Oh wat zielig voor Amélie! Wat blijft het toch een ellende steeds met die verstoppingstoestanden, lijkt me heel logisch dat je wilt dat ze verder kijken!
En Marlinde, ik hoop dat je bij de kinderarts terecht kunt, machteloos gevoel is het zo he?
Lars slaapt op zich wel lekker ondanks de warmte, heeft ie niet zoveel last van tnt.
Vandaag waren we bij mijn schoonouders, kinderen mochten een ei verven, en later gingen we de eieren verstoppen en mochten ze zoeken, Lars voorop in de strijd natuurlijk. En toen vond ie een ei...."EITJE!" en er vervolgens hard in knijpen
Hij heeft vandaag lekker rondgescharreld daar in de tuin, lekker in zijn zwemboxertje, beetje knooien met water enzo

wat een heerlijkheid! Inmiddels wel 2 geschaafde knietjes, maar dat maakt Lars niks uit, hij valt, piept 2 seconden, en sjouwt weer verder. Even later zie ik hem met zijn vingertje in het wondje poeren

*ril* vanavond even goed later weken in bad.
Slapen wou hij niet, wel even geprobeerd maar ik kreeg hem niet eens het bedje in, hij was al zo overstuur toen we het kamertje in kwamen (heel vreemd, hij wil daar nooit slapen....echt paniek in de tent) dus maar geen issue van gemaakt verder, en lekker laten lopen, hij heeft het best heel goed volgehouden!
Morgenochtend breng ik ze weer naar opa en oma, voor ons laatste klusweekje, we willen volgende week zondag verhuizen!
Eens kijken of ik deze week tijd kan vinden om Pluk te verven op Lars' kamertje....