Nee, dat was een uitnodiging voor Koen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan kan je bar gaan meeten in de boogaard
ik drink geen koffie!quote:
quote:
Nou tadaaah, voor op je POP: ik ben een barbaar, and proud of itquote:
Gaat Bar baren?quote:
heeft het warmquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat dit nooit geloven..
Hond ligt al een half uur naast me op de bank, heel rustig.. gewoon te liggen![]()
quote:
Perfect.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. je nagels,
2, je nagellakjes
3. je zelf![]()
Bar moet eerst nog bevrucht wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Perfect.![]()
Noem het :
1. Je creativiteit, je moet toch telkens een ander kleurtje doen?
2. Je uiterlijke verzorging, nagels zijn belangrijk, jewaits.
3. Appel.
1. Jezelfquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Joysa het volgende:
Voor mijn POP moet ik 3 dingen bedenken waar ik trots op ben.. ik kan gewoon niks bedenken
kijk Myr die noemt het zoals het hoortquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Perfect.![]()
Noem het :
1. Je creativiteit, je moet toch telkens een ander kleurtje doen?
2. Je uiterlijke verzorging, nagels zijn belangrijk, jewaits.
3. Appel.
En het is raar dat een hond ligt, omdat....?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hond ligt al een half uur naast me op de bank, heel rustig.. gewoon te liggen![]()
Dat roken moet ik eerst nog eens langer zien vol te houden dan 1 dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
1. Jezelf
2. Stoppen met roken
3. Je terugkeer naar Venlo
Issie nog steeds ziekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bar moet eerst nog bevrucht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Normaal kan ie nog geen 1min stil liggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
En het is raar dat een hond ligt, omdat....?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bar moet eerst nog bevrucht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
Koen..
straks bakkie doen in de boogaard??
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
gewoon stoppen, je steekt ze zelf aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat roken moet ik eerst nog eens langer zien vol te houden dan 1 dag
(oh en gisteren 3 gehad.. maar dat is beter dan 20)
Gisteren waren al zn rot streken weer terug, hij had een laatje leeg gehaald, dus echt ziek is ie niet meerquote:
Omdat dat beest normaal zo hard door de kamer stuitert, daar is geen land mee te bezeilenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
En het is raar dat een hond ligt, omdat....?
Opzetten dan, dan staat ie lekker stilquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat dat beest normaal zo hard door de kamer stuitert, daar is geen land mee te bezeilen![]()
.
haha, was het laatje dan open gelaten ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gisteren waren al zn rot streken weer terug, hij had een laatje leeg gehaald, dus echt ziek is ie niet meer
Ik zou blij zijn dat die even rustig is dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat dat beest normaal zo hard door de kamer stuitert, daar is geen land mee te bezeilen![]()
.
Dat kan ik regelenquote:
Gossiequote:
Denk het..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, was het laatje dan open gelaten ?
Uhhuquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat die even rustig is dan.
quote:
jij regelt ook alles...quote:
die van ons is met warm weer sowieso rustigquote:
Eerst zien, dan geloven... Joysa kan het wel zeggen, maar eerst eens zien of dat ADHD-beest dat echt wel kanquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat die even rustig is dan.
Het is echt zo..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven... Joysa kan het wel zeggen, maar eerst eens zien of dat ADHD-beest dat echt wel kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |