat niet krijgt. Terwijl flip en jo gewoon realistisch zijn.
Hij gaat niet mee in haar drama en laat zich minder pushen, valt me op.quote:
een minderwaardigheiscomplex komt meer in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerd
ah, dat leidt weer tot leuke semi-ruziesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee in haar drama en laat zich minder pushen, valt me op.
Dat gaat heel goed samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
een minderwaardigheiscomplex komt meer in de buurt
Dit perhaps?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hechtingstoornis kwam bij mij op, maar ik heb er niet voor doorgeleerd
Eh, er zijn meer vrouwen die snel huilen en zeker juist na hun 50e. Alleen hoe ze ermee om gaan. De meesten verbergen het of lopen weg. En dan is er nog huilen en huilen. Meerdere, gevoelige mensen schieten snel vol. Eerst dacht ik dat Mo acteerde. Nu heb ik gezien, dat ze misschien toch wel een huilerd is. Zaak is dat ze er anders mee moet leren omgaan, want het vormt anders een belemmering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is al 30 en dus eigenlijk wel gevormd, nu komt ze ermee weg omdat ze mooi en jong is en mensen trappen nog in dat gehuil, maar wat als ze straks 50 is? Dan trapt niemand toch meer in een volwassen vrouw die zo makkelijk huilt om niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |