abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95948079
Wow Lente wat knap! :D En inderdaad, je moet ergens beginnen he :P

Timo had laatst gewoon op de vloer geplast, dus ik vroeg aan hem of hij geplast had, en toen wees hij naar de plek waar hij geplast had. Dat vond ik al erg knap :D Het potje vindt hij vooral leuk om in te staan vooralsnog..
Maar waar kun je onderbroekjes in zulke kleine maten kopen Sserpente?
  maandag 25 april 2011 @ 11:07:39 #77
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95948533
Even snel, want mn meisje wilt aandacht; Wat denken/vinden jullie:

[ Bericht 78% gewijzigd door Marlinde op 25-04-2011 21:50:17 (foto's weer weg) ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 25 april 2011 @ 11:11:10 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95948615
Bedoel je haar buikje Marlinde? Vind ik heel erg meevallen hoor. Esmee is een enorme spillie en die heeft een nog grotere buik. Lijkt soms een erg wit uitgevallen Afrikaantje uit die hulp-filmpjes van tv :X Volgens het cb hoort het zo tot ze 4 zijn
pi_95948656
Marlinde, dat heeft Lotte ook. Nergens spek, maar wel een lekker dik buikje :Y
Lotte!
Noah!
  maandag 25 april 2011 @ 11:13:32 #80
300054 Marlinde
pi_95948662
Haar buikje idd, het lijkt zo op de foto wel minder dan in het echt :? maar toch vind ik het op deze foto's ook behoorlijk groot...
Jij dus niet?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 25 april 2011 @ 11:13:40 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_95948667
Marlinde, ligt er ook aan hoe ze hiervoor was. ALs ik zo'n buikje bij Driekus zou zien in combi met het verhaal van koorts etc dan zou me dat opvallen, maar ja, die heeft nooit een buik gehad. Maar als ze hiervoor altijd een beetje en buikje had...en wat ook nog kan: groeispurtje op komst! Driekus doet die altijd eerst in de breedte en schiet dan de lengte in...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95948719
Da's ook al knap, Chan! Bij Zeeman hebben ze onderbroekjes vanaf maat 56. :)

Marlinde, ik vind d'r buikje ook wel opvallend bol. Het begint ook best hoog, lijkt me. Maar ik heb alleen Lente als vergelijkingsmateriaal, en die heeft sowieso niet zo'n bol buikje.

Ik zou me geen zorgen maken, maar het binnenkort ff ter sprake brengen. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Ssserpente op 25-04-2011 11:20:23 ]
  maandag 25 april 2011 @ 11:15:26 #83
300054 Marlinde
pi_95948731
Groeispurt kan het idd ook zijn! Niet eens aan gedacht :?
Het is me nooit zo opgevallen dat ze zo'n bol buikje heeft...maar manlief zegt dat hij het wel vaker gezien heeft

Ze was vanmorgen weer enorm aan het huilen en aan me geplakt, nu had ze echt overduidelijk last van dr kiesje ;( Heb dr een zetpil gegeven en nu ligt ze even lekker in bedje
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 11:15:31 #84
5428 crew  miss_sly
pi_95948736
Marlinde, ik vind het helemaal niet zo'n dik buikje. Senna heeft meer als wat Stiemie beschrijft zo'n bol buikje en dat is echt wel wat boller nog dan van Tessa. Maar wat mefke zegt is ook waar: als het veranderd is, is het een ander verhaal. Senna heeft altijd zo'n heel bol buikje gehad, dus tja...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95948747
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef mefke79 het volgende:
Marlinde, ligt er ook aan hoe ze hiervoor was. ALs ik zo'n buikje bij Driekus zou zien in combi met het verhaal van koorts etc dan zou me dat opvallen, maar ja, die heeft nooit een buik gehad. Maar als ze hiervoor altijd een beetje en buikje had...en wat ook nog kan: groeispurtje op komst! Driekus doet die altijd eerst in de breedte en schiet dan de lengte in...
Das wel zo natuurlijk! Als het ineens is en je het idee hebt dat ze er last van heeft, in ieder geval even naar laten kijken dan.

Deze foto is van gister van Lotte. Welliswaar met kleren aan, maar daar zie je wel goed dat ze een relatief grote buik heeft in verhouding met dr armpjes enzo.

Lotte!
Noah!
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 11:16:03 #86
5428 crew  miss_sly
pi_95948752
Ow ja wat knap van Lente *O*
En zeker ook van Timo *O*
  maandag 25 april 2011 @ 11:24:51 #87
300054 Marlinde
pi_95949024
Ze eet goed, drinkt voldoende, poept en plast ook goed...(poep wel vaak erg zacht tot diarree) Ben zo bang dat Tessa dalijk ook zoiets heeft als de grote kleine meid van Huup ;(
Jullie vinden het dus wel meevallen, ik vraag het morgen op het CB nog en als hun ook zeggen dat het normaal is dan ben ik er echt gerust op.

Ik wil zo graag weten waarom mn meisje zo zielig is.... Wat zou het toch makkelijk zijn als ze het kunnen vertellend he!

Lotte idd ook een bol buikje... misschien dat het dan toch wel zo bol hoort te zijn...

Lente op en naast :P het potje geplast, goed zeg! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95952222
Marlinde ook als je je zorgen maakt kun je aan de bel trekken bij de huisarts hè, als je denkt dat ze verstopt zit zal de HA waarschijnlijk aan haar buikje voelen om te zien of ze ontlasting voelen zitten, bij Amélie was er alleen nooit iets te voelen maar die zat wel volledig vol met uitgezette darm :')
dus echt heel veel hoeft dat niet te zeggen.
Durf op je gevoel te vertrouwen :*

Over dat buikje, wat Mefke zegt is belangrijk denk ik. Zo'n bol buikje is over het algemeen normaal bij kindjes van deze leeftijd, maar dat geldt alleen als het altijd al zo geweest is. Als het ineens zo opgezwollen is of steeds erger wordt dan is het een ander verhaal, dat is niet normaal.

Amélie had ook een opgezet buikje, maar wat daar vooral bij opviel was niet per se hoe het naar voren uitstuplte maar dat het naar 1 kant naar opzij opbolde. Achteraf was dat stuk darm flink uitgezet maar dat wisten we toen niet. Ik zal even kijken ik geloof dat k er een foto van heb.
Ik maakte me niet druk om het bolle naar voren toe maar wel naar opzij.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95953785
Gevonden, ik haal het zo weer weg :)

Het bolle naar voren toe, was hier wel wat erger dan wat normaal was voor Amélie. Bij de derde foto kun je aan de rechter kant een beetje zien wat ik bedoel met dat het naar zij opbolde.
Dat is nu helemaal weg, tegenwoordig is het bolle trouwens ook bijna helemaal weg, maar das meer omdat ze haar dreumeslijfje verruilt voor een peuterlijfje.

*knip*

Ze heeft nog steeds wel eens een bol buikje hoor, maar niet meer zoveel als het was.

Nouja goed, wat ik zei, ondanks dat een dreumesbuikje op zich heel normaal is, als je het niet vertrouwt, gewoon aan de bel trekken.

[ Bericht 41% gewijzigd door huuphuup op 25-04-2011 20:50:29 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 april 2011 @ 13:56:39 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95954027
die van Amelie zie ik inderdaad ook een uitstulping naar buiten toe, maar die van Tessa is helemaal niet zoveel anders dan die van Evie volgens mij.
Evie is over het hele lichaam slank, maar heeft ook wel een bol buikje...
maar ik kan ook niet beoordelen of die van Tessa nou boller is dan normaal is... heb ook alleen mijn eigen meisje als vergelijkingsmateriaal...
Maar in elk geval veel sterkte met je halfzieke meisje Marlinde; voor jullie beide vermoeiend en niet leuk. Ik hoop dat ze snel zal opknappen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95955312
't Is idd duidelijk te zien op de derde foto, Huup!

Marlinde, heeft Tessa echt diarree of lijkt het zo omdat het zich vermengt met de plas in de luier? Diarree icm met een dik buikje zou misschien wel valse diarree kunnen zijn. Dat is geen echte diarree, maar diarree ten gevolge van verstopping: de harde ontlasting sluit de darm af en erboven gaat de ontlasting “rotten”. Deze wordt dun en loopt erlangs. Bron.

Ik heb ook een tijdje gedacht dat Lente wel erg zacht poepte, tot ze een middagje in d'r blote billen liep en twee stevige drollen op het terras dropte... :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Ssserpente op 25-04-2011 14:54:33 ]
pi_95955614
Oeh, zeeman, thanks!

Timo heeft ook met fasen een bolle buik, daar is die van Tessa op de foto niks bij.. soms lijkt het wel of hij een voetbal ingeslikt heeft. Maar op het cb zeggen ze dat het normaal is, dus ik maak me er geen zorgen meer om. Maar dat heeft hij dus altijd al zo af en aan gehad..
Huup op die 3e foto is het wel heel duidelijk ja, dat het ook opzij gaat.

Haha Serpente, beter 2 stevige drollen op het terras dan dunne poep toch :P
  maandag 25 april 2011 @ 18:35:37 #93
300054 Marlinde
pi_95962164
Wat een verschil Huup! Fijn hoor!

Ik vind het vooral zo raar dat het niet alleen bij het buikje is, maar ook bij haar ribbetjes... :? Ik ben erg benieuwd wat ze morgen op het CB ervan zeggen..

Het was vandaag echt niet te doen met Tessa ;( Vanaf het moment dat ze uit bed kwam is ze aan het huilen, drammen, vervelend aan het doen, miepen, gooien met spullen.... We hebben dr om 18:00 naar bed gebracht, want er was geen houden meer aan... :{
Ze heeft 2 zetpillen gehad, maar leek niet heel gek veel te doen...dr verhoging ging er wel door weg gelukkig, maar verder leek ze echt ergens last van te hebben

Lente met dr drollen _O-
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95963625
Ik vind het er niet gek uitzien Marlinde. Hannah heeft ook zo'n buikje als ze net gegeten heeft. Maar wat Huup al zegt: als JIJ het gevoel hebt dat er iets niet goed is dan moet je dat gevoel vooral niet verloochenen. Jij kent je kind het beste.

Ssserpente, ik zie het al voor me hoe Lente haar drollen deponeert haha. Ben ook wel benieuwd hoe het gaat met het zindelijk worden. Ik vind luiers voorlopig nog wel even gemakkelijk :@ Maar Hannah is natuurlijk ook nog wel een stukje jonger.

Verder heb ik niet zo veel te melden eigenlijk. Ik ben zo verliefd op mijn kleine grote meid O+
pi_95965060
Hm, dat plasje was echt een toevalstreffer. Ze zette vanmiddag onder een luid ge-psssssht d'r beer op het potje terwijl ze er zelf voor het gemak maar naast plaste. Ze had niet eens in de gaten dat ze aan het plassen was. :D

Ach, het was leuk geweest. :P

Ik ga 'r deze zomer wel lekker vaak in d'r blote billen of alleen een onderbroekje laten scharrelen. Ik kan me zo voorstellen dat het besef dan eerder komt dan wanneer ze dag en nacht in een pamper loopt.
pi_95965135
Marlinde, het lijkt op de tweede foto trouwens net of Tessa een jongetje is! :D Een beetje een raar jongetje, dat wel...
pi_95967829
Marlinde, wat er al eerder is gezegd: als jij het gevoel hebt dat er iets mis is, moet je er achteraan gaan! Veel sterkte ermee. Ik hoop dat ze gauw opknapt :*

Hihi ssserpente drollen op t gras _O-

Mijn stoere grote kind heeft vandaag op het potje gepoept :o :o !!! *O* En echt héél bewust. Ze zat in het zwembadje en liet een scheetje ( :') ) en toen zei ze "uh oh!" . Dus ik zeg: moet je poepen? zegt ze: Ja! En ze staat op uit het badje, loopt naar het potje, en gaat zitten poepen. :o
Toen ze klaar was keek ze ernaar, kneep haar neus dicht (echt, van wie ze dat heeft?) en zei: Bah! :')
Hoe trots kun je zijn op een drol _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95968049
Wow Innepin! :o
Wat knap zeg!!!!
  maandag 25 april 2011 @ 20:42:06 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95968237
haha Ssserpente; ik zie het helemaal voor me, die drolletjes op de grond ;)
haaahaaa

en wow Innepin! wat goed van Willow!
*O*

Marlinde, alvast succes voor morgen op het CB.

@Octo; zo herkenbaar!! ik ben ook elke dag straalverliefd op mijn kleine blonde muppie.. heerlijk!

Net nog even lekker buiten in de speeltuin gespeeld. En Evie is zo ondernemend, die klimt en klautert er flink op los. Heb flink verbaasd toe zitten kijken hoe ze een of andere wankel speelding op ging.. (met van de kettingen en daaraan plankjes...). OMG mijn meisje is nog maar (bijna) 17 maanden hoor.. doe es niet zo gek!
en wat was ze viesssss erna..... :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 20:42:08 #100
5428 crew  miss_sly
pi_95968238
innepin, wat goed! Echt knap :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')