Had je ook een prikbord met informatie gemaakt enzo, ala beautiful mind:quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij wie heb ik dat allemaal gedaan dan?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed opletten wat iemand typt scheelt al, verder zijn mensen nogal makkelijk met bepaalde gegevens als ze net op FOK! zijn, altijd kijken in de het begin van de post geschiedenis dus.
Ik kom met boerka op de meet, dat weet ik wel.quote:
Ik zal vanaf heden resideren te Brussel.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon?
Het gaat goed hier. Maar wat bedoel je met emigrerende?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zal vanaf heden resideren te Brussel.
Werk, maar het is ook wel eens leuk weg te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Heeft dat te maken met je studie of werk, of is dat een bewuste keuze?
Tof, België is een veel fijner land dan Nederland tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zal vanaf heden resideren te Brussel.
Uuhm...ik gok van wel, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
Behalve op wat basale informatie na, maar daar ben ik vast niet de enige in.
Voor jou heeft hij vast een apart mapje.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm...ik gok van wel, eerlijk gezegd.
Ik ben dan ook een buitengewoon interessant persoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Voor jou heeft hij vast een apart mapje.
Op verzoek verwijderdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan de lol er niet van in zien.
Het is ook iets dat we pertinent niet willen op dit forum.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
Dat stalkgedrag is inderdaad wel een beetje creepy.
Dat zijn de gekste mensen, daarom is het ook niet grappig.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het is best wel geflipt natuurlijk, maar ergens vind ik het wel geestig dat op een zolderkamertje bij zijn ouders in Dedemsvaart een gefrustreerde half-nationalistische tiener nietszeggende forumleden aan het napluizen is op informatie waarmee hij hun werkelijke identiteit kan achterhalen.
Zo triest dat het echt grappig is, zeg maar.
Nou, ik weet niet of ik het wel zo grappig vind. Ten eerste intimideer je er mensen mee en ten tweede weet je niet wat iemand met al die gegevens doet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Compatibel het volgende:
Het is best wel geflipt natuurlijk, maar ergens vind ik het wel geestig dat op een zolderkamertje bij zijn ouders in Dedemsvaart een gefrustreerde half-nationalistische tiener nietszeggende forumleden aan het napluizen is op informatie waarmee hij hun werkelijke identiteit kan achterhalen.
Zo triest dat het echt grappig is, zeg maar.
Ik weet wel van meerdere hun gegevens, niet dat ik dat expres doe ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval bij Whiskers. En je vertoont nu ook weer neigingen.
Daar heb je ome Filip he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, België is een veel fijner land dan Nederland tegenwoordig.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
Dat stalkgedrag is inderdaad wel een beetje creepy.
We zijn het (volgens mij voor de eerste keer!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik het wel zo grappig vind. Ten eerste intimideer je er mensen mee en ten tweede weet je niet wat iemand met al die gegevens doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |