Op verzoek verwijderdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan de lol er niet van in zien.
Het is ook iets dat we pertinent niet willen op dit forum.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
Dat stalkgedrag is inderdaad wel een beetje creepy.
Dat zijn de gekste mensen, daarom is het ook niet grappig.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het is best wel geflipt natuurlijk, maar ergens vind ik het wel geestig dat op een zolderkamertje bij zijn ouders in Dedemsvaart een gefrustreerde half-nationalistische tiener nietszeggende forumleden aan het napluizen is op informatie waarmee hij hun werkelijke identiteit kan achterhalen.
Zo triest dat het echt grappig is, zeg maar.
Nou, ik weet niet of ik het wel zo grappig vind. Ten eerste intimideer je er mensen mee en ten tweede weet je niet wat iemand met al die gegevens doet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Compatibel het volgende:
Het is best wel geflipt natuurlijk, maar ergens vind ik het wel geestig dat op een zolderkamertje bij zijn ouders in Dedemsvaart een gefrustreerde half-nationalistische tiener nietszeggende forumleden aan het napluizen is op informatie waarmee hij hun werkelijke identiteit kan achterhalen.
Zo triest dat het echt grappig is, zeg maar.
Ik weet wel van meerdere hun gegevens, niet dat ik dat expres doe ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval bij Whiskers. En je vertoont nu ook weer neigingen.
Daar heb je ome Filip he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, België is een veel fijner land dan Nederland tegenwoordig.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
Dat stalkgedrag is inderdaad wel een beetje creepy.
We zijn het (volgens mij voor de eerste keer!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik het wel zo grappig vind. Ten eerste intimideer je er mensen mee en ten tweede weet je niet wat iemand met al die gegevens doet.
Jij hebt toch een sigaar met een mooie zonnebrilquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom met boerka op de meet, dat weet ik wel.
Wel zo handig, zo'n ding.
Nee, ik zag vandaag nog iets waarbij ik knikte... maar ik ben helemaal kwijt wat het was.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn het (volgens mij voor de eerste keer!) met elkaar eens.
Verbazingwekkend, we komen nog wel tot elkander ooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zag vandaag nog iets waarbij ik knikte... maar ik ben helemaal kwijt wat het was.
Je gaat inderdaad alleen maar in het begin van hun posthistory kijken omdat je daar sneller wat gegevens kunt vinden van ze.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet wel van meerdere hun gegevens, niet dat ik dat expres doe ofzo.
Zucht, gvd hee. Ik intimideer helemaal niemand hier. Diverse users hier hebben mijn hyves. En daar staan gewoon persoonlijke info op. En weetje? Dat dondert me niets.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik het wel zo grappig vind. Ten eerste intimideer je er mensen mee en ten tweede weet je niet wat iemand met al die gegevens doet.
Zou zomaar kunnen, niets mis mee toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, we komen nog wel tot elkander ooit.
Hmm.. zuid is hier naast de deur he.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
Mij mogen ze intimideren tot ze een ons wegen.
Ben je mal, dat zou geweldig zijn zelfs.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, niets mis mee toch?
Alleen bij whis toe, voor de lol. Men, je doet net alsof ik in een tbs kliniek thuishoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad alleen maar in het begin van hun posthistory kijken omdat je daar sneller wat gegevens kunt vinden van ze.Gast, tyft een eind op.
Het feit dat iemand het doet, kan al intimiderend werken. Je gaat je namelijk meteen afvragen waarom iemand zoiets doet, en wat hij ermee kan en zal gaan doen. Het is net zoiets als een vent die bij je naar binnen staat te kijken: hij doet niets, maar niets garandeert je dat hij niets van plan is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
Zucht, gvd hee. Ik intimideer helemaal niemand hier. Diverse users hier hebben mijn hyves. En daar staan gewoon persoonlijke info op. En weetje? Dat dondert me niets.
Nou oké, leuk. Ik zal er in elk geval mijn best voor doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je mal, dat zou geweldig zijn zelfs.
Jij bent zeker ook al zulk links, feministisch en boomknuffelend tuig?!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, niets mis mee toch?
Daarom. Zuid is mijn domein.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hmm.. zuid is hier naast de deur he.
Had je eerder aangezien voor een mannetje van de Maasvlakte, beetje Tunesiërs helpen binnen te komen in die containers.quote:
Op de Maasvlakte is het niet echt ideaal wonen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had je eerder aangezien voor een mannetje van de Maasvlakte, beetje Tunesiërs helpen binnen te komen in die containers.
Och, het is ook niet zo alsof ik per definitie je het bloed onder de nagels vandaan wil halen, ook al zal 't zo over komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou oké, leuk. Ik zal er in elk geval mijn best voor doen.
Ok. Maar ik heb alleen toen destijds bij whis een paar foto's opgezocht met behulp van een mede-user, ik zou het echt niet zomaar bij een willekeurige user doen. Schijt mij het als iemand aan kuttedorp aan zee woont, of in Rotterdam.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het feit dat iemand het doet, kan al intimiderend werken. Je gaat je namelijk meteen afvragen waarom iemand zoiets doet, en wat hij ermee kan en zal gaan doen. Het is net zoiets als een vent die bij je naar binnen staat te kijken: hij doet niets, maar niets garandeert je dat hij niets van plan is.
Nu begrijp ik wat er terugkomt voor die geëxporteerde Mercedessen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had je eerder aangezien voor een mannetje van de Maasvlakte, beetje Tunesiërs helpen binnen te komen in die containers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |