Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Videos ook al. Nou, eindeloos onlinequote:Ook zullen bepaalde diensten zoals VoIP, instant-messaging en video's bekijken extra geld kosten. KPN laat nu weten: Niet betalen betekent niet gebruiken.
Ben blij met mn abbo bij Ben!quote:
Nou ja, die kan ook bezig gaan natuurlijk. Als dit er door komt gaat elke provider dit truukje toepassen.quote:
Nee, dat doe ik nu allemaal niet. Dan moet je vrienden hebben!quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus straks gaat iedereen sms'en in plaats van whatsapen!
En dat is eng natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nu allemaal niet. Dan moet je vrienden hebben!
* PriemGirl purrrrrsquote:
Heb je een punt, maar hoop dat het niet zover komtquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, die kan ook bezig gaan natuurlijk. Als dit er door komt gaat elke provider dit truukje toepassen.
nee, dat is onmogelijk!quote:
Ik sms af en toe... vorig jaar had ik nog een bundel van 25 per maand, toen had ik een date die veel sms'te en ging ik drie maanden lang ruim over die 25 heen... inmiddels abonnement opgewaardeerd naar 100, date werd niets en nu blijf ik weer ruim onder de 25 per maand.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nu allemaal niet. Dan moet je vrienden hebben!
Kan je dat dan niet terugschroeven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sms af en toe... vorig jaar had ik nog een bundel van 25 per maand, toen had ik een date die veel sms'te en ging ik drie maanden lang ruim over die 25 heen... inmiddels abonnement opgewaardeerd naar 100, date werd niets en nu blijf ik weer ruim onder de 25 per maand.
En omdat ik maximaal 100 sms'jes mag meenemen naar de volgende maand, en ik op een gegeven moment dus meer dan 100 berichten per maand overhield, had ik ineens 200 sms'jes in een maand, en dat is nu dus standaard omdat ik niet aan de 100 kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet terugschroeven?
Ik snap ook niet dat mensen over de duizend sms'jes kunnen komen, hell, vijf is al een opgavequote:
Irritant dan...quote:
Ik zit er deze maand al op 11quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen over de duizend sms'jes kunnen komen, hell, vijf is al een opgave
Wok!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
bijna vergeten hoe lekker het is om wat later te beginnen
Daar moet je toch kramp van in je duimen krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen over de duizend sms'jes kunnen komen, hell, vijf is al een opgave
Volgens mij is dit al het minimumabonnement hoor... kan alleen grotere bundels nemen, geen kleinerequote:
De OPTA keurt het goed in elk geval.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, die kan ook bezig gaan natuurlijk. Als dit er door komt gaat elke provider dit truukje toepassen.
Geld vangen. 20~25% personeel de deur uit doen en abo's verhogen, klinkt als een gezond bedrijfquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
mja maar afwachten wat ze precies willen doen.
Pientjequote:
mja idd. nog meest kromme, boekt zoveel winst en wel mensen weg sturenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geld vangen. 20~25% personeel de deur uit doen en abo's verhogen, klinkt als een gezond bedrijf
De OPTA is dan ook zo corrupt als de tering, maar goed. Die worden ook rijker van deals die onder de tafel schuiven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd. nog meest kromme, boekt zoveel winst en wel mensen weg sturen![]()
mja je krijgt nu wel concurentiequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De OPTA is dan ook zo corrupt als de tering, maar goed. Die worden ook rijker van deals die onder de tafel schuiven.
Pienquote:
zit nu op kantoor bij mijn werkgevertquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit er deze maand al op 11
[..]
Wok!
Ik was bijna bang dat er iets was... dat je er niet was
Jep, ik weet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit nu op kantoor bij mijn werkgevert![]()
bank is dicht en thuis.... mja, je weet
Die concurrentie was er toch al? De enige die weer genaaid wordt is de consument.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je krijgt nu wel concurentie
KPN gaat het zo doen en vodafone biedt weer anders aan
Ik zou het zelfs bijna kartelvorming noemen, hetzelfde als met die belminuten die afgerond worden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die concurrentie was er toch al? De enige die weer genaaid wordt is de consument.
Nice, kon je ze niet losmaken dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:26 schreef Maraca het volgende:
Gisteren heb ik van die toffe vormpjes gevonden zodat je hartjes enzo kan maken op je cappuccino![]()
Alleen zaten ze vast aan een melkopschuimert
dat laten we een beetje over aan miniwok en maxiwok. gelegenheid geven om afscheid te nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ik weet...![]()
miniwok en maxiwok![]()
Per wanneer ga je verhuizen eigenlijk?
mja dat afronden willen ze toch ook gaan aanpakken ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs bijna kartelvorming noemen, hetzelfde als met die belminuten die afgerond worden...
mja zal voor de kinderen moeilijk zijn. hoe jong zijn ze ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laten we een beetje over aan miniwok en maxiwok. gelegenheid geven om afscheid te nemen![]()
als ze die behoefte hebben
Denk niet dat ze hem los verkopenquote:
wie niet vraagt, die niet wintquote:
6 en 9quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zal voor de kinderen moeilijk zijn. hoe jong zijn ze ?
Tuurlijk hebben ze die behoeftequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laten we een beetje over aan miniwok en maxiwok. gelegenheid geven om afscheid te nemen![]()
als ze die behoefte hebben
net de leeftijd dat ze het ook volledig meemaken jah.quote:
nou inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze die behoefteJe bent en blijft echt wel hun pappa! Denk maar eens hoe je miniwok paar weken geleden moest troosten snachts, als ze echt niks met je te maken zouden willen hebben, had miniwok toen wel om mamma geschreeuwd hoor...
Zal het de volgende keer vragenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer vragenHet is namelijk zo'n hele Latte art set
[ afbeelding ]
aah okquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer vragenHet is namelijk zo'n hele Latte art set
[ afbeelding ]
Niet gekocht, maar zag hem gisteren bij de Media Marktquote:
pff dat zal niet makkelijk wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou inderdaadmaar willen ze 2 dagen of 3 dagen (eigenlijk gewoon niet natuurlijk) dus daar laten we het een beetje vanaf hangen. gelukkig zijn we het daar wel over eens
Mooi, blijf goed op de kids letten, want dit heeft echt wel impact op hen, maar als ik dit zo lees, doen jullie dat ook alquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou inderdaadmaar willen ze 2 dagen of 3 dagen (eigenlijk gewoon niet natuurlijk) dus daar laten we het een beetje vanaf hangen. gelukkig zijn we het daar wel over eens
cool ding, maar wel weer een extra apparaat weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet gekocht, maar zag hem gisteren bij de Media Markt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pff dat zal niet makkelijk worden
we hebben al hulp gezocht voor ze ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, blijf goed op de kids letten, want dit heeft echt wel impact op hen, maar als ik dit zo lees, doen jullie dat ook al
Hoe doe je dat dan handmatig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cool ding, maar wel weer een extra apparaat weeren ik heb al zo weinig ruimte
dan maar gewoon met de hand schuimen
morge mevrouwquote:
wokquote:
gekke meneerquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon zwetend wakkerDus eerst even in bad, beentjes scheren, want het is rokjes dag
ik denk dat de oudste het wel beseft maar ze zullen beiden nog niet de lange termijn gevolgen kunnen inschatten. denk dat het belangrijk is dat je goed uitlegt wat de volgende stappen zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]alles behalve, ik weet ook niet hoe ze gaan reageren.
[..]
we hebben al hulp gezocht voor ze ook
en voor onszelf
ik heb zon douwe egberts ding voor in de magnetron, een plastic beker, die verwarm je met melk in de magnetron. dan een deksel met een opschuimsysteem erin erbovenop en dan opschuimenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan handmatig?Want ik vind hem ook een beetje prijzig namelijk
heb je de tvp van vanmorgen gezien ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon zwetend wakkerDus eerst even in bad, beentjes scheren, want het is rokjes dag
mja wordt lastig uitleggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de oudste het wel beseft maar ze zullen beiden nog niet de lange termijn gevolgen kunnen inschatten. denk dat het belangrijk is dat je goed uitlegt wat de volgende stappen zijndat het echt niet meer goed komt ( niet dat ze gaan denken "oh nou als we maar heel lief en gezellig doen komt alles weer goed" ). Dat het niet hun schuld is, kinderen geven vaak zichzelf de schuld van dit soort dingen, dus ik denk dat het goed is dat ook te benoemen. En als laatste natuurlijk dat je er nog steeds altijd voor ze bent
, dat ze je altijd mogen bellen of komen opzoeken etc.
ff vanuit het opvoedkundige gezien he
Hey C_Aquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
het kan geen kwaad om idd van te voren even te bedenken hoe je het gaat brengen. maar ik denk dat wok dat al tig keer in zn hoofd heeft gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je de tvp van vanmorgen gezien ?
[..]
mja wordt lastig uitleggen.
alle tips zijn welkom.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de oudste het wel beseft maar ze zullen beiden nog niet de lange termijn gevolgen kunnen inschatten. denk dat het belangrijk is dat je goed uitlegt wat de volgende stappen zijndat het echt niet meer goed komt ( niet dat ze gaan denken "oh nou als we maar heel lief en gezellig doen komt alles weer goed" ). Dat het niet hun schuld is, kinderen geven vaak zichzelf de schuld van dit soort dingen, dus ik denk dat het goed is dat ook te benoemen. En als laatste natuurlijk dat je er nog steeds altijd voor ze bent
, dat ze je altijd mogen bellen of komen opzoeken etc.
ff vanuit het opvoedkundige gezien he
jijquote:
Dat is ook wel handigquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb zon douwe egberts ding voor in de magnetron, een plastic beker, die verwarm je met melk in de magnetron. dan een deksel met een opschuimsysteem erin erbovenop en dan opschuimen
yep....quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het kan geen kwaad om idd van te voren even te bedenken hoe je het gaat brengen. maar ik denk dat wok dat al tig keer in zn hoofd heeft gedaan
Ikke welquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je de tvp van vanmorgen gezien ?
[..]
mja wordt lastig uitleggen.
Ik weet niet precies wat er speelt en dat hoef je ook niet uitgebreid uit te gaan leggen, maar heel veel sterkte wokquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep....
en ik weet gewoon, ondanks alles wat ik bedacht heb zal het anders lopen dan je bedenken kan.
maar toch maar alle mogelijke vragen bedenken en antwoorden voorbereiden..
en je kunt ook gewoon toegeven dat je sommige dingen nog niet weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep....
en ik weet gewoon, ondanks alles wat ik bedacht heb zal het anders lopen dan je bedenken kan.
maar toch maar alle mogelijke vragen bedenken en antwoorden voorbereiden..
Ochtendseksquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon zwetend wakker
quote:
Daar had ik op gehoopt voor vandaag. Helaas sliep ik toch thuisquote:
en je vriend niet bij jou dan ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar had ik op gehoopt voor vandaag. Helaas sliep ik toch thuis
maar ik ben hun pappiequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je kunt ook gewoon toegeven dat je sommige dingen nog niet weethet is ook goed voor ze om te zien dat zelfs pappa niet altijd die sterke vent is die alles wel weet en oplost
Lastig dan jah.quote:
zelfs pappies hebben gevoel in hun donderquote:
Zoiets jaquote:
Nogal. Maar nu houd ik erover op, wil niet nog meer jankenquote:
En ze gaan je toch sowieso nog regelmatig zien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alle tips zijn welkom.
mar inderdaadvooral dat het niet aan hun ligt en dat ze me altijd mogen bellen, mailen of wat dan ook
Blij dat ik een ambtenaar ben. Werk zequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens aan het werk, Bis Later Lui
![]()
* Crazy-M wenst yuki succes dan maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja
[..]
Nogal. Maar nu houd ik erover op, wil niet nog meer janken
luie ambtenaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blij dat ik een ambtenaar ben. Werk ze![]()
Lang weekend. Dan een paar dagen werken en dan meivakantiequote:
dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze gaan je toch sowieso nog regelmatig zien?
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M wenst yuki succes dan maar
had vanmorgen ook avril lavigne in de auto
blijft heerlijk nummer (what the hell)
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Goed bezig wok!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]alles behalve, ik weet ook niet hoe ze gaan reageren.
[..]
we hebben al hulp gezocht voor ze ook
en voor onszelf
pffff, luiequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lang weekend. Dan een paar dagen werken en dan meivakantie
geen dankquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb dat album nog ergens als het goed is
want het is rokjesdag, rokjesdag, rokjesdag, rokjesdag,quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
want het is rokjesdag, rokjesdag, rokjesdag, rokjesdag,
alles kan en alles mag
quote:
schoonquote:
Ja, anders had het rokje in de was gemoeten!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, anders had het rokje in de was gemoeten!
Ik ook nu... heb een driekwartsbroek aangetrokkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik laat mijn benen wel gedeeltelijk bloot
Die trek ik straks ook aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook nu... heb een driekwartsbroek aangetrokken.
okquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik laat mijn benen wel gedeeltelijk bloot
ik spijkerbroek, maar dit weekend korte broek of 3 kwartbroekquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook nu... heb een driekwartsbroek aangetrokken.
Spijkerbroek trek ik vanmiddag wel aan, als ik naar Rotterdam reis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
[..]
ik spijkerbroek, maar dit weekend korte broek of 3 kwartbroek
wat kom je doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spijkerbroek trek ik vanmiddag wel aan, als ik naar Rotterdam reis.
tsja,quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spijkerbroek trek ik vanmiddag wel aan, als ik naar Rotterdam reis.
alles wat muck maakt schijnt lekker te zijnquote:
mee eens isquote:
Vergis je niet in de naam, want ldg zegt het goed:quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alles wat muck maakt schijnt lekker te zijn
PICSquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
Pas nog maar 1 rokje! De rest is allemaal te groot
Dus vanmiddag even shoppen denk ik
Goed excuusquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
Pas nog maar 1 rokje! De rest is allemaal te groot
Dus vanmiddag even shoppen denk ik
Jep, eensquote:
U riep ?quote:
yuki, toch wel want je weet dat ik het benquote:
Die wil ik! Die wil ik!!!!quote:
Maar je UI!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
yuki, toch wel want je weet dat ik het ben
ja mijn aapjequote:
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alles wat muck maakt schijnt lekker te zijn
een sigaarquote:
morguhquote:
Goedemorgenquote:
Ach, dat kudtbedrijf ook. Heb je een algemeen nummer te bellen, krijg je zo'n kudtbot die probeert diegene die je wilt door te schakelen. Het systeem werkt nu niet bepaald goed. Dan krijg je te horen: u wordt doorverbonden met een medewerker, na 2 sec heb je weer die botquote:
de liefde van de man gaat door de maagquote:
Haiquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
* Maraca geeft MPG een knuffel en een kopje koffie
uitslapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 rekt zich eens even uit en wrijft wat in d'r oogjes..
een lange geeuw completeert het plaatje
goede morgen heren en dames
quote:
werk je ook bij de BDquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dat kudtbedrijf ook. Heb je een algemeen nummer te bellen, krijg je zo'n kudtbot die probeert diegene die je wilt door te schakelen. Het systeem werkt nu niet bepaald goed. Dan krijg je te horen: u wordt doorverbonden met een medewerker, na 2 sec heb je weer die bot
Maar goed, uiteindelijk na tien minuten is het gelukt, en dan hoor je dat diegene niet aanwezig is. Leuk, zo'n last minute exitgesprek, ze doen ook echt hun best het allemaal zo lastig mogelijk te maken
morguhquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
barquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
hoe issie nuquote:
Ik had wat moeite met het herkennen van de sigaar, maar hij is wel coolquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
brutaal edoch cool is hij heh
[..]
werk je ook bij de BD
[..]
morguh
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had wat moeite met het herkennen van de sigaar, maar hij is wel cool
En werk jij bij de fiscus?
morgequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
Morgequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef Enfermera het volgende:
Hey, gaat de TT over Gouda![]()
Moggeh trouwens
dan is het toch geen vrije dag meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
wat te doen op een vrije dag zoals deze..
in bad en beentjes scheren is een goed plan..
daarna wat wasjes draaien en daarna shoppen*O*
en als er tijd over is kijken we wel of er nog iets aan het huishouden gedaan kan/moet worden
wat danquote:
oeh..quote:
ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh..
in bad gaan en een beetje poedelen en daarna shoppen is zeker wel een vrije dag
dat huishouden is een beetje minder
Kan, ik doelde meer op de film van Mel Gibsonquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef Enfermera het volgende:
Hey, gaat de TT over Gouda![]()
Moggeh trouwens
hoe is het met de zusterquote:
ligt eraan welkequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook![]()
hoewel ik shoppen met vrouwen ook onder zware arbeid reken
wat is er danquote:
ja gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe is het met de zuster
[..]
ligt eraan welke
Ik las het op z'n Duitsquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan, ik doelde meer op de film van Mel Gibson
Kan ook, heeft allemaal met hetzelfde te makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het op z'n Duits
Als in: Matthäus Passion, Johannes Passion
ooh zoquote:
Koenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Hallo KSC clan. Hoe gaat ie op de Goedevrijdagochtend
I knowquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan ook, heeft allemaal met hetzelfde te maken
Wat een lief konijntje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo![]()
kijk
[ afbeelding ]
dit konijntje zegt dat je niet stom bent
Koentjequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
is volgens mij geen knijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo![]()
kijk
[ afbeelding ]
dit konijntje zegt dat je niet stom bent
ga dan maar snel terug naar schoolquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Koentje
[..]
is volgens mij geen knijn
nu is je dag weer goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
I knowMaar ik ben een beetje geïndoctrineerd denk ik
[..]
Koen![]()
[..]
Wat een lief konijntje!
vind meer een hamster ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga dan maar snel terug naar school
[..]
nu is je dag weer goed
Oh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan, ik doelde meer op de film van Mel Gibson
Goed, wat een heerlijk weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe is het met de zuster
[..]
ligt eraan welke
XDquote:
Euh... neequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga dan maar snel terug naar school
[..]
nu is je dag weer goed
dat zeg ik ga maar snel terug naar school als dat een hamster is ben ik een cheetahquote:
ja dat snap ik maar doe gewoon mee dat helptquote:
aan het werk, maar wel heeeeeeeeeeeerlijk weer buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Goed, wat een heerlijk weerEn met jou?
![]()
[..]
XD
hoi wokjeHoe ist met je?
* MPG geeft yuki een knuffelquote:
Okéquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar doe gewoon mee dat helpt
dit zijn konijnen:quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik ga maar snel terug naar school als dat een hamster is ben ik een cheetah
dat zijn ook konijnen jaquote:
Haha jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aan het werk, maar wel heeeeeeeeeeeerlijk weer buiten
Mooiquote:
en toch ....quote:
Opzich niet gek... als ik de nieuwsberichten lees over jou baasquote:
beetje wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaik was afgelopen 3 dagen ook overdag aan het werk
Nu toevallig een avonddienst
![]()
[..]
MooiKan je nog een beetje genieten van het weer?
cooolquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Enfermera het volgende:
Dit vind ik echt zó'n geweldig filmpje over konijnen
goedesmorgens konijntjequote:
mja je komt toevallig net binnen tussen de konijnenquote:
Ha!quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje wel hoortussen het werk door
Ja hequote:
dat pluiskonijn op 1:30quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Enfermera het volgende:
Dit vind ik echt zó'n geweldig filmpje over konijnen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn amandelen zijn ontstoken. Kutkeelpijn.
Een koe?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ijskoude melkheb hier zon 2.4 liter tankje naast me staan
Nog steeds aanwezig, maar ik voel me al wel een beetje beterquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh mukske! hoe is het met de koorts?
is het wel versquote:
zou wel gezellig zijnquote:
mooi zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezig, maar ik voel me al wel een beetje beter
Die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou wel gezellig zijn![]()
maar kheb dees [ afbeelding ]
zijn er al best langquote:
Muckiequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezig, maar ik voel me al wel een beetje beter
Das wel veel om in 1 keer leeg te drinken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou wel gezellig zijn![]()
maar kheb dees [ afbeelding ]
hebben ze ook niet overalquote:
Ik kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben eigenlijk... Waar verkopen ze die?quote:
Dat was wel mijn planning jaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das wel veel om in 1 keer leeg te drinken...
* MaleDuck ziet paar scenes van jackass voor zich...
Hier vliegt het er doorheen als we visite hebben en ik cappuccino maakquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben ze ook niet overalmaar ze zijn wel heel makkelijk. Ik eet altijd cornflakes of zoiets bij mn ontbijt en die literpakjes zijn zo snel leeg
deze komt van de c1000 maar jumbo zal ze ongetwijfeld ook wel hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben eigenlijk... Waar verkopen ze die?
Appie heijn in breda vorig jaar gehaaldquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben eigenlijk... Waar verkopen ze die?
En als Jumbo ze niet heeft, bestellen ze, ze graag voor jequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze komt van de c1000 maar jumbo zal ze ongetwijfeld ook wel hebben
Ik zal binnenkort eens kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze komt van de c1000 maar jumbo zal ze ongetwijfeld ook wel hebben
en dan zeggen dat je ze niet hoeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
En als Jumbo ze niet heeft, bestellen ze, ze graag voor je
dan kan je bar gaan meeten in de boogaardquote:
okquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze komen dan gewoon in het assortiment
Is het ook welquote:
Geweldig hequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat pluiskonijn op 1:30hebben!
1. je nagels,quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Joysa het volgende:
Voor mijn POP moet ik 3 dingen bedenken waar ik trots op ben.. ik kan gewoon niks bedenken
Huuuuuuuu!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ijskoude melkheb hier zon 2.4 liter tankje naast me staan
Dat zal ik maar niet doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. je nagels,
2, je nagellakjes
3. je zelf![]()
Ik doe datquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige doen dat in de koffie![]()
the horror
Barbaren zijn hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the horror
hahaquote:
ik ook, koffie met melk en suikerquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the horror
Dat vind ik dan wel weer smerigquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the horror
Je gaat dit nooit geloven..quote:
Nee, dat was een uitnodiging voor Koen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan kan je bar gaan meeten in de boogaard
ik drink geen koffie!quote:
quote:
Nou tadaaah, voor op je POP: ik ben een barbaar, and proud of itquote:
Gaat Bar baren?quote:
heeft het warmquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat dit nooit geloven..
Hond ligt al een half uur naast me op de bank, heel rustig.. gewoon te liggen![]()
quote:
Perfect.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. je nagels,
2, je nagellakjes
3. je zelf![]()
Bar moet eerst nog bevrucht wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Perfect.![]()
Noem het :
1. Je creativiteit, je moet toch telkens een ander kleurtje doen?
2. Je uiterlijke verzorging, nagels zijn belangrijk, jewaits.
3. Appel.
1. Jezelfquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Joysa het volgende:
Voor mijn POP moet ik 3 dingen bedenken waar ik trots op ben.. ik kan gewoon niks bedenken
kijk Myr die noemt het zoals het hoortquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Perfect.![]()
Noem het :
1. Je creativiteit, je moet toch telkens een ander kleurtje doen?
2. Je uiterlijke verzorging, nagels zijn belangrijk, jewaits.
3. Appel.
En het is raar dat een hond ligt, omdat....?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hond ligt al een half uur naast me op de bank, heel rustig.. gewoon te liggen![]()
Dat roken moet ik eerst nog eens langer zien vol te houden dan 1 dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
1. Jezelf
2. Stoppen met roken
3. Je terugkeer naar Venlo
Issie nog steeds ziekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bar moet eerst nog bevrucht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Normaal kan ie nog geen 1min stil liggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
En het is raar dat een hond ligt, omdat....?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bar moet eerst nog bevrucht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
Koen..
straks bakkie doen in de boogaard??
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
gewoon stoppen, je steekt ze zelf aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat roken moet ik eerst nog eens langer zien vol te houden dan 1 dag
(oh en gisteren 3 gehad.. maar dat is beter dan 20)
Gisteren waren al zn rot streken weer terug, hij had een laatje leeg gehaald, dus echt ziek is ie niet meerquote:
Omdat dat beest normaal zo hard door de kamer stuitert, daar is geen land mee te bezeilenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
En het is raar dat een hond ligt, omdat....?
Opzetten dan, dan staat ie lekker stilquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat dat beest normaal zo hard door de kamer stuitert, daar is geen land mee te bezeilen![]()
.
haha, was het laatje dan open gelaten ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gisteren waren al zn rot streken weer terug, hij had een laatje leeg gehaald, dus echt ziek is ie niet meer
Ik zou blij zijn dat die even rustig is dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat dat beest normaal zo hard door de kamer stuitert, daar is geen land mee te bezeilen![]()
.
Dat kan ik regelenquote:
Gossiequote:
Denk het..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, was het laatje dan open gelaten ?
Uhhuquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat die even rustig is dan.
quote:
jij regelt ook alles...quote:
die van ons is met warm weer sowieso rustigquote:
Eerst zien, dan geloven... Joysa kan het wel zeggen, maar eerst eens zien of dat ADHD-beest dat echt wel kanquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat die even rustig is dan.
Het is echt zo..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven... Joysa kan het wel zeggen, maar eerst eens zien of dat ADHD-beest dat echt wel kan.
Ik kom je wel inzepen en ehm.. bevr...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. maar eens uit bed en douchen
tot vanmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |