Hoe doe je dat dan? Of zijn er echt mensen die hun fok! account aan hun echte leven hebben gelinkt?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Users napluizen op internet. Op een obsessieve manier.
Toeval.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rustig aan, ik weet per toeval een aantal mensen. Ik zou heus niet duke gaan napluizen, heb wel wat beters te doen.
Ligt eraan waar en wanneer plus hoelaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik weer eens in Dedemsvaart, ik zal kijken of ik je zie lopen.
En uiteraard, onze grote vriendquote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen daarom ben je al een goede gozer.
Ja, handige harry, toeval. Oud zeer, who cares.quote:
Ekte dvaartse bois chillen hem natuurlijk op de bankjes in de julianastraat, of in de kalkwieke natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer plus hoelaat.
Ik ken ook wel wat mensen op Fok! maar die zie je weinig in POL. Maar ze hebben niet door wie ik ben, dus dat is wel prettig.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
Rustig aan, ik weet per toeval een aantal mensen. Ik zou heus niet duke gaan napluizen, heb wel wat beters te doen.
Ik heb jou nooit m'n gegevens verstrekt, dus dat "toeval" verbaasd me.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, handige harry, toeval. Oud zeer, who cares.
Hij heeft Whiskers ook helemaal nageplozen en die info gepost, daarom zie je haar hier niet meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Of zijn er echt mensen die hun fok! account aan hun echte leven hebben gelinkt?
Sorry, maar hoe pluis je iemand na dan? Knappe jongen die mijn identiteit weet te achterhalen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft Whiskers ook helemaal nageplozen en die info gepost, daarom zie je haar hier niet meer.
Meesterlijk!quote:
Dat gaan we niet nog eens bespreken, maar kreeg ik de steun van een aantal users van. En de echte reden waarom ik dat deed was omdat zij altijd naar andere liep te vragen wat zij deden hoe waar en weet ik wat. Voor de rest zou ik zoiets echt niet doen. Zelfs niet als ik boos ben.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft Whiskers ook helemaal nageplozen en die info gepost, daarom zie je haar hier niet meer.
Scatman!quote:
Goed opletten wat iemand typt scheelt al, verder zijn mensen nogal makkelijk met bepaalde gegevens als ze net op FOK! zijn, altijd kijken in de het begin van de post geschiedenis dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe pluis je iemand na dan? Knappe jongen die mijn identiteit weet te achterhalen.
Heel FOK! naspitten op posts en die kleine stukjes informatie met elkaar verbinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe pluis je iemand na dan? Knappe jongen die mijn identiteit weet te achterhalen.
Lol. Jammer dat de kgb niet meer bestaat dan, die zouden zulk talent wel kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel FOK! naspitten op post en die kleine stukjes informatie met elkaar verbinden.
Walgelijk, obsessief gedrag. Als ie het nog een keer doet is het ook meteen einde oefening voor hem wmb.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel FOK! naspitten op posts en die kleine stukjes informatie met elkaar verbinden.
Walgelijk, obsessief gedrag. Als ie het nog een keer doet is het ook meteen einde oefening voor hem wmb.
En toch zie je het ons niet doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Tis vaak veel makkelijker hoor.
Waarom doe je het überhaupt?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Tis vaak veel makkelijker hoor.
Bij wie heb ik dat allemaal gedaan dan?quote:
mm, in die zin zou iemand die mij in het echte leven kent mij makkelijk kunnen achterhalen. Lekker belangrijk, tenzij je in R&P of het keldertje post natuurlijk, maar dat is voor paupers (of daar maak je een kloon voor natuurlijk).quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed opletten wat iemand typt scheelt al, verder zijn mensen nogal makkelijk met bepaalde gegevens als ze net op FOK! zijn, altijd kijken in de het begin van de post geschiedenis dus.
Kom je ook niet in 1 2 3 achter hoor, t'kan urenlang duren als't goed wil doen. Daar heb ik de tijd en de puf niet voor. Maar het is mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Compatibel het volgende:
[..]
mm, in die zin zou iemand die mij in het echte leven kent mij makkelijk kunnen achterhalen. Lekker belangrijk, tenzij je in R&P of het keldertje post natuurlijk, maar dat is voor paupers (of daar maak je een kloon voor natuurlijk).
In ieder geval bij Whiskers. En je vertoont nu ook weer neigingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij wie heb ik dat allemaal gedaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |