Dan vertel je het toch niet, als oprechte interesse je niet aanstaat, mij best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?
hij is niet zo goed snaps, snap dat dan!!! Daarom herhaalt hij zichzelf keer op keer, zeker vaak voor gesloten deur gestaan, terwijl hij zo mooi was gaan zitten,quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?
Jij kunt het vast heel goed uitleggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij snapt echt het doel van een RLS niet.
Nee, domme vragen staan me niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dan vertel je het toch niet, als oprechte interesse je niet aanstaat, mij best.
Snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jij kunt het vast heel goed uitleggen.
Eh dit klopt niet, maar het klopt als je zegt dat het niet uitmaakt wat een bewoner mankeert. Het is grappig om naar te kijken of niet. In dat opzicht zijn we allemaal voyeurs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners doen wat de programmamakers willen of wat ze zelf willen doen. En de kijkers kijken ernaar als ze het willen zien. Maakt verder niet zoveel uit wat een bewoner echt zou hebben of zijn.
Ga je nu de lolbroek uithangen over mij als forum gast in plaats van te cossen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij is niet zo goed snaps, snap dat dan!!! Daarom herhaalt hij zichzelf keer op keer, zeker vaak voor gesloten deur gestaan, terwijl hij zo mooi was gaan zitten,
Uhhh jij begint met je betweterigheid over honden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ga je nu de lolbroek uithangen over mij als forum gast in plaats van te cossen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Snap je zelfs DAT niet? Denk er zelf eens over na?
Volgens mij kan het haar niet zo veel schelen wat anderen maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Duidelijk: zij heeft FOK nog niet gelezen
Had ik het tegen jou, of kan de persoon aan wie ik iets vroeg zelf ineens niet reageren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh jij begint met je betweterigheid over honden.
heb meneer niet goedsnaps, op negeer, dus ik reageer op wat anderen zeggen. Kan hij mij een lolbroek vinden altijd beter dan azijnpisser.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh jij begint met je betweterigheid over honden.
Ik imiteer jou, jij bent koning in reageren op dingen die niet voor jou bedoeld zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou, of kan de persoon aan wie ik iets vroeg zelf ineens niet reageren?
Voel je jezelf nu slimmer dan die domme mensen? Nou dan respekt hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
vragen, gesteld door domme mensen dan
Ga je je nu weer verschuilen achter de interpretatie van de letters COS?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ga je nu de lolbroek uithangen over mij als forum gast in plaats van te cossen?
Jezelf beperken tot cossen wil niet lukken vandaag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik imiteer jou, jij bent koning in reageren op dingen die niet voor jou bedoeld zijn
Jawel, ik kan prima cossen. Jij blijkbaar niet en wat betreft snelheid van leren moet je wel op een ZMOK school gezeten hebben vroeger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jezelf beperken tot cossen wil niet lukken vandaag?
door jouw dommigheid zijn anderen altijd slimmer hé, duik nog eens in je LOI cursus.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Voel je jezelf nu slimmer dan die domme mensen? Nou dan respekt hoor.
en dat domme hempje....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even wat reclame voor dr Kleding
Jo: "Irritante kutbroek"
Dat men de hond niet liet slapen en wakker houdt door de dag. Daar had Sharon het namelijk over op de streams. En naar aanleiding daarvan poste ik dat stukje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat maakt dat vehaal over een hond dan uit?
alleen een afgekeurde psychiater.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef Dakotamu het volgende:
hondje uitgelaten, nog iets gemist daar?
Hey Mootie, ben je gestopt met volgen van SST?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit een verkapte SC is
Een beetje SC moet kunnen als de streams zeer saai zijn maar dit is meer COUquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit een verkapte SC is
En daar zit echt helemaal niemand op te wachten,... of heb je dat nu nog steeds niet door?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat men de hond niet liet slapen en wakker houdt door de dag. Daar had Sharon het namelijk over op de streams. En naar aanleiding daarvan poste ik dat stukje.
Ik maak mijn huis ook altijd schoon op 12 cm hakken...quote:
Dan kun je wel bij de bovenste plankjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik maak mijn huis ook altijd schoon op 12 cm hakken...
met een ziekelijke vorm van beroepsdeformatie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
alleen een afgekeurde psychiater.....
waar zit niemand op te wachten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En daar zit echt helemaal niemand op te wachten,... of heb je dat nu nog steeds niet door?
Helaas, dan sta ik nog op een krukje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan kun je wel bij de bovenste plankjes
Ja, ik trok de COS niet zo, en dat maakt een RLS voor mij het leukst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey Mootie, ben je gestopt met volgen van SST?
1 of ander slap verhaal van internet geplukt door de psych,... iets wat iedereen die daar interesse in heeft zelf wel kan vinden.quote:
COS? hebben ze die ook? waar is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik trok de COS niet zo, en dat maakt een RLS voor mij het leukst.
Oh oke, wel jammer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik trok de COS niet zo, en dat maakt een RLS voor mij het leukst.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helaas, dan sta ik nog op een krukje.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
COS? hebben ze die ook? waar is dat?
ah ok, dacht ff dat het over commentaar op sharon ging, dat vind ik prima te pruimenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
1 of ander slap verhaal van internet geplukt door de psych,... iets wat iedereen die daar interesse in heeft zelf wel kan vinden.
Kortom: er gebeurt dus nietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh oke, wel jammer.![]()
On topic; Gerard pingelt, Mo ligt op bed etc..
smurfen zijn toch blauw??????quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helaas, dan sta ik nog op een krukje.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ah ok, dacht ff dat het over commentaar op sharon ging, dat vind ik prima te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |