Gerard vertelde gisteren dat hij het absoluut niet op prijs stelt als er informatie van buitenaf voor hem in het huis kwam. Het ene en enige moment met Feneke was voor hem genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Verzoekje gemaild of Karim een nieuw setje snaren kan krijgen, met de vriendelijke groet van FOK!
En aangezien Gerard nooit bericht van het thuisfront krijgt en anderen wel, of ze dan meteen hem even kunnen laten weten dat hij fans op FOK! heeft. Aangezien hij FOK! al een aantal keer genoemd heeft, zal hij dat vast leuk vinden.
Zal wel niet gebeuren, maar proberen kan altijd
Dat ging om informatie die hem emotioneel zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard vertelde gistern dat hij het absoluut niet op prijs steld als er informatie van buitenaf voor hem in het huis kwam. Het ene en enige moment met Feneke was voor hem genoeg.
Ah ok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging om informatie die hem emotioneel zou kunnen maken.
De groeten van FOK! zal hij vast niet van gaan janken
Dan krijg je inderdaad Mo taferelen. Die een jong mannetje laat stikken voor een kwal als Maik die ze over een paar weken weer zal zien. Dat kleine manneke (Petekind) heeft zijn tante waarschijnlijk langer niet gezien. Ieder mens met gevoel zou voor het kind kiezen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard vertelde gisteren dat hij het absoluut niet op prijs stelt als er informatie van buitenaf voor hem in het huis kwam. Het ene en enige moment met Feneke was voor hem genoeg.
Er is 1 kort moment of boodschap geweest naar zijn eigen zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Welk moment met Fenneke eigenlijk?
Hij heeft haar toch niet mogen spreken oid tijdens het programma?
Wel toch ? Of in beeld ben het ff weer kwijt...was maar heel kort...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Welk moment met Fenneke eigenlijk?
Hij heeft haar toch niet mogen spreken oid tijdens het programma?
Volgens mij via Karim met dat potje wax (wat hij niet kreeg en even tijdens de live zag hij haarquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Er is 1 kort moment of boodschap geweest naar zijn eigen zeggen.
Ik geloof in week zes maar dat weet ik niet meer zeker uit het hoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel toch ? Of in beeld ben het ff weer kwijt...was maar heel kort...
Wat bedoelen jullie hiermee wat heeft ze gedaan dan ?wwquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze zo lief was dan had ze karim niet zo genaaid
Dat was alles idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
Er was een keertje 'opdrachten van de kijkers' via dat scherm.
En daar was een opdracht voor Monique van ene Fenneke dat ze Gerard een knuffel moest geven van een minuut lang ofzo. Dat was volgens mij alles
Kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef danilel het volgende:
en een keer tijdens de liveshow heeft hij haar even in beeld gezien!
Oh zo, in het publiek achter Renate idd ving hij een glimp op inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef danilel het volgende:
en een keer tijdens de liveshow heeft hij haar even in beeld gezien!
Precies ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Deze?
http://www.secretstory.nl(...)am+van+Fenneke?show=
Ja diequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Deze?
http://www.secretstory.nl(...)am+van+Fenneke?show=
En ik vond dit nog:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies ja!
Er kwam een tekstje op het scherm met die opdracht aan Monique.
En dat was namens Fenneke inderdaad.
O ja, dat zou ik ook graag willen weten. Ik volg het constant maar blijkbaar heb ik dit gemist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie hiermee wat heeft ze gedaan dan ?ww
dat is ie al een tijdjequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
de COS wordt al net zo saai als sst zelf
Eigenlijk al sinds dat oijabord en die smerige kakkerlakken. Toen Karim ook nog weg moest was het hem even allemaal teveel heb ik het idee. Maar hij herstelt alweer aardig denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ondanks dat Gerard misschien niet oprecht geinteresseerd was vandaag, heb ik het idee dat we Gerard meer moeten steunen nog, want hij heeft deze week echt een rotweek gehad. Ik kreeg echt het idee dat hij slecht in zijn vel zat. Dus steun Gerard, op welke manier dan ook, hij verdiend het! Net als Karim overigens.
Misschien wordt hiermee de ruzie met Karim bedoeld, toen Servio er nog was? Dat is uitgepraat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef Ginosa het volgende:
[..]
O ja, dat zou ik ook graag willen weten. Ik volg het constant maar blijkbaar heb ik dit gemist.
Inderdaad, heel onsympathiek en ze verliest hier nog meer krediet mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad Mo taferelen. Die een jong mannetje laat stikken voor een kwal als Maik die ze over een paar weken weer zal zien. Dat kleine manneke (Petekind) heeft zijn tante waarschijnlijk langer niet gezien. Ieder mens met gevoel zou voor het kind kiezen....
Mo huilt om niks, dus zal het wel om niks gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Inderdaad, heel onsympathiek en ze verliest hier nog meer krediet mee.
Waarom was Mo nu weer aan het huilen, weet iemand dat?
Dat was een leuk interview idd, leuke vrouw heeft hijquote:
Tuurlijk gaat het om niks, maar haar lezing (aldus Karim) is dat ze al die mensen mist die al weg zijn. Wat een gelul !! Jo kwam nog maar net terug uit de exitgang en je kon duidelijk horen dat ze tot 2x toe tegen Geer zei dat "haar top" in 2 weken naar huis was gestuurd en dat hij dat niet had. Haar top (!) want het gaat natuurlijk weer om haarzelf en ondertussen ging ze niet "dag Laura" (o.i.d.) schreeuwen naar de vertrekkende Lau zoals ze daar altijd doen bij een exit. Egoïstisch kreng vind ik haar nog steeds (en steeds meer).quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mo huilt om niks, dus zal het wel om niks gaan
Het lijkt alsof Sharon helemaal geen zin heeft in een pup opvoeden. Het is gewoon erg veel werk en zij is er het liefst zo min mogelijk mee bezig lijkt wel. Ze denkt dat 'in de bench proppen' de oplossing is voor elk probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Diamonds28 het volgende:
Oh sharon weet wel hoe het moet als ze orders uitdeelt over seggie maar als ze het zelf moet doen is ze er er te beroerd voor!!!!
ja die huilt overal om, dat zijn we wel gewend ondertussen he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi Stability, er is niet veel gebeurd, ja Mo heeft weer gehuild, dat was het wel.
allemaal jankwijven daarquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi Stability, er is niet veel gebeurd, ja Mo heeft weer gehuild, dat was het wel.
hoe krijgen ze dat zooitje bijmekaar gezocht he? niet te geloven gewoonquote:
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving isquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe krijgen ze dat zooitje bijmekaar gezocht he? niet te geloven gewoon
Is nog niet bekend of Sharon Secredo echt mee zal nemen toch??quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Sharon helemaal geen zin heeft in een pup opvoeden. Het is gewoon erg veel werk en zij is er het liefst zo min mogelijk mee bezig lijkt wel. Ze denkt dat 'in de bench proppen' de oplossing is voor elk probleem.Nou ja, ze heeft straks gelukkig een boek 'pup opvoeden voor dummies'.
nou dat weiger ik ook..ik zie in het echte leven alleen jankende kleutertjes en peutertjes, geen jankende hysterische vrouwen van 30quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving is
Maak je alsjeblieft geen zorgen..... Mijn hart zou huilen voor Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving is
Ik begrijp telkens wel dat zij als eerste mag zeggen of ze hem wil en ze heeft ook al aan thuis gevraagd of ze alsjeblieft de pup mee mocht nemen. Maar of het echt doorgaat is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend of Sharon Secredo echt mee zal nemen toch??
Ik ken ook geen enkele volwassene die zoveel jankt en aandacht vraagt. Ze wil er aandacht mee want ze heeft ook wel eens liggen janken op bed en kijkt dan omhoog door het raam of iemand haar wel ziet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dat weiger ik ook..ik zie in het echte leven alleen jankende kleutertjes en peutertjes, geen jankende hysterische vrouwen van 30
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:30 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maak je alsjeblieft geen zorgen..... Mijn hart zou huilen voor Nederland.
Ik denk dat het juist met casten fout is gegaan, les voor de eventuele volgende RLSquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?
ze hadden toch lering kunnen trekken uit 6 BB's??quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist met casten fout is gegaan, les voor de eventuele volgende RLS
Bootje van Gerard???quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bootje Abramovic 1.2 Miljard
Die interessante personen moeten dan net wel zin hebben om zich voor zo'n drol van een programma te lenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |