Heb je het nou over mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:41 schreef gelly het volgende:
Discriminatie/racisme van deze user in meerdere topics
Jongeren verstoren alweer rouwstoet #2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien omdat het gewoon in de policy van FOK! staatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel opvallend.
Het is natuurlijk nog erger als mods en admins hierin meegaan.
Als je denkt daar als een verlengde van te moeten dienen (om eigenlijk je tegenstanders uit te willen schakelen) ben je gewoon zielig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien omdat het gewoon in de policy van FOK! staat
Tegenstandersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je denkt daar als een verlengde van te moeten dienen (om eigenlijk je tegenstanders uit te willen schakelen) ben je gewoon zielig.
Gaan we nu opeens quasi-onnozel doen?quote:
Blijkbaar heb je vijanden die je kapot willen maken omdat ze er alles voor over hebben om hun egoïstische zin door te drukken ten koste van alles en iedereen, inclusief Fok!.quote:
Opbokken, kutrelnicht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben echter het ultieme mod/admin neukertje en roep hierbij jullie allemaal op on-topic te blijven.
good job!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef sp3c het volgende:
oeh dat was ik van plan ... maar ik vergat het
fixed
Er worden users gebashed. Dat is niet netjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .
ik heb uit betrouw baren bronnen gehoord dat ze kunst dildos hebben in de vorm van qassam raketten in de strook .by the way.sorry about this ,, maar het gaat toch nergens meer over
.simpiequote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er worden users gebashed. Dat is niet netjes.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook uit maakt is dat de pro's bij het minste geringste bij de mods gaan zeiken.
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:
het is hoe je het wil zien ,quote:Op zondag 26 juni 2011 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen
Dan moet ie gewoon betalen voor mijn dure tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Hukkie het volgende:
WTF. Florine_S stuurt DM's rond om op msn te praten over bankierbashen?
een groepsbash?? Tquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Hukkie het volgende:
Pff, geen idee wat ik daar mee moet. Zal hem achter even meldenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Hukkie het volgende:
Is al gebeurd door medemod. Dank je voor het meldenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Taliban: Nederlandse politietrainers op dodenlijst
Kan dicht want dubbel.
haha, zal even kijken. Straks is het mosterdmaaltijd in het FA-hokquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Hukkie het volgende:
Frutsel had hem ook meegenomen om navraag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |