Ban is weer opgeheven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Hukkie het volgende:
Ik dacht trouwens dat het zichtbaar was als iemand geband was? Maar bij WS kan ik niets ontdekken?
Ah, daar ben ik oprecht blij omquote:
Als iedereen zo fatsoenlijk zou posten als ik zou het er hier een stuk op vooruit gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In tegendeel...hij post inderdaad doordacht maar niet fatsoenlijk.
Die methode heet het geven van argumenten. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Hij pakt het alleen leuk in en gebruikt een discussiemethode die lastig te pareren is....
Dank je. Excuses konden er overigens niet vanaf. "ban verkort, mening gaf je, kutmening maar goed, het is de jouwe". Ik snap niet wat het ertoe doet dat de admin het een kutmening vindt. Dat mag maar heeft verder niks met adminsoptreden van doen lijkt me. Kennelijk had ik in het beleefde doch gepikeerde mailtje naar de admins nog iets overtuigender moeten zijn wat betreft de waarde van een gelijk speelveld in discussies.quote:
Als het over Israël gaat is er geen gelijk speelveld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Kennelijk had ik in het beleefde doch gepikeerde mailtje naar de admins nog iets overtuigender moeten zijn wat betreft de waarde van een gelijk speelveld in discussies.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het over Israël gaat is er geen gelijk speelveld.
Bans mogen niet besproken worden, maar ik vind dit wel een merkwaardige gang van zaken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Dank je. Excuses konden er overigens niet vanaf. "ban verkort, mening gaf je, kutmening maar goed, het is de jouwe". Ik snap niet wat het ertoe doet dat de admin het een kutmening vindt. Dat mag maar heeft verder niks met adminsoptreden van doen lijkt me. Kennelijk had ik in het beleefde doch gepikeerde mailtje naar de admins nog iets overtuigender moeten zijn wat betreft de waarde van een gelijk speelveld in discussies.
Wat natuurlijk ook uit maakt is dat de pro's bij het minste geringste bij de mods gaan zeiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Papierversnipperaar gelijk heeft. Gelukkig kwam deze admin wel terug op zijn beslissing.
FB is toch voor dit soort dingen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden, maar ik vind dit wel een merkwaardige gang van zaken.
Hangt het CIDI om de haverklap aan de lijn of zo? Als discussies opzettelijk of per ongeluk in een richting gestuurd gaan worden met verwijdering en bans, dan is dat het einde van discussie. Het is vrije discussie of geen discussie, meer smaken kent discussie naar zijn aard niet. Ik zie het wel, maar de volgende keer is het doei.quote:Sowieso begreep ik al niet, en dit is feedback, waarom er over jouw bericht overlegd moest worden; ik zag er niets verkeerds in, zeker niet gezien de rotzooi die over het algemeen in dat topic wordt gepost, zoals wekenlang oorlogsplaatjes en ad hominems voor iedereen die niet blatantly pro-Israël is. Dat was juist aan het minderen, en jij was een van de posters die met argumenten kwamen en daarmee het topic weer interessant maakten.
Ik denk dat Papierversnipperaar gelijk heeft. Gelukkig kwam deze admin wel terug op zijn beslissing.
Doe het dan ook niet aub, daar is het hier de plaats niet voor . Ga elkander pm'en of dm'en aub.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden, maar ik vind dit wel een merkwaardige gang van zaken.
beslissing.
Als ze dat deden kregen de pro-Israëli's veel vaker een ban.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Zou toch niet al te star als een blind paard de regeltjes volgen.
Het grootste gedeelte van mijn post is feedback, maar dat heb je weggeknipt. Dat ging over het voortraject naar de ban, namelijk dat Weltschmerz kennelijk in dat topic een reputatie bij jullie heeft opgebouwd. Ik vind dat gewoon vreemd omdat ik nooit iets buitensporigs van hem heb gezien. Dus vraag ik me hierbij af of posters die niet onverdeeld pro-Israël zijn meer kans op notes en bans lopen puur om hun mening.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef Frutsel het volgende:
Doe het dan ook niet aub, daar is het hier de plaats niet voor . Ga elkander pm'en of dm'en aub.
Laten we het maar weer tot NWS-FB beperken
Tis juist omgekeerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook uit maakt is dat de pro's bij het minste geringste bij de mods gaan zeiken.
Echt, nu even serieus: jij vindt echt, serieus, dat Israels beleid op het beleid van Nazi-Duitsland lijkt? Dat dat beeld zich.... opdringt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind de vergelijking met Nazi-Duitsland, die ik in dit geval niet maakte maar regelmatig wél gemaakt heb en dan ook meteen overduidelijk, ook erg pijnlijk. Maar die vergelijking dringt zich op, en dan en ook in andere gevallen van goede argumenten gebruiken mensen de slachtofferrol van het Joodse volk om je de mond te snoeren. Daar spuug ik op. Het racisme en de territoriale agressie waar ze slachtoffer van waren rechtvaardigt niet het racisme en de territoriale agressie waar een deel van dat volk zich nu schuldig aan maakt.
Niet jokken, dit is m'n mail:quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Dank je. Excuses konden er overigens niet vanaf. "ban verkort, mening gaf je, kutmening maar goed, het is de jouwe". Ik snap niet wat het ertoe doet dat de admin het een kutmening vindt. Dat mag maar heeft verder niks met adminsoptreden van doen lijkt me. Kennelijk had ik in het beleefde doch gepikeerde mailtje naar de admins nog iets overtuigender moeten zijn wat betreft de waarde van een gelijk speelveld in discussies.
Dat weet ik dus niet zo zeker maar ik snap wel meer dingen rondom twee zekere users niet. Kreeg het pas veel later mee maar ik was wel verbaasd over de ban van Weltschmerz.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze dat deden kregen de pro-Israëli's veel vaker een ban.
Daar zou ik dan graag statistieken van zien.quote:
Dat ligt sterk aan 'the eye of the beholder'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets van. Weltschmerz post over het algemeen weldoordacht en fatsoenlijk.
FB dus okay?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt, nu even serieus: jij vindt echt, serieus, dat Israels beleid op het beleid van Nazi-Duitsland lijkt? Dat dat beeld zich.... opdringt?
Niet helemaal waar,quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen als dit enkel via PM of DM zou hebben gespeeld iemand met een ban zou zijn opgescheept. Onder het mom van en dat klopt gewoon niet.
Zou toch niet al te star als een blind paard de regeltjes volgen.
En aan het onderwerpquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat ligt sterk aan 'the eye of the beholder'.
Kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat ligt sterk aan 'the eye of the beholder'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |