Zal het de volgende keer vragenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer vragenHet is namelijk zo'n hele Latte art set
[ afbeelding ]
aah okquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer vragenHet is namelijk zo'n hele Latte art set
[ afbeelding ]
Niet gekocht, maar zag hem gisteren bij de Media Marktquote:
pff dat zal niet makkelijk wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou inderdaadmaar willen ze 2 dagen of 3 dagen (eigenlijk gewoon niet natuurlijk) dus daar laten we het een beetje vanaf hangen. gelukkig zijn we het daar wel over eens
Mooi, blijf goed op de kids letten, want dit heeft echt wel impact op hen, maar als ik dit zo lees, doen jullie dat ook alquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou inderdaadmaar willen ze 2 dagen of 3 dagen (eigenlijk gewoon niet natuurlijk) dus daar laten we het een beetje vanaf hangen. gelukkig zijn we het daar wel over eens
cool ding, maar wel weer een extra apparaat weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet gekocht, maar zag hem gisteren bij de Media Markt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pff dat zal niet makkelijk worden
we hebben al hulp gezocht voor ze ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, blijf goed op de kids letten, want dit heeft echt wel impact op hen, maar als ik dit zo lees, doen jullie dat ook al
Hoe doe je dat dan handmatig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cool ding, maar wel weer een extra apparaat weeren ik heb al zo weinig ruimte
dan maar gewoon met de hand schuimen
morge mevrouwquote:
wokquote:
gekke meneerquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon zwetend wakkerDus eerst even in bad, beentjes scheren, want het is rokjes dag
ik denk dat de oudste het wel beseft maar ze zullen beiden nog niet de lange termijn gevolgen kunnen inschatten. denk dat het belangrijk is dat je goed uitlegt wat de volgende stappen zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]alles behalve, ik weet ook niet hoe ze gaan reageren.
[..]
we hebben al hulp gezocht voor ze ook
en voor onszelf
ik heb zon douwe egberts ding voor in de magnetron, een plastic beker, die verwarm je met melk in de magnetron. dan een deksel met een opschuimsysteem erin erbovenop en dan opschuimenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan handmatig?Want ik vind hem ook een beetje prijzig namelijk
heb je de tvp van vanmorgen gezien ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon zwetend wakkerDus eerst even in bad, beentjes scheren, want het is rokjes dag
mja wordt lastig uitleggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de oudste het wel beseft maar ze zullen beiden nog niet de lange termijn gevolgen kunnen inschatten. denk dat het belangrijk is dat je goed uitlegt wat de volgende stappen zijndat het echt niet meer goed komt ( niet dat ze gaan denken "oh nou als we maar heel lief en gezellig doen komt alles weer goed" ). Dat het niet hun schuld is, kinderen geven vaak zichzelf de schuld van dit soort dingen, dus ik denk dat het goed is dat ook te benoemen. En als laatste natuurlijk dat je er nog steeds altijd voor ze bent
, dat ze je altijd mogen bellen of komen opzoeken etc.
ff vanuit het opvoedkundige gezien he
Hey C_Aquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
het kan geen kwaad om idd van te voren even te bedenken hoe je het gaat brengen. maar ik denk dat wok dat al tig keer in zn hoofd heeft gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je de tvp van vanmorgen gezien ?
[..]
mja wordt lastig uitleggen.
alle tips zijn welkom.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de oudste het wel beseft maar ze zullen beiden nog niet de lange termijn gevolgen kunnen inschatten. denk dat het belangrijk is dat je goed uitlegt wat de volgende stappen zijndat het echt niet meer goed komt ( niet dat ze gaan denken "oh nou als we maar heel lief en gezellig doen komt alles weer goed" ). Dat het niet hun schuld is, kinderen geven vaak zichzelf de schuld van dit soort dingen, dus ik denk dat het goed is dat ook te benoemen. En als laatste natuurlijk dat je er nog steeds altijd voor ze bent
, dat ze je altijd mogen bellen of komen opzoeken etc.
ff vanuit het opvoedkundige gezien he
jijquote:
Dat is ook wel handigquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb zon douwe egberts ding voor in de magnetron, een plastic beker, die verwarm je met melk in de magnetron. dan een deksel met een opschuimsysteem erin erbovenop en dan opschuimen
yep....quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het kan geen kwaad om idd van te voren even te bedenken hoe je het gaat brengen. maar ik denk dat wok dat al tig keer in zn hoofd heeft gedaan
Ikke welquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je de tvp van vanmorgen gezien ?
[..]
mja wordt lastig uitleggen.
Ik weet niet precies wat er speelt en dat hoef je ook niet uitgebreid uit te gaan leggen, maar heel veel sterkte wokquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep....
en ik weet gewoon, ondanks alles wat ik bedacht heb zal het anders lopen dan je bedenken kan.
maar toch maar alle mogelijke vragen bedenken en antwoorden voorbereiden..
en je kunt ook gewoon toegeven dat je sommige dingen nog niet weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep....
en ik weet gewoon, ondanks alles wat ik bedacht heb zal het anders lopen dan je bedenken kan.
maar toch maar alle mogelijke vragen bedenken en antwoorden voorbereiden..
Ochtendseksquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon zwetend wakker
quote:
Daar had ik op gehoopt voor vandaag. Helaas sliep ik toch thuisquote:
en je vriend niet bij jou dan ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar had ik op gehoopt voor vandaag. Helaas sliep ik toch thuis
maar ik ben hun pappiequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je kunt ook gewoon toegeven dat je sommige dingen nog niet weethet is ook goed voor ze om te zien dat zelfs pappa niet altijd die sterke vent is die alles wel weet en oplost
Lastig dan jah.quote:
zelfs pappies hebben gevoel in hun donderquote:
Zoiets jaquote:
Nogal. Maar nu houd ik erover op, wil niet nog meer jankenquote:
En ze gaan je toch sowieso nog regelmatig zien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alle tips zijn welkom.
mar inderdaadvooral dat het niet aan hun ligt en dat ze me altijd mogen bellen, mailen of wat dan ook
Blij dat ik een ambtenaar ben. Werk zequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens aan het werk, Bis Later Lui
![]()
* Crazy-M wenst yuki succes dan maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja
[..]
Nogal. Maar nu houd ik erover op, wil niet nog meer janken
luie ambtenaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blij dat ik een ambtenaar ben. Werk ze![]()
Lang weekend. Dan een paar dagen werken en dan meivakantiequote:
dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze gaan je toch sowieso nog regelmatig zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |