dat pluiskonijn op 1:30quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Enfermera het volgende:
Dit vind ik echt zó'n geweldig filmpje over konijnen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn amandelen zijn ontstoken. Kutkeelpijn.
Een koe?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ijskoude melkheb hier zon 2.4 liter tankje naast me staan
Nog steeds aanwezig, maar ik voel me al wel een beetje beterquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh mukske! hoe is het met de koorts?
is het wel versquote:
zou wel gezellig zijnquote:
mooi zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezig, maar ik voel me al wel een beetje beter
Die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou wel gezellig zijn![]()
maar kheb dees [ afbeelding ]
zijn er al best langquote:
Muckiequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezig, maar ik voel me al wel een beetje beter
Das wel veel om in 1 keer leeg te drinken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou wel gezellig zijn![]()
maar kheb dees [ afbeelding ]
hebben ze ook niet overalquote:
Ik kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben eigenlijk... Waar verkopen ze die?quote:
Dat was wel mijn planning jaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das wel veel om in 1 keer leeg te drinken...
* MaleDuck ziet paar scenes van jackass voor zich...
Hier vliegt het er doorheen als we visite hebben en ik cappuccino maakquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben ze ook niet overalmaar ze zijn wel heel makkelijk. Ik eet altijd cornflakes of zoiets bij mn ontbijt en die literpakjes zijn zo snel leeg
deze komt van de c1000 maar jumbo zal ze ongetwijfeld ook wel hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben eigenlijk... Waar verkopen ze die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |