De OPTA keurt het goed in elk geval.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, die kan ook bezig gaan natuurlijk. Als dit er door komt gaat elke provider dit truukje toepassen.
Geld vangen. 20~25% personeel de deur uit doen en abo's verhogen, klinkt als een gezond bedrijfquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
mja maar afwachten wat ze precies willen doen.
Pientjequote:
mja idd. nog meest kromme, boekt zoveel winst en wel mensen weg sturenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geld vangen. 20~25% personeel de deur uit doen en abo's verhogen, klinkt als een gezond bedrijf
De OPTA is dan ook zo corrupt als de tering, maar goed. Die worden ook rijker van deals die onder de tafel schuiven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd. nog meest kromme, boekt zoveel winst en wel mensen weg sturen![]()
mja je krijgt nu wel concurentiequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De OPTA is dan ook zo corrupt als de tering, maar goed. Die worden ook rijker van deals die onder de tafel schuiven.
Pienquote:
zit nu op kantoor bij mijn werkgevertquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit er deze maand al op 11
[..]
Wok!
Ik was bijna bang dat er iets was... dat je er niet was
Jep, ik weet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit nu op kantoor bij mijn werkgevert![]()
bank is dicht en thuis.... mja, je weet
Die concurrentie was er toch al? De enige die weer genaaid wordt is de consument.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je krijgt nu wel concurentie
KPN gaat het zo doen en vodafone biedt weer anders aan
Ik zou het zelfs bijna kartelvorming noemen, hetzelfde als met die belminuten die afgerond worden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die concurrentie was er toch al? De enige die weer genaaid wordt is de consument.
Nice, kon je ze niet losmaken dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:26 schreef Maraca het volgende:
Gisteren heb ik van die toffe vormpjes gevonden zodat je hartjes enzo kan maken op je cappuccino![]()
Alleen zaten ze vast aan een melkopschuimert
dat laten we een beetje over aan miniwok en maxiwok. gelegenheid geven om afscheid te nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, ik weet...![]()
miniwok en maxiwok![]()
Per wanneer ga je verhuizen eigenlijk?
mja dat afronden willen ze toch ook gaan aanpakken ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs bijna kartelvorming noemen, hetzelfde als met die belminuten die afgerond worden...
mja zal voor de kinderen moeilijk zijn. hoe jong zijn ze ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laten we een beetje over aan miniwok en maxiwok. gelegenheid geven om afscheid te nemen![]()
als ze die behoefte hebben
Denk niet dat ze hem los verkopenquote:
wie niet vraagt, die niet wintquote:
6 en 9quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zal voor de kinderen moeilijk zijn. hoe jong zijn ze ?
Tuurlijk hebben ze die behoeftequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laten we een beetje over aan miniwok en maxiwok. gelegenheid geven om afscheid te nemen![]()
als ze die behoefte hebben
net de leeftijd dat ze het ook volledig meemaken jah.quote:
nou inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze die behoefteJe bent en blijft echt wel hun pappa! Denk maar eens hoe je miniwok paar weken geleden moest troosten snachts, als ze echt niks met je te maken zouden willen hebben, had miniwok toen wel om mamma geschreeuwd hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |