zit wat inquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef k_i_m het volgende:
Huup, met deze warmte (en verhoging) raakt ze natuurlijk meer vocht kwijt dan anders. Dat zou er ook aan kunnen bijdragen dat het poepen weer moeilijker gaat.
Nurofen mag toch maar om de 6u? Of gaat ze vrij laat slapen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zit wat in![]()
hoewel ze wel al n paar dagen nóg meer drinkt dan normaal. (Becky ze drinkt ruimschoots voldoende, daar ligt het probleem écht niet, ze eet ook -normaalgesproken dan- voldoende vezels)
Ik denk dat we aan een goeie 1,5 liter komen, als het niet meer is de afgelopen dagen.
Ze was Boos netmet een hoofdletter ja.
Heel zielig, ze werd huilend wakker maar ik kon er niet gelijk naartoe vanwege Elin. 2 minuten later ging ik kijken lag ze met dr hoofdje op de laminaatvloer boven, want lekker koel![]()
huilen, krijsen, aan dr hoofdje trekken, mij slaan. Volgens mij had ze duidelijk hoofdpijn. Nurofen gegeven en een kwartier later ging het wel weer. Ik twijfel nu of ik haar voor het slapengaan preventief weer nurofen zal geven of dat we het even aankijken.
Het zou de verandering kunnen zijn, dat het meer drinken -nog- net zijn vruchten niet afwerpt. Wel sneu hoor, je kan er zo weinig aan doen dan dat je al doetquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zit wat in![]()
hoewel ze wel al n paar dagen nóg meer drinkt dan normaal. (Becky ze drinkt ruimschoots voldoende, daar ligt het probleem écht niet, ze eet ook -normaalgesproken dan- voldoende vezels; dit speelt al zo lang dat het veel laten drinken er wel ingeramd zit bij ons nu)
Ik denk dat we aan een goeie 1,5 liter komen, als het niet meer is de afgelopen dagen.
Ik kan deze post eigenlijk letterlijk kopieerenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi Spewey, leuk dat je mee komt kletsen!
Huup, ik heb niks zinnigs te zeggen behalve dat ik 't erg sneu vind voor Amélie en jullie. Hopelijk gaat het snel beter.
Wij hebben een heerlijke dag gehad. Buitengespeeld, met water gerotzooid, lekker gegeten samen. Helemaal goed! En nu ligt ze moe en tevreden te knorren in d'r bedje.
meh ze was ook gewoon ziek en snotterig en koortsig natuurlijk dus ik denk niet dat het door het weer/drinken komt. Maar de benauwdheid helpt vast nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
vergeet ik Amélie, Huup wat naar zo. Is ze wel lekker naar bed gegaan? Je zou bijna zeggen dat ze hoofdpijn heeft door de warmte/weinig drinken, maar dat kan eigenlijk niet als ze zoveel drinkt...lastig hoor.
Ik weet niet of het je helpt, maar Aviva krijgt altijd superharde (zure) ontlasting (echt keutels) als ze kiezen krijgt. Is de kies eenmaal door, dan gaat het weer goed. Maar bij Amelie ligt het natuurlijk wel ingewikkelder. Ik hoop dat het snel weer voorbij gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik weet niet zeker of het op gewicht gaat, de zakjes zijn bedoeld voor kinderen vanaf 3 jaar geloof ik, en dat zijn zakjes van 4 mg. De volwassen dosering is 10 mg. Ze krijgt dus 1 kinder- en 1 volwassenzakje.
Sinds we aan die zakjes zitten is ze maar een paar 100 gram aangekomen, 300 ofzo?
Nouja goed, we gaan t bespreken en we zien het wel. De arts-assistent hamerde in elk geval flink op afbouwen maar ik voel me daar niet echt prettig bij als het gelijk weer volschiet.
kaatsheuvel; daar was ik vorige weekquote:Op zondag 24 april 2011 14:09 schreef Sorbootje het volgende:
Haai allemaal! Zit in de auto op weg naar kaatsheuvel. We gaan met isabeau naar mijn schoonzus en zwager op de camping. Badje voor isabeau mee, dat wordt heerlijk met water kliederen. Ze liigt nu heerlijk te slapen.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En met dit weer komen we er nog maar een keer achter dat het een heethoofd is, letterlijk. Hij lag gisteren in romper zonder mouw, hele dunne slaapzak en onder alleen de hoes van zijn dekbed en had nog zweethaartjes in zijn nek (en dat terwijl ie op zijn buik slaapt!). Hebben die van jullie het ook zo warm?
Ah, fijn om te weten dat dat ook kan. Daan mag aanstaande woensdag naar het CB voor oa de BMR prik.quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef mefke79 het volgende:
Enne wij hadden een uitzondering hier: de 14 maanden prik viel erg mee, de anderen waren veel erger.
Happyme, hier nog een uitzondering. Tirza heeft er ook nauwelijks last van gehad. Ook van de andere prikjes niet eigenlijk, alleen wat verhoging.quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah, fijn om te weten dat dat ook kan. Daan mag aanstaande woensdag naar het CB voor oa de BMR prik.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
![]()
Tirza wordt nu met dit weer ook wakker met natte nekhaartjes! En ze ligt ook altijd op haar buik!
Als die haartjes zo nat zijn van het zweten, gaat het een beetje krullen!
Das wel zo natuurlijk! Als het ineens is en je het idee hebt dat ze er last van heeft, in ieder geval even naar laten kijken dan.quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef mefke79 het volgende:
Marlinde, ligt er ook aan hoe ze hiervoor was. ALs ik zo'n buikje bij Driekus zou zien in combi met het verhaal van koorts etc dan zou me dat opvallen, maar ja, die heeft nooit een buik gehad. Maar als ze hiervoor altijd een beetje en buikje had...en wat ook nog kan: groeispurtje op komst! Driekus doet die altijd eerst in de breedte en schiet dan de lengte in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |